tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Μακρυπούλια: Δεν έχω σχέση και δεν είμαι ερωτευμένη…

Μακρυπούλια: Δεν έχω σχέση και δεν είμαι ερωτευμένη…

( 8 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Παρασκευή, 29.08.08 01:48
 

makrypoulia_4757b.jpgΔιέψευσε τις φήμες που κυκλοφορούν και τη θέλουν να παντρεύεται, η Ζέτα Μακρυπούλια, που ξεκαθάρισε πως αν συνέβαινε κάτι τέτοιο δεν θα έχει το παραμικρό πρόβλημα να το κοινοποιήσει. Η δημοφιλής ηθοποιός, σε συνέντευξή της σε εβδομαδιαίο περιοδικό, μίλησε, μεταξύ άλλων, για τη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη στην οποία υποδύεται τη σύζυγό του, για τις αρνητικές κριτικές που έχει δεχθεί από μερίδα του Τύπου, ενώ επίσης αρνήθηκε πως δέχθηκε πρόταση από τον ΑΝΤ1 για πρωινή εκπομπή.

Παρακάτω τα σημαντικότερα σημεία από τα όσα είπε η Ζέτα Μακρυπούλια στο περιοδικό «ΟΚ», αναλυτικά:

«Ας κρίνουν οι άλλοι αν έχω ταλέντο ή όχι»

Στην καινούργια σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη υποδύεσαι τη σύζυγό του.
Παντρεύτηκα! (Γελάει δυνατά.)

Δηλαδή, θα δούμε και σκηνή γάμου;
Όχι,  είμαστε ήδη παντρεμένοι. Λυπάμαι, αλλά αυτή τη σκηνή δεν θα τη δείτε! Τι να κάνουμε; Είναι προσωπική στιγμή. Σε αυτό το σίριαλ θα κάνω συγκεκριμένο αριθμό επεισοδίων γιατί το βασικό μου σίριαλ γι’ αυτόν το χειμώνα θα είναι «Το κλειδί του παραδείσου», στον ΑΝΤ1, μια κομεντί. Είναι είδος που αγαπώ πάρα πολύ, αλλά στην Ελλάδα δεν γίνεται πάντα με επιτυχία - αν γίνει όμως, είναι πολύ ωραίο γιατί έχει λίγο απ’ όλα, κάτι που συμβαίνει και στη ζωή.

Αυτό που ζεις είναι η πραγματοποίηση του ονείρου σου;
Ναι, θα ήταν αχαριστία αν έλεγα κάτι άλλο. Ζω πράγματα που ή τα φανταζόμουν, αλλά φοβόμουν να τα πω, ή ούτε καν τα είχα φανταστεί.

Νιώθεις ότι μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα έχεις κάνει πράγματα για τα οποία άλλοι συνάδελφοί σου ηθοποιοί χρειάζονται πολλά χρόνια πορείας;
Δεν νομίζω, γιατί ήδη μου πήρε δέκα χρόνια να κάνω το «Παρά πέντε ». Δούλευα χρόνια πριν, σιγά σιγά, άλλοτε πήγαινα καλά, άλλοτε πήγαινα χάλια. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις μια πορεία γιατί μαθαίνεις τη δουλειά, μαζεύεις εμπειρίες, μαθαίνεις να συμπεριφέρεσαι μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Νομίζω ότι όλα ήρθαν τη σωστή στιγμή.

Έχεις ταλέντο;
(Γελάει.) Άκου ερώτηση! Δεν ξέρω αν έχω ταλέντο, ξέρω ότι κάνω αυτό που γουστάρω πάρα πολύ και όταν το κάνω, με γεμίζει. Φαντάζεσαι να σου έλεγα «ναι, έχω ταλέντο»; Φαντάζεσαι τους τίτλους που θα έβγαιναν; Αλλά πίστεψέ με, δεν είναι αυτός ο λόγος που δεν απαντώ μ’ ένα ναι ή μ’ ένα όχι, αλλά γιατί αυτό πρέπει να το κρίνουν οι άλλοι. Εγώ κάνω αυτό που μου αρέσει και αν τελικά έχω ταλέντο, θα φανεί.

Αποκλείεται όμως να μην είσαι σίγουρη τουλάχιστον για έναν τομέα στον οποίο έχεις ταλέντο.
Ομολογώ ότι ξέρω πού έχω ταλέντο: έχω αντίληψη κι αυτό μου κάνει καλό σε πολλά πράγματα. Δηλαδή, αν γυρίζω μια σκηνή και με διορθώσει η σκηνοθέτιδα, θα την ακούσω πραγματικά. Δεν θα πω «ναι» και θα ξανακάνω το ίδιο. Επίσης, έχω παρατηρητικότητα. Σε μια δουλειά, ακόμα και αν είναι κακή, θα βρω να πάρω κάτι, έστω και ως μάθημα. Θεωρώ ότι γι’ αυτό χρόνο με το χρόνο τα πράγματα πηγαίνουν καλύτερα.

«Δεν δέχτηκα πρόταση από τον ΑΝΤ1 για πρωινό»

Ισχύουν οι φήμες που λένε ότι σου έγινε πρόταση από τον ΑΝΤ1 να αναλάβεις την πρωινή εκπομπή;
Ξαφνικά μια μέρα χτυπούσαν τα τηλέφωνα και μου έκαναν αυτή την ερώτηση χωρίς να καταλαβαίνω. Δεν μου έκανε ποτέ πρόταση ο ΑΝΤ1 για πρωινό. Είναι αλήθεια ότι έχω δεχτεί τέτοιου είδους πρόταση, αλλά δεν ήταν από το συγκεκριμένο κανάλι. Δεν μπορώ να κάνω όμως πρωινό γιατί σημαίνει αλλαγή πορείας. Κι εγώ δεν θέλω να αλλάξω πορεία γιατί όσο η δουλειά του ηθοποιού μου δίνει πράγματα και με εξελίσσει, θα συνεχίσω να την κάνω.

«Με έχουν στενοχωρήσει κάποιες κριτικές»

Έχεις κλάψει με δημοσιεύματα;
Δεν έχω κλάψει, δεν θα τους κάνω αυτή τη χάρη. Έχω στενοχωρηθεί με κάποια δημοσιεύματα που παρερμήνευαν τη σχέση που είχα. Έχω κουραστεί, έχω στενοχωρηθεί με τον τρόπο που αποφασίζουν κάποιοι να χειριστούν μια πολύχρονη σχέση επειδή έτσι πουλάει. Έχω ακούσει άδικα πράγματα, που δεν σέβονται ούτε εμένα ούτε τον άνθρωπο μαζί με τον οποίο ήμουν. Έχω στενοχωρηθεί και με κριτικές  που μου έκαναν και σχετίζονταν με την ηθοποιία και τα κιλά. Άσχετο! Ήταν γραμμένες σε γλώσσα που μόνο δημοσιογραφική δεν ήταν, από ανθρώπους που υποτίθεται ότι ήταν κριτικοί. Από πότε οι ηθοποιοί έχουν να κάνουν με τα κιλά;

«Δεν έχω σχέση και δεν είμαι ερωτευμένη…»

Είπαν ότι κάτι τρέχει με τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη, τον Νίκο Μπάρλο…
…τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, τον Σάκη Ρουβά, κι εγώ έχω χάσει το λογαριασμό… Μου αρέσει όμως που όλα αυτά αναιρούνται από μόνα τους ύστερα από λίγο.

Δηλαδή, δεν έχεις σχέση;
Όχι.

Ούτε είσαι ερωτευμένη;
Όχι, δεν είμαι. Κακά τα ψέματα! Ανακυκλώνονται συνεχώς κάποια δημοσιεύματα ότι παντρεύομαι, και δεν ξέρω γιατί. Δεν έχω πει ποτέ κάτι τέτοιο και αν είναι να παντρευτώ, δεν έχω κανένα λόγο να το κρύψω. Για την πιθανότητα και μόνο να ηρεμήσω από τα σενάρια, θα έβγαινα να το πω αν ίσχυε. Περνάω πολύ ωραία φάση, συνειδητοποιώ κάποια πράγματα, στηρίζομαι στα πόδια μου, η δουλειά μου πάει μια χαρά και δεν βιάζομαι για τίποτα. Κάτι μπορεί να έρθει, να φύγει, να ξανάρθει. Δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης