tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Πήγε να φέρει τον αντι-«Ντάρκο» ο Νινιάδης;

Πήγε να φέρει τον αντι-«Ντάρκο» ο Νινιάδης;

( 3 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Τετάρτη, 21.01.09 03:31
 

nini_6263645b.jpgΤαξίδι «αστραπή» στη Βραζιλία πραγματοποίησε την Τρίτη (20/1) ο Ανδρέας Νινιάδης, με σκοπό, σύμφωνα με δημοσιεύματα, να φέρει στο μεγάλο λιμάνι τον αντικαταστάτη του Ντάρκο Κοβάσεβιτς. Την ίδια στιγμή, η «Record» αναφέρει πως ο Ολυμπιακός έπαψε να ασχολείται με την περίπτωση του Ερνέστο Φαρίας, λόγω  των υψηλών απαιτήσεων της Πόρτο.

Οι δικές μας πληροφορίες επιβεβαιώνουν το γεγονός, αφού, όπως μάθαμε από πηγή μέσα από τον Πειραϊκό σύλλογο, οι Πορτογάλοι ζητούν τον… ουρανό με τ’ άστρα  για τον δανεισμό του Αργεντινού επιθετικού. Στον Ολυμπιακό, πάντως, δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν μεγάλα οικονομικά «ανοίγματα» στην παρούσα φάση και προτίθενται απλά να κινηθούν για μια μεταγραφή ουσίας.

Το ταξίδι του Νινιάδη είχε αποφασιστεί εδώ και καιρό να γίνει εντός της εβδομάδας, αλλά ύστερα από τις τελευταίες αρνητικές εξελίξεις στην υπόθεση του Φαρίας, ο Σωκράτης Κόκκαλης του έδωσε εντολή να αναχωρήσει αμέσως για τη «χώρα του καφέ», προκειμένου να «τσεκάρει» μια-δυο περιπτώσεις που έχει στα υπ’ όψιν του για τη θέση του «Ντάρκο». Ο Πρόεδρος των «ερυθρολεύκων» έχει μεγάλη εμπιστοσύνη στον άλλοτε βιρτουόζο μεσοεπιθετικό, ο οποίος η αλήθεια είναι πως έχει κερδίσει άπαντες στον Πειραιά μετά και την άκρως επιτυχημένη επιλογή του Ντιόγο. Έτσι, όπως όλα δείχνουν, η υπόδειξη που θα κάνει μάλλον θα αποτελέσει και το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας.

Αυτή τη φορά στο στόχαστρό του βρίσκονται ποδοσφαιριστές που απ’ τη μία αποτελούν αξιοπρεπείς λύσεις για την επίθεση και απ’ την άλλη τα χρήματα που απαιτούνται για να πραγματοποιηθεί η μετακίνησή τους δεν ξεπερνούν τις 500-700.000 ευρώ. Μεταξύ αυτών βρίσκεται και ένας νεαρός Βραζιλιάνος, ο οποίος θεωρείται από τον «Νίνι» ως εξαιρετική περίπτωση, που μπορεί να βοηθήσει άμεσα την ομάδα στις αγωνιστικές της υποχρεώσεις. Άλλωστε, αυτή είναι μια σημαντικότατη παράμετρος αυτή τη στιγμή, αφού πίσω από τον Ντιόγο επικρατεί το απέραντο χάος!..

Στη δημοσιότητα μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τα ονόματα των Γκιγέρμε, Κεϊρίσον, Ρενάν Ολιβέιρα, Μπαμ Μπαμ, οι οποίοι αποτελούν ακριβές περιπτώσεις, αλλά και των πιο οικονομικών Αλαν, Μαϊκόν της Φλουμινένσε και Τσίρο της Ρεσίφε. Βέβαια, δεν αποκλείεται στο μπλοκάκι του σκάουτερ των πρωταθλητών να βρίσκεται και κάποιο όνομα που δεν έχει γραφτεί καν στον Τύπο, ωστόσο προς το παρόν δεν μπορεί να ειπωθεί τίποτα με σιγουριά και θα πρέπει να περιμένουμε μερικά εικοσιτετράωρα ακόμα…

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Το «φρικιό» που κρύβουμε μέσα μας...

Τελικά όλοι είμαστε «φρικιά» κι όποιος πει ότι είναι «φυσιολογικός»…

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Στοίχημα & Casino Games

Για ποιό λόγο να προτιμήσω τον online στοιχηματισμό;

Υπάρχουν ένα σωρό απαντήσεις που μπορούν να δοθούν στο ερώτημα του…

Το casino στο διαδίκτυο

Τα παιχνίδια casino αποτελούν δημοφιλές χόμπι για πολλούς ανθρώπους.…

Χρήσιμα κόλπα για online casino

Είναι άκρως διασκεδαστικά και προσφέρουν δυνατές συγκινήσεις τα…

Στοιχηματικά λάθη που κοστίζουν

Για να βγούμε κερδισμένοι στο Στοίχημα, θα πρέπει να παίζουμε πάντοτε…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης