Οι κατηγορίες των παιχνιδιών

Συζητήστε όσα δεν σχετίζονται με όλες τις παραπάνω κατηγορίες και παραθέστε ελεύθερα τις απόψεις σας για ό,τι επιθυμείτε
Απάντηση
neo
Senior Boarder
Senior Boarder
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Κυρ Μάιος 23, 2010 9:34 pm

Οι κατηγορίες των παιχνιδιών

Δημοσίευση από neo »

Όλα τα games χωρίζονται σε κατηγορίες, ανάλογα με το τι περιλαμβάνουν. Τα παιχνίδια πρώτου προσώπου στα οποία πυροβολείτε με οποιοδήποτε όπλο ονομάζονται “First-Person Shooters” (ή εν συντομία FPS). Τα games που έχουν αγώνες ταχύτητας με οχήματα ανήκουν στα “Racing”. Τα αθλητικά games ανήκουν στην ευρύτερη κατηγορία “Sports”, αν και υπάρχει κι η δυνατότητα διαχωρισμού αυτής της κατηγορίας σε Football Simulators (εξομοιωτές ποδοσφαίρου), Manager Games (παιχνίδια προπονητικής), Tennis Simulators εξομοιωτές τένις) κτλ.

Η πιο διαδεδομένη κατηγορία παιχνιδιών είναι τα “Action” games, δηλαδή παιχνίδια δράσης στα οποία χειρίζεστε τον χαρακτήρα σας, συνήθως με κάμερα τρίτου προσώπου (δηλαδή πίσω από τον ήρωά σας) και καλείστε να βγάλετε εις πέρας διάφορες αποστολές. Η κατηγορία αυτή έχει και τις περισσότερες υποκατηγορίες. Υπάρχουν παιχνίδια δράσης και πυροβολισμών (“Action Shooters”) τα οποία διαφέρουν σε σχέση με τα FPS μόνο στο ότι διαθέτουν κάμερα τρίτου και όχι πρώτου προσώπου. Επιπλέον, όσα από αυτά τα games έχουν έντονο το στοιχείο της περιπέτειας και της επίλυσης γρίφων αποκαλούνται “Action/Adventures”. Υπάρχουν ασφαλώς κι άλλα είδη Action games, όπως επίσης και καθαρόαιμα, παραδοσιακά “Adventures” στα οποία δεν υπάρχει κανένα στοιχείο της δράσης αλλά ο χρήστης ασχολείται μόνο με το να λύσει γρίφους χωρίς να χρειάζεται να αντιμετωπίσει κάποιους εχθρούς.

Όσα games περιέχουν στρατηγική αποκαλούνται “Strategy” αλλά συνήθως χωρίζονται σε “Real-Time Strategy” (στρατηγικής πραγματικού χρόνου) και “Turn-Based Strategy” (στρατηγικής με σειρές). Τα Real-Time έχουν περισσότερη δράση κι απαιτούν από τον χρήστη γρήγορες κινήσεις και τα κατάλληλα αντανακλαστικά ώστε να αναπτύξει την βάση του γρήγορα και να μετακινήσει τις μονάδες του στρατού του στο μέρος που πρέπει και την στιγμή που πρέπει. Τα Turn-Based έχουν να κάνουν με την διαχείριση πόρων και το εμπόριο κι όχι με την δεξιοτεχνία του χρήστη. Κάθε στρατός, είτε ο χρήστης παίζει με τον υπολογιστή, είτε με άλλους χρήστες, κάνει τις κινήσεις του χωρίς όριο χρόνου και στο τέλος όταν πάρει τις αποφάσεις του τερματίζει την σειρά με την ησυχία του. Υπάρχουν βέβαια και παιχνίδια στρατηγικής τα οποία συνδυάζουν επιτυχώς και τα δύο παραπάνω είδη. Δίνουν δηλαδή στους χρήστες έναν χάρτη για να αναπτύξουν Turn-Based στρατηγικές και όταν οι χρήστες επιλέξουν να επιτεθούν σε κάποιο άλλο στρατό (άλλου χρήστη ή υπολογιστή) τότε το παιχνίδι γίνεται Real-Time.

Υπάρχουν αρκετές ακόμη κατηγορίες παιχνιδιών, όπως τα games στα οποία υπάρχει πάλη μεταξύ των χαρακτήρων (Fighting), απλοί γρίφοι που απαιτούν δεξιοτεχνία (Puzzle Games), διαχείριση χαρακτήρων σε μία υποτιθέμενη εικονική ζωή (Virtual Life) ή ακόμα και μουσικά παιχνίδια στα οποία οι χρήστες τραγουδούν ή πατούν τις νότες στο σωστό χρόνο για να ακούσουν το τραγούδι (Music Games).
Απάντηση