Οι διαδικτυακές αναζητήσεις των Ελλήνων

5 1 1 1 1 1 Βαθμολογία 5.00 (2 Ψήφοι)

internet_5434343bΜε τη βοήθεια του Google Insights, ρίξαμε μια ματιά στις συχνότερες αναζητήσεις που κάνουμε οι Έλληνες στο διαδίκτυο. Τα στοιχεία που συλλέξαμε είναι άκρως ενδιαφέροντα...

Ας ξεκινήσουμε με το διάστημα από το 2004 μέχρι σήμερα, για να δούμε συνολικά τι έχουμε κάνει. Σύμφωνα με τη λίστα, λοιπόν, το facebook έχει καπαρώσει την πρώτη θέση των αναζητήσεών μας (κάτι το αναμενόμενο), ενώ στη δεύτερη θέση ακολουθεί η λέξη «download». Αυτό βέβαια έχει να κάνει με αρχεία που ψάχνουμε να «κατεβάσουμε», οπότε καταλαβαίνουμε ότι το downloading πάει... σύννεφο! Παρακάτω ακολουθούν η λέξη in, που προφανώς είναι το «in.gr», το «youtube», το οποίο επισκεπτόμαστε για να δούμε βίντεο, ενώ στην πέμπτη θέση βρίσκεται η λέξη «lyrics», που σημαίνει πως πολλοί χρήστες ψάχνουν να βρουν στίχους τραγουδιών. Όλα αυτά, ουσιαστικά μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι αναζητήσεις των Ελλήνων τα τελευταία χρόνια έχουν επίκεντρό τους την ψυχαγωγία. Δείτε στο screenshot  που παραθέτουμε ολόκληρη τη δεκάδα, αναλυτικά...

insights_1882344b

Στις ανερχόμενες αναζητήσεις, για το ίδιο διάστημα, έχουμε επίσης τις λέξεις «rapidshare», που έχει να κάνει και πάλι με downloading, αλλά και το «hi5», το οποίο είναι site κοινωνικής δικτύωσης.

insights_2882344b

Για πάμε τώρα στις αναζητήσεις που κάναμε κατά το τελευταίο 12μηνο. Στην κορυφή δεσπόζει το εκτός συναγωνισμού «facebook», στη δεύτερη θέση βρίσκεται το «youtube», ενώ η λέξη «download» στην τρίτη θέση αποδεικνύει ότι συνεχίζουμε ακατάπαυστα να «κατεβάζουμε» δεδομένα! Δείτε παρακάτω ολόκληρο το top-ten των αναζητήσεων της συγκεκριμένης περιόδου...

insights_3882344b

Πιο κάτω παραθέτουμε τις ανερχόμενες αναζητήσεις για την ίδια περίοδο. Όπως μπορείτε να δείτε, έχουμε την εμφάνιση του blog «troktiko» στη δεύτερη θέση, πράγμα φυσιολογικό, καθώς η διεύθυνσή του είναι αρκετά μεγάλη για να τη θυμάται ο απλός χρήστης, οπότε αναγκαστικά ψάχνει στο google, ενώ λίγο παρακάτω βλέπουμε και το πόρταλ «zougla», αλλά και την αθλητική ιστοσελίδα «sport24». Αν μη τι άλλο, διαφαίνεται μια άνοδος στον ενημερωτικό τομέα, πράγμα που σημαίνει ο Έλληνας καταφεύγει πιο συχνά πλέον στον υπολογιστή του για να μάθει τα νέα της ημέρας. Παρακάτω δείτε τη δεκάδα, αναλυτικά...

insights_4882344b

Please publish modules in offcanvas position.