θέρμανση χωρίς μεγάλο κόστος

Συζητήστε όσα δεν σχετίζονται με όλες τις παραπάνω κατηγορίες και παραθέστε ελεύθερα τις απόψεις σας για ό,τι επιθυμείτε
Απάντηση
giannkar
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 10, 2016 8:45 pm

θέρμανση χωρίς μεγάλο κόστος

Δημοσίευση από giannkar »

καλησπέρα σε όλους !
είμαι φοιτητής και ψάχνω έναν οικονομικό τρόπο θέρμανσης για τώρα που θα αρχίσουν τα κρύα .
σκεφτόμουν για κάποιο πάνελ αλλά κάποιοι μου λένε ότι είναι καρκινογόνα , έχετε άποψη αν αληθεύει ?
θέλω κάτι που να καίει όσο πιο λίγο γίνεται ( οχι air condition ) γιατι είμαι μακριά από το σπίτι μου και δεν διαθέτω πολλά χρήματα αφού είμαι στην αρχή και έχω πολλά έξοδα .

κάθε βοήθεια πολύτιμη !!
strat.kon
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2016 8:03 am

Re: θέρμανση χωρίς μεγάλο κόστος

Δημοσίευση από strat.kon »

Μια πολύ φτηνή λύση που θα σου πρότεινα είναι μια μικρή σομπίτσα χαλαζία με λίγα watt. Φαντάσου ότι ένα τέτοιο θερμαντικό 800W κοστίζει γύρω στα 15-20 ευρώ να το αγοράσεις και καίει γύρω στα 0,10 ευρώ την ώρα σε ρεύμα. Άρα αν το χρησιμοποιείς π.χ. 5 ώρες τη μέρα, θα σου κοστίζει το μήνα 20-30 ευρώ το πολύ στον λογαριασμό. Δεν θα ζεσταίνει βέβαια όλο το σπίτι αλλά για ένα άτομο είναι μια χαρά και πολύ οικονομικό.
strat.kon
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2016 8:03 am

Re: θέρμανση χωρίς μεγάλο κόστος

Δημοσίευση από strat.kon »

Δες για παράδειγμα εντελώς ενδεικτικά αυτήν εδώ:
http://www.emark.gr/index.php?route=pro ... t_id=49731

Μόνο σου ξαναλέω ότι η απόδοση δεν είναι τίποτα το εντυπωσιακό ώστε να βασιστείς για ολοκληρωτική θέρμανση γιατί μιλάμε για πολύ λίγα watt. Απλά ζεσταίνει στο σημείο που θα την έχεις στραμμένη, τίποτα παραπάνω. Για φοιτητή όμως είναι μια χαρά! ;)
ducktales
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2016 11:48 pm

Re: θέρμανση χωρίς μεγάλο κόστος

Δημοσίευση από ducktales »