tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Κ. Παπουτσάκη: Βρήκα τη συναισθηματική ισορροπία μου!

Κ. Παπουτσάκη: Βρήκα τη συναισθηματική ισορροπία μου!

( 5 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 25.08.08 03:00
 

papoutsaki_1587b.jpgΓια τη νέα σειρά του Alpha με θέμα τη ζωή της Αλίκης Βουγιουκλάκη και τον πρωταγωνιστικό ρόλο που έχει αναλάβει, μίλησε σε συνέντευξή της η Κατερίνα Παπουτσάκη. Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ενσαρκώνοντας την Αλίκη, ενώ επισήμανε πως ο κυριότερος λόγος που είπε «ναι» στην πρόταση που της έγινε ήταν η συνεργασία της με τη Ρέινα Εσκενάζυ. Όσον αφορά τα προσωπικά της, απέφυγε να πει οτιδήποτε, τονίζοντας, ωστόσο, με νόημα πως «νιώθω καλά και βρίσκομαι σε μια ισορροπία συναισθηματική»!

Παρακάτω η συνέντευξη που παραχώρησε στο «7 μέρες TV», αναλυτικά:

Άλλο ένα γεμάτο καλοκαίρι.
Ναι, και όχι μόνο από θέμα δουλειάς. Φέτος ήταν και φορτισμένο συναισθηματικά με όλα όσα έχουν ειπωθεί πριν καν αρχίσει η σειρά.

Τι έγειρε την πλάστιγγα υπέρ της συγκεκριμένης επιλογής;
Το ότι θα συνεργαζόμουν με τη Ρέινα Εσκενάζυ. Έχω δουλέψει μαζί της στο θέατρο, στην παράσταση «Ένα καπέλο γεμάτο βροχή» και μόλις με πήρε τηλέφωνο να συνεργαστούμε και στην τηλεόραση της είπα αμέσως «ναι» χωρίς καν να ξέρω το θέμα της σειράς. Τη θεωρώ μοναδική στο είδος της, προστατεύει τη δουλειά της και τους ηθοποιούς, με πολύ καλή αισθητική και όλα αυτά είναι εγγύηση για το αποτέλεσμα.

Τώρα που έχετε ήδη δουλέψει κάποιους μήνες, πώς θα λέγατε ότι έχετε προσεγγίσει τη σειρά;
Το σενάριο είναι υπέροχο, γραμμένο με μεγάλη αγάπη και σεβασμό, οι εναλλαγές είναι καταπληκτικές. Νομίζω ότι έχουν πιάσει με πολύ γλυκό και όμορφο τρόπο την ιδιοσυγκρασία της Αλίκης αλλά και τις σχέσεις της. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για μυθοπλασία και όχι για μια ιστορία απόλυτα βιογραφική. Βασίζεται σε γεγονότα της ζωής της παρμένα από διάφορες βιογραφίες που έχουν γραφεί κατά καιρούς και από εκεί και πέρα υπάρχουν και στοιχεία μυθοπλασίας. Δεν πάμε να μιμηθούμε κανένα, πολύ περισσότερο εγώ την Αλίκη, απλά θέλουμε να διηγηθούμε μια ιστορία, ένα παραμύθι.

Άλλωστε κάθε άνθρωπος είναι έτσι και αλλιώς μοναδικός.
Ακριβώς, απλά εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα πρόσωπο που για δεκαετίες βρισκόταν μέσα στα φώτα της δημοσιότητας.

Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έγινε είδωλο. Έχετε σκεφτεί ποτέ πώς θα ήταν να απολαμβάνετε μια τόσο μεγάλη δημοσιότητα;
Δεν ξέρω. Δεν το σνομπάρω όλο αυτό γιατί έχει τη γοητεία του το να έχεις αναγνώριση από όλο τον κόσμο, γιατί σημαίνει ότι ουσιαστικά αρέσει η δουλειά σου, αρέσεις εσύ. Και αυτός είναι ο στόχος μας, η δουλειά μας στο κοινό απευθύνεται. Οπότε είναι ωραίο το κοινό να σε αποδέχεται τόσο έντονα και τόσο απόλυτα. Από την άλλη, για μένα περισσότερο μετράει να κάνω δουλειές μέσα από τις οποίες θα εξελίσσομαι και θα γίνομαι καλύτερη.

Ήταν παιδικό σας όνειρο;
Όταν σκεφτόμουν από μικρή ότι θέλω να γίνω ηθοποιός δεν είχα αυτό στο μυαλό μου, το γύρω-γύρω, τη δόξα, αλλά περισσότερο την ανάγκη μου να κάνω αυτή τη δουλειά. Να διοχετεύσω τα αισθήματα μου, να παίζω ρόλους. Οπότε ευτυχισμένη θα γινόμουν αν μου δινόταν η ευκαιρία να παίξω πολλούς, διαφορετικούς και δυνατούς χαρακτήρες.

Υποθέτω ότι ερευνήσατε κι εσείς τη ζωή της Αλίκης.
Διάβασα βιβλία, είδα τηλεοπτικές της συνεντεύξεις, φυσικά τις ταινίες της, άκουσα τραγούδια.

Δεν σας έχουμε δει μέχρι στιγμής να τραγουδάτε.
Δεν το έχω κάνει στην τηλεόραση, στο θέατρο όμως το έχω κάνει πολλές φορές.

Πιστεύετε ότι οι άνθρωποι που ζουν στα φώτα της δημοσιότητας μπορούν να γίνουν ευτυχισμένοι και να έχουν προσωπικές στιγμές;
Νομίζω ότι όλα είναι θέμα ισορροπίας ανάμεσα στην προσωπική και την επαγγελματική ζωή. Και να προσέχει κανείς τον εαυτό του και την ψυχή του, γιατί κάποια στιγμή είναι πολύ εύκολο να χαθείς μέσα σε όλη αυτή την ιστορία. Απλά, πρέπει ο καθένας από εμάς να διεκδικεί τον προσωπικό του χώρο και χρόνο, για να είμαστε υγιείς συναισθηματικά.

Στη συγκεκριμένη σειρά έχουμε και μια μεγάλη εναλλαγή σε ηλικίες. Ξεκινάμε από τα δεκαεπτά και καταλήγουμε κοντά στα εξήντα.
Αυτό είναι, όπως καταλαβαίνετε, μια τεράστια πρόκληση. Ούτε το νωρίς είναι εύκολο, γιατί απέχω από την ηλικία των δεκαέξι, ούτε και το φινάλε. Η αλήθεια είναι ότι μου φαινόταν πιο δύσκολο να παραστήσω ένα κοριτσάκι του γυμνασίου, με όλη την αθωότητα που κάτι τέτοιο απαιτεί. Νομίζω πάντως ότι κάθε ηλικία έχει τη δυσκολία της. Όλη αυτή η δουλειά είναι πολύ δελεαστική.

Τι βρίσκετε περισσότερο γοητευτικό στο ρόλο σας;
Ακριβώς αυτό. Το να παίξω μια γυναίκα από τα δεκαέξι μέχρι το τέλος τη ζωής της, οποιασδήποτε γυναίκας, άσχετα αν ήταν θρύλος ή σταρ της Ελλάδας, αυτό από μόνο του είναι δύσκολο. Γιατί περνάς από όλες τις εκφάνσεις της ζωής, από οποιοδήποτε συναίσθημα, χαρά ή λύπη, μπορεί να νιώσει κανείς. Είναι δελεαστικό να αποδώσεις όλες αυτές τις συναισθηματικές αποχρώσεις. Πόσο μάλλον το να παίξεις μια γυναίκα τόσο δυνατή, με τόσο έντονη προσωπικότητα που σημάδεψε όχι μόνο την μεταπολεμική Ελλάδα αλλά και την Ελλάδα του σήμερα.

Η Αλίκη Βουγιουκλάκη έκανε καριέρα παίζοντας στον κινηματογράφο. Τώρα πια δεν γίνονται πολλές ελληνικές ταινίες. Δεν υπήρξαν φέτος προτάσεις;
Καταρχήν να πούμε ότι βγήκαν φέτος πολλές και καλές ταινίες. Όσο για προτάσεις είχαν γίνει κάποιες συζητήσεις αλλά προέκυψε το «Έχω ένα μυστικό» οπότε δεν υπήρχε χώρος για κάτι άλλο. Πιθανότατα θα κάνω κάτι του χρόνου την άνοιξη. Πιστεύω ότι πρέπει να αφοσιωνόμαστε σε κάθε τι που κάνουμε για να γίνεται καλά και να μην σπαταλιόμαστε.

Στην τηλεοπτική σεζόν που έρχεται πολλές σειρές αποτελούν προσαρμογές ξένων σεναρίων, κυρίως ισπανικών. Νομίζετε ότι μπορεί να λειτουργήσει προς όφελός σας ότι εδώ έχουμε μία ολοκληρωτικά ελληνική σειρά;
Δεν είναι δική μου δουλειά να προσπαθώ να προβλέψω ποια σειρά θα κάνει επιτυχία ή θα εντυπωσιάσει. Σε αυτή την ιστορία με δελέασε η συνεργασία με τη Ρέινα και ένας ρόλος που είναι πραγματικά υπέροχος. Είπα το «ναι» επειδή η ιστορία αυτής της γυναίκας, που τη μαθαίνω και την ανακαλύπτω, είναι ένα μάθημα αληθινό ζωής. Γενικά εύχομαι να πηγαίνουν καλά οι σειρές και να γίνονται καλές δουλειές σε ένα ευρύ πλαίσιο για να έχουμε δουλειά και του χρόνου και να υπάρχει χώρος και για νέους ανθρώπους.

Πώς σας βρήκε αισθηματικά αυτό το καλοκαίρι;
Είμαι πολύ καλά και δεν θέλω να πω τίποτα άλλο για αυτό. Νιώθω καλά και βρίσκομαι σε μια ισορροπία συναισθηματική και αυτό νομίζω ότι τα λέει όλα.

Ο δισταγμός σας να μιλάτε πλέον ανοιχτά για τα προσωπικά σας προέρχεται από τη σκέψη ότι ίσως τους τελευταίους μήνες η ζωή σας εκτέθηκε πολύ και τώρα πρέπει να μπει ένα φρένο;
Ακριβώς. Και είναι και τόσο μεγάλο το μέγεθος αυτής της συγκεκριμένης τηλεοπτικής δουλειάς που κάνω που το θεωρώ και λίγο ασέβεια να μιλάω για αυτά.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Καλό συναπάντημα...

Στον προθάλαμο του ανακαινισμένου κτιρίου δίπλα στον παλιό ηλεκτρικό είχε στηθεί από μέρες ένα πρόχειρο γραφείο. Δύο πλάκες μπετόν, μια λωρίδα μοκέτας κι ένα ξύλινο ράφι κάπου πιο πίσω. Μια εταιρεία σχεδίου με έδρα το Μόναχο αναζητούσε προσωπικό. Η αγγελία είχε κυκλοφορήσει σε μια τοπική εφημερίδα και οι αιτήσεις είχαν ήδη ξεπεράσει τις…

Μια ζαριά καλή…

Κάθε Τρίτη και άλλο παιχνίδι. Αυτή ήταν η συμφωνία και οι κανόνες σαφείς. Αν έχανες, πλήρωνες την άλλη φορά. Κέρδιζες; Υπομονή μέχρι την  επόμενη παρτίδα. Δεν ήταν και πολύς καιρός που έπαιζε ο Μενέλαος. Βράδυ πάνω στο ποτό τον τραβολόγησε ένας φίλος να συμπληρωθεί η ομάδα. Ο φίλος έφυγε, έμεινε εκείνος με τρία χαρτιά να ποντάρει για το…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Covid-19: Μην κλείνεις τα μάτια...

Όταν ήμασταν παιδιά και πηγαίναμε με τους γονείς μου στο χωριό της…

Για ένα γλάρο…

Κάθε χρόνο στο παλιό μας σπίτι ένα χελιδόνι έφτανε από νωρίς στη φωλιά…

Τι κερδίζουμε όταν αγαπάμε τον εαυτό μας

Το να αγαπάμε τον εαυτό μας είναι τόσο ωφέλιμο και σημαντικό, που…

Ευχαριστώ τους μαθητές και τους καθηγητές μου...

Μια μέρα έπεσε στα χέρια μου το «Γαϊτανάκι» της Ζωρζ Σαρή. Δεν ήξερα…

Η σωτηρία από τον ιό είναι στο χέρι μας

Πρωτόγνωρες οι στιγμές που βιώνουμε. Στιγμές που ο αόρατος εχθρός…

Όταν σταμάτησε ο χρόνος...

Δεν υπάρχουν πολλά λόγια για να περιγράψει κανείς πώς είναι να ζεις…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης