Φθηνό φοιτητικό internet

Οι συζητήσεις που βρίσκονται εδώ είναι αρχειοθετημένες. Παρακαλούμε, μεταβείτε στην κοινότητα-forum του tempo.gr.
psaras
Fresh Member
Fresh Member
Posts: 4
Joined: 10 Nov 2012, 00:40

Φθηνό φοιτητικό internet

Post by psaras »

Είμαι πρωτοετής φοιτητής και αναρωτιέμαι αν μπορώ να βρω μια καλή τιμή για internet στα 10-15 ευρώ μηνιαίως. Είδα στη Δίοδο ότι έχει ο ΟΤΕ με 8 ευρώ αλλά απ' ότι μου είπαν πρέπει να πληρώνω και πάγιο που είναι γύρω στα 15 ευρώ οπότε πάμε πολύ ψηλά. Υπάρχει ρε παιδιά καμιά εταιρεία που να δίνει οικονομικό πακέτο internet και να μην πληρώνω κερατιάτικα?
User avatar
Quicksilver
Moderator
Moderator
Posts: 117
Joined: 01 Apr 2011, 21:29

Re: Φθηνό φοιτητικό internet

Post by Quicksilver »

Τι χρήση θα κάνεις; Αν το χρειάζεσαι μόνο για εργασίες, έχει βγάλει η Vodafone το University Mobile Internet στα 4 GB με 4,74 ευρώ το μήνα! Είναι και ασύρματο οπότε μπορείς να το παίρνεις και μαζί σου όπου κι αν πας.

Επίσης, αν έχεις ήδη γραμμή ΟΤΕ υπάρχει και η εξαιρετική προσφορά του ΟΤΕ για ADSL στα 24 Mbps με 8 ευρώ μηνιαίως: http://diodos.gsrt.gr/Common/PackagesIS ... isp=34&f=s
User avatar
Dark Lord
Moderator
Moderator
Posts: 140
Joined: 03 Apr 2011, 23:21

Re: Φθηνό φοιτητικό internet

Post by Dark Lord »

Επίσης μια λύση ακόμη αν σε ενδιαφέρει (ίσως και η πιο συμφέρουσα σε περίπτωση που δεν έχεις ήδη γραμμή στο σπίτι) είναι η φοιτητική προσφορά της CYTA που κυκλοφορεί αυτές τις μέρες. Με 16 ευρώ το μήνα παίρνεις adsl στα 4 Mbps και πληρώνεις μόνο 20 ευρώ για το τέλος ενεργοποίησης, έχοντας και το πρώτο πάγιο δώρο. Το καλό είναι ότι δεν σε υποχρεώνουν να βάλεις και τηλέφωνο αν δεν θέλεις οπότε παίρνεις μόνο το internet. Τώρα αν έχεις ήδη γραμμή στο σπίτι, εγώ θα σου πρότεινα καλύτερα ΟΤΕ λόγω ταχύτητας και αξιοπιστίας.

Υ.Γ.1: Αν το σκέφτεσαι για την προσφορά της CYTA κάνε ένα τηλεφωνάκι άμεσα γιατί νομίζω ότι θα ισχύει μέχρι το τέλος του μήνα.