tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Θ. Ματίκα: Είμαι δύσκολη και όχι… γατούλα!

Θ. Ματίκα: Είμαι δύσκολη και όχι… γατούλα!

( 1 Ψήφος )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 04.08.08 05:31
 

Θάλεια ΜατίκαΓια την παρουσία της στη νέα σειρά που βρίσκεται στα σκαριά στον ΑΝΤ1, ως η ωραία Ελένη που δεν προσέχει καθόλου την εξωτερική της εμφάνιση, μίλησε σε συνέντευξή της η Θάλεια Ματίκα. Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε επίσης τόσο στα επαγγελματικά σχέδιά της για το χειμώνα, όσο και στην προσωπική της ζωή.

Παρακάτω όλα όσα είπε η Θάλεια Ματίκα στο περιοδικό «7 μέρες TV», αναλυτικά:

Υποδύεστε την Ελένη, αλλά η παρουσία σας θα είναι μια έκπληξη για τους τηλεθεατές.
Σίγουρα. Η Ελένη είναι μια κοπέλα που έχει σπουδάσει στη Νομική, έχει αδυναμία στον μπαμπά της (Δημήτρης Πιατάς) και δουλεύει στην οικογενειακή επιχείρηση με είδη υγιεινής. Είναι εργασιομανής και στην ουσία είναι σαν το γιο που ο πατέρας της δεν απέκτησε ποτέ. Επίσης, έχοντας περάσει στο παρελθόν μια ερωτική απογοήτευση έχει απαρνηθεί το ανδρικό φύλο.

Και ποιο είναι το αποτέλεσμα αυτής της άρνησης;
Δεν ασχολείται καθόλου με την εξωτερική της εμφάνιση, ντύνεται άτσαλα και δεν τονίζει καθόλου τη θηλυκή της πλευρά. Και σε ό,τι αφορά τη συμπεριφορά της προς τους άνδρες είναι εριστική, απότομη, επιθετική, είναι δύσπιστη απέναντί τους και τους έχει ουσιαστικά διαγράψει από τη ζωή της.

Δραστική απόφαση. Λίγες γυναίκες το κάνουν, οι περισσότερες δεν τηρούν μια τέτοια στάση.
Πιθανόν. Αν θυμηθούμε το «Δεσποινίς διευθυντής» θα δούμε ότι υπάρχει στη μυθοπλασία αυτός ο χαρακτήρας γυναίκας. Προσωπικά νομίζω ότι έχω κάποια κοινά στοιχεία με την Ελένη. Και στο δυναμισμό και στο ότι ασχολούμαι πολύ με τη δουλειά μου και στους άνδρες είμαι λίγο δύσκολη, δεν είμαι η γυναίκα γατούλα.

Μιλάμε για εξωτερική εμφάνιση και η τηλεόραση επιζητεί να έχει όμορφα πρόσωπα.
Η σόουμπιζ γενικά θέλει όμορφα πρόσωπα, όχι μόνο η τηλεόραση. Και αυτό συμβαίνει σε παγκόσμιο επίπεδο. Όταν είσαι καλλιτέχνης, σε οποιοδήποτε χώρο η καλή εμφάνιση είναι ένα ατού. Και νομίζω ότι στο εξωτερικό είναι πιο κολλημένοι με την τελειότητα. Γι’ αυτό και οι ηθοποιοί μπαίνουν στη διαδικασία των πλαστικών επεμβάσεων και του μπότοξ και βλέπεις σε σειρές όπως οι «Νοικοκυρές σε απόγνωση» γυναίκες ανέκφραστες. Διάβασα ότι η Σκάρλετ Γιόχανσον, η οποία είναι είκοσι τεσσάρων ετών, δέχεται πιέσεις να προσέχει τον εαυτό της γιατί έχει αρχίσει και σπάει. Εδώ στην Ελλάδα τα πράγματα είναι πολύ ήρεμα. Δεν πας σε ένα γραφείο παραγωγής και σου λένε ότι πρέπει να χάσεις έξι κιλά.

Μια ερωτική απογοήτευση έκανε την Ελένη να διαγράψει τους άνδρες. Εσείς;
Το έχω κάνει για αρκετό καιρό κι εγώ όταν βρέθηκα στη ίδια θέση, και έχω μείνει μόνη.

Σε πείσμα όσων λένε τα περιοδικά για την προσωπική ζωή των ηθοποιών;
Σε μερικά έχω διαβάσει σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

Πάντως και οι άνδρες και οι γυναίκες περνάνε τελικά μεγάλες περιόδους χωρίς σχέση.
Φυσικά, ειδικά στις μέρες μας.

Έχουμε ξεχάσει το κεφάλαιο Πάρης. Πώς μπλέκεται με την ατημέλητη Ελένη;
Ο Πάρης (Πυγμαλίωνας Δαδακαρίδης) είναι πολύ ερωτευμένος με την αδελφή μου τη Νατάσα (Ελένη Αποστολοπούλου), με την οποία έχει σχέση, και αποφασίζει να την κλέψει γιατί οι γονείς μας μισιούνται θανάσιμα και δεν του τη δίνουν να την παντρευτεί. Αλλά κατά λάθος, αντί να κλέψει τη Νατάσα κλέβει εμένα.

Ρομαντική η κίνηση του Πάρη, παρά το αποτέλεσμα.
Ναι, είναι ένας ιππότης ο Πάρης. Πολύ καλός, ρομαντικός, πιστεύει στον έρωτα και την αγάπη και είναι πολύ ερωτευμένος με τη Νατάσα, η οποία είναι πολύ όμορφη, πολύ σέξι και προσέχει την εμφάνισή της, σε αντίθεση βεβαίως με την Ελένη.

Νιώθετε ότι υπάρχουν ακόμη ρομαντικοί άνδρες ή έχουν χάσει το ρομαντισμό τους στην πορεία;
Νομίζω ότι τον έχουν καταπιέσει σε μεγάλο βαθμό. Οι άνδρες είναι ανίκανοι να δείξουν τα συναισθήματά τους, να εκφραστούν αυτή τη στιγμή.

Για το ίδιο όμως κατηγορούν και τις γυναίκες.
Μπορεί, έχουν μεταλλαχθεί οι άνθρωποι. Είναι αυτό το δυτικό μοντέλο ζωής και σκέψης που έχει φέρει μεγάλες αλλαγές στις ανθρώπινες σχέσεις. Και οι ρυθμοί δεν τις αφήνουν να γίνουν ουσιαστικές. Όλοι μένουν στην επιφάνεια, δεν μπαίνουν στην ουσία μιας σχέσης.

Έχετε προσέξει την εμφάνισή σας για να αρέσετε σε κάποιον άνδρα;
Έχω προσπαθήσει, αλλά δεν μου βγαίνει. Εγώ γενικά με την εμφάνιση έχω ένα θέμα, δεν μπορώ να ασχοληθώ πολλή ώρα. Βαριέμαι το κομμωτήριο, βαριέμαι τα beaute, βαριέμαι γενικά την όλη διαδικασία. Όταν λοιπόν αποφασίσω να το κάνω κρατάει μερικές μέρες και μετά καταρρέει το οικοδόμημα. Μου αρέσει περισσότερο η φυσική ομορφιά. Οι απλοί άνθρωποι, οι οποίοι δεν είναι δεσμευμένοι με την εμφάνισή τους και αυτό που μετρά ουσιαστικά είναι αυτό που αποπνέουν.

Τι δεν θα κάνατε ποτέ από αυτά που συνήθως κάνουν οι γυναίκες για να κερδίσουν έναν άνδρα;
Δεν θα άλλαζα προσωπικότητα. Παρατηρώ ότι κάποιες γυναίκες με σκοπό να κερδίσουν έναν άνδρα προσπαθούν να εκμαιεύσουν τα πράγματα που του αρέσουν και να συμπεριφερθούν έτσι. Αν πει ότι του αρέσει να μαγειρεύει η γυναίκα, κλείνονται στην κουζίνα και τον περιμένουν με ένα φαγητό. Οτιδήποτε όμως είναι προσποιητό κάποια στιγμή βγαίνει στην επιφάνεια.

Να μη ρωτήσω τη σχέση σας με την κουζίνα...
Την έχω στην πρίζα άραγε; Δεν προλαβαίνω και πρέπει να έχεις και τη διάθεση να το κάνεις. Που δεν την έχω.

Ίσως αλλάζουν τα πράγματα σε μια μακροχρόνια σχέση.
Εγώ δεν το κατέκτησα αυτό το σπορ ούτε στις μακροχρόνιες σχέσεις.

Πέρα από τη σειρά με τι άλλο ασχολείστε;
Κάνουμε γυρίσματα για την ταινία «Ο Ηλίας του 16ου» που θα βγει στις 18 Δεκεμβρίου με σκηνοθέτη τον Νίκο Ζαπατίνα. Πρωταγωνιστεί ο Πέτρος Φιλιππίδης και μια πλειάδα υπέροχων ηθοποιών. Θα συνεχιστεί για δεύτερη χρονιά ο «Μπακαλόγατος» στο θέατρο Μουσούρη και θα κάνω και μια παράσταση στα μέσα Νοεμβρίου, το «Δάσος» του Μάμετ με τον Τάσο Ιορδανίδη, σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη. Θα παίζουμε Δευτερότριτα στο θέατρο του Γιώργου Αρμένη στα Εξάρχεια.

Τα ερωτικά του Πάρη και της Ελένης θα τα δούμε από τον Οκτώβριο. Η δική σας προσωπική ζωή πώς είναι αυτό το διάστημα;
Δεν απαντώ σε τέτοιες ερωτήσεις, δεν νομίζω ότι αφορούν κανέναν πέρα από τους γονείς και τους φίλους μου.

Είστε ειλικρινής σε τέτοια ζητήματα με τους φίλους;
Με τους ανθρώπους που θεωρώ φίλους μου και είναι πολύ εκλεκτοί για μένα τα λέω όλα.

Ακόμη και τα στραβά που έχετε κάνει;
Ειδικά αυτά.

Κάνοντας μια αναδρομή θεωρείτε ότι έχετε σταθεί τυχερή;
Στις μακροχρόνιες σχέσεις, ναι, έχω σταθεί τυχερή.

Πιστεύετε ότι κάπου εκεί έξω υπάρχει το άλλο μας μισό ή όλα αυτά είναι για τις ωραίες ροζ ταινίες;
Θέλω να το πιστεύω αυτό. Είμαι ρομαντική,  όχι όμως με την έννοια που δίνουμε συνήθως, αλλά σε έναν πιο ουσιαστικό βαθμό. Και μάλιστα δεν το εκδηλώνω εύκολα, το προστατεύω.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης