tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Ε. Λουκά: Δεν έχει ούτε ιερό ούτε όσιο ο Λαζόπουλος

Ε. Λουκά: Δεν έχει ούτε ιερό ούτε όσιο ο Λαζόπουλος

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Πέμπτη, 10.01.08 15:04
 

elenilouka_b.jpgΜετά τις κόντρες του με τον Νίκο Καρβέλα και την Έφη Σαρρή, ο Λάκης Λαζόπουλος φαίνεται ότι βρίσκει απέναντί του έναν ακόμη πολέμιό του. Ο λόγος για την γνωστή μας Ελένη Λουκά, η οποία, μιλώντας στην εφημερίδα «Λοιπόν», εμφανίστηκε εξοργισμένη με τη σάτιρα του Λάκη και ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να καταθέσει μήνυση, αλλά και να κάνει… απεργία πείνας για να βρει το δίκιο της!

Παρακάτω η συνέντευξη της Ελένης Λουκά, αναλυτικά:

Βλέπετε την εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου;

«Η εκπομπή του είναι σκουπίδι. Δεν βλέπω τον Λάκη. Αρχίζω σταυροφορία εναντίον του από το νέο έτος. Είναι άθεος και μέσα από τις εκπομπές του χτυπάει την ορθοδοξία και τους κληρικούς. Είναι αναρχικός, πιο πέρα και από την Αλέκα Παπαρήγα, γιατί άκουσα ότι την κορόιδεψε κι εκείνη στην τελευταία του εκπομπή».

Τι σας ενοχλεί συγκεκριμένα;

«Ότι ενώ στους Δέκα Μικρούς Μήτσους δεν εξευτέλιζε πρόσωπα και προσωπικότητες, σήμερα το κάνει σε κάθε του εκπομπή. Κανονικά θα έπρεπε να σέβεται την προσωπικότητα του άλλου, όποιο ψυχολογικό πρόβλημα και να αντιμετωπίζει ο καθένας. Δεν παύει αυτός που σατιρίζει να είναι άνθρωπος. Κοροϊδεύει τους άλλους, γιατί έχει κόμπλεξ. Καλεί τη Χαρούλα Αλεξίου και τους άλλους τραγουδιστές και θεωρεί τον εαυτό του κουλτουριάρη. Και θεωρεί εμάς ότι έχουμε ψυχολογικά προβλήματα και μας σνομπάρει. Αυτός ο άνθρωπος πιστεύω ότι έχει κόμπλεξ ανωτερότητας. Ο εγωισμός του είναι στα ύψη! Νομίζει ότι αυτός είναι σπουδαίος και εμάς μας κοιτάει όπως το αφεντικό κοιτάει από ψηλά τις υπηρέτριές του. Είναι πρόστυχα ακόμη και τα βιντεάκια που δείχνει, με τον πίθηκο που αυνανίζεται. Πέρδεται την ώρα της εκπομπής και τον βλέπουν όλα τα παιδιά.

Τι πρότυπο προβάλλει; Τώρα βλέπουμε να τσακώνεται με τον Καρβέλα. Έχω να πω ότι είναι σαν να βλέπω δύο σατανάδες να τσακώνονται, γιατί και ο Καρβέλας κινείται σε σατανικούς δρόμους. Για τα νούμερα της τηλεθέασης δεν έχει ούτε ιερό ούτε όσιο ο Λάκης. Και τη μάνα του θα πουλούσε για τα νούμερα της τηλεθέασης, για αυτήν πατάει επί πτωμάτων. Έχει πάει στο τελευταίο σκαλοπάτι του αυτοεξευτελισμού. Γίνεται νούμερο για τα νούμερα».

Τι σκοπεύετε να κάνετε τώρα;

«Κηρύσσω τον πόλεμο και τη σταυροφορία εναντίον του. Αν προβάλλει μάλιστα ξανά βίντεό μου κοροϊδευτικό, που να προσβάλλει εμένα και την προσωπικότητά μου, θα του κάνω μήνυση. Έχω σκοπό σε μία από τις πρώτες του εκπομπές, δεν λέω ακριβώς πότε, για να μη βάλει σεκιούριτι και με διώξουν, να καλέσω όλα τα κανάλια, να μάθω πού γυρίζεται η εκπομπή, να στηθώ έξω από την πόρτα ακριβώς και να περιμένω τον κόσμο που θα βγαίνει από μέσα στο τέλος της εκπομπής και να φωνάζω ντροπή σας που κάθεστε και βλέπετε αυτά τα σκουπίδια. Δυο τρεις ώρες θα είμαι απέξω και θα διαμαρτυρηθώ με φωνές και πανό. Σκοπεύω μάλιστα να κάνω και απεργία πείνας εκεί έξω μέχρι να βρω το δίκιο μου και να με ακούσει ο ίδιος ο Λάκης. Θα πάρω μαζί μου και εικόνες του Χριστού και θα φωνάζω ότι και ο Λάκης και όλοι αυτοί που πάνε στην εκπομπή του ακολουθούν το δρόμο του Σατανά».

Φαίνεστε αποφασισμένη, πάντως, να φτάσετε μέχρις εσχάτων

«Θέλω να περάσω το μήνυμά μου. Φταίνε και οι άνθρωποι που τον έχουν κάνει θεό και πάνε και τον βλέπουν. Θέλω να δείξω το κατάντημα της ελληνικής κοινωνίας. Έχουμε φτάσει να προσβάλλουμε τους άλλους και να γελάμε με αυτό».

 

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης