tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Ο βολεμένος Θέμος Αναστασιάδης βγάζει το άχτι του κατά των απεργών

Ο βολεμένος Θέμος Αναστασιάδης βγάζει το άχτι του κατά των απεργών

( 5 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 02.08.10 22:20
 

themos_63905

«Μπράβο στην κυβέρνηση, που για πρώτη φορά χρησιμοποιεί όλους τους νόμους της Δημοκρατίας απέναντι στην ασυδοσία των ολίγων», γράφει ο Θέμος Αναστασιάδης στη στήλη του στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», πληκτρολογώντας στο laptop του, προφανώς από κάποια παραλία, όπου άνετος κι ωραίος κάνει τα καλοκαιρινά του μπανάκια!

Τι άλλο μας γράφει ο κ. Αναστασιάδης; Για εκβιαστές απεργούς, που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από αυτούς του κοινού Ποινικού Δικαίου (!), για τραμπούκους και νταβατζήδες απεργούς, που κάνουν μπάχαλο τη χώρα, για επαγγελματίες εργατοπατέρες που μας ξεφτιλίζουν, για απεργούς εγκληματίες, για απεργούς εθνικούς σαμποτέρ, και άλλα τέτοια ωραία, στο πλαίσιο πάντα της κυβερνητικής προπαγάνδας, η οποία πλασάρεται παρέα με τα DVD της εφημερίδας του. Και όλα αυτά, υπενθυμίζουμε, από κάποια παραλία, όπου απολαμβάνει τα εκατομμύρια ευρώ που τσέπωσε λόγω αυτής ακριβώς της πολιτικής που ακολουθείται όλα αυτά τα χρόνια, η οποία ωφελεί τους πραγματικά λίγους και τα τσιράκια αυτών. Γι' αυτό, άλλωστε, την υποστηρίζει τώρα και με τόσο πάθος...

Σε ένα από τα πιο χαρακτηριστικά αποσπάσματα του άρθρο του, γράφει ο κ. Αναστασιάδης: «(…) Θα ήταν αδιανόητο να δεχτούμε στην κοινωνία ότι θα υποφέρουν όλοι πλην των πιο προνομιούχων που μπορούν να «εκβιάζουν» τους άλλους, καθότι το κοινό χαρακτηριστικό όλων των απεργών, που από τότε που εφαρμόζεται το μνημόνιο κάνουν τη χώρα ακόμη πιο μπάχαλο, είναι ΕΝΑ και μόνο ΕΝΑ: η δυνατότητα να εκβιάζουν το κοινωνικό σύνολο! Είτε πρόκειται για δήθεν λιμενεργάτες που κλείνουν τους τουρίστες στα λιμάνια, είτε για φορτηγατζήδες που βασανίζουν όλη την Ελλάδα με τις κινητοποιήσεις τους, οι απεργοί δεν θα είχαν την παραμικρή δυνατότητα επιτυχίας αν δεν ήταν σε θέση να μας εκβιάζουν. Το ξέρουν και το ξέρουμε. Το γεγονός ότι χρησιμοποιούν συνειδητά, φωναχτά, ανενδοίαστα και χυδαία το μέσο του εκβιασμού, και μάλιστα κατά σύμπτωση κάθε Αύγουστο, ελάχιστα τους διαφοροποιεί από τους επαγγελματίες εκβιαστές του κοινού Ποινικού Δικαίου. Και εννοείται ότι μιλάμε για τους επαγγελματίες εργατοπατέρες που σύρουν τη χώρα από ξεφτίλα σε ξεφτίλα προκειμένου να δικαιωθούν προσωπικά - και όχι για τους απλούς θιγόμενους απεργούς κάθε κλάδου, που και να θέλουν να μην απεργήσουν, δεν μπορούν να κάνουν διαφορετικά. Τους προπηλακίζουν, τους δέρνουν και τους χλευάζουν οι τραμπούκοι νταβατζήδες- “εκπρόσωποί” τους, που έφτασαν στο σημείο να δέρνουν και ταλαίπωρους οπερατέρ και ρεπόρτερ, έτσι... επειδή είναι θυμωμένοι! Μπράβο λοιπόν στην κυβέρνηση, που για πρώτη φορά χρησιμοποιεί όλους τους νόμους της Δημοκρατίας απέναντι στην ασυδοσία των ολίγων».

Και το πιο αστείο της υπόθεσης; Ο κ. Αναστασιάδης βγάζει το γελοίο συμπέρασμα, λες και ζει σε κάποια μακρινή και αποκομμένη γωνιά του κόσμου, ότι οι μόνοι που έχουν ξεσηκωθεί στην Ελλάδα είναι οι οδηγοί και οι λιμενεργάτες, λόγω «πελατειακών σχέσεων»! Ω, ναι, διαβάστε το κι αυτό: «Δεν νομίζετε ότι πάει πολύ; Δεν μπορεί να είναι απλή σύμπτωση το ότι οι μόνοι που έχουν ξεσηκωθεί με τόσο φοβερό μένος και “ιερή” οργή είναι αυτοί που έχουν προνομιακές και πελατειακές σχέσεις με το παλαιό σύστημα που καταρρέει. Λες και κανένας άλλος δεν υποφέρει στην Ελλάδα εκτός απ’ τον λιμενεργάτη που κονομάει τρία χιλιάρικα τον μήνα για τέσσερις ώρες δουλειά τη μέρα, ή τον φορτηγατζή που θεωρεί “περιουσία” του την άδεια που του έχει παραχωρήσει το Δημόσιο, δηλαδή... οι φορολογούμενοι».

Τίμια τα λεφτά των μεγαλοδημοσιογράφων μας! Εύγε…

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Back in Time

Οι χειρότερες ταινίες όλων των εποχών

Αν έχετε σαδομαζοχιστικές τάσεις και θέλετε για κάποιον ακατανόητο…

Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο ποιητής της ανθρώπινης περιπέτειας

Γράφει η Δήμητρα Σμυρνή Για το Θόδωρο Αγγελόπουλο, το…

Τα video games που μας μεγάλωσαν

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που αγαπήθηκαν στο παρελθόν είναι πάρα πολλά…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή

Όταν έπεσε στο τραπέζι η πρόταση να κάνουμε ένα αφιέρωμα για τις…

Οι κορυφαίες ατάκες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου (ΒΙΝΤΕΟ)

Όταν φέρνουμε στο μυαλό μας ταινίες του παλιού καλού κινηματογράφου,…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης