tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Ελένη Ράντου: «Προσπαθούν να μας ξαναφέρουν 100 χρόνια πίσω»

Ελένη Ράντου: «Προσπαθούν να μας ξαναφέρουν 100 χρόνια πίσω»

( 4 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Τρίτη, 10.01.12 00:19
 

Ελένη Ράντου

Για την ζοφερή κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας τους τελευταίους μήνες λόγω της κρίσης μίλησε η Ελένη Ράντου σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Ποντίκι». Παρακάτω διαβάστε τα σημαντικότερα από τα όσα είπε, αναλυτικά:

«Δεν τρως σφαίρα, τρως τη ΔΕΗ στο κεφάλι»

«Ζούμε σε εμπόλεμη κατάσταση, όχι με δόρατα και με πιστόλια, αλλά με θύματα φτώχειας και πείνας, όπως ακριβώς μπορεί να εξαθλιώσει τους ανθρώπους ένας πόλεμος. Δεν τρως σφαίρα, τρως τη ΔΕΗ στο κεφάλι. Προσπαθούν να μας ξαναφέρουν 100 χρόνια πίσω. Όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παγκόσμια. Είναι ελληνική ματαιοδοξία να πιστεύουμε ότι από δω ξεκίνησε η κρίση».

«Η φήμη του τεμπέλη είναι μεγάλος μύθος»

«Οι Έλληνες ή σκουπίδια αισθάνονται ή αυτοκράτορες. Ούτε το ένα είμαστε ούτε το άλλο. Δεν μας έχω ικανούς για μια τόσο μεγάλη καταστροφή της πατρίδας μας. Η πολιτική των δανείων ποιανού ήταν; Δική μου και δική σου; Μήπως δεν δουλεύουμε; Πήζουμε στη δουλειά. Η φήμη του τεμπέλη είναι μεγάλος μύθος. Τι τους φταίει ο Έλληνας; Προσπαθούν εσκεμμένα να του φορτώσουν τα δικά τους λάθη. Τα λαμόγια ποιος τα γέννησε και σε ποιους ήταν κοντά; Στον παντοπώλη και τον μαγαζάτορα; Σήμερα αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι καταρρέει ένα ολόκληρο οικονομικό σύστημα, με τους όρους του οποίου έπαιξε όλος ο πλανήτης. Μόνο οι αραβικές τράπεζες δεν έπαθαν τίποτα, επειδή ο τόκος απαγορεύεται από το Κοράνι. Εκεί, λοιπόν, γίνονται πόλεμοι».

«Πολλοί συνδικαλιστές μοιάζουν με σπόνσορες των καναλιών»

«Είμαστε μια δημοκρατία με πολλές μικρές χούντες. Οποιοσδήποτε ασκεί εξουσία εναντίον του άλλου κάνει κατάχρηση εξουσίας. Πολλοί συνδικαλιστές μοιάζουν με σπόνσορες των καναλιών και θέλουν να κρατούν τον κόσμο σπίτι να τους βλέπει στην τηλεόραση. Αναρωτιέμαι ποιος πρέπει να είναι ο τρόπος αντίδρασης σήμερα. Δεν είμαι κατά της πορείας, αλλά δεν νομίζω ότι είναι λύση. Ούτε να κατεβάσουμε τα ρολά. Δεν έχει κανένα αποτέλεσμα να κλείσουν τα πάντα στην Ελλάδα. Ίσως η κοινωνική εργασία ή προσφορά είναι μια λύση. Να μου πουν τι να κάνω, όχι τι να μην κάνω».

«Είμαστε σαν ένα παιδί που κακοποιείται από τον πατέρα του»

«Πρέπει να βρεθεί ένας καινούργιος τρόπος διαμαρτυρίας πιο αποτελεσματικός και την αντίδραση αυτή θα την επιβάλει η κοινωνία, η οποία είναι πιο μπροστά από το πολιτικό σύστημα. Ακόμα και η μη αντίδραση στην αποτρόπαιη εξέλιξη να μας κυβερνά ένας τραπεζίτης δείχνει την οπισθοδρόμηση της πολιτικής σήμερα. Κι αυτό συμβαίνει επειδή σε εποχές τρομοκρατίας ο κόσμος στρέφεται προς τον εχθρό του, τον βασανιστή του. Σκέψου πώς αγκάλιασαν τον Μπους μετά την 11η Σεπτεμβρίου. Είμαστε σαν ένα παιδί που κακοποιείται από τον πατέρα του και του ζητάει βοήθεια διότι δεν έχει πού αλλού να πάει. Είμαστε σαν μωρά παιδιά που ζητούν βοήθεια από αυτόν που μας δέρνει. Δείχνει μεγάλη απελπισία αυτό. Αλλά ως πότε;».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης