tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Έκαναν… γαργάρα την αυτοκτονία του δημοσιογράφου της ΕΡΤ

Έκαναν… γαργάρα την αυτοκτονία του δημοσιογράφου της ΕΡΤ

( 12 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Σάββατο, 18.02.12 00:43
 

Οι μεγαλοδημοσιοκάφροι δεν έμαθαν για την αυτοκτονία στην ΕΡΤ;

Όσοι ενημερώνεστε μόνο από τα ειδησεογραφικά portals των γνωστών «αντικειμενικών» δημοσιοκάφρων και από τους μεγάλους… ανεξάρτητους τηλεοπτικούς σταθμούς, πιθανόν δε μάθατε ότι δημοσιογράφος της ΕΡΤ -και άτομο με ειδικές ανάγκες- έβαλε τέλος στη ζωή του λόγω της μη ανανέωσης της σύμβασής του. 

Περίεργο δεν είναι; Οι κύριοι αυτοί «ανεβάζουν» 300 ειδήσεις την ημέρα και αφιερώνουν απίστευτο χρόνο από τις εκπομπές τους, προκειμένου να μας ενημερώσουν ακόμα και για την... καινούρια τσάντα που έκανε δώρο ο Τσαλίκης στην Κορομηλά, αλλά το θέμα του θανάτου ενός συνανθρώπου μας τους «διέφυγε» εντελώς. Μας λένε όλες τις λεπτομέρειες και τις τελευταίες εξελίξεις στη σχέση του Χατζηγιάννη και της Μακρυπούλια, αλλά πιάνονται «αδιάβαστοι» όταν πρόκειται για έναν εργαζόμενο που τον «πέταξε» στο δρόμο η δημόσια τηλεόραση. Γιατί άραγε; Με τόσο προσωπικό που διαθέτουν, πώς «έχασαν» τέτοιο θέμα; Πώς μετά από πέντε ολόκληρες ημέρες δεν το πήραν πρέφα τα λαγωνικά τους

Μήπως, λέμε μήπως, απλά το κάναμε… γαργάρα διότι πρόκειται για την «αξιοκρατικότατη» διαδικασία επαναπρόσληψης των δημοσιογράφων που πραγματοποιήθηκε πριν μερικές ημέρες και η οποία έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων, καθώς ουκ ολίγοι καταγγέλλουν… όργια από την επιτροπή αξιολόγησης; Μήπως διότι τα αφεντικά τους που τους ανταμείβουν με κρατική διαφήμιση και παχυλούς μισθούς, τους έχουν προειδοποιήσει ότι το θέμα κάνει «τζιζ» και «δεν το αγγίζουμε»; Ή μήπως διότι μας απασχολεί μόνο το επαγγελματικό μέλλον της Έλλης, της «κολλητής» του ΓΑΠ, Μπήλιως, ή των υπόλοιπων «δικών μας παιδιών» -που προσελήφθησαν με κομματικά κριτήρια όπως καταγγέλλεται- και για όλους τους άλλους δεν δίνουμε δεκάρα αν ζουν ή αν πεθαίνουν; Ρητορικά φυσικά όλα αυτά τα ερωτήματα που παραθέτουμε, αφού ο κόσμος όλος γνωρίζει πλέον πάρα πολύ καλά το ρόλο των μεγάλων δημοσιογραφικών οργανισμών και των εν λόγω «κυρίων».

Είναι οι ίδιοι που αν κάνουν οι εργαζόμενοι κάποια απεργία για να προστατεύσουν τα κεκτημένα τους ή να διεκδικήσουν καλύτερες συνθήκες εργασίας, «επαναστατούν» διότι… πλήττεται η εικόνα μας στο εξωτερικό και φεύγουν οι τουρίστες. Είναι οι ίδιοι που κρατούν στο σκοτάδι τους Έλληνες πολίτες όλο αυτό το διάστημα για τα πραγματικά αίτια της κρίσης και τις πραγματικές προθέσεις της εξουσίας, με αποτέλεσμα οι μισθοί και οι συντάξεις να έχουν φτάσει στα τάρταρα επειδή «είναι αναγκαίο» και η χώρα να ξεπουλιέται κάθε μέρα στους ξένους για ένα κομμάτι ψωμί επειδή «αποτελεί μονόδρομο». Και βέβαια είναι ακριβώς οι ίδιοι που δεν θα διστάσουν ούτε για μια στιγμή να μας πουλήσουν σκλάβους στους ντόπιους και αλλοδαπούς μεγαλοεπιχειρηματίες, ούτως ώστε να παραμείνουν τα ευνοημένα παιδιά των αφεντικών τους και να αυξήσουν φυσικά ακόμη περισσότερο τους παραφορτωμένους τραπεζικούς λογαριασμούς τους.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Ράγισες και πόνεσα, έσπασες και πέθανα

Δυσκολεύομαι να αποτυπώσω αυτά τα συναισθήματα. Δυσκολεύομαι να…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Άλλο σύντροφοι και άλλο συγκάτοικοι!

Πόσοι πιστεύετε ότι έχετε ξεχωρίσει αυτούς τους δύο όρους; Και αν το…

Κορονοϊός και Περιβάλλον

Για άλλη μια φόρα γινόμαστε μάρτυρες μιας πανδημίας, αλλά ενώ…

Back in Time

Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο ποιητής της ανθρώπινης περιπέτειας

Γράφει η Δήμητρα Σμυρνή Για το Θόδωρο Αγγελόπουλο, το…

Εφιάλτης, η σπουδαιότερη ελληνική ταινία τρόμου

Και όμως, ο ελληνικός κινηματογράφος μπορεί να καυχηθεί ότι για μία…

Kind of blue, η επιτομή της jazz μουσικής

Η jazz ανήκει στα είδη της μουσικής που επιθυμώ να ακούσω το βράδυ,…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους…

Οι κορυφαίες ατάκες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου (ΒΙΝΤΕΟ)

Όταν φέρνουμε στο μυαλό μας ταινίες του παλιού καλού κινηματογράφου,…

Οι 10 ταινίες με το πιο ανατρεπτικό φινάλε

Δέκα αξέχαστες κινηματογραφικές ταινίες, που το τέλος τους έχει…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης