Αυτό θα πει «σοσιαλιστική» κυβέρνηση: Φυλακή όσοι δεν πληρώνουν «χαράτσι»!

1 1 1 1 1 Βαθμολογία 0.00 (0 Ψήφοι)

Στη φυλακή όσοι δεν πληρώνουν «χαράτσι»

Οι εταιρείες που ελέγχουν τα διόδια ζητούσαν βαριές ποινές από το Υπουργείο Υποδομών για όσους σηκώνουν τη μπάρα και, χωρίς καθυστέρηση, η «σοσιαλιστική» μας κυβέρνηση προχωρεί στην υλοποίηση της επιθυμίας τους!

Σύμφωνα, λοιπόν, με τροπολογία που θα κατατεθεί στη Βουλή, η μη πληρωμή διοδίων θα θεωρείται παράβαση του ΚΟΚ, ενώ η μη πληρωμή εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θα προσδιορίζεται ως πλημμέλημα και οι παραβάτες θα αντιμετωπίζουν ποινή φυλάκισης μέχρι τρεις μήνες.

Την ίδια στιγμή, πάντως, στο κίνημα «Δεν Πληρώνω» δηλώνουν ανυποχώρητοι και αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα τους. Σε συνέντευξη Τύπου που παρέθεσαν την Τετάρτη (09/02) τα μέλη του χαρακτήρισαν τη δίωξή τους ως «πολιτική και φρονηματική», ενώ ο νομικός σύμβουλος της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής, Κώστας Παπαδάκης, μίλησε για «κλασική περίπτωση δίωξης πολιτικού λόγου» και τόνισε ότι υπάρχει νομικό αδιέξοδο από πλευράς των παραχωρησιούχων εταιρειών, αφού, όπως είπε, στην περίπτωση των διωκόμενων μελών δεν υπάρχει αδίκημα.«Γίνεται μια προσπάθεια για ποινικοποίηση του αγώνα των κατοίκων χωρίς κανένα ατομικό ενοχοποιητικό στοιχείο», επισήμανε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, η δημοτική σύμβουλος Ωρωπού, Ιωάννα Στεργίου, αφού επεσήμανε ότι στην ευρύτερη περιοχή του Ωρωπού υπάρχουν οκτώ σταθμοί διοδίων, έκανε λόγο για παραλείψεις και παρατυπίες από πλευράς της κατασκευάστριας εταιρείας σε σχέση με τις συμβάσεις παραχώρησης έργων.

«Εκφράζουμε το δίκαιο και το νόμιμο ενάντια στο άδικο και παράνομο», τόνισε από την πλευρά του ο Χρήστος Παναγής, ο οποίος υποστήριξε ότι η σύμβαση θα έπρεπε να έχει καταγγελθεί ήδη από το ίδιο το Δημόσιο, αφού, όπως είπε, πολλά έργα και μελέτες, ενώ έχουν πληρωθεί, δεν έχουν υλοποιηθεί.

«Το αίτημά μας γεννήθηκε από την ασυδοσία της κυβέρνησης και τον εταιρειών», ανέφερε με τη σειρά του ο Σταύρος Κουδούνης, ενώ επεσήμανε ότι ειδικά για τους κατοίκους στις περιοχές της ΒΑ Αττικής το κόστος των διοδίων θα έπρεπε να είναι γύρω στα 0,45 λεπτά με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν, σε αντίθεση με τα  2,5 ευρώ που πληρώνουν τώρα.

«Δεν είμαστε τζαμπατζήδες. Τζαμπατζήδες είναι όσοι κρύβονται πίσω από αυτές τις συμβάσεις, πίσω από αυτή τη διαπλοκή που σήμερα πληρώνουμε όλοι», είπε ο Στράτος Λουπάτατζης και υπογράμμισε ότι «τα μέλη του κινήματος είναι άνθρωποι από όλους τους πολιτικούς χώρους, ενεργοί πολίτες στον τόπο τους».

Παρέμβαση έκανε και η Μαρία Γασπαρινάτου, εκπροσωπώντας το κίνημα «Δεν πληρώνω» για την Αττική Οδό, η οποία υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο πρέπει να παραχωρηθεί στο Δημόσιο, αφού οι εταιρείες έχουν εισπράξει ήδη τα προβλεπόμενα από τη σύμβασή τους κέρδη.

Please publish modules in offcanvas position.