Μαρινέλλα: «Σήμερα κάνουν καριέρα οι άφωνες με στρινγκ και playback»

5 1 1 1 1 1 Βαθμολογία 5.00 (2 Ψήφοι)

Μαρινέλλα: «Σήμερα κάνουν καριέρα οι άφωνες με στρινγκ και playback»

Δεν μάσησε τα λόγια της η Μαρινέλλα σε συνέντευξη που παραχώρησε σε κυριακάτικη εφημερίδα για τη σημερινή κατάσταση στο χώρο του ελληνικού τραγουδιού, ασκώντας σκληρή κριτική στις νέες καλλιτέχνιδες για τις φωνητικές τους ικανότητες και καυτηριάζοντας τις πρακτικές που εφαρμόζουν για να κάνουν καριέρα.

«Δεν λέω, υπάρχουν καλές φωνές σήμερα, υπάρχουν ταλέντα. Αλλά δυστυχώς σπρώχνονται άφωνες κυρίως. Οι άφωνες που κάνουν καριέρα με στριγνκ και playback», τόνισε η καταξιωμένη τραγουδίστρια στην εφημερίδα «Real News» και συνέχισε:

«Είχαμε πάει με τον Αντώνη Ρέμο σε ένα νυχτερινό κέντρο, σκύβει λίγο η αοιδός, να το… πρώτη μούρη το στρινγκ! Και στο χρώμα του δέρματος, μήπως και τσιμπήσουν οι “πεινασμένοι”. Μανούλα μου, που πας έτσι; Με το στρινγκ; Και θα κάνεις έτσι καριέρα; Αυτά σου λένε οι μάνατζερ -ο Θεός να τους κάνει- και γδύνεσαι με χαρά; Είναι τρομερό. Άγονται και φέρονται από αυτή η νέα μάστιγα, τους τύπου μάνατζερ (γιατί οι καλοί, οι original είναι δυο-τρεις και δεν είναι νούμερα) και θα φάνε τα μούτρα τους. Όταν το καταλάβουν όμως, θα είναι αργά».

Χείμαρρος η Μαρινέλλα, εξακολούθησε ασταμάτητη: «Φτιάχνουν τις “αυλές” τους -δεν υπάρχει πιο μεγάλη παγίδα- που τις ενημερώνουν τι κάνουν οι άλλες και γίνονται καρμπόν η μία της άλλης, σε σημείο που δεν τις ξεχωρίζεις. Εξτένσιον η μία, εξτένσιον όλες! Πας να τη χαϊδέψεις και σου μένει το εξτένσιον στο χέρι. Μαλλιά-μαλλιά-μαλλιά, μπούκλες-μπούκλες-μπούκλες. Γεμίσαμε με μπούκλες παντού. Ξεβρακωμένες γκόμενες με εξτένσιον, όπου και να κοιτάξεις. Άσε τους κοιλιακούς. Όλες έξω τους κοιλιακούς. Δείχνει η μια, δείχνει και η άλλη. Πετάει κ..ο η μία, πετάει και η άλλη. Δεν είμαι οπισθοδρομική, ούτε παλιακιά – παλιά ναι. Ζω όμως στο σήμερα και θλίβομαι με όλο αυτό που γίνεται. Δειξ’ το στρινγκ στον γκόμενό σου στο κρεβάτι, στην παραλία, όχι στην πίστα!

Το φάλτσο, όσο στρινγκ και να δείξεις, το ακούει ο θεατής, δεν ξεχνιέται. Αλλά ακόμα κι αυτό πια το σώζουν τα περίφημα playback. Πας σε ένα κέντρο και βλέπεις να προχωρά, να χαριεντίζεται και να μην κρύβει καν πως τραγουδάει “κονσέρβα”. Και σου λέω και για “φίρμα”, όχι μόνο για τα νέα κορίτσια. Και σκέφτομαι: “Μα δεν ντρέπεται να πάει να κοροϊδέψει το κοινό;”. Εγώ έχω άγχος μην κλείσει καμιά φορά η φωνή μου και βγω στο κοινό λιγότερο καλή και μου σφίγγεται το στομάχι κι αυτές βγαίνουν και κοροϊδεύουν. Και στο εξωτερικό τραγουδούν playback... Ξέρω! Πήγα και είδα τη Μαντόνα στο Σικάγο. Καθόμουν μπροστά. Το μάτι μου κόβει. Όλα τα έλεγε playback, πέρα από ένα που έλεγε στο πιάνο. Αλλά, βρε αγάπη μου, εκεί το κάνουν πιο προσεκτικά το playback, εδώ φωνάζει από χιλιόμετρα».

Ερωτηθείς τέλος για το αν η ίδια ζηλεύει, η μεγάλη κυρία του ελληνικού τραγουδιού κατέληξε: «Τι να ζηλέψω; Χόρτασα η γυναίκα από όλα! Κρούω τον κώδωνα μήπως και ξυπνήσουν. Ας κοιτάξουν γύρω τους. Ποιες έμειναν και κράτησαν γερά στον χρόνο. Η Χαρούλα, η Γαλάνη, η Άλκηστις, η Βιτάλη, η Γλυκερία... Έμεινε καμιά που τα πέταγε;».

Σχόλια (0)

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια εδώ

Αφήστε τα σχόλιά σας

  1. Δημοσίευση σχολίου ως επισκέπτης.
Συνημμένα (0 / 3)
Μοιραστείτε την τοποθεσία σας
Πληκτρολογήστε το κείμενο που παρουσιάζεται στην παρακάτω εικόνα. Δεν είναι σαφές;

Please publish modules in offcanvas position.