tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Κ. Μπαλανίκα: «Ανήκω σε μια τάξη που έχει φτάσει στα όρια της φτώχειας»

Κ. Μπαλανίκα: «Ανήκω σε μια τάξη που έχει φτάσει στα όρια της φτώχειας»

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Σάββατο, 21.04.12 13:06
 

Κατιάνα Μπαλανίκα

Για την οικονομική κρίση και τα όσα τραγικά συμβαίνουν στη χώρα μας, αλλά και τα δικά της προσωπικά προβλήματα, μίλησε η Κατιάνα Μπαλανίκα σε πρόσφατη συνέντευξή της. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε η γνωστή ηθοποιός, βρίσκεται και η ίδια αντιμέτωπη με τον κίνδυνο της φτώχειας.

«Είναι να τρελαίνεσαι με αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα. Έχω κάνει αίτηση για τη σύνταξή μου από το περασμένο καλοκαίρι και ακόμα περιμένω. Σπαράζει η καρδιά μου όταν βλέπω το γείτονά μου να ψάχνει για φαγητό στα σκουπίδια. Ξέρω πως όταν το πρόβλημα χτυπήσει την πόρτα του διπλανού σου, δεν αργεί να έρθει και η σειρά σου. Τώρα που περνάω τα προβλήματα υγείας προσπαθώ να κινούμαι όσο μπορώ και να διαβάζω. Μου έχουν κοστίσει ψυχικά όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου. Επισκέπτομαι τακτικά τον ψυχολόγο μου. Τα φάρμακα που παίρνω έχουν παρενέργειες. Κουράζομαι εύκολα. Όλα αυτά που συμβαίνουν με τσακίσανε», τόνισε η ηθοποιός, ενώ στη συνέχεια ανέφερε:

«Κλείνω τα μάτια και σκέφτομαι αυτά που συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό. Θα ήθελα να κοιμηθώ και να μην ανοίξω ξανά τα μάτια μου. Νιώθω αγανάκτηση για την οικονομική κατάσταση στην οποία μας έφεραν. Ανήκω σε μια κοινωνική τάξη που σήμερα έχει φτάσει στα όρια της φτώχειας. Είχα ένα μικρό κομπόδεμα, όπως σχεδόν όλοι, αλλά τελειώνει».

Τέλος, όσον αφορά τις σχέσεις της με τους συναδέλφους της, επισήμανε: «Έχω σιχαθεί εντελώς το χώρο. Δεν σηκώνω πια τα τηλέφωνα, γιατί είμαι κατά βάθος ένας άνθρωπος αγνός και λέω τα πράγματα με τη δύναμη της ψυχής μου. Δεν υπήρξα ποτέ στο σύστημα. Γι' αυτό δεν νιώθω κανένα φόβο να πω τα πράγματα με το όνομά τους. Ειδικά με τσάκισε η τελευταία συνεργασία με τον Αλέξανδρο Ρήγα στο "Ζείτε Παίδες Ελλήνων". Αυτό με εκσφενδόνισε. Στην παράσταση με είχαν να κάνω μόνο μια έναρξη και ένα φινάλε και δεν είχα κανένα δικαίωμα να κάνω κάτι άλλο. Τι άλλο να μου κάνουνε; Έλεγαν όταν αποχώρησα από την παράσταση ότι είμαι άρρωστη και ακόμα μου ζητάνε να υπογράψω κάποια χαρτιά για κάποια δικαιώματα της παράστασης. Παίρνουν συνέχεια τηλέφωνο, αλλά αδιαφορώ πλήρως. Τους λέω να τα κανονίσουν με τη δικηγόρο μου».  

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης