tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Αλέξης Κούγιας: Εκβιάζομαι ανηλεώς από την Εύη!..

Αλέξης Κούγιας: Εκβιάζομαι ανηλεώς από την Εύη!..

( 1 Ψήφος )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Κυριακή, 10.08.08 00:30
 

kougias_67654b.jpgΤα πράγματα στη θέση τους έσπευσε να βάλει ο Αλέξης Κούγιας, αναφορικά με τα όσα ελέχθησαν τις τελευταίες ημέρες για τη σχέση του με την Εύη Βατίδου. Όπως υποστήριξε ο γνωστός ποινικολόγος σε συνέντευξή του, ούτε μιλάει με την πρώην σύζυγό του, αλλά ούτε και συναντήθηκαν οι δυο τους στη Μύκονο (πληροφορία που κυκλοφόρησε σε κάποια μέσα μαζικής ενημέρωσης). Επίσης, μεταξύ άλλων, ισχυρίστηκε ότι δέχεται εκβιασμούς για το διαζύγιο, ενώ, όσον αφορά την καριέρα της Εύης στην τηλεόραση, δεν δίστασε να πει πως «ντρέπομαι που η πρώην γυναίκα μου θα συμμετέχει σε μία εκπομπή με τον Παπανώτα και τη Χριστίνα Αλούπη»!

Παρακάτω, ορισμένα από τα σημαντικότερα αποσπάσματα της συνέντευξης του Αλέξη Κούγια στο περιοδικό «Down Town», αναλυτικά:

«Παίχτηκε ένα πολύ άσχημο παιχνίδι εις βάρος μου, με στόχο την προώθηση της οποιασδήποτε καριέρας της πρώην συζύγου μου. Ενώ τα παιδιά ήταν μαζί μου τις συγκεκριμένες ημέρες και ήταν ο χρόνος που είχα εγώ την επιμέλεια, ξαφνικά μου ζητήθηκε μια μέρα από την πρώην σύζυγό μου να τα πάει για μπάνιο. Εμφανίστηκε στη Μύκονο ξαφνικά για ένα γάμο, όπως ισχυρίστηκε στη γραμματέα μου. Ο γιος μου δεν δέχτηκε να πάει και πήρε μόνο την κόρη μου. Την επόμενη εβδομάδα διάβασα σε περιοδικά ότι τα έχουμε βρει, ότι μιλάμε», είπε αρχικά ο γνωστός ποινικολόγος και ακολούθως συμπλήρωσε:

«Με την πρώην σύζυγό μου έχουμε να μιλήσουμε από τις 4 Οκτωβρίου του 2007. Μιλάμε μέσω της γραμματέως μου και μέσω του πατέρα της. Εκβιάζομαι ανηλεώς. Μετά την αποκάλυψη του ημερολογίου, μέσω του οποίου αναγκάστηκε να υπογράψει ιδιωτικό συμφωνητικό και παραιτήθηκε από τις παράλογες οικονομικές της απαιτήσεις έχοντας συμφωνήσει στην κοινή επιμέλεια των παιδιών, φαίνεται ότι ώρα έχει βρει έναν τρόπο να με εκβιάσει. Ακραία. Δεν υπογράφει για τη χορήγηση του διαζυγίου. Δύο φορές έχω κάνει πληρεξούσια και έχουν παρέλθει οι προθεσμίες. Έχουν ακυρωθεί, διότι η ίδια δεν ήρθε να υπογράψει. Είμαι δέσμιος αυτής της κατάστασης, κάτι που δεν επιθυμώ».

«Τους αγνώμονες και τους κακούς ανθρώπους ποτέ δεν τους συγχωρώ»

Ερωτηθείς για το αν έχει μετανιώσει για πολλά από όσα έγιναν, ο κ. Κούγιας ήταν κατηγορηματικός: «Δεν έχω ξεχάσει τίποτα! Τους αγνώμονες και τους κακούς ανθρώπους ποτέ δεν τους συγχωρώ. Μπορεί να συγχωρήσω το λάθος, όχι όμως την αγνωμοσύνη και την κακία. Δεν με νοιάζει για το θέμα της σχέσης, αλλά για κάποια πράγματα που είπε και έκανε, για κάποιες εκφράσεις της, όπως “Τον βαρέθηκα τον τύπο”».

Τέλος, αναφορικά με τα επαγγελματικά σχέδια της πρώην συζύγου του και την καριέρα της στην τηλεόραση, ανέφερε: «Δεν με ενδιαφέρει προσωπικά, ούτε είμαι ειδικός για τέτοια θέματα. Εγώ δεν θα επιτρέψω σε καμία περίπτωση τον εκβιασμό, για να χτιστεί η οποιαδήποτε καριέρα. Θα  σας το πω ξεκάθαρα: Εγώ ντρέπομαι που η πρώην γυναίκα μου θα συμμετέχει σε μία εκπομπή με τον Παπανώτα και τη Χριστίνα Αλούπη. (…) Αν γνώριζα τη γυναίκα μου ενώ έκανε αυτή την εκπομπή, δεν θα την παντρευόμουν ποτέ!».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης