tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Μαρία Σολωμού: «Μπορεί να αλλάξω δουλειά…»

Μαρία Σολωμού: «Μπορεί να αλλάξω δουλειά…»

( 2 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Πέμπτη, 18.06.09 18:49
 

solwmou_834566b.jpgΑποκαλυπτικότατη όπως πάντα η Μαρία Σολωμού, μίλησε στο περιοδικό «Down Town» για τον χωρισμό της με τον Μάριο Αθανασίου και τον γιο που απέκτησαν. Η γνωστή ηθοποιός υποστήριξε ότι στο παρελθόν επιθυμούσε να κάνει και δεύτερο παιδί με τον Μάριο, ωστόσο δήλωσε ότι επανεξέτασε το θέμα διότι ύστερα από τον ερχομό του πελαργού αντιμετωπίζει ήδη αρκετές οικονομικές δυσκολίες! «Έχω πέσει πολύ έξω οικονομικά», τόνισε χαρακτηριστικά. Όσο για τα επαγγελματικά της, άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να αποσυρθεί κάποια στιγμή από το χώρο και να ασχοληθεί με κάτι άλλο, καθώς, όπως είπε, δεν φιλοδοξεί να βρίσκεται για πάντα στα εξώφυλλά, αλλά ούτε και να αφήσει ιστορία. Παρακάτω διαβάστε τα σημαντικότερα από τα όσα είπε, αναλυτικά:

«Τα μεγαλύτερα λάθη τα φέρνει ο έρωτας»

«Μου λείπει η ξεγνοιασιά. Όπως δεν ήθελα να παντρευτώ, δεν ήθελα να αποκτήσω και παιδί. Ήμουν, όμως, πολύ ερωτευμένη και το κράτησα. Τα μεγαλύτερα λάθη της ζωής μας τα κάνουμε όταν είμαστε ερωτευμένοι. Δε θεωρώ, όμως, «λάθος» το παιδί μου. Όταν γεννάς, δεν μπορείς να γυρίσεις πίσω. Δε λέει μία μάνα: «Πάρτε πίσω το παιδί και δώστε μου πίσω τη ζωή μου».

«Διαφορετική η σχέση ενός ζευγαριού μετά το παιδί»

«Αν δεν είχα μείνει έγκυος, πιστεύω ότι με τον Μάριο θα μέναμε περισσότερο καιρό μαζί. Η σχέση ενός ζευγαριού μετά το παιδί είναι άλλη, όσο ερωτευμένοι κι ευτυχισμένοι κι αν είναι. Δεν ξέρω κανένα ζευγάρι που να είναι τέλεια αμέσως μετά το παιδί. Με τον Μάριο ήταν ο πιο εύκολος χωρισμός. Ούτε που τον καταλάβαμε. Δεν μπορέσαμε να διαχειριστούμε την κατάσταση μετά τον ερχομό του παιδιού. Ίσως γιατί δεν θέλαμε».

«Έχω πέσει έξω οικονομικά, δεν βγαίνω»

«Μετά τον χωρισμό μού πέρασε από το μυαλό να αποκτήσω ένα δεύτερο παιδί για να κάνει παρέα στο πρώτο. Ήθελα να το κάνω με τον Μάριο, γιατί μετά μπερδεύεται το θέμα. Τού το είπα και γελάσαμε πολύ. Μετά το σκέφτηκα καλά. Εκεί που δεν ήμασταν για κανένα παιδί, θα μεγαλώσουμε δύο; Είμαι και φτωχιά μετά το παιδί, έχω πέσει πολύ έξω οικονομικά. Δεν ξέρω πώς τα καταφέρουν οι πολύτεκνες οικογένειες, αλλά εγώ δεν βγαίνω».

«Κάνω αυτή τη δουλειά από ψώνιο»

«Κατά διαστήματα κάνω ένα “κλικ” και αλλάζω τη ζωή μου. Το έχω κάνει δυο-τρεις φορές μέχρι σήμερα και νομίζω ότι έρχεται πάλι η ώρα. Μπορεί να αλλάξω και δουλειά. Δεν έχω φιλοδοξία να αφήσω ιστορία στο χώρο ούτε να είμαι συνέχεια στα εξώφυλλα. Δεν θέλω να με κάνουν άγαλμα ή να δώσουν το όνομά μου στο δρόμο. Κάνω αυτή τη δουλειά γιατί έχω το ψώνιο να παίζω ρόλους. Θα φύγω όταν σταματήσω να περνάω καλά ή νιώσω ότι δεν μπορώ να πάω ψηλότερα - ούτε φιλοδοξία έχω να πάω στην Επίδαυρο ούτε θέατρο θέλω να κάνω συνέχεια γιατί με σκοτώνει. Και τηλεόραση βαριέμαι να κάνω συνέχεια. Αν περνούσε από το χέρι μου, θα έκανα μόνο σινεμά».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης