tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Μάκης Πουνέντης: Πρόκληση η Heaven

Μάκης Πουνέντης: Πρόκληση η Heaven

( 11 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Σάββατο, 26.07.08 15:31
 

pounentis_b.jpgΓια τα νέα επαγγελματικά του καθήκοντα ως διευθυντής στη Heaven, μίλησε ο Μάκης Πουνέντης σε συνέντευξή του σε εβδομαδιαίο περιοδικό. Ακόμα, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, τόσο στο πρόβλημα που προέκυψε με την Καλομοίρα, όσο και στον πόλεμο που δέχεται από ανθρώπους της… πιάτσας, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Παρακάτω κάποια από τα σημαντικότερα αποσπάσματα της συνέντευξής του, αναλυτικά:

Πώς είναι η ζωή σου αυτό το διάστημα με τα νέα σου καθήκοντα;

«Έχει ενδιαφέρον. Δουλεύω δεκάξι ώρες την ημέρα και κοιμάμαι τρεις μόνο ώρες τις καθημερινές. Τα σαββατοκύριακα κοιμάμαι έξι ώρες και το θεωρώ πολυτέλεια».

Τώρα ζωή είναι αυτή; Περνάς καλά;

«Εσύ θα περνούσες καλά αν έπαιρνες μια δισκογραφική εταιρεία σε μια εποχή που η δισκογραφία πέφτει; Εγώ το έκανα γιατί η Heaven δεν είναι μια δισκογραφική εταιρεία σαν όλες τις άλλες. Ανήκει σε αν μεγάλο όμιλο, έχει να κάνει και με το management των καλλιτεχνών και αυτό είναι κάτι που με ενδιαφέρει».

Πώς προέκυψε αυτή η πρόταση; Σε ρωτάω γιατί για πολύ καιρό ακούγαμε ότι θα αναλάβεις την εταιρεία. Το τοπίο ήταν για αρκετό καιρό θολό.

«Προέκυψε ξαφνικά, όπως και όλα όσα έχουν γίνει μέχρι σήμερα στην επαγγελματική μου ζωή. Μια μέρα με πήρε τηλέφωνο ο Θοδωρής Κυριακού και μου το πρότεινε. Το σκεφτόμουν για αρκετό καιρό, αλλά δεν ήθελα να χαλάσω σχέσεις, ισορροπίες και φιλίες. Από την άλλη, ήταν μια πρόκληση για μένα να δείξω ότι ίσως μπορώ να κάνω κι άλλα πράγματα από το να στήνω ραδιόφωνα και να κάνω εκπομπές στην τηλεόραση. Έχω ανάγκη να ψάχνομαι. Μετά είπα στο εαυτό μου: “Ας το τολμήσουμε. Να τεστάρω κι εγώ τον εαυτό μου. Πλάκα θα έχει”. Let’s play, λοιπόν».

«Με πολεμούν γιατί δεν είμαι ο παραδοσιακός άνθρωπος της δισκογραφίας»

Μπορεί να περάσει ένας άνθρωπος των media στην αντίπερα όχθη και να κάνει επιτυχία;

«Αυτό θα το δούμε. Η πιάτσα λέει πως όχι. Εννοώ ότι και πόλεμο έχω φάει, και σχόλια έχω ακούσει, και πολλοί μίλησαν για αποτυχία με το που άρχισαν να βγαίνουν οι φήμες ότι ανέλαβα την εταιρεία. Τα είδα όλα αυτά, τα προσπέρασα, αλλά δεν έχω συνηθίσει να λένε και καμιά καλή κουβέντα για μένα. Τα ίδια έλεγαν και όταν ανέλαβα το Ρυθμό και έφτασε να είναι στα πρώτα ραδιόφωνα της πόλης».

Τι πιστεύεις ότι φοβούνται;

«Δεν είναι θέμα φόβου, είναι το ότι δεν είμαι ο παραδοσιακός άνθρωπος της δισκογραφίας, δεν “είμαι δικός τους”. Έρχομαι να δω τη βιομηχανία της showbiz από άλλη πλευρά».

«Η Καλομοίρα είναι ελεύθερη να κάνει αυτό που θέλει»

Με το που ξεκίνησες στη Heaven ήρθαν τα πρώτα προβλήματα. Η μαμά της Καλομοίρας δήλωσε πως η κόρη της έβαλε από την τσέπη της για να πληρώσει τα έξτρα του ξενοδοχείου.

«Είναι δυνατόν κάποιος να πιστεύει ότι θα γινόταν φασαρία για 600 ευρώ; Έναν καλλιτέχνη, όταν πηγαίνει στη Eurovision, τον αναλαμβάνει η ΕΡΤ αποκλειστικά και μας τον επιστρέφει μετά την αποστολή. Δεν λέω ότι η ΕΡΤ δημιούργησε κάποιο πρόβλημα ούτε πετάω το μπαλάκι. Όμως δεν είχαμε καμία ανάμειξη σε αυτό. Αν μας ζητούσε η Καλομοίρα αυτά τα χρήματα, δεν θα είχαμε πρόβλημα να τα καλύψουμε. Αλλά ποτέ δεν μας αναφέρθηκε κάτι τέτοιο. Κι εγώ το διάβασα στις εφημερίδες».

Η Καλομοίρα έφυγε ξαφνικά για Αμερική και, από όσο γνωρίζω, ενημερωθήκατε ξαφνικά με ένα sms. Σε πείραξε αυτό;

«Έχω μάθει να αφήνω τους ανθρώπους να κάνουν αυτό που θέλουν. Αν εκείνη αισθανόταν αυτή την ανάγκη γιατί ένιωσε πιεσμένη, τότε καλά έκανε».

Πώς σχολιάζεις ότι η μαμά της δήλωσε πως η Ελλάδα πήγε να εκμεταλλευτεί την κορη της και ότι η Καλομοίρα δεν μπορεί να δουλεύει στα μπουζούκια;

«Στον χάρτη δεν υπάρχει μόνο η Ελλάδα και η Καλομοίρα είναι ελεύθερη να κάνει αυτό που θέλει και να μείνει εκεί που νιώθει καλά. Θα ήμουν χαρούμενος να ήταν εδώ, αλλά δεν την πιέζω. Ούτε κακίες κρατάω ούτε θα κυνηγήσω κανέναν».

«Αχάριστοι άνθρωποι οι καλλιτέχνες»

Έντονη ζωή, πολλές ευθύνες. Αισθάνεσαι να καταπιέζεσαι καμιά φορά με τον τρόπο που ζεις;

«Θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο με τους φίλους και την οικογένειά μου. Χάνω πολλά πράγματα και δεν θα μπορέσω ποτέ να τα αποκτήσω. Αλλά από την άλλη έχω κερδίσει κι άλλα σε αυτή τη ζωή που δεν τα έχουν άλλοι στην ηλικία μου. Δεν μπορείς να κερδίζεις μόνο. Πρέπει να συμβιβαστείς με την πραγματικότητα».

Είσαι ευτυχισμένος τελικά;

«Περνάω καλά στη δουλειά, αλλά δεν περνάω καλά στην προσωπική μου ζωή. Οι καλλιτέχνες είναι και λίγο αχάριστοι άνθρωποι. Δεν λένε εύκολα “ευχαριστώ”.  Θα ήμουν ευτυχισμένος αν κάποιος που έγινε σταρ μου έλεγε μια μέρα ένα “ευχαριστώ” γι’ αυτό που μπορεί να του προσφέρω στην καριέρα του».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης