tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Βρίσκεστε εδώ: ΑΡΧΙΚΗ MIXED ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Έλειπε ο Μπελούτσι από τον Ολυμπιακό

Έλειπε ο Μπελούτσι από τον Ολυμπιακό

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: Brainstorm | Τρίτη, 29.01.08 17:00
 

mpeloutsi_b3.jpgΓεια και χαρά σας αδέρφια,

Στο εξής θα τα λέμε από αυτή τη γωνιά του tempo.gr για ό,τι σχετίζεται με την αθλητική επικαιρότητα και όχι μόνο. Δεκτές οι παρατηρήσεις σας, τα σχόλιά σας, αλλά ακόμα και οι διαφωνίες σας, σε κόσμια πλαίσια πάντα, φυσικά. Σήμερα θα καταπιαστώ με το ντεμπούτο του Φερνάντο Μπελούτσι με τη φανέλα του Ολυμπιακού την Κυριακή, αν και νομίζω ότι ο Αργεντινός θα μας υποχρεώσει μέχρι το καλοκαίρι να αναφερθούμε όλοι ξανά και ξανά σε αυτόν.

Και λέω «νομίζω» γιατί από τα μόλις λίγα λεπτά συμμετοχής του ουδείς μπορεί να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα, ωστόσο όσοι ασχολούμαστε με το τόπι γνωρίζουμε καλά ότι ο ποδοσφαιριστής που την κατέχει την τέχνη δεν χρειάζεται παρά μια-δυο ενέργειες για να το δείξει μέσα στο γήπεδο. Αυτή η άποψη επιβεβαιώνεται συνεχώς τόσα και τόσα χρόνια που παρακολουθώ μπάλα, πλην, φυσικά, ελαχίστων εξαιρέσεων.

Για να επιστρέψω στο σημερινό θέμα, λοιπόν, ο Μπελούτσι έδειξε πραγματικά ότι είναι ο παίκτης που έλειπε από τον Ολυμπιακό τόσον καιρό και αυτό έγινε αντιληπτό με το που μπήκε στον αγωνιστικό χώρο. Η κυκλοφορία της μπάλας βελτιώθηκε αμέσως και οι «ερυθρόλευκοι» αναπτύσσονταν πλέον καλύτερα, ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν μπλοκαρισμένοι και προσπαθούσαν με μακρινά σουτ και εντελώς ανορθόδοξα να φτάσουν στην εστία του Χαλκιά. Ο Αργεντινός έκανε δυο-τρεις «μαγικές» προσπάθειες και δύο εξαιρετικές σέντρες, που σε μια από αυτές θα μπορούσε ο Στολτίδης να είχε σκοράρει και να είχε βάλει την ομάδα του μροστά στο σκορ πιο νωρίς.

Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στον Μπελούτσι ήταν η ετοιμότητά του και η ταχύτητα με την οποία πάσαρε τις περισσότερες φορές, όταν του ερχόταν η μπάλα.  Είναι εξαιρετικός χειριστής και μπορεί να ελέγξει το παιχνίδι, αλλά ταυτόχρονα είναι ποδοσφαιριστής που θα βγάλει μπαλιά με τη μία, κάτι που στο σύγχρονο ποδόσφαιρο είναι απολύτως αναγκαίο. Ο Ριβάλντο, ας πούμε, είναι παίκτης διαφορετικής κοψιάς. Θα πάρει τη μπάλα, θα «σκανάρει» τον χώρο και ύστερα θα πασάρει, κάτι που σαφέστατα πολλές φορές είναι αρνητικό για μια ομάδα, αφού «κολλάει» η ανάπτυξή της. Φυσικά, αυτό δε σημαίνει ότι ο Βραζιλιάνος είναι χειρότερος του Μπελούτσι, θα ήταν ιεροσυλία και μόνο να σκεφτόμασταν κάτι τέτοιο, νομίζω. Ριβάλντο είναι μόνο ένας και θα πρέπει να αισθανόμαστε τυχεροί που παίζει στα άθλια, στην πλειοψηφία τους, ποδοσφαιρικά γήπεδα της χώρας μας.

Από κει και πέρα, όμως, θεωρώ ότι ο Ολυμπιακός αυτή τη στιγμή χρειάζεται περισσότερο τον Μπελούτσι, παρά τον Ριβάλντο και είμαι σίγουρος ότι η διαφορά θα φανεί στο Τσάμπιονς Λιγκ, όπου χρειάζονται παίκτες σύγχρονοι, που να μπορούν να τρέξουν, να μαρκάρουν, να πιέζουν ασταμάτητα και να εκμεταλλεύονται ακόμη και το δευτερόλεπτο της ολιγωρίας των υψηλού επιπέδου αντιπάλων.

Όμως, ο Μπελούτσι δεν έλειψε στα παιχνίδια της Ευρώπης από τον Ολυμπιακό, αλλά σε αυτά του ελληνικού πρωταθλήματος. Οι «ερυθρόλευκοι», για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια, τα έβρισκαν μπαστούνια μέχρι στιγμής απέναντι στις «κλειστές» άμυνες εκτός έδρας. Όταν έκανε τον σχεδιασμό του ο Λεμονής το καλοκαίρι τα είχε προβλέψει σχεδόν όλα στην εντέλεια για να βελτιωθεί η εικόνα της ομάδας του στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση. Όμως, έκανε ένα τραγικό λάθος. Πίστεψε ότι ο Ολυμπιακός θα τα κατάφερνε και χωρίς «δεκάρι» στην Ελλάδα, κάτι που τελικά δεν έγινε. Οι βαθμοί που χάθηκαν σε κάποια παιχνίδια του πρώτου γύρου, θα μπορούσαν να είχαν παρθεί αν υπήρχε ο παίκτης που θα μοίραζε μπάλες και τώρα οι Πειραιώτες ίσως βρίσκονταν για μια ακόμη φορά… καβάλα στ’ άλογο από καιρό.

Υ.Γ.: Πέρασε αρκετός καιρός μέχρι ο Παναθηναϊκός να κερδίσει τις εντυπώσεις σε «μονομαχία» στο μεταγραφικό παζάρι, αλλά αυτή τη φορά πιστεύω ότι βγήκε κερδισμένος και σε ουσία. Ο Σπυρόπουλος είναι παίκτης που μπορεί να βοηθήσει αμέσως τους «πράσινους», παίρνοντας σπίτι του τη φανέλα του βασικού. Δεν ξέρω αν το ποσό που δαπανήθηκε είναι αντάξιο της αξίας του, αλλά στο κάτω-κάτω ποιος αξίζει όλα αυτά τα αστρονομικά ποσά; Το σίγουρο είναι ότι είναι μια σοβαρή επένδυση από πλευράς Τζίγγερ και θεωρώ ότι αυτό θα φανεί στην πορεία και πολύ περισσότερο από του χρόνου.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Όχι άλλο ημιμόνιμο!

Πόσο ωραία μπορεί να είναι η μέρα σου, όταν σε ξυπνάει το «μπιπ» από το μέιλ και το πρώτο πράγμα που βλέπεις είναι η φράση: «Έκανες πανάδα»; Πλησιάζει το καλοκαίρι, χάσε κιλά, αγόρασε αντιηλιακά. Τελειώνει το καλοκαίρι, έκανες πανάδες, βάλε αλοιφές…Δε θα πάρω, ευχαριστώ. Ακόμη χειρότερο ένα δεύτερο μπιπ, μήνυμα από την αδερφή μου: «Μην…

Εκπομπή μόδας ή ωραιοπάθειας;

Παρακολούθησα, καθαρά από περιέργεια, την πρεμιέρα του Greece's Next Top Model. Νέες κοπέλες οι οποίες είχαν έναν αέρα αυτοπεποίθησης ο οποίος όμως στην πραγματικότητα, έκρυβε επιδέξια την ανασφάλεια και τη χαμηλή αυτοεκτίμηση. Κοπέλες 18, 22 οι οποίες αλλάζουν τα πάντα επάνω τους και υποβάλλουν τον εαυτό τους από τόσο νωρίς στη…

Παιχνίδια της μνήμης…

Πριν μερικά χρόνια που η κόρη μου πήγαινε στον παιδικό σταθμό, μας είχε τρελάνει με το τραγούδι «Μια ψείρα εδώ, μια ψείρα εκεί, μια ψείρα παραπέρα, μου κάναν το κεφάλι μου τρύπιο σαν κουνουπιέρα, ρου λα λα ρου λα λα, έχω δυο καρούμπαλα, το ένα εδώ το άλλο εκεί, το άλλο στην Αμερική». Είχα εντυπωσιαστεί... «Μα ποιος το σκέφτηκε αυτό το…

Πόνος, ένας πολύτιμος δάσκαλος…

Στη ζωή τίποτα δεν έρχεται τυχαία, χωρίς λόγο. Ακόμα και ο πιο βαθύς πόνος έρχεται με σκοπό το πνευματικό μας καλό. Αυτό μου δίδαξε και εμένα εμπράκτως η ζωή, όταν απογοητεύτηκα και πληγώθηκα από τον άνθρωπο που αγάπησα περισσότερο στα 24 μου χρόνια. Με έναν έρωτα βαθύ και αληθινό και όχι απλώς με ένα σαρκικό πάθος. Όταν πληγώθηκα, ένα…

Η αγάπη μου για εσένα…

Η αγάπη μου για εσένα, είναι σουρεαλιστική, όπως ένας πίνακας του Σαλβαντόρ Νταλί.  Είναι ένα έργο μυστηρίου, όπως αυτά της Αγκάθα Κρίστι.  Είναι απελπισμένος έρωτας, όπως αυτός του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας. Είναι μία αγάπη πολυσύνθετη, πολυδιάστατη και μοναδική. Ένα τριαντάφυλλο με αγκάθια και πέταλα ταυτόχρονα.  Είναι ένας πίνακας…

Γιατί αγαπώ τη Μαφάλντα…

Η Μαφάλντα είναι η ηρωίδα από όλα τα κόμικς που αγαπάω περισσότερο. Το δημιούργημα του Αργεντινού δημιουργού Quino είναι μία χαριτωμένη πιτσιρίκα την οποία χαρακτηρίζει η σπιρτάδα, η απαισιοδοξία και η επιθυμία να μάθει τα πάντα. Είναι ετοιμόλογη και πεισματάρα και ίσως αυτός να είναι και ένας λόγος που δεν την έβγαλα ποτέ από την καρδιά…

Μουσείο, το μέρος όπου η Ιστορία είναι ζωντανή…

Η αγάπη μου για το μουσείο υπήρχε από τότε που ήμουν παιδάκι μικρό και έμεινε αμείωτη μέχρι τα 24 μου χρόνια. Πάντοτε ήθελα να επισκέπτομαι μουσεία και να έρχομαι σε επαφή με ζωντανά κομμάτια της Ιστορίας που έμειναν αλώβητα στο πέρασμα του χρόνου. Και τότε, αισθανόμουν πόσο μεγάλη αξία έχει το μουσείο στον πολιτισμό μίας χώρας και πόσο…

Σ’ ευχαριστώ, μαμά

Πέρασε ο καιρός και μαζί του πέρασε και η μπόρα μας. Ο καιρός ξέρεις δεν είναι κάτι σχετικό. Είναι χρόνος και δεν περιμένει κανέναν. Γι' αυτό είμαι εδώ και σου γράφω σήμερα.  Ήταν μέρες δύσκολες, 24ωρα γεμάτα μόνο από γιατρούς και νοσοκομεία. Θυμάμαι τις φορές που σου φώναζα πως πεθαίνω κι εσύ, αχ εσύ, που έβλεπα στα μάτια σου τον φόβο,…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Η σιωπή αποτελεί το «φάρμακο» της ψυχικής υγείας μας

Μερικά πολύ απλά πράγματα είναι πιο σημαντικά για την ψυχική μας υγεία…

Η μάστιγα της Ήπιας Κατάθλιψης

Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν, για λίγο ή μεγάλο διάστημα, να ζουν μια ήπια…

Για έναν καλύτερο κόσμο

Οι άνθρωποι είμαστε περίεργα πλάσματα. Και ενίοτε αψυχολόγητα. Οι…

10 σπουδαίες ρήσεις του Bruce Lee

Ο Bruce Lee παραμένει ένα φαινόμενο, ένας από τους σπουδαιότερους…

Πώς να ελέγχεις τα συναισθήματά σου

Η αλήθεια είναι ότι κανένας κοινωνικός θεσμός δεν μας έμαθε πώς να…

Στο δρόμο για την τελειότητα, χάσαμε την αξία...

Ώρες ώρες κάθομαι και σκέφτομαι, πόσο πιο απλά ήταν τα πράγματα κάποτε…

Back in Time

Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο ποιητής της ανθρώπινης περιπέτειας

Γράφει η Δήμητρα Σμυρνή Για το Θόδωρο Αγγελόπουλο, το…

Kind of blue, η επιτομή της jazz μουσικής

Η jazz ανήκει στα είδη της μουσικής που επιθυμώ να ακούσω το βράδυ,…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Γεώργιος Παπανικολάου, ένας σπουδαίος Έλληνας

Πώς μπορείς να μείνεις αδιάφορη απέναντι σε έναν άνθρωπο που…

Οι κορυφαίες ατάκες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου (ΒΙΝΤΕΟ)

Όταν φέρνουμε στο μυαλό μας ταινίες του παλιού καλού κινηματογράφου,…

Η «ψυχή» των Queen, Φρέντι Μέρκιουρι

Στις 5 Σεπτεμβρίου του 1946, γεννήθηκε ο πιο χαρισματικός ροκ…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης