tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Έ. Ασημακοπούλου: «Απέρριψα τον Μπακαλόγατο για χάρη του Τσιρίλο»

Έ. Ασημακοπούλου: «Απέρριψα τον Μπακαλόγατο για χάρη του Τσιρίλο»

( 1 Ψήφος )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Κυριακή, 20.09.09 13:52
 

tsirilo_asimakopoulou_83949545

Η Έλενα Ασημακοπούλου επιβεβαίωσε τις φήμες που την ήθελαν να είχε δεχτεί πρόταση από τον Πέτρο Φιλιππίδη για να παίξει στον «Μπακαλόγατο», ωστόσο, όπως αποκάλυψε σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Απογευματινή», είπε «όχι» γιατί ήθελε να έχει ελεύθερα τα Σαββατοκύριακα, ώστε να επισκέπτεται τον αγαπημένο της, Μπρούνο Τσιρίλο, στη Θεσσαλονίκη!

«Στην αρχή είχα σκεφθεί να το κάνω και ήμουν έτοιμη να δώσω θετική απάντηση. Στην πορεία, όμως, προέκυψαν προσωπικοί λόγοι και δεν μπορούσα να βρίσκομαι στην Αθήνα συνέχεια. Το θέατρο απαιτεί πολύ χρόνο και Σαββατοκύριακα. Οπότε, πριν δώσουμε τα χέρια και φανώ ασυνεπής, δεν υπέγραψα. Πάντως, ήταν πολύ τιμητικό για μένα που με ζήτησε σε δουλειά ο Πέτρος Φιλιππίδης», είπε αρχικά η γνωστή ηθοποιός και ακολούθως εξέφρασε την ικανοποίησή της που ο σύντροφός της μετακόμισε στη χώρα μας και μπορεί πλέον να τον βλέπει πιο εύκολα:

«Ευτυχώς, τώρα πια δεν παίζει σε ιταλική ομάδα, αλλά στον ΠΑΟΚ, και δεν είμαι μοιρασμένη Αθήνα-Ιταλία, αλλά Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Το Ελλάδα-Ιταλία με τσάκιζε λίγο, λόγω απόστασης πάντα. Εδώ ακόμα και μισή ώρα να έχεις ελεύθερη πετάγεσαι στη συμπρωτεύουσα... Στην Ιταλία πώς να πας;».

Ερωτηθείς για τα όνειρα που κάνει ατενίζοντας το μέλλον, τόνισε: «Να είμαι καλά εγώ και η οικογένειά μου, να τα πάω καλά με τα επαγγελματικά μου και πάνω απ' όλα θέλω να παντρευτώ και να κάνω παιδιά. Άλλωστε, ο Μπρούνο με έχει παγιδέψει για τα καλά στην ονειροπαγίδα του και με έχει βάλει στα δίχτυα του».

Όσο για το αν θα άφηνε όλες τις ασχολίες της για να κάνει οικογένεια, ανέφερε: «Θα εγκατέλειπα τα πάντα για να κάνω οικογένεια. Θέλω να είμαι δίπλα στα παιδιά μου, όπως ήταν και η μητέρα μου. Είχα πάντα έντονη την παρουσία της μαμάς κι έτσι ακριβώς θα ήθελα να είμαι κι εγώ στα παιδιά μου. Χωρίς να μου το ζητούσαν, θα το έκανα από μόνη μου».

«Ίσως επιστρέψω ως γκεστ στην "Πολυκατοικία"»

Φέτος η Έλενα θα παίξει στην «Ονειροπαγίδα» του ΑΝΤ1, που σκηνοθετεί η Όλγα Μαλέα, όπου πρωταγωνιστούν οι Τάσος Χαλκιάς, Μαρία Σολωμού, Γιώργος Καραμίχος, κ.α. «Υποδύομαι την Άννα, που είναι παντρεμένη, χωρισμένη και ζει σε ένα χωριό. Κυρίαρχα στοιχεία του χαρακτήρα της είναι η ζήλια και η ανασφάλεια», είπε το πρώην μοντέλο, που εξήγησε και τους λόγους που δεν θα τη δούμε αυτή την περίοδο στην «Πολυκατοικία»:

«Δεν ήθελα να φύγω, αλλά το σενάριο της σειράς που στηρίζεται το ισπανικό σενάριο, έλεγε ότι ο ρόλος μου είχε αυτή ακριβώς την ημερομηνία λήξης. Βέβαια, υπάρχουν κάποιες συζητήσεις για το αν θα επιστρέψω στην "Πολυκατοικία" ως γκεστ».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης