tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Φαίη Ξυλά: «Έχω κλάψει για άνδρα...»

Φαίη Ξυλά: «Έχω κλάψει για άνδρα...»

( 1 Ψήφος )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Παρασκευή, 25.09.09 11:24
 

ksyla_8390955Αφού ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας με τον Κωνσταντίνο Γιαννακόπουλο, η Φαίη Ξυλά μίλησε στο περιοδικό «Pink Woman» και είπε πολλά και ενδιαφέροντα για τον γάμο, την απιστία και τον έρωτα. Μάλιστα, η γνωστή ηθοποιός δεν έκρυψε πως έχει κλάψει στο παρελθόν για άνδρα, κάτι που, όπως υποστήριξε, θεωρεί απολύτως φυσιολογικό. «Ο έρωτας είναι ακραίος», τόνισε χαρακτηριστικά. Παρακάτω διαβάστε τα σημαντικότερα αποσπάσματα της συνέντευξής της, αναλυτικά:

Πιστεύεις πως ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα;

Όχι, δεν αλλάζει κάτι όταν δύο άνθρωποι παντρεύονται. Από τη στιγμή που έχεις επιλέξει να μένεις με το σύντροφό σου, αν ήταν να διαλυθεί η σχέση, θα διαλυόταν έτσι κι αλλιώς, είτε παντρευόσασταν τελικά είτε όχι.

Στα «Μυστικά της Εδέμ», παράτησες τον Μάνο στα σκαλιά της εκκλησίας, όταν για πολλοστή φορά τον είδες με την πρώην του. Πώς θα αντιδρούσες αν μάθαινες ότι ο αγαπημένος σου σε απατάει;

Στα «Μυστικά της Εδέμ» δεν έχουμε να κάνουμε με μια απλή απιστία, γιατί αυτή η ιστορία έχει ξεκινήσει από τότε που ήταν 15 χρόνων. Δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσα σε μια ενδεχόμενη απιστία, αλλά δε νομίζω ότι θα ήμουν ψύχραιμη. Δε μου αρέσει να μοιράζομαι! Θέλω την αποκλειστικότητα. Βέβαια, δε μου έχει συμβεί να με απατήσουν μέχρι τώρα ή τουλάχιστον, και να έχει συμβεί, δεν το έχω μάθει. Οπότε δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πώς θα αντιδράσεις, μέχρι να σου τύχει.

Έχεις κλάψει ποτέ για έναν άντρα;

Εννοείται. Υπάρχει γυναίκα που δεν έχει κλάψει για έναν άντρα; Ο έρωτας έτσι κι αλλιώς είναι ακραίος. Για μένα είναι φυσιολογικό, όταν είσαι ερωτευμένος, και να κλάψεις και να πέσεις στα πατώματα και να χαρείς.

Ποιο είναι το πιο ακραίο πράγμα που μπορεί να κάνεις όταν είσαι ερωτευμένη;

Νομίζω ότι το πιο ακραίο πράγμα που έχω κάνει δεν μπορεί να γραφτεί. Αλλά είμαι ικανή να πάρω το αεροπλάνο και να πάω να τον δω για μισή ώρα και με την αμέσως επόμενη πτήση να γυρίσω! Το έχω κάνει και δε μου φαίνεται καθόλου ακραίο.

Πόσο σε απασχολεί ο χρόνος που περνάει;

Μέχρι στιγμής, καθόλου. Αν στο μέλλον αυτό που βλέπω με ενοχλεί, δεν ξέρω πώς θα αντιδράσω.

Θα έκανες, δηλαδή, λίφτινγκ;

Αν ήμουν σίγουρη ότι δε θα αλλοίωνε τις εκφράσεις του προσώπου και δε θα χρειαζόταν νυστέρι, θα τολμούσα να κάνω μια αισθητική επέμβαση. Αλλά και πάλι θα φοβόμουν πολύ.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης