tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Γιώργος Θεοφάνους: «Θα πήγαινε πολύ στη Βανδή η παρουσίαση του X-Factor»

Γιώργος Θεοφάνους: «Θα πήγαινε πολύ στη Βανδή η παρουσίαση του X-Factor»

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Σάββατο, 06.06.09 20:52
 

theofanous_34567b.jpgΥπέρ της επιλογής της Δέσποινας Βανδή για την παρουσίαση του «X-Factor» της επόμενης σεζόν, τάχθηκε ο Γιώργος Θεοφάνους σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Down Town». Παράλληλα, μίλησε τόσο για την κόντρα του με τον Μουρατίδη και τον Ψινάκη, όσο και για τα επαγγελματικά του σχέδια. Παρακάτω διαβάστε τα σημαντικότερα αποσπάσματα, αναλυτικά:

Σου είναι τόσο εύκολο να γυρίζεις σελίδα; Να διαγράφεις ανθρώπους και καταστάσεις και να πηγαίνεις παρακάτω;
Μου είναι εύκολο να διαγράφω ανθρώπους αν με έχουν ενοχλήσει σε προσωπικό επίπεδο. Συνεργασίες δεν διαγράφω, αλλά όταν ο άλλος με πικραίνει με τα λόγια του ή με την αδικία και με την αχαριστία του, δεν υπάρχει λόγος να έχω εγώ επαφή με αυτόν τον άνθρωπο.

Η αχαριστία, λοιπόν, σε απομάκρυνε από την Πέγκυ Ζήνα;
Ουδέν σχόλιο.

Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι η Αλεξίου μπορεί να ήθελε να συνεργαστείτε για να έχει και ένα σουξέ στο δίσκο της, ένα τραγούδι που να οδηγήσει και τα υπόλοιπα τραγούδια;
Η Χαρούλα είχε το θάρρος να σηκώσει το τηλέφωνο και να με πάρει, κάτι που οι περισσότεροι καινούργιοι ή της γενιάς μου, οι κομπλεξικοί τραγουδιστές, δεν το κάνουν. Όταν με πήρε και μου είπε «Γεια σου, Γιώργο, είμαι η Χαρούλα Αλεξίου», έτρεμαν τα χέρια μου. Κάναμε μαζί τέσσερα τραγούδια. Και τα τραγούδια είναι στιγμές, το «Κύμα» έγραψε τη δική του ιστορία. Κάποιος θα μπορούσε να πει ότι το ίδιο συνέβη και με την Πρωτοψάλτη, ότι σταμάτησε η συνεργασία μας στο «Σ' αγαπώ», αλλά δεν είναι έτσι. Η Πρωτοψάλτη, αυτή τη στιγμή, είναι το μεγαλύτερο φωνητικό φαινόμενο που έχουμε στην Ελλάδα και ζηλεύω πάρα πολύ τον Στέφανο Κορκολή που κάνουν μαζί τώρα το δίσκο της.

Θα είσαι τελικά στο δεύτερο X-Factor;
Δεν το ξέρω ακόμη. Έχω μιλήσει με τη διοίκηση του σταθμού, υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και από τις δύο πλευρές, έχουμε επίσης διαφορές, αλλά φαντάζομαι και ελπίζω ότι θα λυθούν αυτές οι διαφορές.

Ξαναμιλήσατε με τον Μουρατίδη από τότε, ύστερα από όσα ακούστηκαν και ειπώθηκαν μεταξύ σας;
Όχι, δεν έχουμε ξαναμιλήσει. Ο Νίκος πιστεύω πως δικαιολογημένα πράττει και λέει όσα λέει, υποστηρίζει ό,τι κάνει και έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει.

Τι έγινε; Τον συμπαθείς ξαφνικά; Θα με τρελάνεις;
Δεν έχω κανένα λόγο να τον αντιπαθώ. Την κόντρα πάνω στη δουλειά την καταλαβαίνω. Εμένα δεν μου αρέσουν οι προσωπικές κόντρες, αλλά αυτό ισχύει για τον οποιονδήποτε.

Το ενδεχόμενο να είναι παρουσιάστρια η Δέσποινα Βανδή στο επόμενο X-Factor σε βρίσκει σύμφωνο;
Μου αρέσει πάρα πολύ αυτή η ιδέα! Αν ο Σάκης επιλέξει να μην το κάνει -χωρίς να είναι εναλλακτική η Δέσποινα-, πιστεύω πως θα της πήγαινε πάρα πολύ το X-Factor. Είναι ένας πανέξυπνος άνθρωπος, με τρομερή ευχέρεια λόγου και θα με φέρει σε πολύ δύσκολη θέση, αν χρειαστεί να την κοντράρω. Δεν έχει σημασία αν τη γνωρίζω είκοσι χρόνια.

Γιατί θεωρείς απαραίτητο ανθρώπους για τους οποίους γράφεις τραγούδια, όπως συμβαίνει με αυτά τα παιδιά ή παλιότερα με την Ευρυδίκη, να τους μανατζάρεις κιόλας;
Παλαιότερα συνεργαζόμουν με ανθρώπους, χωρίς να έχω αυτή την ιδιότητα. Αυτή την ιδιότητα την είχα με τους One, αλλά δεν δηλώνω μάνατζερ.

Συμφωνείς, λοιπόν, με τον Ηλία Ψινάκη, που σε χαρακτήρισε κακό μάνατζερ;
Εγώ δεν είμαι μάνατζερ, αλλά το τι κάνει ένα μάνατζερ καλό ή κακό είναι πολύ μεγάλη κουβέντα. Για να το λέει όμως ο Ηλί¬ας, κάτι θα ξέρει. Κοίτα, όλα αυτά -και αυτά που είπε ο Ηλίας στην εκπομπή της Στεφανίδου- εγώ τα αντιμετωπίζω ως χαριτωμενιές. Από εκεί και πέρα, εκεί που διαφωνώ κάθετα με όσα είπε ο Ηλίας είναι σε όσα αφορούν στη συναυλία του Ρουβά στην Κύπρο. Δεν μπορεί να λέει τη μισή αλήθεια! Ας βγει και ας πει όλη την αλήθεια, αν θέλει να ανοίγει τέτοια θέματα, που δεν αφορούν εμένα, αλλά τη συναυλία, τους ανθρώπους που αποφάσισαν να γίνει η συναυλία, αλλά και την τεράστια οικονομική αμοιβή που δόθηκε για αυτή τη συναυλία.

Τι εννοείς; Η τεράστια αυτή αμοιβή που λες δόθηκε στον ίδιο τον Ρουβά;
Αν θέλουμε να έχει ολοκληρωμένη άποψη ο κόσμος για κάτι, ας του λέμε όλη την αλήθεια. Με τη μισή αλήθεια κανείς δεν μπορεί να καταλάβει.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης