Δυσάρεστη εμπειρία ψωνίζοντας από plus4u

Οι συζητήσεις που βρίσκονται εδώ είναι αρχειοθετημένες. Παρακαλούμε, μεταβείτε στην κοινότητα-forum του tempo.gr.
Post Reply
User avatar
Duke
Junior Member
Junior Member
Posts: 58
Joined: 10 Apr 2011, 16:11

Δυσάρεστη εμπειρία ψωνίζοντας από plus4u

Post by Duke »

Αν και διάβασα στο Skroutz κάποιες αρνητικές κριτικές και ήμουν από την αρχή υποψιασμένος για το plus4u, σκέφτηκα να του δώσω μια ευκαιρία λόγω της χαμηλής τιμής της συσκευής που με ενδιέφερε. Δυστυχώς, όπως αποδείχθηκε, έκανα λάθος.

Παρήγγειλα πριν από μια βδομάδα ένα tablet, το οποίο μέχρι και αυτή τη στιγμή αναγράφει παράδοση σε 3 ημέρες στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Μάλιστα, η παραγγελία μου πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά και ζήτησα εκ των προτέρων τη διαβεβαίωσή τους (και μου την έδωσαν) ότι δεν θα υπήρχε καμία καθυστέρηση στην αποστολή του προϊόντος.

Τελικά, μετά από 2 μέρες και συγκεκριμένα την Παρασκευή 29/4 με κάλεσαν τηλεφωνικά και με ενημέρωσαν ότι η συσκευή θα καθυστερήσει λίγο να παραδοθεί εξαιτίας του προμηθευτή και θα μου αποσταλεί τη Δευτέρα (2/4). Κάτι, ωστόσο, που δεν έγινε ποτέ, με αποτέλεσμα να αναγκαστώ να πάρω τηλέφωνο για να ενημερωθώ και πάλι για την εξέλιξη. Προς έκπληξή μου, η υπάλληλος δεν είχε ιδέα για το στάδιο στο οποίο βρισκόταν η παραγγελία και αν το προϊόν βρισκόταν στην αποθήκη, οπότε με παρακάλεσε να καλέσω την επόμενη μέρα το πρωί, πράγμα που έκανα. Ακόμα μεγαλύτερη ήταν φυσικά η έκπληξή μου, όταν ενημερώθηκα ότι δεν έχει παραληφθεί η συσκευή από τον προμηθευτή και ότι είναι... άγνωστο πότε αυτό θα συμβεί!!!!!!!!

Εν ολίγοις, με "κρέμασαν" κανονικά και δεν μου έμεινε άλλη επιλογή από το να ακυρώσω την παραγγελία. Η ανευθυνότητα σε όλο της το μεγαλείο. Κρίμα... :(
User avatar
Armodios
Junior Member
Junior Member
Posts: 22
Joined: 05 May 2011, 21:43

Re: Δυσάρεστη εμπειρία ψωνίζοντας από plus4u

Post by Armodios »

Κάπως έτσι την είχα πατήσει κι εγώ με αυτούς πριν κάνα μήνα. Λένε ότι το προϊόν είναι διαθέσιμο για να μη χάσουν τον πελάτη και μετά περιμένεις σαν "μπιπ" και δεν σε παίρνουν ούτε τηλέφωνο. Μπες στο Skroutz.gr και γράψε αρνητική κριτική, μην τους αφήνεις έτσι. Απ' ότι έχω ακούσει το Plus4u είναι θυγατρική του e-shop, όμως το περίεργο είναι ότι από το e-shop έχω παραγγείλει εκατοντάδες φορές και δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα, σε αντίθεση με αυτούς. Ίσως βέβαια βρίσκονται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και δεν είναι καλά οργανωμένοι, τι να πω.

Αν δεν έχεις αγοράσει ακόμα κάνε μια δοκιμή στο my-shop.gr. Είναι καλό, γρήγορο και φθηνό. Το ανακάλυψα πρόσφατα και στις δύο παραγγελίες που έχω κάνει έμεινα πολύ ικανοποιημένος.
Smile at life to be happy! :-)
User avatar
Duke
Junior Member
Junior Member
Posts: 58
Joined: 10 Apr 2011, 16:11

Re: Δυσάρεστη εμπειρία ψωνίζοντας από plus4u

Post by Duke »

Armodios wrote:Μπες στο Skroutz.gr και γράψε αρνητική κριτική, μην τους αφήνεις έτσι.
Το έκανα από την πρώτη στιγμή αλλά δεν μου την δημοσίευσαν επειδή λέει δεν είχα αριθμό παραγγελίας. Και πως να έχω δηλαδή αφού παρήγγειλα τηλεφωνικά; Τους το διευκρίνισα και τους εξήγησα λεπτομερώς τι έχει συμβεί αλλά δεν το έλαβαν καθόλου υπόψη τους. Άσε, δε βγάζεις άκρη.
User avatar
Alf
Advanced Member
Advanced Member
Posts: 125
Joined: 31 Mar 2011, 00:54

Re: Δυσάρεστη εμπειρία ψωνίζοντας από plus4u

Post by Alf »

Τα πράγματα φαίνεται πως δεν πάνε καθόλου καλά λόγω της κρίσης για τους ιδιοκτήτες του plus4u και του e-shop. Για διάβασε 1 επιστολή που δημοσιεύθηκε στο blog tromaktiko από απολυμένο εργαζόμενο και θα καταλάβεις. Έχει ενδιαφέρον και το σημείο που λέει για τη διαθεσιμότητα των 2-3 ημερών που αναγράφεται στο e-shop. Μάλλον έχει σχέση με την περίπτωσή σου.
Διάβασα το: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/0 ... -shop.html και έχω να πώ ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί με τον/την αναγνώστη(ρια)! Ανήκω στο πρώτο κύμα των απολύσεων απ'το e-shop.Και διέκρινα ότι το e-shop πάει όντως για κλείσιμο απ'τον Ιούνιο του 2010, όταν έβλεπα να μην υπάρχει στοκ σε τίποτα βασικό στους Η/Υ που υποτίθεται είναι το βασικό προιόν των e-shop.gr!
Όταν πήγα στα e-shop απέρριψα προτάσεις από supermarket και άλλες δουλειές άσχετες με την τεχνολογία που είναι το αντικείμενο μου ακούγοντας μεγάλα λόγια, υποσχέσεις που τις πίστευα καθώς είχα πολύ καλή εικόνα για το κατάστημα!
Αλλά δυστηχώς απ'τις πρώτες μέρες μου εκεί διέκρινα την παρακμή που δυστηχώς σήμερα την πληρώνουν οι απλοί εργαζόμενοι και δυστηχώς όχι οι κακοδιαχειριστές της!!Κάναν ανίκουστα, ανούσια και χωρίς λογική εξήγηση ανοίγματα μόνο και μόνο για την εικόνα αλλά και για άλλα υπόγεια συμφέροντα των ιδιοκτητών και των κρυφών επενδυτών του συγκεκριμένου "οικογενειακού" "ομίλου" ο οποίος πέρα απ'τα e-shop.gr, plus4u.gr και pc1.gr βρίσκεται πίσω από καμία 10 αριά ακόμα εταιρείες και "εταιρείες φαντάσματα" για ότι μπορεί να φανταστεί κανείς security,! επενδυτικές, συμβουλευτικές, παροχές υπηρεσιών και οι οποίες παρα τις καταγγελίες πολλών συνεχίζουν της παρατυπίες με εικόνικα τιμολόγια, Φ.Π.Α. και offshore!Και δεν το ξέρει κανείς!(?)Γι'αυτό δεν μιλά κανείς από αυτούς και δεν απαντά εάν και είναι φανατικοί αναγνώστες του tromaktiko.gr γιατί κάθονται όλη μέρα!
Πέρα από αυτά τα συγκεκριμένα αφεντικά δεν έχουν κανένα ίχνος ανθρωπιάς και μην περιμένετε να ασχοληθούν με την σωτηρία, απλά να απολύουν!

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΑΝ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΙΔΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ (Ναι τα e-shop είναι ναι μεν ελληνικά αλλά τα λεφτά δεν πάνε σε ελληνικά χέρια!) ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟ E-SHOP, ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΟΙ AREA MANAGERS ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΤΟΥ E-SHOP ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΑΝ ΟΛΟΙ Η΄ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΤΟ XAΛΙ ΤΟΥ Ε-SHOP TOYΣ ΕΛΕΓΑΝ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠEΛΥΣΑΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΠΡOΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΣΑΝ ΚΛΕΦΤΕΣ!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΟΥ Ε-SHOP!
ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ προσπαθούσα να κάνω ότι γινόταν για την εικόνα του καταστήματος αλλά το ευχαριστώ ήταν η απόλυση!Και όταν έλεγα στους άλλους πάλι καλά που με απολύσαν γιατί αργότερα δεν θα έπαιρνα τίποτα οι πιο παλιοί γελάγαν!Και με ειρονεύονταν!Μάλιστα επειδή γνωρίζω την αγορά είχα πει ότι θα κλείσουν το καλοκαίρι του 11!Ε εκτός από μενίδι και Χαλάνδρι κλείνουν και να μην έχουν κλείσει οι εργαζόμενοι απλήρωτοι δυστηχώς είναι!Νομίζοντας ότι δεν θα τους άγγιζε για πολύ η κατάσταση...αλλά τους ! καταλάβαινα και έλεγα μακάρι να γίνει κάτι και να μην κλείσει το μαγαζί γιατί μιλάμε για 700 και πλέον άτομα που θα μείνουν στο δρόμο!
Όσοι ήταν "γλύφτες" και "παραπαίδια" της διοίκησης και βοήθησαν στις απολύσεις είναι ήδη στα κεντρικά και στο Mενίδι που δεν θα κλείσουν και το e-shop θα ξαναγίνει ένα μαγαζί όπως παλιά αλλά πλέον έχοντας απολύσει τόσο κόσμο στο ενδεχόμενο αυτό τους εύχομαι εάν δεν σωθούνε όλοι οι εργαζόμενοι που είναι προς αποχώρηση να κλείσουν για να πάψουν να χαλάνε λεφτά δεξιά και αριστερά μερικά κακομαθημένα του μπαμπά που πλούτισαν στις πλάτες των άλλων!

ΝΤΡΟΠΗ!ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΜΜΕΝΟΙ, ΚΑΙ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΕΝΣΥΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥΣ!
ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΦΟΒΗΘΩ;ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΡΩΣΟ "ΜΑΦΙΟΖΟ" ΕΚΕΙ ΑΠ'ΤΟ ΜΕΝΙΔΙ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ;ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ κύριοι διοικούντες του e-shop και οι παραδίπλα καρεκλοκένταυροι!

Στα e-shop.gr θα τα παίρνον όχι μέσα σε 2-3 μέρες αλλά σε 5-6 όσα όντως φέρνουν οι αντιπροσωπείες!Για να ενημερωθείτε για διαθεσιμότητα κοιτάκτε τί υπάρχει διαθέσιμο και πότε στα μεγαλύτερα καταστήματα ΠΛΑΙΣΙΟ ή κανα you.gr (INFO Quest) οτι δεν υπάρχει σε σοβαρό κατάστημα και υπάρχει στην σελίδα του e-shop σε 2-3 μέρες ή κατόπιν παραγγελίας ενημερωτικά κατα 90% δεν υπάρχει διαθέσιμο στους προμηθευτές οπότε καλύτερα μην ταλαιπωρίεστε και το παραγγείλετε.

Και κάτι για τους πελάτες τρέχον ή μελλοντικούς εάν το e-shop κλείσει τελείως ή αλλάξει επωνυμιά να προσέξουν την εγγύηση τους γιατί όσα προιόντα έχουν εγγύηση e-shop και όχι ελληνικής αντιπροσωπείας αυτόματα την χάνουν όπως π.χ. στα laptops με 2 χρόνια εγγύηση e-shop!Το λέω για να προτιμάτε τουλάχιστον προιόντα με εγγυήσεις αντιπροσωπείας μπροστά στο ενδεχόμενο αυτό!

Μακάρι να γίνει κάτι με τους εργαζόμενους!

Υποσημείωση: Λίγα είπα για αυτά που υπέστη για την εταιρεία αυτή!Εάν δεν είχα περιέλθει στην οικονομική κατάσταση που είμαι τώρα και υπεύθυνος είμαι κατα βάση εγώ με την επιλογή μου να πάω να εργαστώ στα e-shop ξεγελασμένος με την τότε εικόνα της, θα τα κατήγγειλα όλα επώνυμα και κατόπιν της νομικής οδού αλλά αυτό είναι πλέον οικονομικά (και χρονικά) αδύνατον!Εάν συμβεί κάτι ίσως οι εργαζόμενοι να συνεταχθούν και να τα καταγγείλουν ομαδικά γιατί πιστέψτε με λεφτά σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν!Αλλά μερικά "παιδάκια" δεν θέλουν να που! λήσουν τα "παιχνιδάκια τους" ούτε να τους τα κατασχέσουν!

Υ.Γ. Όποια απάντηση από (αληθινό) εργαζόμενο εναντίον της ανάρτησης μου αυτής και κατ' εμένα φυσικά δεκτή και κατανοητή!
Υ.Γ.2 Μακάρι να μην επαλυθευτώ και να χάσουν την δουλειά τους έστω 3-5 άτομα μόνο και να ανακάμψουν και να πληρώνονται κανονικά!
Υ.Γ.3 Δεν θα ασχοληθώ με οποιαδήποτε απάντηση σε αυτό το μύνημα που ίσως να είναι και ψεύτικη απο την διοίκηση!

ΤΕΛΟΣ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΕΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ (ΠΡΩΗΝ ΣΔΟΕ) ΠΟΥ ΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ E-SHOP!(ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΜΙΖΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΙΣΩΣ(?)!)

Καληνύχτα e-shop.gr!

Αναγνώστης
User avatar
Dark Lord
Moderator
Moderator
Posts: 140
Joined: 03 Apr 2011, 23:21

Re: Δυσάρεστη εμπειρία ψωνίζοντας από plus4u

Post by Dark Lord »

Duke wrote:Αν και διάβασα στο Skroutz κάποιες αρνητικές κριτικές και ήμουν από την αρχή υποψιασμένος για το plus4u, σκέφτηκα να του δώσω μια ευκαιρία λόγω της χαμηλής τιμής της συσκευής που με ενδιέφερε. Δυστυχώς, όπως αποδείχθηκε, έκανα λάθος.
Καλό είναι να μην επηρεαζόμαστε από τις τιμές. Αφού είδες ότι οι αρνητικές δεν ήταν τόσο καλές έπρεπε να μην ασχοληθείς.

Είναι αλήθεια πάντως ότι αυτό το κατάστημα δεν έχει και το καλύτερο όνομα όσον αφορά τους χρόνους παράδοσης. Την είχε πατήσει και ένας φίλος πριν λίγο καιρό.
Post Reply