ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ

Κοινωνικά ζητήματα, πολιτική κουβέντα, προβληματισμοί για θέματα επικαιρότητας και όχι μόνο
Απάντηση
M87
Senior Boarder
Senior Boarder
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 5:44 pm

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ

Δημοσίευση από M87 »

Πριν από μερικές ώρες, η εκφωνήτρια γνωστού ραδιοφωνικού σταθμού εξέφρασε όλο απορία την εξής ερώτηση την οποία θα αποδώσω με τρόπο ελεύθερο καθώς δεν ήμουν προετοιμασμένος να την ηχογραφήσω:

"
Οι ιδιοκτήτες κέντρων διασκέδασης καθώς επίσης και πολλοί εργαζόμενοι σε αυτά, βρίσκονται σε απόγνωση και είναι εξαιρετικά εκνευρισμένοι σχετικά με τα προσφάτως ληφθέντα μέτρα για απαγόρευση μουσικής και ορθοστασίας στα μαγαζιά τους, κυρίως επειδή πολλοί από αυτούς δανείστηκαν προκειμένου - με την ελπίδα προσέλευσης του κοινού - να μπορούν να εξυπηρετήσουν το κοινό κατά την περίοδο των εορτών".

Θα δώσω την προσωπική μου ερμηνεία "του μηνύματος των εκλογών" είτε αυτό αρέσει, είτε όχι και ας κρ΄ίνει ο καθένας αν οι ιθύνοντες οφείλουν να πληρώσουν ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΑΥΤΩΝ ή όχι.

Βλέποντας τα
γερμανικά / γαλλικά / αμερικανικά (κυρίως αλλά όχι αποκλειστικά) αφεντικά καθώς επίσης και οι τσολιάδες αυτών, ότι η μπάλα χάνεται, δεν έχουν παρά να καταφύγουν σε τακτικές "ήπιας διολίσθησης / υποχώρησης".

Τα μέτρα αυτά αντανακλώνται στα σκάνδαλα σεξουαλικών εγκλημάτων στο χ΄ώρο του θεάματος, τα οποία ΞΑΦΝΙΚΑ και ΜΑΖΙΚΑ απασχόλησαν τα ΜΜΕ, προκειμένου να χειραγωγηθεί ΄για άλλη μια φορά η κοινή γνώμη προς την ψευδαίσθηση ότι "
η δικαιοσύνη στην Ελλάδα λειτουργεί". Φυσικά, η ψευδαίσθηση επιβεβαιώνεται με το γεγονός ότι η ίδια δικαιοσύνη συνεχίζει να "χέζει ψηλά και να αγναντεύει" σε ότι αφορά τα οικονομικά σκάνδαλα π.χ. στον χώρο των προμηθειών των δημόσιων νοσοκομείων, υπερσυνταγογραφήσεων, σκάνδαλο NOVARTIS / BAYER και λοιπών πολυεθνικών, σκάνδαλο εμβολιασμών, σκάνδαλο προμηθειας εμβολίων επί Αβραμόπουλου, σκάνδαλο ιατρικών αερίων MESSER κ.ο.κ.

Άλλη τεχνική "
ήπιας διολίσθησης / υποχώρησης" είναι η ΕΠΙΣΗΣ ΞΑΦΝΙΚΗ "δίψα του δημοσίου για κατασπατάληση εκατομμυρίων ευρώ σε συντήρηση / κατασκευή τεχνικών έργων" σε όλο το πανελλήνιο! Οτι δεν είχε γίνει εδώ και 200 χρόνια από τις Τεχνικές Υπηρεσίες δήμων και ΟΤΑ, εδώ και δύο χρόνια γίνεται τροχάδην! Ολη η Ελλάδα ένα απέραντο εργοτάξιο... με εξαίρεση την αποκατάσταση των κουτσουρεμένων εκ σχεδιασμού τεχνικών έργων τα οποία σκόπευαν προς πραγματική υποβάθμιση (και άρα και οικονομικη υποβάθμιση) του συνόλου των τεχνικών έργων στην Ελλάδα, προκειμένου αυτά να ιδιωτικοποιηθούν και να πουληθούν "έναντι πινακίου φακής".

Ενδεικτικά αναφέρω:

Μη-σύνδεση ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ περιφερειακών λιμένων με το εθνικό οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.
Μη-σύνδεση ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ περιφερειακών αερολιμένων με το εθνικό οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.
Μη-ανάπτυξη του ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ σιδηροδρομικού δικτύου (του πλέον ενεργειακά οικονομικού μέσου μεταφοράς και μετακίνησης).
Οδικές προσβάσεις βιομηχανικών περιοχών ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ, προκειμένου το σύνολο της Ελληνικής βιομηχανίας να πνίγεται από το παρεχόμενο οδικό δίκτυο - για το οποίο ΄όμως οι εκάστοτε κυβερνήσεις έχουν τα ******* να απαιτούν από αυτές τις επιχειρήσεις φόρους, δημοτικά τέλη, εισφορές κ.ο.κ.

Οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Συνεπώς πρέπει να αναφέρουμε:

Την ΣΥΝΔΕΣΗ του ιδιωτικοποιημένου λιμένα Πειραιά με προαστιακό, ΗΣΑΠ, τραμ.
Την ανακαίνιση των περιφερειακών αερολιμένων οι οποίοι πουλήθηκαν στην FRAPORT [*1].
Την ΣΥΝΔΕΣΗ του αερολιμε΄να ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ με προαστιακό, μετρό, Αττική οδό, ΚΤΕΛ και δεν συμμαζεύεται [σε ευθεία αντιδιαστολή με τις παρεχόμενες συνδέσεις στον αερολιμένα του Ελληνικού].
Την ανακοίνωση αναπτυξιακών σιδηροδρομικών έργων εκ μέρους του ιδιωτικοποιημένου ΟΣΕ - δηλαδή
Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A. [*2] - (χρησιμοποιώντας τα 500 εκατομμύρια ευ΄ρώ αποθεματικό τα οποία τους χαρίστηκαν όταν η πολιτική ηγεσία χαρακτήρισε τον οργανισμό ως χρεωκοπημένο μεν, με 500 εκατομμύρια στην τράπεζα δε).
κ.ο.κ.


[*1] (https://www.iefimerida.gr/news/423001/f ... erodromion)
[*2] (URL: https://www.kathimerini.gr/economy/busi ... ane-s-p-a/)

Άλλη ένδειξη της [χειροπαλμικής] παλινδ΄ρόμησης των διοικούντων τσολιάδων, αποτελεί το "ξαφνικό πάγωμα" της υλοποίησης των master plan των περιφερειακών λιμένων ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ. Ξαφνικά χάθηκε το ενδιαφέρον για την "αξιοποίηση" της δημόσιας αυτής περιουσίας.

Και επειδή όλα τα παραπάνω - όπως τα βλέπει ο γράφοντας - (μετακινήσεις / μεταφορές και εστίαση / διασκέδαση) συνηγορούν σε μια μόνο κατεύθυνση (ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ), η αποδιδόμενη ερμηνεία είναι η εξής:

Βλέποντας ότι το παιχνίδι χάνεται, οι τσολιάδες των πραγματικών αφεντικών θέλουν να εξασφαλίσουν η Ελλάδα για το 2022, να έχει μια ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ΧΡΟΝΙΑ σε ότι αφορά την τουριστική κίνηση.

Σε αυτό συνηγορούν οι προτροπές ξένων διαφημιστικών καμπανιών, να εκτρέψουν την επιβατική κίνηση από "σημεία κλειδιά" (Μύκονος, Σαντορίνη, Ρόδος, Πάρος) προς λιγότερο περιζήτητους προορισμούς (Άνδρος, Σπέτσες, Φολέγανδρος κ.ο.κ.). Καθώς επίσης και οποιαδήποτε "τοπικού χαρακτήρα" εφρμογή μέτρων περιορισμού του τζίρου των επιχειρήσεων αυτών... με την όποια δικαιολογία.

Εάν λοιπόν οι μαγαζάτορες, μουσικοί, σερβιτόροι, χορευτές κλπ εργαζόμενοι στον χώρο της διασκέδασης και εστίασης, θέλουν να διοχετεύσουν κάπου την οργή τους, συνιστώ αυτή να εκφρασθεί, όχι αόριστα προς "υπουργεία" και "οργανισμούς" αλλά προς ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ τα οποία υπογράφουν την (οικονομική) θανατική καταδίκη αυτών.

Η άλλη εναλλακτική τους είναι να ανεχθούν τον (οικονομικό) αφανισμό αυτών, το οποίο αναμφίβολα θα οδηγήσει και σε πραγματικό αφανισμό των ίδιων και των οικογενειών τους σε δεύτερο χρόνο.

Ευχομαι σε όλους ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! Και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, με Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία
ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ!

Εάν κρίνετε ότι η παραπάνω ανάρτηση είναι χρήσιμη, παρακαλείσθε όπως την μοιραστείτε - επιβεβαιώνοντας την λήψη του όποιου συνδέσμου ή αντιγράφου καθώς ζούμε σε περίεργες εποχές. Συνιστώμενοι τρόποι μοιράσματος:

α) Αντιγραφή και εκτύπωση
β) αποθήκευση της σελίδας και αποστολή αυτής με επιβεβαίωση λήψης
γ) λήψη φωτογραφίας με κινητό και αποστολή του συνδέσμου με επιβεβαιώση λήψης
δ) αντιγραφή του URL και αποστολή με επιβεβαιώση λήψης
ε) με προφορική περιγραφή της πλοήγησης η οποία απαιτείται προκειμένου να φτάσει κάποιος στο κείμενο.


Άλλες αναρτήσεις του ιδίου:

1.
ΑΠΟ ΤΑ ΨΥΧΟΦΑΡΜΑΚΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ, ΣΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (URL: viewtopic.php?f=23&t=5348). Στην ανάρτηση αυτή εξηγούμε πως πήγαμε από "πολιτική ψυχοφαρμάκων" σε "πολιτική εμβολιασμών". Η πορεία και η μετάβαση είναι μια ενδιαφέρουσα - αν και μακροσκελής - ανάγνωση για όποιους δεν έχουν ξεχάσει πως να διαβάζουν.

2.
ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (viewtopic.php?f=23&t=5281) Fusion και κλείδωμα - παρά την θέληση του γράφοντα - πολλών αναρτήσεων του, προκειμένου να καταστεί δυσχερέστερη η ανάγνωση αυτών.

3.
ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ: ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΩΝ (viewtopic.php?f=23&t=5279). Πρόκειται για την ανάρτηση ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ ΤΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ του οποίου ο τίτλος άλλαξε από την διαχείριση. Αφήνεται στην κρίση του αναγνώστη ο λόγος για τον οποίο έγινε αυτό.
M87
Senior Boarder
Senior Boarder
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 5:44 pm

ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΥΠΟΣΚΕΛΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΜΕ ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΩΝ ΟΔΙΚΩΝ / ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ

Δημοσίευση από M87 »

ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΥΠΟΣΚΕΛΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΛΙΜΕΝΑ (ΟΛΠ) ΜΕ ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΩΝ ΟΔΙΚΩΝ / ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ:

Ο στημένος "μειοδοτικός" διαγωνισμός του ΟΛΠ.
(URL: https://thepressproject.gr/o-stimenos-d ... a-ton-olp/)

Και με χρονολογική σειρά:
Στις
19/07/2004 Εγκαινιάστηκε η γραμμή του τραμ Γλυφάδα - Σύνταγμα.
(URL: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CF ... E%B1%CF%82).

Στις
15/11/2007 Ολοκληρώθηκε η επέκταση προς το Ασκληπιείο Βούλας, παρότι κρινόταν ως μεγαλύτερης ανάγκης η επέκταση προς Πειραιά, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
(URL: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CF ... E%B1%CF%82)!

Το
2009 πραγματοποιείται ο διαγωνισμός [ΜΟΝΟ] για την επέκταση του τραμ προς Πειραιά.
(URL: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CF ... E%B1%CF%82).

Στις
08/11/2012 [ΦΕΚ Α 220 08/11/2012] λαμβάνεται η απόφαση ιδιωτικοποίησης του λιμένα Πειραιά μεταξύ πολλών άλλων οργανισμών δημοσίου. Στην τότε κατάσταση του, ο λιμένας Πειραιά ΔΕΝ ήταν συνδεδεμένος με:
1. Τραμ
2. Προαστιακό

Στις
30/08/2013 λαμβάνεται η απόφαση της ιδιωτικοποίησης του Πειραιά.
(URL: https://m.naftemporiki.gr/story/691770/ ... si-tou-olp).

Στις
04/11/2013 ξεκινάνε τα έργα της επέκτασης του τραμ προς Πειραιά.
(URL: https://piraeuspress.gr/piraeus/dimos-p ... i-gegonos/).

Αφού εξασφαλίστηκε η πώληση προβλήτα και βολιδοσκοπείται η κοινή γνώμη επί τριμήνου, ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ξεκινάνε τα έργα της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά.

Στις
09/10/2015 υπογράφεται η επέκταση του προαστιακού προς Πειραιά.
(URL: https://www.athenstransport.com/2015/10 ... oastiakos/).

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης έργου 10 μήνες. Ώστε μόλις ένα μήνα και εννέα μέρες μετά την υπογραφή της πώλησης, ο Xu Lirong απολαμβάνει ένα λιμάνι το οποίο ενώ το παίρνει (στα χαρτιά) χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου, εκείνο να του δίνεται με όλες τις δυνατές συνδέσεις.

Στις
08/04/2016 αξιοποιείται... "Στην COSCO το 67% του ΟΛΠ. Έπεσαν οι υπογραφές της συμφωνίας".
(URL: https://www.news247.gr/oikonomia/stin-c ... 19714.html).

Στις
15/12/2021 παραδίδεται η επέκταση του τραμ προς Πειραιά χωρίς τον τερματικό σταθμό της ακτής Ποσειδώνος.
(URL: https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A4%CF ... E%B1%CF%82).

Τα παραπάνω γίνονται,
ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ "ΓΑΜΑΤΟΣ" Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΘΕΣΜΙΚΟΣ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΣΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΙΧΤΕΙΡΙΖΕΙ ΕΠΙ 100ετία ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ... Για να σας κάνουν όλους ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΓΕΡΟΛΑΔΑ ΟΣΑ ΒΓΑΖΕΤΕ!!!

Με πιο απλά λόγια, η λογική έχει τη μορφή διπλού μηνύματος η οποία αποσκοπεί σε σιωπηλή πλύση εγκεφάλου:

1. ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΓΑΘΟ / ΠΟΡΟΣ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ / ΥΠΟΔΟΜΗ / ΕΡΓΟ =
"ΚΑΚΟ"
2.
ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΓΑΘΟ / ΠΟΡΟΣ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ / ΥΠΟΔΟΜΗ / ΕΡΓΟ = "ΚΑΛΟ"

...Για να σας κάνουν
ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ να πληρώνετε ΚΟΣΤΟΣ + ΚΕΡΔΟΣ αντί για ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΟ.

Σε πλήρη "αρμονία" με τον "εθνικό" αερολιμένα της
ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ της HOCHTIEFF (η οποία αρνείται να πληρώνει ΦΠΑ "στην χώρα της"), ο οποίος εκ' σχεδιασμού συνδεόταν με:
Αττική οδό
Προαστιακό
Μετρό
ΚΤΕΛ

...
ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΡΓΟ [για να μπορούν να το "αξιοποιήσουν" έναντι πινακίου φακής στα φιλαράκια τους].

Εάν κρίνετε ότι η παρούσα ανάρτηση είναι χρήσιμη, παρακαλείσθε όπως την μοιραστείτε - επιβεβαιώνοντας την λήψη του όποιου συνδέσμου ή αντιγράφου καθώς ζούμε σε περίεργες εποχές. Συνιστώμενοι τρόποι μοιράσματος:

α) Αντιγραφή και εκτύπωση
β) αποθήκευση της σελίδας και αποστολή αυτής με επιβεβαίωση λήψης
γ) λήψη φωτογραφίας με κινητό και αποστολή του συνδέσμου με επιβεβαιώση λήψης
δ) αντιγραφή του URL και αποστολή με επιβεβαιώση λήψης
ε) με προφορική περιγραφή της πλοήγησης η οποία απαιτείται προκειμένου να φτάσει κάποιος στο κείμενο.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος M87 την Πέμ Ιαν 20, 2022 6:14 pm, έχει επεξεργασθεί 5 φορές συνολικά.
M87
Senior Boarder
Senior Boarder
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Τρί Δεκ 13, 2016 5:44 pm

ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΥΠΟΣΚΕΛΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΛΙΜΕΝΑ (ΟΛΠ) ΜΕ ΣΤΕΡΗΣΗ ΤΩΝ ΟΔΙΚΩΝ / ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΣΥΝΔΕΣΕΩΝ:

Δημοσίευση από M87 »

Προτείνεται στους αναγνώστες να βάλουν σε μια μηχανή αναζήτησης τον τίτλο "ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ" για να διαπιστώσουν από πρώτο χέρι ότι οι αναρτ΄ήσεις μου έχουν το κακό συνήθειο να εξαιρούνται από την βάση δεδομε΄νων των αποτελεσμάτων.

Ως εκ τούτου,
εξαρτάται από τον ίδιο τον αναγνώστη η διανομή και διάθεση των γραφομένων μου.
Απάντηση