tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Κ. Καραφώτης: «Σταθμός στη ζωή μου η Κατερίνα!»

Κ. Καραφώτης: «Σταθμός στη ζωή μου η Κατερίνα!»

( 2 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Πέμπτη, 17.07.08 02:57
 

karafwtis_papoutsaki2_b.jpgΓια το τέλος της σχέσης του με την Κατερίνα Παπουτσάκη, αλλά και για όσα τον είχε κατηγορήσει η Μάρω Λύτρα, μίλησε ο Κώστας Καραφώτης σε συνέντευξη που παραχώρησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό. Όσο για το ενδεχόμενο επανασύνδεσης με την πρώτη, ξεκαθάρισε ότι «δεν υπάρχει κανένα τέτοιο ενδεχόμενο πλέον από τη δική μου πλευρά»!

Παρακάτω τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης που παραχώρησε ο δημοφιλής τραγουδιστής στο «ΟΚ», αναλυτικά:

«Δεν μάλωσα με την Κατερίνα»

Πώς αισθάνθηκες όταν μιλούσες στους δημοσιογράφους και έλεγες ότι η σχέση σου με την Κατερίνα Παπουτσάκη περνάει κρίση, ενώ εκείνη είχε ήδη ανακοινώσει ότι είχατε χωρίσει;

«Ήταν πολύ νωπός ο χωρισμός μας τότε. Η Κατερίνα είναι άνθρωπος πολύ πιστός στις αποφάσεις του και όταν λέει κάτι, το εννοεί. Εκείνη την περίοδο δεν είχαμε επικοινωνία, ώστε να συνεννοηθούμε τι θα πει ο ένας και τι ο άλλος, και νομίζω ότι όπως έγιναν τα πράγματα, φάνηκε κιόλας ότι δεν ήταν διαφημιστικό τρικ ο χωρισμός μας. Εκείνη τη στιγμή πίστευα ότι περνάμε μια πολύ σοβαρή κρίση, ίσως και το τέλος, αλλά δεν ήθελα να το δηλώσω, ενώ εκείνη προφανώς ήταν έτοιμη να το πει».

Πάντως, σ’ εμένα δημιουργήθηκε η εντύπωση πως έμαθες ότι χωρίσατε από τις δηλώσεις της στα μίντια.

«Όχι, προς Θεού! Με την Κατερίνα δεν μαλώσαμε. Υπήρχαν κάποια βαθύτερα προβλήματα στη σχέση μας. Καθίσαμε και τα κουβεντιάσαμε και διαπιστώσαμε ότι δεν μπορούμε να βρούμε λύση. Απλώς, ελπίζεις πάντα στην επανασύνδεση».

Υπάρχει ενδεχόμενο επανασύνδεσης;

«Όχι, δεν υπάρχει κανένα ενδεχόμενο επανασύνδεσης πλέον από τη δική μου πλευρά. Γενικά, εγώ λέω πολύ δύσκολα «τέλος» και δεν είμαι κάθετος όταν πω «όχι» για κάτι. Πάντως, και οι δύο είχαμε τις ευκαιρίες μας σε αυτή τη σχέση. Όταν περνάς άσχημα, στενοχωριέσαι και είναι μάταιο να προσπαθείς να κρατήσεις τη σχέση με το ζόρι. Δεν ξέρω τι συμβαίνει από τη δική της πλευρά, αλλά επειδή την ξέρω πολύ καλά ως άνθρωπο, πιστεύω πως όταν λέει κάτι, το εννοεί».

Σε ρωτώ επειδή στη σχέση σου με τη Μάρω Λύτρα κανείς δεν γνώριζε πότε χωρίσατε και πότε ήσασταν μαζί.

«Όταν ξεκίνησε η προηγούμενη σχέση, ήμουν είκοσι πέντε ετών, ενώ τώρα είμαι τριάντα. Σίγουρα αυτή η σχέση με έμαθε πολλά. Και αυτό το κατάλαβα στην πορεία, όχι εκείνη τη στιγμή που ήμουν εκεί ή όταν είχα χωρίσει. Τον απολογισμό μου γι’ αυτή τη σχέση τον έκανα και μέτρησα και τα λάθη μου, αλλά και τα σωστά μου».

«Στενοχωριέμαι που δεν ήμουν αυτό που θα ήθελε η Μάρω»

Η Μάρω έχει περιγράψει αυτή τη σχέση με τα μελανότερα χρώματα. Έχει πει ότι της συμπεριφερόσουν σαν κατσαρίδα και ότι κάθε φορά που βγαίνατε, ντρεπόσουν να την αγγίξεις και την έκανες να αισθάνεται σαν λεπρή.

«Είναι πολύ χοντρό, ακόμα και ως έκφραση, να λέει κάποιος ότι του φερόσουν σαν κατσαρίδα. Προφανώς, για να το πει, έτσι ένιωθε. Επειδή εγώ φοβόμουν ότι θα μας κυνηγήσουν οι παπαράτσι και ήθελα να προφυλάξω τη σχέση μας, αυτό δεν σημαίνει ότι της φερόμουν σαν κατσαρίδα».

Πιστεύεις δηλαδή ότι είχε δίκιο που είπε αυτά για σένα;

«Η Μάρω στις συνεντεύξεις της είναι πάντα χειμαρρώδης. Ήταν πολύ υπερβολικό αυτό που είπε, αλλά κάπου ίσως και να είχε δίκιο, γιατί την ταλαιπώρησα λίγο. Σου ορκίζομαι ότι πιο πολύ στενοχωρήθηκα παρά θύμωσα για όσα είπε. Σίγουρα, κάθε φορά που ήμασταν σε δημόσιο χώρο, εγώ δεν μπορούσα ούτε να της φερθώ τρυφερά ούτε να της πιάσω το χέρι. Στενοχωριέμαι λοιπόν που δεν μπόρεσα να είμαι αυτό που θα ήθελε».

«Η Κατερίνα με βοήθησε πολύ ως άνθρωπο»

Αν μπορούσες με μία φράση να εξηγήσεις για ποιο λόγο χωρίσατε (με την Κατερίνα Παπουτσάκη, εννοεί), τι θα μου έλεγες;
«Μα ευθύνη εμείς δεν έχουμε καμία, κατά τη γνώμη όλων των μαρτύρων. Του χωρισμού μας η ετυμηγορία απλή ασυμφωνία χαρακτήρων».

Αυτό το ανακαλύψατε ξαφνικά;

«Δεν το ανακαλύψαμε ξαφνικά. Από την πρώτη μέρα είχαμε διαπιστώσει ότι είμαστε διαφορετικοί άνθρωποι. Απλώς, θέλαμε πάρα πολύ ο ένας τον άλλο και όταν σου συμβαίνει αυτό, προσπαθείς να έρθεις με τον άλλον πιο κοντά. Υποχωρήσεις έγιναν και από τις δύο πλευρές, αλλά δυστυχώς δεν πλησιάσαμε ποτέ τόσο κοντά. Οφείλω όμως να πω ότι η Κατερίνα με βοήθησε πολύ ως άνθρωπο. Είναι έναν πολύ θετικό παιδί. Εγώ ήμουν πιο κλειστός, πιο καχύποπτος, και με άλλαξε προς το καλύτερο».

«Ο έρωτας έρχεται πριν το καταλάβεις...»

Πώς θα μπορούσες να χαρακτηρίσεις τη σχέση σου με την Κατερίνα;

«Ήταν σχέση σταθμός στη ζωή μου. Ωστόσο, το τρένο σταματάει στο σταθμό και ύστερα φεύγει. Δεν κάθεται εκεί. Είναι μια σχέση που πέρασε και μου έμαθε να είμαι καλός άνθρωπος. Την αγάπησα και πιστεύω ότι αξίζει πολλά και ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας. Δεν έχω παρά να της ευχηθώ τα καλύτερα σε αυτό το πολύ μεγάλο βήμα που πρόκειται να κάνει στην καριέρα της και θέλω να τα πάει περίφημα».

Είσαι έτοιμος για καινούρια σχέση;

«Δεν ξέρω. Ποτέ δεν μπορείς να γνωρίζεις πώς θα αντιδράσεις αν κάτι σου κάνει κλικ ή κάτι πολύ όμορφο δυο χτυπήσει την πόρτα. Ποτέ δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει. Αυτά συνήθως έρχονται χωρίς να το καταλάβεις».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης