tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Θ. Ματίκα: Είμαι δύσκολη και όχι… γατούλα!

Θ. Ματίκα: Είμαι δύσκολη και όχι… γατούλα!

( 1 Ψήφος )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 04.08.08 05:31
 

Θάλεια ΜατίκαΓια την παρουσία της στη νέα σειρά που βρίσκεται στα σκαριά στον ΑΝΤ1, ως η ωραία Ελένη που δεν προσέχει καθόλου την εξωτερική της εμφάνιση, μίλησε σε συνέντευξή της η Θάλεια Ματίκα. Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε επίσης τόσο στα επαγγελματικά σχέδιά της για το χειμώνα, όσο και στην προσωπική της ζωή.

Παρακάτω όλα όσα είπε η Θάλεια Ματίκα στο περιοδικό «7 μέρες TV», αναλυτικά:

Υποδύεστε την Ελένη, αλλά η παρουσία σας θα είναι μια έκπληξη για τους τηλεθεατές.
Σίγουρα. Η Ελένη είναι μια κοπέλα που έχει σπουδάσει στη Νομική, έχει αδυναμία στον μπαμπά της (Δημήτρης Πιατάς) και δουλεύει στην οικογενειακή επιχείρηση με είδη υγιεινής. Είναι εργασιομανής και στην ουσία είναι σαν το γιο που ο πατέρας της δεν απέκτησε ποτέ. Επίσης, έχοντας περάσει στο παρελθόν μια ερωτική απογοήτευση έχει απαρνηθεί το ανδρικό φύλο.

Και ποιο είναι το αποτέλεσμα αυτής της άρνησης;
Δεν ασχολείται καθόλου με την εξωτερική της εμφάνιση, ντύνεται άτσαλα και δεν τονίζει καθόλου τη θηλυκή της πλευρά. Και σε ό,τι αφορά τη συμπεριφορά της προς τους άνδρες είναι εριστική, απότομη, επιθετική, είναι δύσπιστη απέναντί τους και τους έχει ουσιαστικά διαγράψει από τη ζωή της.

Δραστική απόφαση. Λίγες γυναίκες το κάνουν, οι περισσότερες δεν τηρούν μια τέτοια στάση.
Πιθανόν. Αν θυμηθούμε το «Δεσποινίς διευθυντής» θα δούμε ότι υπάρχει στη μυθοπλασία αυτός ο χαρακτήρας γυναίκας. Προσωπικά νομίζω ότι έχω κάποια κοινά στοιχεία με την Ελένη. Και στο δυναμισμό και στο ότι ασχολούμαι πολύ με τη δουλειά μου και στους άνδρες είμαι λίγο δύσκολη, δεν είμαι η γυναίκα γατούλα.

Μιλάμε για εξωτερική εμφάνιση και η τηλεόραση επιζητεί να έχει όμορφα πρόσωπα.
Η σόουμπιζ γενικά θέλει όμορφα πρόσωπα, όχι μόνο η τηλεόραση. Και αυτό συμβαίνει σε παγκόσμιο επίπεδο. Όταν είσαι καλλιτέχνης, σε οποιοδήποτε χώρο η καλή εμφάνιση είναι ένα ατού. Και νομίζω ότι στο εξωτερικό είναι πιο κολλημένοι με την τελειότητα. Γι’ αυτό και οι ηθοποιοί μπαίνουν στη διαδικασία των πλαστικών επεμβάσεων και του μπότοξ και βλέπεις σε σειρές όπως οι «Νοικοκυρές σε απόγνωση» γυναίκες ανέκφραστες. Διάβασα ότι η Σκάρλετ Γιόχανσον, η οποία είναι είκοσι τεσσάρων ετών, δέχεται πιέσεις να προσέχει τον εαυτό της γιατί έχει αρχίσει και σπάει. Εδώ στην Ελλάδα τα πράγματα είναι πολύ ήρεμα. Δεν πας σε ένα γραφείο παραγωγής και σου λένε ότι πρέπει να χάσεις έξι κιλά.

Μια ερωτική απογοήτευση έκανε την Ελένη να διαγράψει τους άνδρες. Εσείς;
Το έχω κάνει για αρκετό καιρό κι εγώ όταν βρέθηκα στη ίδια θέση, και έχω μείνει μόνη.

Σε πείσμα όσων λένε τα περιοδικά για την προσωπική ζωή των ηθοποιών;
Σε μερικά έχω διαβάσει σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

Πάντως και οι άνδρες και οι γυναίκες περνάνε τελικά μεγάλες περιόδους χωρίς σχέση.
Φυσικά, ειδικά στις μέρες μας.

Έχουμε ξεχάσει το κεφάλαιο Πάρης. Πώς μπλέκεται με την ατημέλητη Ελένη;
Ο Πάρης (Πυγμαλίωνας Δαδακαρίδης) είναι πολύ ερωτευμένος με την αδελφή μου τη Νατάσα (Ελένη Αποστολοπούλου), με την οποία έχει σχέση, και αποφασίζει να την κλέψει γιατί οι γονείς μας μισιούνται θανάσιμα και δεν του τη δίνουν να την παντρευτεί. Αλλά κατά λάθος, αντί να κλέψει τη Νατάσα κλέβει εμένα.

Ρομαντική η κίνηση του Πάρη, παρά το αποτέλεσμα.
Ναι, είναι ένας ιππότης ο Πάρης. Πολύ καλός, ρομαντικός, πιστεύει στον έρωτα και την αγάπη και είναι πολύ ερωτευμένος με τη Νατάσα, η οποία είναι πολύ όμορφη, πολύ σέξι και προσέχει την εμφάνισή της, σε αντίθεση βεβαίως με την Ελένη.

Νιώθετε ότι υπάρχουν ακόμη ρομαντικοί άνδρες ή έχουν χάσει το ρομαντισμό τους στην πορεία;
Νομίζω ότι τον έχουν καταπιέσει σε μεγάλο βαθμό. Οι άνδρες είναι ανίκανοι να δείξουν τα συναισθήματά τους, να εκφραστούν αυτή τη στιγμή.

Για το ίδιο όμως κατηγορούν και τις γυναίκες.
Μπορεί, έχουν μεταλλαχθεί οι άνθρωποι. Είναι αυτό το δυτικό μοντέλο ζωής και σκέψης που έχει φέρει μεγάλες αλλαγές στις ανθρώπινες σχέσεις. Και οι ρυθμοί δεν τις αφήνουν να γίνουν ουσιαστικές. Όλοι μένουν στην επιφάνεια, δεν μπαίνουν στην ουσία μιας σχέσης.

Έχετε προσέξει την εμφάνισή σας για να αρέσετε σε κάποιον άνδρα;
Έχω προσπαθήσει, αλλά δεν μου βγαίνει. Εγώ γενικά με την εμφάνιση έχω ένα θέμα, δεν μπορώ να ασχοληθώ πολλή ώρα. Βαριέμαι το κομμωτήριο, βαριέμαι τα beaute, βαριέμαι γενικά την όλη διαδικασία. Όταν λοιπόν αποφασίσω να το κάνω κρατάει μερικές μέρες και μετά καταρρέει το οικοδόμημα. Μου αρέσει περισσότερο η φυσική ομορφιά. Οι απλοί άνθρωποι, οι οποίοι δεν είναι δεσμευμένοι με την εμφάνισή τους και αυτό που μετρά ουσιαστικά είναι αυτό που αποπνέουν.

Τι δεν θα κάνατε ποτέ από αυτά που συνήθως κάνουν οι γυναίκες για να κερδίσουν έναν άνδρα;
Δεν θα άλλαζα προσωπικότητα. Παρατηρώ ότι κάποιες γυναίκες με σκοπό να κερδίσουν έναν άνδρα προσπαθούν να εκμαιεύσουν τα πράγματα που του αρέσουν και να συμπεριφερθούν έτσι. Αν πει ότι του αρέσει να μαγειρεύει η γυναίκα, κλείνονται στην κουζίνα και τον περιμένουν με ένα φαγητό. Οτιδήποτε όμως είναι προσποιητό κάποια στιγμή βγαίνει στην επιφάνεια.

Να μη ρωτήσω τη σχέση σας με την κουζίνα...
Την έχω στην πρίζα άραγε; Δεν προλαβαίνω και πρέπει να έχεις και τη διάθεση να το κάνεις. Που δεν την έχω.

Ίσως αλλάζουν τα πράγματα σε μια μακροχρόνια σχέση.
Εγώ δεν το κατέκτησα αυτό το σπορ ούτε στις μακροχρόνιες σχέσεις.

Πέρα από τη σειρά με τι άλλο ασχολείστε;
Κάνουμε γυρίσματα για την ταινία «Ο Ηλίας του 16ου» που θα βγει στις 18 Δεκεμβρίου με σκηνοθέτη τον Νίκο Ζαπατίνα. Πρωταγωνιστεί ο Πέτρος Φιλιππίδης και μια πλειάδα υπέροχων ηθοποιών. Θα συνεχιστεί για δεύτερη χρονιά ο «Μπακαλόγατος» στο θέατρο Μουσούρη και θα κάνω και μια παράσταση στα μέσα Νοεμβρίου, το «Δάσος» του Μάμετ με τον Τάσο Ιορδανίδη, σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη. Θα παίζουμε Δευτερότριτα στο θέατρο του Γιώργου Αρμένη στα Εξάρχεια.

Τα ερωτικά του Πάρη και της Ελένης θα τα δούμε από τον Οκτώβριο. Η δική σας προσωπική ζωή πώς είναι αυτό το διάστημα;
Δεν απαντώ σε τέτοιες ερωτήσεις, δεν νομίζω ότι αφορούν κανέναν πέρα από τους γονείς και τους φίλους μου.

Είστε ειλικρινής σε τέτοια ζητήματα με τους φίλους;
Με τους ανθρώπους που θεωρώ φίλους μου και είναι πολύ εκλεκτοί για μένα τα λέω όλα.

Ακόμη και τα στραβά που έχετε κάνει;
Ειδικά αυτά.

Κάνοντας μια αναδρομή θεωρείτε ότι έχετε σταθεί τυχερή;
Στις μακροχρόνιες σχέσεις, ναι, έχω σταθεί τυχερή.

Πιστεύετε ότι κάπου εκεί έξω υπάρχει το άλλο μας μισό ή όλα αυτά είναι για τις ωραίες ροζ ταινίες;
Θέλω να το πιστεύω αυτό. Είμαι ρομαντική,  όχι όμως με την έννοια που δίνουμε συνήθως, αλλά σε έναν πιο ουσιαστικό βαθμό. Και μάλιστα δεν το εκδηλώνω εύκολα, το προστατεύω.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Καλό συναπάντημα...

Στον προθάλαμο του ανακαινισμένου κτιρίου δίπλα στον παλιό ηλεκτρικό είχε στηθεί από μέρες ένα πρόχειρο γραφείο. Δύο πλάκες μπετόν, μια λωρίδα μοκέτας κι ένα ξύλινο ράφι κάπου πιο πίσω. Μια εταιρεία σχεδίου με έδρα το Μόναχο αναζητούσε προσωπικό. Η αγγελία είχε κυκλοφορήσει σε μια τοπική εφημερίδα και οι αιτήσεις είχαν ήδη ξεπεράσει τις…

Μια ζαριά καλή…

Κάθε Τρίτη και άλλο παιχνίδι. Αυτή ήταν η συμφωνία και οι κανόνες σαφείς. Αν έχανες, πλήρωνες την άλλη φορά. Κέρδιζες; Υπομονή μέχρι την  επόμενη παρτίδα. Δεν ήταν και πολύς καιρός που έπαιζε ο Μενέλαος. Βράδυ πάνω στο ποτό τον τραβολόγησε ένας φίλος να συμπληρωθεί η ομάδα. Ο φίλος έφυγε, έμεινε εκείνος με τρία χαρτιά να ποντάρει για το…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Covid-19: Μην κλείνεις τα μάτια...

Όταν ήμασταν παιδιά και πηγαίναμε με τους γονείς μου στο χωριό της…

Για ένα γλάρο…

Κάθε χρόνο στο παλιό μας σπίτι ένα χελιδόνι έφτανε από νωρίς στη φωλιά…

Ο έρωτας που κατοικεί στο μυαλό σου

Υπάρχει μια πόρτα μέσα στο μυαλό σου η οποία συνδέεται με την πόρτα…

Τι κερδίζουμε όταν αγαπάμε τον εαυτό μας

Το να αγαπάμε τον εαυτό μας είναι τόσο ωφέλιμο και σημαντικό, που…

Ευχαριστώ τους μαθητές και τους καθηγητές μου...

Μια μέρα έπεσε στα χέρια μου το «Γαϊτανάκι» της Ζωρζ Σαρή. Δεν ήξερα…

Φόβος... Ο χειρότερός σου εχθρός!

Άτιμο συναίσθημα φίλε μου. Ο πιο κακός σύμβουλός σου. Ο μεγαλύτερος…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης