tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Σάκης Ρουβάς: «Οι δισκογραφικές περνούν κρίση, όχι το τραγούδι»

Σάκης Ρουβάς: «Οι δισκογραφικές περνούν κρίση, όχι το τραγούδι»

( 2 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 30.11.09 17:07
 

sakis_9394945

Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του ταινίας «Duress» («Στα άκρα»), που θα τη δούμε στους κινηματογράφους στις 3 Δεκεμβρίου, ο Σάκης Ρουβάς μίλησε στο «Πρώτο Θέμα» για τη νέα του απόπειρα στο χώρο της υποκριτικής, το τραγούδι, αλλά και την κόρη του.

Για την πρόταση του Τζόρνταν Μπάρκερ να υποδυθεί τον σχιζοφρενή δολοφόνο, τόνισε: «Κατ' αρχάς διάβασα το σενάριο. Εντυπωσιάστηκα αμέσως και σκέφτηκα ότι είναι μια πολύ μεγάλη πρόκληση για μένα. Μου αρέσει να ψάχνω τα όριά μου και με την ταινία "Στα άκρα" βούτηξα κατευθείαν στα βαθειά. Ήταν ό,τι πιο δύσκολο έχω κάνει μέχρι σήμερα και φυσικά ένα πολύ σημαντικό βήμα για την κινηματογραφική μου πορεία».

Για το αν φοβήθηκε μήπως τσαλακώσει την εικόνα του, ανέφερε: «Μέρος της δουλειάς του ηθοποιού κατά κάποιον τρόπο είναι να μπαίνει σε καταστάσεις που στη φυσιολογική ζωή μάλλον θα ήθελε να αποφύγει. Αυτή η επιλογή είναι ένα προνόμιο των ηθοποιών, που έχει τη δική του χάρη».

Για τις κριτικές των δημοσιογράφων, επισήμανε: «Πάντα περιμένεις τις κριτικές όταν παρουσιάζεις μια δουλειά, είτε μουσική είτε κινηματογραφική. Μετά το "Alter Ego" δέχτηκα κριτικές που με βοήθησαν να γίνω καλύτερος και σίγουρα θα έρθουν κριτικές και γι’ αυτή την ταινία. Είναι μέρος της δουλειάς, αλλά, ευτυχώς, μέχρι τώρα, λίγες ημέρες πριν από την επίσημη πρεμιέρα του "Στα άκρα" στους κινηματογράφους, όσες μου έχουν γίνει είναι πολύ καλές».

Για το ελληνικό τραγούδι και το αν ψάχνει διέξοδο στον κινηματογράφο, ανέφερε: «Στον κινηματογράφο στράφηκα από τη μεγάλη μου αγάπη για το θέαμα. Το τραγούδι δεν περνάει κρίση. Οι δισκογραφικές ναι, έχουν πρόβλημα λόγω της πειρατείας, το τραγούδι όμως ανθεί. Το τραγούδι και οι τραγουδιστές δεν περνούν καμία δυσκολία, γιατί ο κόσμος πάντα θέλει τη μουσική στη ζωή του. Προσωπικά το περασμένο καλοκαίρι έκανα μια από τις πιο επιτυχημένες περιοδείες της καριέρας μου, τραγουδούσα για μεγάλο διάστημα σε club της Θεσσαλονίκης και από το Δεκέμβριο θα εμφανίζομαι σε πολύ γνωστό club της Αθήνας».

Για το ποιος ρόλος τον γοητεύει περισσότερο από αυτούς του πατέρα, του τραγουδιστή και του ηθοποιού, τόνισε: «Όσα αισθάνομαι για την κόρη μου είναι πρωτόγνωρα. Η ενέργεια που μου δίνει αυτό το πλάσμα στη ζωή μου είναι κάτι που δεν θα άλλαζα με τίποτα. Από την άλλη όσα έχω εισπράξει 20 χρόνια τώρα από το τραγούδι είναι επίσης κάτι που έχει διαμορφώσει τον χαρακτήρα και τη ζωή μου ολόκληρη. Ο κινηματογράφος- το νέο μου παιχνίδι- που το απολαμβάνω μέχρι στιγμής πάρα πολύ είναι επίσης κάτι που θα ήθελα να κρατήσω στη ζωή μου».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης