tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Γ. Λάτσιος: «Καλύτερα από πέρυσι ο Πρωινός Καφές»!

Γ. Λάτσιος: «Καλύτερα από πέρυσι ο Πρωινός Καφές»!

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Παρασκευή, 23.01.09 01:20
 

latsios_544748586b.jpgΤην άποψη πως ο «Πρωινός Καφές» με Ζαρίφη και Μουτσινά πάει λίγο καλύτερα από πέρυσι, εξέφρασε σε συνέντευξή του στο «Down Town» ο Γιάννης Λάτσιος. Παράλληλα, ο γενικός διευθυντής προγράμματος του ΑΝΤ1 μίλησε για τον Σάκη Ρουβά, τον οποίο χαρακτήρισε εξαιρετικό παρουσιαστή «με μέλλον», ενώ είχε και από έναν καλό λόγο να πει τόσο για την Τατιάνα Στεφανίδου, όσο και για τον Θέμο Αναστασιάδη.

Παρακάτω διαβάστε μερικά αποσπάσματα της συνέντευξης του Γιάννη Λάτσιου, αναλυτικά:

Αυτή είναι μια επιτυχημένη σεζόν στον ΑΝΤ1;
Απόλυτα και παραπάνω απ' όσο ελπίζαμε. Πριν από ενάμιση χρόνο που ήρθα εδώ, βάλαμε έναν τριετή στόχο, ο οποίος ήδη από πέρσι και παρά την κρίση που υπήρχε άρχισε να αποδίδει. Κάναμε διορθωτικές κινήσεις, υποσχεθήκαμε κάποια πράγματα, με στόχο να τοποθετηθεί ξανά ο σταθμός σε αυτό που πιστεύουμε πως πρέπει να είναι: ένα σύγχρονο κανάλι, που θέλει να έχει σημαντικό ρόλο στην ενημέρωση και στην ψυχαγωγία. Βάλαμε στόχους που, αν μη τι άλλο, με τους όρους των μετρήσεων της τηλεθέασης, τους υπερβήκαμε κατά πολύ. Το πρώτο τρίμηνο ήμασταν κοντά στο 19% στις ηλικίες 15-44, ποσοστό που κάνει προφανή την επιτυχία. Τώρα αν με ρωτάτε αν είμαι απόλυτα ευτυχής με το πρόγραμμά μας, θα έλεγα πως όχι, γιατί υπάρχουν πάντα πράγματα να βελτιώσουμε, πράγματα καινούργια να βρούμε, να είμαστε πιο ανοιχτοί και να διευρύνουμε την προσπάθειά μας. Δεν πιστεύω στα θαύματα, αλλά στη συνεχή δουλειά που γίνεται στο βάθος χρόνου. Το πιο σημαντικό που κάναμε είναι πως καταφέραμε και δώσαμε, με όλους τους συνεργάτες εδώ στον ΑΝΤ1, μια νέα εικόνα στο σταθμό που έλειπε. Τα τελευταία τρία-τέσσερα χρόνια η γνώμη μου είναι ότι η κρίση στον ΑΝΤ1 δεν ήταν κρίση περιεχομένου μόνο, αλλά κυρίως μια κρίση που αφορούσε στο ότι ο ΑΝΤ1 είχε χάσει την ταυτότητά του, το στόχο του και δεν ήταν ένα ενιαίο σύνολο αλλά προγράμματα λίγο-πολύ τυχαία ριγμένα. Δεν είχε χαρακτήρα και ταυτότητα και τα μηνύματά του ήταν αντικρουόμενα πολλές φορές.

Ο Σάκης Ρουβάς είναι, κατά τη γνώμη σας, καλός παρουσιαστής;
Εξαιρετικός. Επίσης, είναι άλλη μια επιλογή που συζητήθηκε πολύ. Τον ευχαριστώ ακόμη μία φορά που ήρθε μαζί μας σ' αυτό το ταξίδι. Είχαμε ένα πρόγραμμα που έχει να κάνει με τη μουσική και ο Σάκης, σε ένα επίπεδο συλλογικό, είναι μια εικόνα που η γενιά η οποία συμμετέχει σε αυτό το show τον έχει είδωλο. Είναι ένα λαμπερό πρόσωπο με δυνατότητες έκφρασης πολύ παραπάνω και, αν αποφασίσει να συνεχίσει αυτή την πορεία, θα βελτιώνεται. Έχει αμεσότητα, σχόλιο και κυρίως έδωσε σε ένα πρόγραμμα μια λάμψη, η οποία δεν ήταν δεδομένη από την αρχή. Για μένα ήταν μια πολύ μεγάλη βοήθεια.

Η κυρία Ζαρίφη και ο κύριος Μουτσινάς; Από μερίδα του Τύπου, και μάλιστα των αυστηρών τηλεκριτικών, χειροκροτήθηκαν ως μια επιλογή πολύ πρωτοποριακή, όμως τα νούμερά τους είναι ικανοποιητικά;
Τα νούμερα φυσικά και θέλουν βελτίωση, όμως θέλω να εκφράσω μια σκέψη που δεν είναι παράπονο, διότι με σεβασμό πάντα ακούω τις κριτικές. Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται ένα φαινόμενο στην κριτική, η οποία βασίζεται στο αποτέλεσμα. Χρόνια μάς κατηγορούσαν πως είμαστε υπόδουλοι στα νούμερα και πως ό,τι κάνουμε το κάνουμε για τα νούμερα τηλεθέασης. Οι ευκολίες ή οι αποτυχίες οφείλονταν απλώς στο ότι θέλουμε να κάνουμε νούμερα. Τελευταία βλέπουμε να ασχολούνται και να επιχειρηματολογούν στην κριτική πάνω στο αν είναι αποδοτικές στα νούμερα οι επιλογές μας, με καθαρά όρους τηλεθέασης. Σίγουρα είναι ένας παράγοντας και αυτός, αλλά η κριτική σκέψη θα έπρεπε να γίνεται με άλλα κριτήρια. Ακόμη και η ίδια η τηλεόραση τελευταία για τρεις-τέσσερις ώρες καθημερινά ασχολείται με τα νούμερα της τηλεθέασης που κάνουν οι εκπομπές. Είναι ύλη ρεπορτάζ πλέον αυτή. Νομίζω πως είμαστε η μόνη χώρα που ασχολείται τόσο πολύ με ένα εργαλείο, το οποίο είναι καθαρά διαφημιστικό για το πώς θα κατανέμουν οι διαφημιστές χρήματα, ώστε να έχει γίνει σημείο αναφοράς -το μοναδικό τελικά- για το αν είναι επιτυχημένο ή όχι ένα πρόγραμμα. Πιστέψτε με πως εμείς στην τηλεόραση έχουμε έντονη συζήτηση και για το περιεχόμενο και όχι μόνο για το πώς θα επιτύχουμε τηλεθέαση. Δεν συζητάμε με όρους, που όταν τους ακούω εκπλήσσομαι, όπως «Τι είναι αυτό που πουλάει;». Κανείς δεν ξέρει τι είναι αυτό που πουλάει. Αυτό που πούλαγε χτες δεν πουλάει έπειτα από δύο μήνες. Όποιος ξέρει τι ενδιαφέρει το θεατή θα μπορούσε εύκολα να βγάζει δισεκατομμύρια στο Χόλιγουντ. Με τη Ζαρίφη και τον Μουτσινά κάναμε μια προσπάθεια με δύο νέα παιδιά. Το αποτέλεσμα στην τηλεθέαση είναι ακριβώς το ίδιο με πέρσι, για την ακρίβεια είναι λίγο παραπάνω. Έχουμε δύο νέα πρόσωπα, που κάνουν μια εκπομπή μόνοι τους σαν παρουσιαστές για πρώτη φορά, στην πιο δύσκολη, αν θες, ζώνη της ελληνικής τηλεόρασης, με δύο προγράμματα εξαιρετικά χτισμένα απέναντί τους, όπως είναι ο Καφές με την Ελένη και ο Όμορφος Κόσμος το Πρωί και με δύο εξαιρετικές προσωπικότητες και στα δύο, με χρόνια εμπειρίας πίσω τους. Κάναμε την προσπάθειά μας και συνεχίζουμε, παρότι κάποιοι το καταδίκαζαν αυτό από τον Οκτώβριο, λέγοντας πως θα το σταματήσουμε, θα το κόψουμε και όλα αυτά. Εδώ στον ΑΝΤ1, έχουμε αποφασίσει -και νομίζω ότι γίνεται εμφανές- πως όποιες αποφάσεις παίρνουμε οφείλουν να εξετάζονται σε βάθος χρόνου και να έχουμε επιμονή.

Τατιάνα Στεφανίδου. Σταθερή αξία του προγράμματος;
Από τους πιο σημαντικούς συνεργάτες του ΑΝΤ1. Πριν έρθω εγώ στον ΑΝΤ1, είχε αποφασίσει να κάνει μια στροφή και από το μεσημέρι πέρασε στο απόγευμα, όπου φέτος είναι πολύ βελτιωμένη η εκπομπή της. Είμαστε σε συνεργασία, συζητάμε και δεν έχει κανένα πρόβλημα. Πάει πάρα πολύ καλά.

Θέμος Αναστασιάδης. Σε κάνει ακόμα και γελάς;
Βεβαίως. Πάντα. Εξαιρετικός. Και εκεί θα δείτε πως, αν και είναι η ένατη χρονιά που κάνει αυτή την εκπομπή, προσπαθούμε να δώσουμε καινούργια στοιχεία, που δεν ξέρω πόσο είναι αντιληπτά, και σε επίπεδο εικόνας αλλά και σε επίπεδο περιεχομένου. Μου αρέσει πολύ ο Θέμος. Και ως συνεργάτης και ως τηλεοπτική παρουσία.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης