tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Ο θίασος των δοσίλογων «εν δράσει»

Ο θίασος των δοσίλογων «εν δράσει»

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Κυριακή, 08.01.12 00:10
 

Ο θίασος των δοσίλογων «εν δράσει»Είναι εκπληκτικό, μα πέρα για πέρα πραγματικό. Ο θίασος των δοσίλογων και κλεπτοκρατών, αφού παρέδωσε τη χώρα στους τοκογλύφους και έστειλε τους Έλληνες στη φτώχεια και την εξαθλίωση, προσπαθεί να εξαγνισθεί και να μαζέψει τους φεύγοντας ατάκτως οπαδούς του, χρησιμοποιώντας κάθε πρόσφορο μέσο.

Έτσι παρακολουθούμε την «κατινίστικη» συμπεριφορά του ΓΑΠ και τα εθνικοπατριωτικά όλων των λακέδων του κόμματός του, που μόνο αναγούλα φέρνουν. Όσο κι αν τα καμώματά τους είναι για γέλια, άλλο τόσο φέρνουν σιχασιά και αποστροφή. Στην πραγματικότητα βλέπουμε αυτούς που έφεραν στον τόπο μας τους κερδοσκόπους, από την κύρια είσοδο με τη βούλα του νόμου για να μας πάρουν ότι έχουμε και δεν έχουμε. Παράλληλα να στηρίζονται από όλο το σύστημα της διαπλεκόμενης εξουσίας, που τρέμει μήπως κάτι πάει στραβά, μήπως οι άνθρωποι καταλάβουν…

Αφού λοιπόν ξεπέρασαν τις δίκαιες αντιδράσεις του κόσμου, τοποθετώντας  για πρωθυπουργό έναν εκπρόσωπο των κερδοσκόπων και των τοκογλύφων, που συνεχίζει με θρησκευτική ευλάβεια και απαρέγκλιτα, το θεάρεστο έργο τους, ήρθε η ώρα να κοιτάξουν τα του οίκου τους. Ελπίζουν πως κάποια στιγμή όταν θα ‘χουν ξεπουλήσει τα πάντα στους όπου γης κερδοσκόπους, θα ‘χουν την ευκολία να αντιστρέψουν  το κλίμα, να πείσουν τους οπαδούς τους για το επιβεβλημένο του μονόδρομου και μόνο τότε να δρομολογήσουν και εκλογές!

Άλλωστε οι εκλογές –η βούληση του λαού- κατ’ αυτούς είναι ζήτημα υποδεέστερο. Κατ’ αυτούς οι εκλογές δίνουν την απαραίτητη έξωθεν  νομιμοφάνεια, η οποία όμως δεν επηρεάζει τις αποφάσεις μιας κυβέρνησης, που μπορεί να αποφασίζει  κατά το δοκούν και ανάλογα αλλότριων συμφερόντων και ανεξάρτητα της θέλησης του λαού. Είναι δηλαδή απλά το καρύκευμα, που ο λαός δεν πρέπει να έχει καμιά ανάμιξη, εξ ου και τα προεκλογικά ψέματα του ΓΑΠ και όλων των άλλων κατακαθιών, που το παίζουν τώρα μωρές μυξοκλαίουσες παρθένες!

Πρέπει να το παραδεχθούμε, μπροστά τους ωχριούν και οι καλύτεροι ηθοποιοί. Το σενάριο είναι μεγάλο και πολυποίκιλο , οι ηθοποιοί πολλοί, όμως για κακή τους τύχη, το έργο είναι πολυπαιγμένο και όλοι το ‘χουν  βαρεθεί. Νομίζουν ότι θα ψεύδονται συνεχώς και οι άνθρωποι θα τους πιστεύουν, όμως είναι τόσο τραβηγμένα και άκομψα αυτά που συμβαίνουν, ώστε είναι κάπως απίθανο να τους πιστέψει κάποιος. Ο λαός γνωρίζει πολύ καλά, όσο κι αν επιμένουν να τον πείσουν για το αντίθετο, πως δεν χρωστάει και μάλιστα επανειλημμένως πλήρωσε τις λάθος επιλογές τους…

Πηγή: Ntelalis.com

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Ράγισες και πόνεσα, έσπασες και πέθανα

Δυσκολεύομαι να αποτυπώσω αυτά τα συναισθήματα. Δυσκολεύομαι να…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Άλλο σύντροφοι και άλλο συγκάτοικοι!

Πόσοι πιστεύετε ότι έχετε ξεχωρίσει αυτούς τους δύο όρους; Και αν το…

Κορονοϊός και Περιβάλλον

Για άλλη μια φόρα γινόμαστε μάρτυρες μιας πανδημίας, αλλά ενώ…

Back in Time

Οι χειρότερες ταινίες όλων των εποχών

Αν έχετε σαδομαζοχιστικές τάσεις και θέλετε για κάποιον ακατανόητο…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους…

Τα video games που μας μεγάλωσαν

Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που αγαπήθηκαν στο παρελθόν είναι πάρα πολλά…

Οι 10 ταινίες με το πιο ανατρεπτικό φινάλε

Δέκα αξέχαστες κινηματογραφικές ταινίες, που το τέλος τους έχει…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Η γλυκιά ανάμνηση της Μαλβίνας

Και ποιός δεν είχε παρακολουθήσει την Μαλβίνα Κάραλη στις μοναδικές…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης