tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Βρίσκεστε εδώ: ΑΡΧΙΚΗ MIXED ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Έλειπε ο Μπελούτσι από τον Ολυμπιακό

Έλειπε ο Μπελούτσι από τον Ολυμπιακό

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: Brainstorm | Τρίτη, 29.01.08 17:00
 

mpeloutsi_b3.jpgΓεια και χαρά σας αδέρφια,

Στο εξής θα τα λέμε από αυτή τη γωνιά του tempo.gr για ό,τι σχετίζεται με την αθλητική επικαιρότητα και όχι μόνο. Δεκτές οι παρατηρήσεις σας, τα σχόλιά σας, αλλά ακόμα και οι διαφωνίες σας, σε κόσμια πλαίσια πάντα, φυσικά. Σήμερα θα καταπιαστώ με το ντεμπούτο του Φερνάντο Μπελούτσι με τη φανέλα του Ολυμπιακού την Κυριακή, αν και νομίζω ότι ο Αργεντινός θα μας υποχρεώσει μέχρι το καλοκαίρι να αναφερθούμε όλοι ξανά και ξανά σε αυτόν.

Και λέω «νομίζω» γιατί από τα μόλις λίγα λεπτά συμμετοχής του ουδείς μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα, ωστόσο όσοι ασχολούμαστε με το τόπι γνωρίζουμε καλά ότι ο ποδοσφαιριστής που την κατέχει την τέχνη δεν χρειάζεται παρά μια-δυο ενέργειες για να το δείξει μέσα στο γήπεδο. Αυτή η άποψη επιβεβαιώνεται συνεχώς τόσα και τόσα χρόνια που παρακολουθώ μπάλα, πλην, φυσικά, ελαχίστων εξαιρέσεων.

Για να επιστρέψω στο σημερινό θέμα, λοιπόν, ο Μπελούτσι έδειξε πραγματικά ότι είναι ο παίκτης που έλειπε από τον Ολυμπιακό τόσον καιρό και αυτό έγινε αντιληπτό με το που μπήκε στον αγωνιστικό χώρο. Η κυκλοφορία της μπάλας βελτιώθηκε αμέσως και οι «ερυθρόλευκοι» αναπτύσσονταν πλέον καλύτερα, ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν μπλοκαρισμένοι και προσπαθούσαν με μακρινά σουτ και εντελώς ανορθόδοξα να φτάσουν στην εστία του Χαλκιά. Ο Αργεντινός έκανε δυο-τρεις «μαγικές» προσπάθειες και δύο εξαιρετικές σέντρες, που σε μια από αυτές θα μπορούσε ο Στολτίδης να είχε σκοράρει και να είχε βάλει την ομάδα του μροστά στο σκορ πιο νωρίς.

Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στον Μπελούτσι ήταν η ετοιμότητά του και η ταχύτητα με την οποία πάσαρε τις περισσότερες φορές, όταν του ερχόταν η μπάλα.  Είναι εξαιρετικός χειριστής και μπορεί να ελέγξει το παιχνίδι, αλλά ταυτόχρονα είναι ποδοσφαιριστής που θα βγάλει μπαλιά με τη μία, κάτι που στο σύγχρονο ποδόσφαιρο είναι απολύτως αναγκαίο. Ο Ριβάλντο, ας πούμε, είναι παίκτης διαφορετικής κοψιάς. Θα πάρει τη μπάλα, θα «σκανάρει» τον χώρο και ύστερα θα πασάρει, κάτι που σαφέστατα πολλές φορές είναι αρνητικό για μια ομάδα, αφού «κολλάει» η ανάπτυξή της. Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι ο Βραζιλιάνος είναι χειρότερος του Μπελούτσι, θα ήταν ιεροσυλία και μόνο να σκεφτόμασταν κάτι τέτοιο, νομίζω. Ριβάλντο είναι μόνο ένας και θα πρέπει να αισθανόμαστε τυχεροί που παίζει στα άθλια, στην πλειοψηφία τους, ποδοσφαιρικά γήπεδα της χώρας μας.

Από κει και πέρα, όμως, θεωρώ ότι ο Ολυμπιακός αυτή τη στιγμή χρειάζεται περισσότερο τον Μπελούτσι, παρά τον Ριβάλντο και είμαι σίγουρος ότι η διαφορά θα φανεί στο Τσάμπιονς Λιγκ, όπου χρειάζονται παίκτες σύγχρονοι, που να μπορούν να τρέξουν, να μαρκάρουν, να πιέζουν ασταμάτητα και να εκμεταλλεύονται ακόμη και το δευτερόλεπτο της ολιγωρίας των υψηλού επιπέδου αντιπάλων.

Όμως, ο Μπελούτσι δεν έλειψε στα παιχνίδια της Ευρώπης από τον Ολυμπιακό, αλλά σε αυτά του ελληνικού πρωταθλήματος. Οι «ερυθρόλευκοι», για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, τα έβρισκαν μπαστούνια μέχρι στιγμής απέναντι στις «κλειστές» άμυνες εκτός έδρας. Όταν έκανε τον σχεδιασμό του ο Λεμονής το καλοκαίρι τα είχε προβλέψει σχεδόν όλα στην εντέλεια για να βελτιωθεί η εικόνα της ομάδας του στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση. Όμως, έκανε ένα τραγικό λάθος. Πίστεψε ότι ο Ολυμπιακός θα τα κατάφερνε και χωρίς «δεκάρι» στην Ελλάδα, κάτι που τελικά δεν έγινε. Οι βαθμοί που χάθηκαν σε κάποια παιχνίδια του πρώτου γύρου, θα μπορούσαν να είχαν παρθεί αν υπήρχε ο παίκτης που θα μοίραζε μπάλες και τώρα οι Πειραιώτες ίσως βρίσκονταν για μια ακόμη φορά… καβάλα στ’ άλογο από καιρό.

Υ.Γ.: Πέρασε αρκετός καιρός μέχρι ο Παναθηναϊκός να κερδίσει τις εντυπώσεις σε «μονομαχία» στο μεταγραφικό παζάρι, αλλά αυτή τη φορά πιστεύω ότι βγήκε κερδισμένος και σε ουσία. Ο Σπυρόπουλος είναι παίκτης που μπορεί να βοηθήσει αμέσως τους «πράσινους», παίρνοντας σπίτι του τη φανέλα του βασικού. Δεν ξέρω αν το ποσό που δαπανήθηκε είναι αντάξιο της αξίας του, αλλά στο κάτω-κάτω ποιος αξίζει όλα αυτά τα αστρονομικά ποσά; Το σίγουρο είναι ότι είναι μια σοβαρή επένδυση από πλευράς Τζίγγερ και θεωρώ ότι αυτό θα φανεί στην πορεία και πολύ περισσότερο από του χρόνου.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Χειμώνιασε…

Χειμώνιασε. Ο καιρός έγινε άγριος, οι άνθρωποι ντύνονται βαριά τρέχοντας στους δρόμους. Χειμώνιασε και ο αέρας χτυπά με ορμή και μανιασμένα τα παράθυρα του δωματίου μου. Χειμώνιασε και ο ουρανός σκλήρυνε και έχασε το χαρούμενό του χρώμα. Τώρα ο αέρας παρασέρνει τα δέντρα και χτυπάει με δύναμη τα τζάμια. Χειμώνιασε. Βροχές πέφτουν αραιά…

Παιχνίδια της μνήμης…

Πριν μερικά χρόνια που η κόρη μου πήγαινε στον παιδικό σταθμό, μας είχε τρελάνει με το τραγούδι «Μια ψείρα εδώ, μια ψείρα εκεί, μια ψείρα παραπέρα, μου κάναν το κεφάλι μου τρύπιο σαν κουνουπιέρα, ρου λα λα ρου λα λα, έχω δυο καρούμπαλα, το ένα εδώ το άλλο εκεί, το άλλο στην Αμερική». Είχα εντυπωσιαστεί... «Μα ποιος το σκέφτηκε αυτό το…

Μη σηκώσεις το χέρι σου σε γυναίκα…

Μια γυναίκα στέκεται στο παράθυρο του σπιτιού της, προσπαθεί να βρει απαντήσεις στα τόσα «γιατί», προσπαθεί να κρύψει το μάτι της που έχει μελανιάσει. Μη σηκώσεις το χέρι σου σε γυναίκα. Δε θα σου δώσει πουθενά αυτό δίκιο. Μη χτυπήσεις ποτέ σου γυναίκα. Στο πρόσωπό της βρίσκεται εκείνη που σου έδωσε πνοή από την πνοή της, κορμί από το…

Να μείνεις εκεί… κοντά σου

Όταν ήμουν μικρή, η απόσταση μέχρι τον ήλιο φαινόταν σχεδόν εκκωφαντική, σαν χιλιάδες μουσικές να ξεχύνονταν σε κάθε στοιβάδα ατμόσφαιρας παρασύροντας τη σκέψη μακριά από το στόχο. Αργότερα, ανακάλυψα πως ο ουρανός είναι το πιο κοντινό πράγμα στη γη, αφού είναι πάντα εκεί.  Μέχρι τη στιγμή που δεν είχα λόγο να αγναντεύω εκεί ψηλά όσα με…

Ηγήτωρ γεννιέσαι γιάντα γίνεσαι;

Με τούτο το μηχανισμό της λογικής, σαν συλλογιστούμε ο κάθε ένας από μας την μοναδικότητα της εφήμερης ταυτότητας που μας επροίκησε η ζωή, θα συμφωνήσουμε στο ότι όλοι μας είμαστε διαφορετικοί και τούτο είναι αξίωμα της φύσης.  Ποιο να ‘ναι κείνο όμως το χαρακτηριστικό που κάποιους τους κάνει τιμονιέρηδες και κάποιους καμηλιέρηδες;…

Η απιστία είναι πρόβλημα του άλλου

Είναι, αναμφίβολα, μία συναισθηματική πληγή το βίωμα μίας απιστίας από έναν/μία σύντροφο που αγαπάμε πολύ. Η απιστία σε μία σχέση στην οποία είχε τεθεί ως αμοιβαία απόφαση η αφοσίωση, πάντοτε είναι ένα αγκάθι που πονάει και ίσως για έναν άνθρωπο να αποτελέσει την αφορμή στο να χάσει ακόμα και σταματήσει να εμπιστεύεται τις…

Ομόηχα: «διάλειμμα» vs «διάλυμα», «φύλο» vs «φύλλο»

Συχνά τα «ομώνυμα» ή «ομόηχα» τα γράφουμε με λανθασμένο τρόπο, γιατί, αν και ακούγονται το ίδιο, έχουν διαφορετική ορθογραφία και σημασία.  Το πιο συχνό λάθος παρατηρείται στις λέξεις «διάλειμμα» και «διάλυμα», η πρώτη εκ των οποίων βγαίνει από το ρήμα «διαλείπω» και η δεύτερη από το «διαλύω». Το «διάλειμμα» λοιπόν είναι η προσωρινή ή…

Γίνε ένας καλός αρθρογράφος!

Το να γίνει κάποιος ένα καλός αρθρογράφος είναι μία υπόθεση η οποία απαιτεί χρόνο, αφοσίωση και προσπάθεια από την πλευρά του επίδοξου αρθρογράφου. Ας δούμε κάποιες βασικές ενέργειες στις οποίες μπορεί να προβεί ένας αρθρογράφος: • Ο καλός αρθρογράφος αναζητά πληροφορίες από βιβλία και έγκριτες πηγές για να διασταυρώσει τις πληροφορίες…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Η γυναίκα που χαμογελούσε πάντα

Μια γυναίκα κάποτε χαμογελούσε πάντα. Όλη την ημέρα, όλες τις ώρες, όλα…

Μιζέρια, ο ύπουλος εχθρός της κοινωνίας

Φίλε Άλκιμε!  Έπειτα από μια βροχή, αν είσαι τυχερός και στρέψεις το…

10 σοφές φράσεις του μεγάλου μας ποιητή Γιάννη Ρίτσου

Ο Γιάννης Ρίτσος, ο ποιητής της Ρωμιοσύνης, αποτελεί έναν από τους…

Ξεπερνώντας το αίσθημα ζήλιας για τους άλλους

Το αίσθημα της ζήλιας είναι λίγο πολύ γνωστό σε όλους. Εμφανίζεται σε…

Πώς να εντοπίσετε τις φοβίες σας και να απαλλαγείτε από αυτές

Ο φόβος είναι ένα ανθρώπινο συναίσθημα που προκαλείται εξαιτίας κάποιας…

Για τα «όχι» που άκουσα στη ζωή μου

Όλα τα όχι που άκουσα στη ζωή μου με έκαναν άνθρωπο δυνατότερο και…

Back in Time

Γεώργιος Παπανικολάου, ένας σπουδαίος Έλληνας

Πώς μπορείς να μείνεις αδιάφορη απέναντι σε έναν άνθρωπο που…

Οι 10 ταινίες με το πιο ανατρεπτικό φινάλε

Δέκα αξέχαστες κινηματογραφικές ταινίες, που το τέλος τους έχει…

Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο ποιητής της ανθρώπινης περιπέτειας

Γράφει η Δήμητρα Σμυρνή Για το Θόδωρο Αγγελόπουλο, το…

«Ο γέρος και η θάλασσα» του Χέμινγουεϊ σε ένα εντυπωσιακό animation φιλμ

Βασισμένη στη πασίγνωστη νουβέλα του Έρνεστ Χέμινγουεϊ «Ο γέρος και η…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Εφιάλτης, η σπουδαιότερη ελληνική ταινία τρόμου

Και όμως, ο ελληνικός κινηματογράφος μπορεί να καυχηθεί ότι για μία…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης