tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Πανάκριβα εισιτήρια, φτωχό θέαμα...

Πανάκριβα εισιτήρια, φτωχό θέαμα...

( 4 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: Χάρης Περτέσης | Κυριακή, 16.08.09 22:01
 

Πανάκριβα εισιτήρια, φτωχό θέαμα...

Μπορεί η περίοδος που διανύουμε να είναι από τις χειρότερες των τελευταίων χρόνων όσον αφορά τα οικονομικά μας και η ακρίβεια να έχει ξετινάξει το πορτοφόλι του Έλληνα πολίτη (την ίδια στιγμή που οι μισθοί μένουν στάσιμοι), ωστόσο οι Πρόεδροι των ποδοσφαιρικών συλλόγων μάλλον ζουν στον δικό τους κόσμο. Και αυτό διότι παρατηρείται το φαινόμενο οι Έλληνες φίλαθλοι να πληρώνουν πολλά περισσότερα χρήματα εν συγκρίσει με τους υπόλοιπους ευρωπαίους για να παρακολουθήσουν στο γήπεδο την αγαπημένη τους ομάδα.

Αν και τα γήπεδά μας είναι στην πλειοψηφία τους... χωράφια και το επίπεδο του ποδοσφαίρου μας είναι πολύ χαμηλότερο ποιοτικά από άλλες χώρες, εμείς βάζουμε το χέρι βαθιά στην τσέπη και πληρώνουμε πιο ακριβό εισιτήριο και από αυτά που κυκλοφορούν στην Πρέμιερ Λιγκ και την Πριμέρα Ντιβιζιόν.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα εισιτήρια διαρκείας, που αποδεικνύουν ξεκάθαρα του λόγου το αληθές. Φανταστείτε ότι στην Μπαρτσελόνα των Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, Λιονέλ Μέσι και Τιερί Ανρί το φθηνότερο διαρκείας κοστίζει μόλις 173 ευρώ και το ακριβότερο 711 ευρώ, ενώ στον Ολυμπιακό οι αντίστοιχες τιμές βρίσκονται στα 450 και 3.500 ευρώ. Στην Ατλέτικο Μαδρίτης των Σέρχιο Αγουέριο και του Ντιέγκο Φορλάν το  φθηνότερο «μαγικό» χαρτάκι κοστίζει 165 ευρώ και το ακριβότερο 640 ευρώ, τη στιγμή που στον Παναθηναϊκό αν θέλεις να βλέπεις την ομάδα σου σε όλα τα εντός έδρας παιχνίδια πληρώνεις 250 και 2.500 ευρώ, αντίστοιχα.

Πάνω-κάτω το ίδιο φαινόμενο αισχροκέρδειας παρατηρείται σε όλες σχεδόν τις ελληνικές ομάδες, όπως π.χ. στην ΑΕΚ που πληρώνουμε το διαρκείας από 250 έως 5.000 ευρώ, στον ΠΑΟΚ από 150 έως 2.500 ευρώ, στη Λάρισα από 150 έως 1.500 ευρώ, στον Πανθρακικό από 225 έως 1.500ευρώ και πάει λέγοντας...

Το μοναδικό Ελληνικό φαινόμενο, βέβαια, είναι ότι παρ' ότι «χρυσοπληρώνουμε» για να πάμε στο γήπεδο, οι μεταγραφές είναι συνήθως του... πανεριού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Θέλουν χρήματα, δηλαδή, οι Πρόεδροι, αλλά ζορίζονται για να δώσουν εκείνοι! Και μετά αναρωτιούνται κάποιοι για ποιο λόγο αδειάζουν τα γήπεδα...

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Στοίχημα & Casino Games

Το casino στο διαδίκτυο

Τα παιχνίδια casino αποτελούν δημοφιλές χόμπι για πολλούς ανθρώπους.…

Για ποιό λόγο να προτιμήσω τον online στοιχηματισμό;

Υπάρχουν ένα σωρό απαντήσεις που μπορούν να δοθούν στο ερώτημα του…

Λεξικό όρων για πόκερ και casino

Σε προηγούμενο θέμα μας ασχοληθήκαμε με τις σημαντικότερες έννοιες που…

Στοιχηματικά λάθη που κοστίζουν

Για να βγούμε κερδισμένοι στο Στοίχημα, θα πρέπει να παίζουμε πάντοτε…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης