Ο Χριστός έχει ταφεί στην Ινδία;

3.7142857142857 1 1 1 1 1 Βαθμολογία 3.71 (7 Ψήφοι)

jesusbig.jpgΜε τι ασχολούνταν ο Χριστός άραγε μετά τα 12 του χρόνια; Στην Βίβλο αναφέρεται στην υπέροχη στιγμή της γέννησης και σε ένα επεισόδιο που έγινε σε ένα ναό όταν ο Ιησούς ήταν 12 χρονών. Μετά από αυτό εμφανίζεται ήδη 30 χρονών να βαπτίζεται στον Ιορδάνη ποταμό. Όπως γίνεται αντιληπτό υπάρχει ένα κενό γύρω στα 18 χρόνια.

Κατά την διάρκεια της ιστορίας η δυτική θεολογία έρχεται σε αντιπαράθεση για το εάν ο Χριστός επισκέφτηκε την Ανατολή ή όχι. Περισσότερα από 5.000 χρόνια πριν το κείμενο «Μπχαβίσια Πουράνα» είχε προφητεύσει ότι ο Χριστός θα επισκεφθεί την Ινδία. Στο κείμενο έχει γραφτεί ότι κάποτε ο Αυτοκράτορας Σαλιβάχιν ρώτησε έναν περιπλανώμενο ασκητή το όνομα του «εκλεκτού». Αυτός του απάντησε ότι λέγεται Ισά (σημαίνει Χριστός στην γλώσσα των Χίντι) και ότι είναι γιος του Θεού και θα γεννηθεί από παρθένο γυναίκα για να σώσει τον κόσμο. Σε αρχαία χειρόγραφα στην γλώσσα «Πάλι» έχει γραφτεί για τον «Άγιο Ισά» ο οποίος έμεινε στον ποταμό Γάγγη.

Αργότερα οι Ευρωπαίοι και Ρώσοι ταξιδιώτες ανακάλυψαν παρόμοια κείμενα που βεβαίωναν ότι ο Ιησούς επισκέφτηκε την Ανατολή. Τέτοιοι διακεκριμένοι συγγραφείς όπως ο Κ.Ρ. Πότερ και ο Έντγκαρ Κέις εξέφρασαν τις απόψεις του από Χριστιανικής πλευράς ενώ ο Αντρέας Φάμπερ-Κάιζερ εξέφρασε τις απόψεις από Μουσουλμανικής πλευράς επιμένοντας ότι το μεγαλύτερο διάστημα των 18 χρόνων (Δηλαδή από τα 12 χρόνια του έως τα 30) για το οποίο δεν έχει γίνει τίποτα γνωστό ο Χριστός τα πέρασε στην Ινδία ενώ βρέθηκε εκεί και μετά την σταύρωση του. Το 1894 ο Ρώσος δημοσιογράφος Νικολάι Νοτόβιτς εξέδωσε ένα μυστήριο και τολμηρό βιβλίο με τον τίτλο «Η άγνωστη ζωή του Ιησού Χριστού» στο οποίο αναπαρήγαγε ότι ήταν γραμμένο σε αρχαίο γραπτό που φυλασσόταν σε Βουδιστικό μοναστήρι κοντά στο Κασμίρ. Στο βιβλίο αναφερόταν ότι στην ηλικία των 13 χρόνων ο Ιησούς (Στα αραβικά Ισά σημαίνει ο υπέρτατος Κύριος) έφυγε από το σπίτι της Μαρίας και του Ιωσήφ στην Ναζαρέτ και ταξίδεψε με καραβάνι εμπόρων στις ιερές πόλεις της Ινδίας φτάνοντας μέχρι τον Γάγγη. Στην συνέχεια πήγε στην Αίγυπτο για να δει τις μυστηριώδεις Μεγάλες Πυραμίδες. Στο δρόμο της επιστροφής σπούδασε πολλές και διαφορετικές φιλοσοφίες στην Αθήνα και επέστρεψε στο Ισραήλ στα 29 του χρόνια. Σύμφωνα με το γραπτό σπούδασε 6 χρόνια τα ιερά βιβλία της Ινδίας (Βέδα) και δίδαξε κόσμο στις Ντζιαγκανάθα Πούρι, Μπενάρες και άλλες πόλεις της Ινδικής πολιτείας Ορίσα. Στην Ινδία εκείνη την εποχή υπήρχε ένα σύστημα καστάς από τους οποίους οι «σούντρες» ήταν η κατώτερη και δεν είχε το δικαίωμα να σπουδάσει ιερά κείμενα. Ο Ιησούς όμως σπούδασε και δίδαξε με σκοπό να κάνει γνωστές τις Βεδικές γνώσεις στους απλούς ανθρώπους. Έγιναν πολλές απόπειρες να τον δολοφονήσουν και αναγκάστηκε να φύγει από το Ντζιαναγκάθα Πούρι όπου δεν επέστρεψε ξανά. Στην συνέχεια έκανε επίσκεψη στο Νεπάλ όπου στα Ιμαλάϊα έμεινε 6 χρόνια ακόμα διδάσκοντας επιστήμη του πνεύματος. Ο επόμενος σταθμός του ήταν τα περσικά εδάφη όπου εκεί δίδαξε ότι υπάρχει μόνο ένας Θεός και είναι ο ουράνιος μας πατέρας.

Ο Γερμανός δημοσιογράφος Α. Φάμπερ-Κάιζερ ήταν τόσο σίγουρος για ότι όλα αυτά ήταν πέρα για πέρα αληθινά με αποτέλεσμα να γράψει βιβλίο που έγινε μπεστ σέλερ με τον τίτλο «Ο Ιησούς πέθανε στο Κασμίρ» στο οποίο αναφέρει ότι μετά την σταύρωση του ο Χριστός αναστήθηκε και πήγε στην Ανατολή με το όνομα Ιούζ Αζάφ. Αφού εγκαταστάθηκε στο Κασμίρ, παντρεύτηκε και έζησε πολλά χρόνια πεθαίνοντας από φυσικό θάνατο σε μεγάλη ηλικία. Η Εβραϊκή κοινότητα στο Σριναγκάρ, την πρωτεύουσα του Κασμίρ κρατάει από γενιά σε γενιά μεγάλη αφοσίωση και πίστη στην κρύπτη όπου πιστεύεται ότι θάφτηκε ο Ιησούς Χριστός. Ο Φάμπερ-Κάιζερ αναφέρει ότι στο «Μπχαβίσια Πουράνα» (το οποίο ανήκει στην Βεδική κανονική λογοτεχνία) είναι γραμμένο στα Σανκριτικά από ένα σοφό, τον Βαισαβέντα. Αυτό περιέχει μια προφητεία η οποία είναι στα ίδια επίπεδα με αυτές της Βίβλου.

Ακόμα όμως και ανάμεσα σε όλους τους Ινδούς υπήρξαν κάποιοι που αμφέβαλλαν για το Ινδικό προσκύνημα του Ιησού. Ένας επιστήμονας, ο Σβάμι Αμπχεντανάντα θέλησε να βρει τα πάντα μόνος του και το 1922 έκανε ταξίδι στα βόρεια Ιμαλάϊα. Τα αποτελέσματα της έρευνας του ήταν εντυπωσιακά. Επέστρεψε πίσω και εξέδωσε βιβλίο με τίτλο «Οι κάτοικοι του Κασμίρ και το Θιβέτ» στο οποίο μιλούσε για την επίσκεψη του σε ένα Βουδιστικό μοναστήρι όπου ήρθε σε επαφή με το αρχαίο γραπτό κείμενο. Πολύ σύντομα όπως περιγράφει ο Αμπχεντανάντα κατάλαβε ότι είχε το ίδιο κείμενο με αυτό που είχε δημοσιεύσει ο Νότοβιτς το 1894. Επίσης πολύ εντυπωσιακό είναι ότι ανεξάρτητα με τον Νότοβιτς και τον Αμπχεντανάντα, το 1925 ο Νικολάι Ρέριχ κατά την διάρκεια της επίσκεψης του στα Ιμαλάϊα ανακάλυψε ένα αρχαίο γραπτό που μιλούσε για τον «Ισά». Ο γιος του Γιούρι ήταν ειδικός σε διαλέκτους Χίντι και διάβασε ο ίδιος το κείμενο που βρήκε σε ένα Βουδιστικό μοναστήρι. Ο Ρέριχ έγραψε αργότερα: «Μείναμε έκπληκτοι από το πόσο μεγάλη σημασία και εξάπλωση έχει η ιστορία για τον Ισά. Παρότι είναι μυστήριο για την Δύση, ο Ισά ζει μέσα στις καρδιές των Χίντι. Αυτό είναι μια πραγματικότητα που δεν πρέπει να αγνοηθεί».

Γιατί πήγε στην Ινδία ο Ιησούς; Ο Χριστός που δίδαξε την αγάπη στον πλησίον έψαχνε την χώρα η οποία θα μπορούσε να απορροφήσει πνευματικά ενδιαφέροντα. Ο Ιησούς σε αντίθεση με την πλειοψηφία των Εβραίων διδασκάλων, δήλωνε ότι το βασίλειο του δεν είναι στον υλικό κόσμο. Η Ινδική πίστη προφανώς ταίριαζε πολύ περισσότερο σε αυτό που δίδασκε ο Ιησούς, δηλαδή ότι ο κόσμος του δεν ήταν πάνω στην γη. Ο Ιησούς μιλούσε για μυστικές δυνάμεις οι οποίες φαίνονταν πολύ περίεργες στον Δυτικό κόσμο αλλά πολύ κοντά στην φιλοσοφία των γιόγκι της Ινδίας. Για παράδειγμα ο Ιησούς περπατούσε πάνω στο νερό και είναι πασίγνωστο ότι οι Γιόγκι είχαν την δυνατότητα να γίνουν ελαφρύτεροι από τον αέρα με αποτέλεσμα να είναι ικανοί να περπατήσουν πάνω στο νερό. Ο Χριστός πολλαπλασίασε ψωμί και ψάρια όπως ακριβώς έκαναν και οι Γιόγκι που μπορούσαν να μετακινήσουν οποιοδήποτε αντικείμενο σε μεγάλη απόσταση. Ο Χριστός εξαφανίστηκε μέσα από μια σπηλιά η οποία ήταν ερμητικά κλεισμένη με έναν τεράστιο βράχο. Και οι Γιόγκι μπορούσαν να μικραίνουν το μέγεθος του σώματος τους για να αποδράσουν από τους δαίμονες. Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι υπάρχει μεγάλη σχέση στα δεδομένα της Ινδικής ιστορίας με τα θαύματα που έκανε ο Ιησούς Χριστός.

Όλα αυτά βέβαια δεν σημαίνουν ότι ο Ιησούς έψαξε την σοφία και την μοναδικότητα. Ως γιος του Θεού ήταν τα είχε όλα αυτά και ήταν τέλειος από την γέννηση του. Αλλά ως Μεσσίας, θεόσταλτος δάσκαλος, ο Ιησούς έδειξε τον δρόμο σε όλο τον κόσμο. Αυτοί που ψάχνουν την Απόλυτη Αλήθεια δεν είναι τυχαίο ότι εδώ και εκατοντάδες χρόνια έχουν στραφεί στην Ανατολή. Ο ήλιος ανατέλλει από εκεί και το φως της Ανατολής επιστρέφει σε αυτούς που περιμένουν υπομονετικά στην Δύση.

 

Σχόλια (2)

Αυτό το σχόλιο ελαχιστοποιήθηκε από τον επόπτη στον ιστότοπο

Τι ακριβώς λένε όμως τα ευαγγέλια, αλλά και άλλοι για το εν λόγω χρονικό διάστημα του επίγειου βίου του Κυρίου Ιησού Χριστού;;
Μία προσεκτική μελέτη του Ιερού κειμένου αποδεικνύει το αντίθετο. Η αναφορά βεβαίως εκτενών αναφορών απουσιάζει γι’ αυτό το χρονικό διάστημα της επίγειας ζωής του Κυρίου. Αυτό όμως είναι κατανοητό γιατί ξέρουμε, ότι τα Ιερά Ευαγγέλια είναι μεν και αυτές οι επίσης κατ’ εξοχήν αξιόπιστες ιστορικές πηγές σχετικά με το πρόσωπο του Θεανθρώπου, δεν αποτελούν όμως βιογραφίες του Χριστού. Τούτο εξάλλου μας το βεβαιώνει και ο Ευαγγελιστής Ιωάννης σχετικά μέ τον χαρακτήρα και τον σκοπό των Ιερών Ευαγγελίων. (Κεφ. κʹ 30-31).
Τι αναφέρει λοιπόν στα ευαγγέλια;
Μας πληροφορεί, ότι μετά την επιστροφή του Κυρίου από τα Ιεροσόλυμα στην Ναζαρέτ και αφού έχει προηγηθεί το θαυμαστό γεγονός του δωδεκαετούς Ιησού στο Ναό, όπου «εξίσταντο δε πάντες οι ακούοντες αυτού επί τη συνέσει και ταις αποκρίσεσιν αυτού» (Λουκ. βʹ 47). Όταν λοιπόν ένα παιδί 12 ετών, κολλάει από τώρα " στόν τοίχο " δασκάλους τού Ναού τού Σολομώντος, σοφούς καθηγητές τού Πανεπιστημίου σήμερα, έπρεπε μετά νά πάει καί στήν...Ινδία γιά νά σπουδάση, ότι οί σοφοί σπούδαζαν εκείνα τά χρόνια; Επίσης ο Κύριος παραμένει ΣΥΝΕΧΩΣ στη Ναζαρέτ μαζί με τη Θεοτόκο και το μνηστήρα Ιωσήφ. Σύμφωνα με το Ιερό Κείμενο «ην υποτασσόμενος αυτοίς» (Λουκ. βʹ 51). Αναφέρεται ακόμη πιό πάνω ότι ήλθε πάλι στήν Ναζαρέτ καί έκανε υπακοή στούς γονείς του. Δέν λέει ότι πήγε στήν Ινδία! Έχουμε όμως καί συνέχεια.
" Καί ήλθεν είς τήν Ναζαρέτ, ού ήν τεθραμμένος ( αναθρεμμένος δηλαδή ), καί εισήλθεν...είς τήν συναγωγήν κλπ ( Λουκ. δ΄16-23 )
Από εδώ βλέπουμε ότι ανετράφη καί έζησε στήν Ναζαρέτ καί όχι στήν ...Ινδία.
Το συνεχές της παραμονής του στην άσημη Ναζαρέτ μέχρι την έναρξη του δημοσίου έργου του, επιβεβαιώνεται και με τις μαρτυρίες των ιδίων των συμπατριωτών του που τον πολεμούσαν και τον αντιμετώπιζαν με μίσος και εχθρικά. (που σημαίνει ότι εάν όντως είχε πάει στην Ινδία ή αλλού, οι εχθροί του θα τον καταγγέλλανε και δεν θα του την “χαρίζανε” καθόλου!) Ο Κύριος μιλώντας αργότερα στη συναγωγή της Ναζαρέτ θα προκαλέσει την έκπληξη, την απορία αλλά και την εχθρικότητα των συμπατριωτών του από τη σοφία των λόγων του και τη δύναμη των θαυμάτων του. Η έκπληξή τους ήταν μεγάλη, ακριβώς, γιατί το πρόσωπό του τους ήταν γνωστό. Ήξεραν ότι ο ίδιος ήταν μέχρι πρότινος μέλος μιας άσημης οικογένειας της Ναζαρέτ (Ματθαίον ιγʹ 54-56, Mάρκον στ’,1-6).
Κοιτάξτε τι λένε οι ίδιοι οι κατήγοροι και οι εχθροί του Χριστού! : (Ματθ. ιγʹ 54-56, σε νεοελληνική μετάφραση): «...Από που του ήρθε αυτή η σοφία και οι θαυματουργικές δυνάμεις;; Δεν είναι αυτός ο υιός του μαραγκού;; Δεν ονομάζεται η μητέρα του Μαριάμ;; και οι αδελφοί του Ιάκωβος, Ιωσής, Σίμων και Ιούδας;; Και οι αδερφές του δεν είναι όλες ΜΑΖΙ μας;; (αδέρφια του Χριστού που ήταν από τον πρώτο γάμο του Ιωσήφ του μνήστορα και πατριό του Χριστού και που επίσης τα αδέρφια του αυτά τον γνώριζαν πολύ προσωπικά και ουδέποτε κανένας τους -στις επιστολές τους- ποτέ δεν τον κατηγόρησαν ότι δήθεν πήγε στην Ινδία!) ...από που λοιπόν του ήρθαν όλα αυτά;;; Και δυσπιστούσαν εις αυτόν. (άρα αποδεδειγμένα οι εβραίοι εχθροί και κατήγοροί του, συνεχώς τον ξέρανε και τον γνωρίζανε πολύ καιρό και κανένας τους ποτέ -και να θέλανε- δεν τον κατηγόρησαν ότι πήγε δήθεν στις Ινδίες!) ...Ο δε Ιησούς τους είπε “δεν υπάρχει προφήτης περιφρονημένος παρά εις την πατρίδα του και εις το σπίτι του.” Και δεν έκανε εκεί πολλά θαύματα εξ’αιτίας της απιστίας τους»
Το γεγονός αυτό είναι επιβεβαιωτικό στην παραπάνω φράση «και ην υποτασσόμενος αυτοίς», και ότι ουδέποτε απομακρύνθηκε από την πατρίδα του δήθεν για να σπουδάσει ή να αποκτήσει απόκρυφες δυνάμεις!
Την ίδια πραγματικότητα όμως την επιβεβαιώνουν και οι άλλοι Ιουδαίοι (οι οποίοι τον αντιμετώπιζαν με μίσος και εχθρικά εναντίον του) στα Ιεροσόλυμα, όταν με αφορμή τη θαυμαστή διδασκαλία του Κυρίου στο Ναό, με απορία θα αναφωνούν: «Πώς ούτος γράμματα οίδε μη μεμαθηκώς;» (Ιωάν. ζʹ 15).
Επίσης το ίδιο μαρτυρούν και όλα τα απόκρυφα ευαγγέλια (όπως και το συγκεκριμένο απόκρυφο ευαγγέλιο που περιγράφει τα παιδικά χρόνια του Χριστού και που ποτέ του δεν αναφέρει στο παραμικρό κάτι τέτοιο) καθώς επίσης και όλα τα άλλα απόκρυφα βιβλία καθώς επίσης και όλες οι εξωχριστιανικές μαρτυρίες γιά την Ιστορία και το πρόσωπο του Χριστού, ότι ουδέποτε δεν πήγε ποτέ στην Ινδία γιά κανένα λόγο!
Αποτελεί κλασικό παράδειγμα προσπάθειας να αντικατασταθεί η αλήθεια από την αυθαιρεσία και τις φαντασιώσεις.

Πρωταγόρας
Αυτό το σχόλιο ελαχιστοποιήθηκε από τον επόπτη στον ιστότοπο

Ενδιαφερον αρθρο αλλα πιστευω θα ηταν καλυερο αν ξεραμε και τη χρονολογηση του χειρογράφου.Μπορει να ειναι ενας ακομα μυθος του 2ου 3ου ή και 4ου μ.Χ αιωνα.

Ανώνυμος
Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια εδώ

Αφήστε τα σχόλιά σας

  1. Δημοσίευση σχολίου ως επισκέπτης.
Συνημμένα (0 / 3)
Μοιραστείτε την τοποθεσία σας
Πληκτρολογήστε το κείμενο που παρουσιάζεται στην παρακάτω εικόνα. Δεν είναι σαφές;

Please publish modules in offcanvas position.