tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Γιάννης Ζουγανέλης: «Όποιος ψηφίσει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, θα είναι συνένοχος»

Γιάννης Ζουγανέλης: «Όποιος ψηφίσει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, θα είναι συνένοχος»

( 3 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Κυριακή, 01.04.12 21:10
 

Γιάννης Ζουγανέλης: «Όποιος ψηφίσει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, θα είναι συνένοχος»

Γιατί δεν εκτιμήσαμε αυτή τη χώρα;
Γιατί δεν τη γνωρίσαμε ποτέ.

 

Γιατί δεν ευχαριστιόμαστε που τη βιώνουμε;
Γιατί είμαστε ξενομανείς.

 

Γιατί δεν υπάρχει ποίηση στην καθημερινότητα μας, σε μια κατεξοχήν ποιητική χώρα;
Γιατί δεν ποιούμε, ίσον δεν δημιουργούμε.

 

Γιατί δεν επικοινωνούμε μεταξύ μας με την αλήθεια;
Γιατί βιώνουμε την πραγματικότητα, που είναι το μεγαλύτερο ψέμα.

 

Γιατί ξεπουλήσαμε τις ευλογίες μας;
Γιατί δεν έχει Θεό να πιστέψουμε (;)

 

Γιατί πιστέψαμε στα ψέματα και κυριάρχησαν τα ψέματα στη ζωή μας;
Γιατί βολευόμαστε να είμαστε ψεύτες και να αποποιούμαστε τις ευθύνες μας.

 

Γιατί επιλέξαμε όλους αυτούς που μας κυβερνάνε τόσα χρόνια και μας διαπομπεύουν, μας διασύρουν, μας απογοητεύουν, μας αφαίρεσαν ό,τι γοητευτικό είχαμε ως λαός;
Γιατί είμαστε Μαλάκες.

 

Γιατί συνεχίζουμε να τους αποδεχόμαστε ακόμα μ' έναν τρόπο που να τους επιτρέπεται να πουλάνε τη σοβαροφάνεια τους, την ψευτο-προσωπικότητά τους, που ουσιαστικά είναι «μουτσούνες», είναι προσωπείο;
Γιατί εξελίχθηκε η Μαλακία μας.

 

Γιατί δεν τιμάμε τον πατέρα μας και τη μάνα μας, τον παππού και τη γιαγιά; Γιατί δεν τους επιτρέπουμε να ζήσουν τώρα, να ξεκουραστούν και να απολαύσουν τους καρπούς της εργασίας τους, αφού φρόντισαν αυτή τη χώρα και όσα χρόνια ζει ελεύθερη αυτή η χώρα εκείνοι το επέτρεψαν;
Γιατί δεν έχουμε σεβασμό στο παρελθόν, έχουμε υπεραναπτυγμένο Εγώ και σαν φυλή προδίδουμε πρώτα το σπίτι μας.

 

Γιατί δεν νιώθουμε; Γιατί δεν αγαπάμε;
Γιατί έχουμε κόψει την ερωτική διάσταση από τον εαυτό μας.

 

Γιατί δεν παίρνουμε όπλα; Γιατί συμβιβαζόμαστε; Κι όταν γράφω όπλα εννοώ πάσης φύσεως όπλα. Γιατί δεν παίρνουμε τα όπλα της δικιάς μας, της διαφορετικής, της παγκόσμιας, μοναδικής προσωπικότητας να επικοινωνήσουμε με τους άλλους;
Γιατί δεν έχουμε μάθει να σημαδεύουμε.

 

Γιατί μπαίνουμε στη διαδικασία του lifestyle, της μόδας, των θρησκειών, που αναμασά τη μιζέρια;
Γιατί θέλουμε να φοράμε μάρκες, να πουλάμε μούρη και να προσκυνάμε.

 

Γιατί είμαστε κότες και πού και πού κοκκόρια, αλλά απ' αυτά που δεν κάνουν και τη ζημιά;
Γιατί μείναμε κότες.

 

Γιατί δεν κάνουμε ζημιά;
Γιατί φοβόμαστε το βόλεμά μας.

 

Γιατί βολευόμαστε;
Γιατί μας βολεύει.

 

Γιατί δεν πολεμάμε το κακό και κυριαρχεί συνεχώς;
Γιατί δεν έχουμε ανακαλύψει το καλό.

 

Γιατί θα πάμε να ξαναψηφίσουμε;
Γιατί η αποχή βγάζει κυβέρνηση.

 

Τι θα ψηφίσουμε;
Ο,τι πιο ακραίο, κατά τη γνώμη μου από τ' αριστερά. Ο,τι πιο αναρχικό, όχι «κουκουλοφόρικο». Οποιος ψηφίσει τα δύο «μικρά» κόμματα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ θα είναι συνένοχος.

 

Γιατί, γιατί, γιατί...
Γιατί κλάνει το γατί.


Πηγή: Εφημερίδα «Το Χωνί»

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Back in Time

«Ο γέρος και η θάλασσα» του Χέμινγουεϊ σε ένα εντυπωσιακό animation φιλμ

Βασισμένη στη πασίγνωστη νουβέλα του Έρνεστ Χέμινγουεϊ «Ο γέρος και η…

Οι χειρότερες ταινίες όλων των εποχών

Αν έχετε σαδομαζοχιστικές τάσεις και θέλετε για κάποιον ακατανόητο…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Οι κορυφαίες ατάκες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου (ΒΙΝΤΕΟ)

Όταν φέρνουμε στο μυαλό μας ταινίες του παλιού καλού κινηματογράφου,…

Kind of blue, η επιτομή της jazz μουσικής

Η jazz ανήκει στα είδη της μουσικής που επιθυμώ να ακούσω το βράδυ,…

10 ταινίες και ο λόγος που άλλαξαν τη ζωή μου

1. Όσα παίρνει ο άνεμος Για την ανεπανάληπτη φράση της Katie Scarlett…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης