Πόσο ύψος έχετε;

Οι συζητήσεις που βρίσκονται εδώ είναι αρχειοθετημένες. Παρακαλούμε, μεταβείτε στην κοινότητα-forum του tempo.gr.
Απάντηση

Πόσο ύψος έχετε;

Μπορείτε να επιλέξετε 1 επιλογή

 
 
Προβολή αποτελεσμάτων

Άβαταρ μέλους
Quicksilver
Moderator
Moderator
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 01 Απρ 2011, 21:29

Πόσο ύψος έχετε;

Δημοσίευση από Quicksilver »

Ξεκινάω μια δημοσκόπηση για να… μετρηθούμε! Οι πονηροί και οι πονηρές μη βάζετε παραπάνω, ok; :ras:

Πείτε μας επίσης αν θα θέλατε να ήσασταν πιο ψηλοί ή πιο κοντοί και γιατί.
Άβαταρ μέλους
Duke
Junior Member
Junior Member
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 10 Απρ 2011, 16:11

Re: Πόσο ύψος έχετε;

Δημοσίευση από Duke »

Είμαι κοντά στο 1.80 αλλά θα προτιμούσα να ήμουν λίγο πιο κοντός για να γλιτώνω τις αγγαρείες... Ως γνωστόν οι ψηλοί είναι υπηρέτες των κοντών!!!!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
marilena
Fresh Member
Fresh Member
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 23 Απρ 2013, 14:09

Re: Πόσο ύψος έχετε;

Δημοσίευση από marilena »

Εγώ με το ζόρι 1.61-1.62 :cry:
Αν και τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκάλια θα μου πείτε ομολογώ ότι ήθελα κάτι παραπάνω!!!
Άβαταρ μέλους
alex
Administrator
Administrator
Δημοσιεύσεις: 112
Εγγραφή: 05 Αύγ 2011, 12:56

Re: Πόσο ύψος έχετε;

Δημοσίευση από alex »

Νομίζω ότι για γυναίκα αυτό είναι μια χαρά ύψος και για μένα πάνω από 1.70 χάνει σίγουρα τη θηλυκότητά της. Όσο πιο μικροκαμωμένη, τόσο το καλύτερο. Άποψή μου.
Give a man a fish, and you feed him for a day..
Show him how to catch fish, and you feed him for a lifetime!
djmhtsos
Fresh Member
Fresh Member
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 19 Απρ 2015, 02:05

Re: Πόσο ύψος έχετε;

Δημοσίευση από djmhtsos »

1,78
twist
Fresh Member
Fresh Member
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 07 Αύγ 2012, 09:24

Re: Πόσο ύψος έχετε;

Δημοσίευση από twist »

1.73
Άβαταρ μέλους
taratatzoum
Fresh Member
Fresh Member
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 10 Μάιος 2015, 18:04

Re: Πόσο ύψος έχετε;

Δημοσίευση από taratatzoum »

Λέω πάντα ότι έχω ύψος 1,72 αλλά τώρα που το σκέφτομαι είμαι κατιτίς παρακάτω. Κάπου εκεί υπολογίστε τελοσπάντων, δεν θα τσακωθούμε τώρα για μερικά ψωροεκατοστά. Δεν σημασία άλλωστε πόσο είσαι αλλά πόσο νιώθεις. Σωστά;
Απάντηση