tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Σοκ σε ολόκληρο το πανελλήνιο από τη στυγερή δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια

Σοκ σε ολόκληρο το πανελλήνιο από τη στυγερή δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 19.07.10 22:00
 
Σωκράτης Γκιόλιας

Θρήνος «σκέπασε» τη δημοσιογραφική οικογένεια ύστερα από το χαμό του Σωκράτη Γκιόλια, ο οποίος, τη Δευτέρα τα ξημερώματα, στις 5:25, έπεσε θύμα δολοφονικής επίθεσης έξω από το σπίτι του στην Ηλιούπολη. Οι πρώτες έρευνες που διενήργησε η  ΕΛ.ΑΣ δείχνουν ότι πίσω από τη στυγερή δολοφονία βρίσκεται η τρομοκρατική οργάνωση «Σέχτα Επαναστατών», που είχε προειδοποιήσει μάλιστα για χτύπημα σε δημοσιογράφο.

Αν και αρχικά είχε δημιουργηθεί η εντύπωση ότι πρόκειται για κοινό ποινικό έγκλημα, η βαλλιστική εξέταση οδηγεί τελικά στην εν λόγω τρομοκρατική οργάνωση, καθώς τα όπλα ήταν ίδια με αυτά που χρησιμοποιήθηκαν στις επιθέσεις εναντίον του Α.Τ. Κορυδαλλού, του τηλεοπτικού σταθμού «ALTER», αλλά και στη δολοφονία του αστυνομικού Νεκτάριου Σάββα στα Πατήσια, ένα χρόνο πριν.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας, από τον τόπο της επίθεσης περισυνελέγησαν 16 κάλυκες διαμετρήματος 9mm. Οι 13 πυροδοτήθηκαν από το ίδιο όπλο (Ούζι ή Σκόρπιον), ενώ οι υπόλοιποι τρεις από 9άρι πιστόλι (Τοκάρεφ).

Η ανακοίνωση του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, αναλυτικά:

«Ανακοινώνεται ότι από τις εργαστηριακές-συγκριτικές εξετάσεις που διενήργησε η Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών της Ελληνικής Αστυνομίας σε (16) κάλυκες διαμετρήματος 9 mm PARABELLUM , που βρέθηκαν στον τόπο της σημερινής ανθρωποκτονίας δημοσιογράφου στην οδό Δαιδάλου 21 στην Ηλιούπολη Αττικής, διαπιστώθηκε ότι έχουν πυροδοτηθεί από δύο όπλα, που έχουν χρησιμοποιηθεί σε ενέργειες της τρομοκρατικής οργάνωσης «Σέχτα Επαναστατών».

Συγκεκριμένα:

Δεκατρείς έχουν πυροδοτηθεί από το ίδιο όπλο το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί στην ανθρωποκτονία του Υπαρχιφύλακα ΣΑΒΒΑ Αντωνίου-Νεκταρίου την 17-06-2009. Τρεις έχουν πυροδοτηθεί από το ίδιο όπλο (διαφορετικό του προαναφερόμενου), το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί στις παρακάτω ενέργειες:

- Ένοπλη επίθεση κατά του Αστυνομικού Τμήματος Κορυδαλλού την 03-02-2009.

- Ένοπλη επίθεση κατά των εγκαταστάσεων του τηλεοπτικού σταθμού « ALTER » την 17-02-2009.

- Ανθρωποκτονία του Υπαρχιφύλακα ΣΑΒΒΑ Αντωνίου-Νεκταρίου την 17-06-2009.

-  Επιπλέον ταυτίζονται με κάλυκα, που είχε βρεθεί επί του μνήματος του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου την 04-02-2009».

Το χρονικό της άγριας δολοφονίας

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, τρία άτομα χτύπησαν το κουδούνι του διαμερίσματος όπου διέμενε ο δημοσιογράφος και τον ενημέρωσαν ότι συνέβη κάτι στο αυτοκίνητό του, που βρισκόταν σταθμευμένο έξω από την πολυκατοικία.

Μόλις εκείνος βγήκε από το διαμέρισμά του και άνοιξε την πόρτα της εισόδου της πολυκατοικίας, οι άγνωστοι τον πυροβόλησαν και ο δημοσιογράφος έπεσε νεκρός, έχοντας δεχτεί 13 σφαίρες.

Η σύζυγός του, που άκουσε τους πυροβολισμούς, βγήκε στο μπαλκόνι να δει τι συνέβαινε, αλλά ήταν ήδη πολύ αργά. Αμέσως, λοιπόν, χτύπησε τον συναγερμό.

Στο μεταξύ, οι δράστες διέφευγαν με κλεμμένο ΙΧ αυτοκίνητο, μάρκας Honda Civic, το οποίο εντοπίστηκε αργότερα καμένο στη συμβολή των οδών Βουλιαγμένης και Λεωνιδίου.

Ποιος ήταν ο Σωκράτης Γκιόλιας

Γεννήθηκε στη Γερμανία στις 13 Φεβρουαρίου 1973 και μεγάλωσε στην Αθήνα, ενώ ήταν παιδί πολύτεκνης οικογένειας. Σε ηλικία 19 ετών ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία στο χώρο της δημοσιογραφίας, αφού έκανε τα πρώτα του βήματα στην εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου στο «New Channel».

Μετά από 17 χρόνια συνεργασίας, πριν δύο χρόνια ο Σωκράτης Γκιόλιας χώρισε επαγγελματικά με τον κουμπάρο του Μάκη και ακολούθησε μια άγρια διαδικτυακή κόντρα ανάμεσα στους δύο, μέσω του πόρταλ που διατηρεί ο πρώτος και του γνωστού blog «τρωκτικό» που είχε στην ιδιοκτησία του ο δεύτερος (ήταν ο άνθρωπος που το εμπνεύστηκε και το δημιούργησε). Λόγω αυτής της κόντρας τον έμαθε και ο περισσότερος κόσμος, καθώς, παρ’ ότι μάχιμος ρεπόρτερ, δεν του άρεσαν τα φώτα της δημοσιότητας και πολύ σπάνια τον βλέπαμε στους τηλεοπτικούς μας δέκτες.

Εδώ και μερικούς μήνες ο δημοσιογράφος ήταν διευθυντής του ραδιοφωνικού σταθμού «Θέμα 9,89», ενώ παράλληλα συνεργαζόταν και με την αθλητική εφημερίδα «Πρωταθλητής». Ήταν, βλέπετε, λάτρης του αθλητισμού και ιδιαίτερα του στίβου και δεν ήθελε να αποχωριστεί αυτή του την ενασχόληση.

Το 2003 παντρεύτηκε τη σύζυγό του, Αδαμαντία, και το 2008 απέκτησαν τον γιο τους Ευθύμη, ο οποίος σήμερα είναι δύο ετών. Η τραγική ειρωνεία; Όπως έγινε γνωστό, η σύζυγός του είναι έγκυος στο δεύτερο παιδί τους.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Back in Time

Οι 10 ταινίες με το πιο ανατρεπτικό φινάλε

Δέκα αξέχαστες κινηματογραφικές ταινίες, που το τέλος τους έχει…

Οι κορυφαίες ατάκες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου (ΒΙΝΤΕΟ)

Όταν φέρνουμε στο μυαλό μας ταινίες του παλιού καλού κινηματογράφου,…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή

Όταν έπεσε στο τραπέζι η πρόταση να κάνουμε ένα αφιέρωμα για τις…

Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο ποιητής της ανθρώπινης περιπέτειας

Γράφει η Δήμητρα Σμυρνή Για το Θόδωρο Αγγελόπουλο, το…

Όταν ο «βασιλιάς» Έλβις Πρίσλεϊ βίωνε την αποτυχία

Λένε πως η αποτυχία είναι απαραίτητη για την ίδια την επιτυχία και…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης