tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Παραλίγο να έρθουν στα χέρια Κιμούλης - Ματίκα

Παραλίγο να έρθουν στα χέρια Κιμούλης - Ματίκα

( 5 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 31.12.07 20:44
 

kimoulis_b.jpgΜετά από μια σύντομη αλλά έντονη σχέση, Γιώργος Κιμούλης και Θάλεια Ματίκα απέδειξαν ότι η αγάπη πολύ απλά και εύκολα μπορεί να γίνει μίσος! Το ζευγάρι χώρισε το περασμένο καλοκαίρι, ωστόσο σε πρόσφατη τυχαία κοινή τους εμφάνιση παραλίγο να δημιουργηθεί θερμότατο επεισόδιο.

Συγκεκριμένα, οι δύο ηθοποιοί είχαν προσκληθεί στην επίσημη πρεμιέρα του αγαπημένου φίλου τους, Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, στο θέατρο «Χώρα» και αποφάσισαν να τον τιμήσουν με την παρουσία τους. Όμως, δεν είχαν προβλέψει ο ένας την παρουσία του άλλου και φυσικά, όπως είναι αντιληπτό, όταν βρέθηκαν στο φουαγιέ του θεάτρου πρόσωπο με πρόσωπο, πάγωσαν από αμηχανία.

Ο Γιώργος Κιμούλης χαμογέλασε, αλλά η πρώην σύντροφός του απομακρύνθηκε επιδεικτικά. Μάλιστα, περίμενε μέχρι τη στιγμή που ο ηθοποιός θα περάσει στην αίθουσα για να καθίσει, προκειμένου να μπει κι εκείνη με τη σειρά της και να καθίσει στην εκ διαμέτρου αντίθετη πλευρά του θεάτρου, ώστε να μην υπάρχει καμία επαφή.

Όμως, η τύχη τα έφερε έτσι που μετά το τέλος της παράστασης, όταν πήγαν για να συγχαρούν προσωπικά συναδέλφους και φίλους που πρωταγωνιστούν, είχαν νέο τετ α τετ, έξω από το καμαρίνι του Μαρκουλάκη. Τότε, ο Κιμούλης απευθύνθηκε στη Ματίκα, λέγοντάς της: «Ούτε γεια δεν μας λες πια;» και αμέσςως εισέπραξε ένα άγριο βλέμμα και μία «πληρωμένη» απάντηση: «Εμείς οι δύο δεν έχουμε να πούμε τίποτα πια μετά απ’ όσα έγιναν… Εξάλλου συνοδεύεσαι». Αμέσως ο ηθοποιός, μπροστά στα έκπληκτα μάτια πολλών συναδέλφων τους, έσκυψε και της ψιθύρισε κάτι στο αυτί κι εκείνη τραβήχτηκε με έντονο τρόπο μακριά του.

Κουβέντα στην κουβέντα οι δυο τους εκνευρίζονταν όλα και περισσότερο και τη στιγμή που φαινόταν ότι η κατάσταση θα έβγαινε εκτός ελέγχου, ο Μαρκουλάκης βγήκε έξω και πήρε τη Θάλεια στην αγκαλιά του, οδηγώντας την στο καμαρίνι του. Απ’ την άλλη πλευρά, η συνοδός του Γιώργου Κιμούλη τον έπιασε απαλά από το χέρι και, σαν να μη συνέβαινε τίποτα, έφυγε μαζί του προς την έξοδο.

Οι λόγοι του μεγάλου μίσους

Πολλοί θα αναρωτιούνται ίσως τους λόγους για τους οποίους οι δύο ηθοποιοί τρέφουν τέτοιο μίσος ο ένας για τον άλλον. Όπως λέγεται, ο Γιώργος Κιμούλης δεν της συγχωρεί ότι αποφάσισε να δώσει τέλος στη σχέση τους χωρίς να υπάρχει ουσιαστικά το παραμικρό πρόβλημα, με αφορμή μόνο έναν μικροκαβγά που θα μπορούσε εύκολα να λυθεί με συζήτηση. Απ’ την πλευρά της, η Θάλεια Ματίκα έχει πάρει βαρέως το γεγονός ότι ο δημοφιλής ηθοποιός την αντικατέστησε στη ζωή του με την εντυπωσιακή ενδυματολόγο του, με την οποία, μάλιστα, φωτογραφήθηκε από paparazzi σε άκρως τρυφερές στιγμές.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης