tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Θ. Ματίκα: Είμαι δύσκολη και όχι… γατούλα!

Θ. Ματίκα: Είμαι δύσκολη και όχι… γατούλα!

( 1 Ψήφος )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 04.08.08 05:31
 

Θάλεια ΜατίκαΓια την παρουσία της στη νέα σειρά που βρίσκεται στα σκαριά στον ΑΝΤ1, ως η ωραία Ελένη που δεν προσέχει καθόλου την εξωτερική της εμφάνιση, μίλησε σε συνέντευξή της η Θάλεια Ματίκα. Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε επίσης τόσο στα επαγγελματικά σχέδιά της για το χειμώνα, όσο και στην προσωπική της ζωή.

Παρακάτω όλα όσα είπε η Θάλεια Ματίκα στο περιοδικό «7 μέρες TV», αναλυτικά:

Υποδύεστε την Ελένη, αλλά η παρουσία σας θα είναι μια έκπληξη για τους τηλεθεατές.
Σίγουρα. Η Ελένη είναι μια κοπέλα που έχει σπουδάσει στη Νομική, έχει αδυναμία στον μπαμπά της (Δημήτρης Πιατάς) και δουλεύει στην οικογενειακή επιχείρηση με είδη υγιεινής. Είναι εργασιομανής και στην ουσία είναι σαν το γιο που ο πατέρας της δεν απέκτησε ποτέ. Επίσης, έχοντας περάσει στο παρελθόν μια ερωτική απογοήτευση έχει απαρνηθεί το ανδρικό φύλο.

Και ποιο είναι το αποτέλεσμα αυτής της άρνησης;
Δεν ασχολείται καθόλου με την εξωτερική της εμφάνιση, ντύνεται άτσαλα και δεν τονίζει καθόλου τη θηλυκή της πλευρά. Και σε ό,τι αφορά τη συμπεριφορά της προς τους άνδρες είναι εριστική, απότομη, επιθετική, είναι δύσπιστη απέναντί τους και τους έχει ουσιαστικά διαγράψει από τη ζωή της.

Δραστική απόφαση. Λίγες γυναίκες το κάνουν, οι περισσότερες δεν τηρούν μια τέτοια στάση.
Πιθανόν. Αν θυμηθούμε το «Δεσποινίς διευθυντής» θα δούμε ότι υπάρχει στη μυθοπλασία αυτός ο χαρακτήρας γυναίκας. Προσωπικά νομίζω ότι έχω κάποια κοινά στοιχεία με την Ελένη. Και στο δυναμισμό και στο ότι ασχολούμαι πολύ με τη δουλειά μου και στους άνδρες είμαι λίγο δύσκολη, δεν είμαι η γυναίκα γατούλα.

Μιλάμε για εξωτερική εμφάνιση και η τηλεόραση επιζητεί να έχει όμορφα πρόσωπα.
Η σόουμπιζ γενικά θέλει όμορφα πρόσωπα, όχι μόνο η τηλεόραση. Και αυτό συμβαίνει σε παγκόσμιο επίπεδο. Όταν είσαι καλλιτέχνης, σε οποιοδήποτε χώρο η καλή εμφάνιση είναι ένα ατού. Και νομίζω ότι στο εξωτερικό είναι πιο κολλημένοι με την τελειότητα. Γι’ αυτό και οι ηθοποιοί μπαίνουν στη διαδικασία των πλαστικών επεμβάσεων και του μπότοξ και βλέπεις σε σειρές όπως οι «Νοικοκυρές σε απόγνωση» γυναίκες ανέκφραστες. Διάβασα ότι η Σκάρλετ Γιόχανσον, η οποία είναι είκοσι τεσσάρων ετών, δέχεται πιέσεις να προσέχει τον εαυτό της γιατί έχει αρχίσει και σπάει. Εδώ στην Ελλάδα τα πράγματα είναι πολύ ήρεμα. Δεν πας σε ένα γραφείο παραγωγής και σου λένε ότι πρέπει να χάσεις έξι κιλά.

Μια ερωτική απογοήτευση έκανε την Ελένη να διαγράψει τους άνδρες. Εσείς;
Το έχω κάνει για αρκετό καιρό κι εγώ όταν βρέθηκα στη ίδια θέση, και έχω μείνει μόνη.

Σε πείσμα όσων λένε τα περιοδικά για την προσωπική ζωή των ηθοποιών;
Σε μερικά έχω διαβάσει σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

Πάντως και οι άνδρες και οι γυναίκες περνάνε τελικά μεγάλες περιόδους χωρίς σχέση.
Φυσικά, ειδικά στις μέρες μας.

Έχουμε ξεχάσει το κεφάλαιο Πάρης. Πώς μπλέκεται με την ατημέλητη Ελένη;
Ο Πάρης (Πυγμαλίωνας Δαδακαρίδης) είναι πολύ ερωτευμένος με την αδελφή μου τη Νατάσα (Ελένη Αποστολοπούλου), με την οποία έχει σχέση, και αποφασίζει να την κλέψει γιατί οι γονείς μας μισιούνται θανάσιμα και δεν του τη δίνουν να την παντρευτεί. Αλλά κατά λάθος, αντί να κλέψει τη Νατάσα κλέβει εμένα.

Ρομαντική η κίνηση του Πάρη, παρά το αποτέλεσμα.
Ναι, είναι ένας ιππότης ο Πάρης. Πολύ καλός, ρομαντικός, πιστεύει στον έρωτα και την αγάπη και είναι πολύ ερωτευμένος με τη Νατάσα, η οποία είναι πολύ όμορφη, πολύ σέξι και προσέχει την εμφάνισή της, σε αντίθεση βεβαίως με την Ελένη.

Νιώθετε ότι υπάρχουν ακόμη ρομαντικοί άνδρες ή έχουν χάσει το ρομαντισμό τους στην πορεία;
Νομίζω ότι τον έχουν καταπιέσει σε μεγάλο βαθμό. Οι άνδρες είναι ανίκανοι να δείξουν τα συναισθήματά τους, να εκφραστούν αυτή τη στιγμή.

Για το ίδιο όμως κατηγορούν και τις γυναίκες.
Μπορεί, έχουν μεταλλαχθεί οι άνθρωποι. Είναι αυτό το δυτικό μοντέλο ζωής και σκέψης που έχει φέρει μεγάλες αλλαγές στις ανθρώπινες σχέσεις. Και οι ρυθμοί δεν τις αφήνουν να γίνουν ουσιαστικές. Όλοι μένουν στην επιφάνεια, δεν μπαίνουν στην ουσία μιας σχέσης.

Έχετε προσέξει την εμφάνισή σας για να αρέσετε σε κάποιον άνδρα;
Έχω προσπαθήσει, αλλά δεν μου βγαίνει. Εγώ γενικά με την εμφάνιση έχω ένα θέμα, δεν μπορώ να ασχοληθώ πολλή ώρα. Βαριέμαι το κομμωτήριο, βαριέμαι τα beaute, βαριέμαι γενικά την όλη διαδικασία. Όταν λοιπόν αποφασίσω να το κάνω κρατάει μερικές μέρες και μετά καταρρέει το οικοδόμημα. Μου αρέσει περισσότερο η φυσική ομορφιά. Οι απλοί άνθρωποι, οι οποίοι δεν είναι δεσμευμένοι με την εμφάνισή τους και αυτό που μετρά ουσιαστικά είναι αυτό που αποπνέουν.

Τι δεν θα κάνατε ποτέ από αυτά που συνήθως κάνουν οι γυναίκες για να κερδίσουν έναν άνδρα;
Δεν θα άλλαζα προσωπικότητα. Παρατηρώ ότι κάποιες γυναίκες με σκοπό να κερδίσουν έναν άνδρα προσπαθούν να εκμαιεύσουν τα πράγματα που του αρέσουν και να συμπεριφερθούν έτσι. Αν πει ότι του αρέσει να μαγειρεύει η γυναίκα, κλείνονται στην κουζίνα και τον περιμένουν με ένα φαγητό. Οτιδήποτε όμως είναι προσποιητό κάποια στιγμή βγαίνει στην επιφάνεια.

Να μη ρωτήσω τη σχέση σας με την κουζίνα...
Την έχω στην πρίζα άραγε; Δεν προλαβαίνω και πρέπει να έχεις και τη διάθεση να το κάνεις. Που δεν την έχω.

Ίσως αλλάζουν τα πράγματα σε μια μακροχρόνια σχέση.
Εγώ δεν το κατέκτησα αυτό το σπορ ούτε στις μακροχρόνιες σχέσεις.

Πέρα από τη σειρά με τι άλλο ασχολείστε;
Κάνουμε γυρίσματα για την ταινία «Ο Ηλίας του 16ου» που θα βγει στις 18 Δεκεμβρίου με σκηνοθέτη τον Νίκο Ζαπατίνα. Πρωταγωνιστεί ο Πέτρος Φιλιππίδης και μια πλειάδα υπέροχων ηθοποιών. Θα συνεχιστεί για δεύτερη χρονιά ο «Μπακαλόγατος» στο θέατρο Μουσούρη και θα κάνω και μια παράσταση στα μέσα Νοεμβρίου, το «Δάσος» του Μάμετ με τον Τάσο Ιορδανίδη, σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη. Θα παίζουμε Δευτερότριτα στο θέατρο του Γιώργου Αρμένη στα Εξάρχεια.

Τα ερωτικά του Πάρη και της Ελένης θα τα δούμε από τον Οκτώβριο. Η δική σας προσωπική ζωή πώς είναι αυτό το διάστημα;
Δεν απαντώ σε τέτοιες ερωτήσεις, δεν νομίζω ότι αφορούν κανέναν πέρα από τους γονείς και τους φίλους μου.

Είστε ειλικρινής σε τέτοια ζητήματα με τους φίλους;
Με τους ανθρώπους που θεωρώ φίλους μου και είναι πολύ εκλεκτοί για μένα τα λέω όλα.

Ακόμη και τα στραβά που έχετε κάνει;
Ειδικά αυτά.

Κάνοντας μια αναδρομή θεωρείτε ότι έχετε σταθεί τυχερή;
Στις μακροχρόνιες σχέσεις, ναι, έχω σταθεί τυχερή.

Πιστεύετε ότι κάπου εκεί έξω υπάρχει το άλλο μας μισό ή όλα αυτά είναι για τις ωραίες ροζ ταινίες;
Θέλω να το πιστεύω αυτό. Είμαι ρομαντική,  όχι όμως με την έννοια που δίνουμε συνήθως, αλλά σε έναν πιο ουσιαστικό βαθμό. Και μάλιστα δεν το εκδηλώνω εύκολα, το προστατεύω.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

James Dean, ο αιώνιος έφηβος του σινεμά

Ο James Dean σκοτώθηκε σε δυστύχημα σε ηλικία μόλις 24 ετών, στο απόγειο της δόξας του, δημιουργώντας έναν μύθο γύρω από το όνομά του, ο οποίος παραμένει ακόμα και σήμερα το διαχρονικό πρότυπο αμφισβήτησης και εφηβικής τόλμης στο παγκόσμιο σινεμά. Συμβολίζει εκείνο τον αποξενωμένο έφηβο, ο οποίος στην κρίσιμη ηλικία που βιώνει, προσπαθεί…

«Το κυνήγι της χαμένης Ευτυχίας» - Διαδραστικό θεατρικό δρώμενο εν κινήσει

Ένα πρωτότυπο θεατρικό δρώμενο παρουσιάζουν η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία θεάτρου «ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΕΧΝΗΣ» και η «VC» στο VARIBOBI CLUB, υπό την αιγίδα του ομίλου για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων. «Το κυνήγι της χαμένης Ευτυχίας» του Χάρη Γεωργιάδη είναι ένα διαδραστικό θεατρικό δρώμενο στο οποίο οι θεατές γίνονται… δράστες! Περπατώντας…

Orson Welles, η ιδιοφυΐα της μεγάλης οθόνης

Έπεισε όλο το έθνος της Αμερικής πως έχουν καταλάβει τη χώρα εξωγήινοι και παρέμεινε μία αστείρευτη ευφυΐα μέχρι το τέλος της ζωής του. Ο Orson Welles παραμένει μία ιδιοφυΐα της μεγάλης οθόνης, ένας καλλιτέχνης με αστείρευτη έμπνευση που κατάφερε να συνδυάσει τη ριζοσπαστική σκηνοθεσία και την πρωτότυπη πλοκή. Η αστείρευτη…

Οι 5 κορυφαίοι χαρακτήρες ελληνικών σειρών όλων των εποχών

Οι ελληνικές σειρές μας χάρισαν μερικούς αξεπέραστους πρωταγωνιστές, οι οποίοι με τις ατάκες, την τρέλα και τον χαρακτήρα τους, έμειναν άφθαρτοι και διαχρονικοί. Ας δούμε τους πέντε από τους πιο διαχρονικούς ήρωες της μικρής οθόνης. Λάζαρος (Είσαι το ταίρι μου): Ο Λάζαρος είναι ο «φευγάτος» τύπος της διπλανής πόρτας, εκείνος που ζει…

Η Ρένα του θεάτρου, του κινηματογράφου, της τηλεόρασης

Η Ρένα του θεάτρου, του κινηματογράφου, της τηλεόρασης. Η Ρένα με το πηγαίο της χιούμορ, την έξυπνη ατάκα και την ατολμία της, πόσες φορές άραγε να μας χάρισε το γέλιο όταν όλα γύρω μας ήθελαν να μας κάνουν να κλαίμε; Η Ρένα που δε δίσταζε σε τίποτα, που εξέφραζε ακριβώς αυτό που αισθανόταν, δίχως να υποκύπτει στις παγίδες του κοινωνικού…

Παρατηρώντας την «Κραυγή» του Έντβαρντ Μουνκ

Η τέχνη είναι το σπουδαιότερο μέσο που έχει ένας άνθρωπος προκειμένου να εκφράσει όλα αυτά που κρύβει στον εσωτερικό του κόσμο. Η τέχνη μας χάρισε μερικούς ανεπανάληπτους πίνακες οι οποίοι συγκίνησαν και θα συγκινούν εσαεί τους φιλότεχνους. Η Κραυγή, ο υπέροχος πίνακας του Νορβηγού Έντβαρντ Μουνκ, ανήκει στα σπουδαιότερα έργα τέχνης όλων…

«Η ψυχή του ανθρώπου δεν γερνάει, μένει πάντα παιδική…» - Συνέντευξη με τις συγγραφείς του βιβλίου «Το Κάστρο των Παραμυθιών»

Μια νότα αισιοδοξίας και χαράς έρχεται να σκορπίσει στη μουντή καθημερινότητά μας «Το Κάστρο των Παραμυθιών», ένας συλλογικός τόμος με δέκα εικονογραφημένες ιστορίες, οι οποίες είναι εμπνευσμένες από θρύλους διαφόρων περιοχών της Ελλάδας. Το ιδιαιτέρως πρωτότυπο βιβλίο απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και αποτελεί προϊόν της συνεργασίας…

Ομαδική έκθεση: «Έργα που αναδεικνύουν το ύφασμα του καναπέ»

Μια ξεχωριστή έκθεση, με «έργα που αναδεικνύουν το ύφασμα του καναπέ», θα εγκαινιάσει την Πέμπτη 28 Μαρτίου και ώρα 20:00 ο χώρος τέχνης «9 ΕΝΝΕΑ». Σύμφωνα με το βιβλίο «Η Ελληνική Τέχνη από το Α έως το Ω», οι σκληροπυρηνικοί του εικαστικού κόσμου δεν εγκρίνουν τα «έργα τα οποία, αντί να προβληματίζουν τον θεατή, αναδεικνύουν το ύφασμα…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μήπως ήρθε η ώρα να αναλάβετε την ευθύνη της ζωής σας;

Οι  άνθρωποι γεννιούνται δύο φορές: την πρώτη βιολογικά από τη μητέρα…

Αυτοί που σε πλήγωσαν

Το χειρότερο ποιο είναι, ξέρεις; Να νιώθεις κενός. Να μη νιώθεις ούτε…

Εκείνος που κακοποιεί ένα ζώο βρίσκεται ένα στάδιο πριν ξεκινήσει να κακοποιεί έναν άνθρωπο

Ακούμε πολλές φορές ανθρώπους να οργίζονται κάθε φορά που γίνεται νύξη…

Όχι στο αυτομαστίγωμα

Σε κάποιες περιστάσεις στη ζωή μας στην προσπάθειά μας να κάνουμε…

Ο περιεργο-μαγνήτης μου και η υπερφόρτωση εγκεφάλου!

Τα περίεργα γεγονότα είναι στην καθημερινότητα όλων ή κάποιοι έχουμε…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης