tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Σκληρή κριτική της Ελένης Γερασιμίδου για ελληνική τηλεόραση και Μανωλίδου

Σκληρή κριτική της Ελένης Γερασιμίδου για ελληνική τηλεόραση και Μανωλίδου

( 2 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Παρασκευή, 28.01.11 14:18
 

Ελένη Γερασιμίδου

Σκληρή κριτική στην ελληνική τηλεόραση και σε πρόσωπα που τη στελεχώνουν άσκησε η Ελένη Γερασιμίδου σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Λοιπόν». Η γνωστή ηθοποιός μίλησε τα χειρότερα λόγια για το «Big Brother» και τις εκπομπές μαγειρικής, ενώ παράλληλα εξαπέλυσε επίθεση προς την Ευγενία Μανωλίδου, για την οποία, μεταξύ άλλων, είπε ότι... «εμένα μου κάνει μογγολικό το στυλάκι αυτό»! Παρακάτω διαβάστε τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξής της, αναλυτικά:

Για την ελληνική τηλεόραση: «Χάλια, αλλά κανένα χάλι δεν μένει. Ο κόσμος έχει βαρεθεί να βλέπει το περιβόητο "Big Brother". Tην προηγούμενη φορά που είχε παιχτεί έκανε τηλεθέαση φέτος δεν κάνει, είναι σκέτη πλήξη. Πάντα ήταν ένα τίποτα για μένα, αλλά τώρα έγινε και για τον υπόλοιπο κόσμο. Τα πλάσματα που συμμετέχουν είναι θλιβερά. Δεν αφορά πια κανέναν».

Για τα προγράμματα μαγειρικής: «Δεν με ενδιαφέρουν οι τηλεθεάσεις που κάνουν, αν κάνουν. Είναι ένα κόλπο της τηλεόρασης. Έχει πέσει πολλή πείνα, γιατί υπάρχει κόσμος που πεινάει στην κυριολεξία. Σε αυτούς λοιπόν δείχνουν φαγητά που δεν έχουν να αγοράσουν. Τι gourmet! Φαγητά χωρίς καθαρές γεύσεις. Τίποτα! Τι γίνεται με την περιβόητη μεσογειακή κουζίνα που διαφημίζεται στο εξωτερικό; Εδώ προσπαθούν να την εξαφανίσουν. Χιλιάδες τυριά που μαθαίνει πως τα λένε η καθεμία που δεν ξέρω από ποιο χωριό ήρθε. Εγώ κουβαλάω από το χωριό μου τις γεύσεις του. Καθαρά πράγματα, να ξέρει ο άλλος τι τρώει: φασολάδα, αρνάκι, κατσικάκι. Δεν ξέρω τι θα πει gourmet».

Για την Ευγενία Μανωλίδου: «Ε τώρα... μην την κάνουμε και φίρμα. Αρκετά την έχουμε κάνει τη γυναίκα αυτού του οπισθοδρομικού πολιτικού. Του μεσαιωνικού πολιτικού, που βγάζει κραυγές και κάνει πως ξέρει ελληνικά. Γιατί είναι ωραία; Ξέρω πολύ ωραιότερες γυναίκες. Εμένα μου κάνει μογγολικό το στυλάκι αυτό, με το μάτι το ...έτσι. (...) Ένας μορφωμένος άνθρωπος πάει μπροστά και το φύλο του και τον εαυτό του. Όλο αυτό το πρότυπο - φωτογραφίες σε ένα σπίτι, με τα σερβίτσια, από εξόδους, με κολλητά φουστάνια. Είναι ανάγκη για διευθύντρια ορχήστρας να φοράει το ξέκωλο το φόρεμα και να χορεύει και να αναποδογυρίζεται; Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη γύμνια. Το βλέπεις σε μια ωραία χορεύτρια που είναι η δουλειά της. Να δω τη Γιγέμ ολόγυμνη, χάρμα οφθαλμού. Μεγάλη χορεύτρια. Θα χορεύει τώρα η Μανωλίδου και θα βλέπω εγώ; Δεν το θεωρεί αυτό χυδαίο και θεωρεί χυδαία κάποια πράγματα που ήταν σε μια εκπομπή και σοκαριζόταν; Δεν σοκάρεται από τον ίδιο της τον εαυτό; Από το πρότυπο γυναίκας που προβάλλει;».

Για τη Ρούλα Κορομηλά: «Δεν ήξερα ότι παρουσιάζει το "Big Brother". Εντάξει, τι να γίνει; Αλλάζουν τα πράγματα. Η κοπέλα αυτή τη δουλειά κάνει. Τι να κάνει; Εγώ τη συμπαθώ, αν και τώρα δεν την παρακολουθώ. Θυμάμαι τα παλιά τα πρωινά της, το χιούμορ της, την ευγένειά της. Έφτιαξε και τις καριέρες κάποιων».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης