tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Να κατεβάσει πίνακα που απεικονίζει τη Σφαγή της Χίου ζήτησαν Τούρκοι επενδυτές από τον Δήμαρχο του νησιού

Να κατεβάσει πίνακα που απεικονίζει τη Σφαγή της Χίου ζήτησαν Τούρκοι επενδυτές από τον Δήμαρχο του νησιού

( 2 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Παρασκευή, 11.06.10 09:55
 
Ο πίνακας του Ντελακρουά που απεικονίζει την τρομερή σφαγή της Χίου που ρήμαξε το νησί και αφάνισε τα 4/5 των κατοίκων του!
Ο "δημοσιογράφος"-πρακτορίσκος της ΜΙΤ (ο τύπος με τα μακρυά μαλλια) όταν κατέβασε την ελληνική σημαία στα Ιμια για να αναρτήσει την τουρκική το 1996...
Ο εν λόγω "δημοσιογράφος" (αριστερά) πάνω στα ελληνικά Ιμια το 1996.
Ο περήφανος Ελληνας δήμαρχος της Χίου κ. Παντελής Βρούλης που έβαλε τους Τούρκους στην θέση τους.

Μια είδηση που δείχνει την Οθωμανική νοοτροπία των φίλων του ΓΑΠ και της Διαμαντοπούλου. Ο Δήμαρχος Χίου, Παντελής Βρούλης, αποκάλυψε στην πρωινή εκπομπή των Αδιάβροχων ότι Τούρκοι επενδυτές που επισκέφτηκαν το νησί για να συζητήσουν ενδεχόμενη επένδυση (κάποιο κατάστημα που θα πουλά τουρκικά προϊόντα) επισκεπτόμενοι το γραφείο του είπαν μεταξύ άλλων ότι καλό θα ήταν να κατέβει ο πασίγνωστος πίνακας του Ντελακρουά που εικονίζει την Σφαγή της Χίου και κοσμεί τον χώρο του γραφείου!

Φυσικά ο Έλληνας Δήμαρχος τους απάντησε ότι «εδώ ήρθατε για να συζητήσουμε τις εμπορικές σχέσεις» και πρόσθεσε ότι «η ιστορία δεν σβήνεται και δεν αλλάζει. Ο πίνακας αυτός είναι πάνω από 25 χρόνια στο γραφείο αυτό και δεν έχει κανείς δικαίωμα να τον κουνήσει».

Τους αποστόμωσε μάλιστα ακόμη περισσότερο λέγοντάς τους ότι «κι εσείς έχετε το άγαλμα του Κεμάλ Ατατούρκ που δείχνει (δυτικά) την Χίο και την Ελλάδα αλλά δεν σας είπαμε να το βγάλετε»!

Προχωρώντας ακόμα περισσότερο ο δήμαρχος αποκάλυψε ότι τους «επενδυτές» συνόδευε ο Τούρκος «δημοσιογράφος» (εικονίζεται στις φωτογραφίες της εποχής με μακριά μαλλιά-κοτσίδα) που είχε κατεβάσει (μαζί με άλλους δύο) την ελληνική σημαία στα Ίμια το 1996 προκαλώντας την γνωστή κρίση που στοίχισε την ζωή στα τρία παλικάρια μας.

Μάλιστα ήταν αυτός που τόνισε ιδιαίτερα ότι πρέπει να «φύγει» ο εν λόγω πίνακας! Έτσι καταρρίπτεται ο μύθος ότι ο εν λόγω δημοσιογράφος αποτελεί «persona non grata» για το επίσημο κράτος...

Ο Δήμαρχος μάλιστα αποκάλυψε ότι όχι μόνο δεν είναι ανεπιθύμητο πρόσωπο ο εν λόγω «δημοσιογράφος» - πρακτορίσκος της ΜΙΤ αλλά περιδιαβαίνει τα ελληνικά νησιά και προκαλεί προβλήματα με τις δηλώσεις του...

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος, είναι θέμα χρόνου να «σκάσει» στα τουρκικά μέσα ενημέρωσης το θέμα με την εικόνα που έχει στο γραφείο του και την οποία ο εν λόγω «δημοσιογράφος» φωτογράφιζε συνεχώς...

Πηγή: http://koukfamily.blogspot.com

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Back in Time

Οι χειρότερες ταινίες όλων των εποχών

Αν έχετε σαδομαζοχιστικές τάσεις και θέλετε για κάποιον ακατανόητο…

Εφιάλτης, η σπουδαιότερη ελληνική ταινία τρόμου

Και όμως, ο ελληνικός κινηματογράφος μπορεί να καυχηθεί ότι για μία…

Οι κορυφαίες ατάκες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου (ΒΙΝΤΕΟ)

Όταν φέρνουμε στο μυαλό μας ταινίες του παλιού καλού κινηματογράφου,…

Όταν ο «βασιλιάς» Έλβις Πρίσλεϊ βίωνε την αποτυχία

Λένε πως η αποτυχία είναι απαραίτητη για την ίδια την επιτυχία και…

10 ταινίες και ο λόγος που άλλαξαν τη ζωή μου

1. Όσα παίρνει ο άνεμος Για την ανεπανάληπτη φράση της Katie Scarlett…

Οι 10 ταινίες με το πιο ανατρεπτικό φινάλε

Δέκα αξέχαστες κινηματογραφικές ταινίες, που το τέλος τους έχει…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης