tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Στα δικαστήρια Μενεγάκη - Λάσπα

Στα δικαστήρια Μενεγάκη - Λάσπα

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Σάββατο, 24.11.07 02:00
 

menegaki2_b.jpgΜέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν αντιμέτωπες στα τηλεοπτικά πλατό της πρωινής ζώνης, καθώς οι δυο τους παρουσίαζαν εκπομπές σε διαφορετικά κανάλια. Σε λίγο καιρό θα βρεθούν και πάλι αντιμέτωπες, αλλά αυτή τη φορά, όμως, στα δικαστήρια. Ο λόγος για την Ελένη Μενεγάκη και την Κατερίνα Λάσπα, οι οποίες καλούνται να λύσουν τις διαφορές τους στις δικαστικές αίθουσες!

Τι έχει συμβεί ακριβώς; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η Ελένη, λοιπόν, γύρω στα μέσα Οκτώβρη παρουσίασε ένα θέμα για την Κατερίνα Λάσπα και πάνω στον σχολιασμό και τη συζήτηση ειπώθηκαν πράγματα που ενόχλησαν την τελευταία. Έτσι, η πρώτη της αντίδραση ήταν να καταθέσει αγωγή τόσο εναντίον της Μενεγάκη, όσο και εναντίον των συνεργατών της και γενικότερα του καναλιού. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην αγωγή, η Λάσπα φέρεται να θίχτηκε περισσότερο όταν ελέχθη λίγο-πολύ πως θα τη θυμάται περισσότερο κανείς από τη σχέση της με τον Στέφανο Σαρτίνι παρά για την καριέρα της!

«Καθ’ όλη τη διάρκεια της αναφοράς στο πρόσωπό μου προβάλλονταν σε μικρότερο πλάνο παράλληλα με διεξαγόμενη συζήτηση φωτογραφίες μου, πλάνα από παλαιότερες τηλεοπτικές εκπομπές μου και δημοσιεύματα από τον Τύπο της εποχής, συνοδευόμενα από τον υπέρτιτλο “το κορίτσι που έλαμψε, αμφισβητήθηκε και… χάθηκε”. Ακολούθησε πλήθος αναφορών στην προσωπική μου ζωή με φανερή την προσπάθεια να παρουσιαστεί  τηλεοπτική μου καριέρα ως απόρροια προσωπικής σχέσης την οποία διατηρούσα κατά την ίδια περίοδο, παρουσιάζοντάς με ως άτομο άνευ ικανοτήτων και επαγγελματικής υπόστασης και προσπάθεια απόδοσης της δημοσιότητας γύρω από το όνομά μου αποκλειστικά και μόνο στην ίδια ως άνω προσωπική μου σχέση και όχι στην πανθομολογούμενη επιτυχημένη επαγγελματική μου πορεία στο χώρο της τηλεόρασης», γράφει σε ένα απόσπασμα της αγωγή της η Κατερίνα Λάσπα, ενώ σε κάποιο άλλο σημείο αναφέρεται στην Ελένη Μενεγάκη, χαρακτηρίζοντάς την ως την κύρια υπεύθυνη για όσα έγιναν. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρει:

«Αναφορικά με την Τρίτη εναγόμενη, η οποία επιμελείται και παρουσιάζει την εν λόγω εκπομπή και είναι πάντοτε γνώστης του περιεχομένου των προβαλλόμενων από την εκπομπή της θεμάτων, πρέπει να επισημανθεί ότι προκύπτει αβίαστα από την επιλογή του συγκεκριμένου θέματος που αφορούσε το άτομό τη δεδομένη χρονική στιγμή όσο και από τον άκρως προσβλητικό για την προσωπικότητά μου τρόπο με τον οποίο παρουσιάστηκε, η εκ των προτέρων πρόθεσή της να πλήξει ανεπανόρθωτα την τιμή και την υπόληψή μου τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο».

Στη συνέχεια, η πρώην παρουσιάστρια του «Star Channel», γράφει: «Οι ενέργειες δε αυτή της τρίτης εναγόμενης είχαν ως έρεισμα και βαθύτερη αιτία την κατά το παρελθόν τηλεοπτική μας «συνύπαρξη» στην πρωινή ζώνη και σε τηλεοπτικές εκπομπές παρομοίου περιεχομένου σε ανταγωνιστικούς βέβαια τηλεοπτικούς σταθμούς».

Στο τελευταίο κομμάτι της αγωγής της, η Λάσπα καταλήγει ως εξής: «Να σημειωθεί άλλωστε ότι καθ όλη τη διάρκεια της παρουσίασης του θέματος, και ενώ περίσσευαν οι μειωτικοί και δυσφημιστικοί για το άτομό μου χαρακτηρισμοί, η Τρίτη εναγομένη έχουσα και τον γενικό συντονισμό της συζήτησης παρείχε άπλετο τηλεοπτικό χρόνο στην κατασυκοφάντησή μου από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες στ συζήτηση, χωρίς διακοπές, χωρίς αμφισβητήσεις και χωρίς εντέλει αντικειμενικότητα  ενώ μόνο προς την ολοκλήρωση της συζήτησης διατύπωσε τους άκρως μειωτικούς και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, όπως ανωτέρω αναφέρθηκαν, σχετικά με τις ικανότητες και τα προσόντα μου ως τηλεοπτικής παρουσιάστριας και εντέλει σχετικά με την επαγγελματική μου αξία και υπόληψη».

Ύστερα από όλα αυτά, η Λάσπα ζητάει επανόρθωση των σχολίων που έγιναν, αλλά και αποζημίωση της τάξεως των 500.000 ευρώ. Ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο θα κριθεί από την ελληνική δικαιοσύνη, ωστόσο είναι σίγουρο ότι η συγκεκριμένη υπόθεση θα έχει ακόμα αρκετά επεισόδια. Εν αναμονή των εξελίξεων…

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης