Ένας «μίνι-δεινόσαυρος» στον Καναδά

1 1 1 1 1 Βαθμολογία 0.00 (0 Ψήφοι)

mini_deinosauros_637457b.jpgΣαρκοφάγοι «μίνι-δεινόσαυροι» ζούσαν στην Βόρεια Αμερική πριν από 75 εκατομμύρια χρόνια, όπως δείχνει το πιο μικρό απολίθωμα που έχει ανακαλυφθεί μέχρι σήμερα, σύμφωνα με Καναδούς παλαιοντολόγους.

Η ανακάλυψη του νάνου ξαδέλφου του βελοσιράπτορα, που το μέγεθός του είναι περίπου το μισό μιας γάτας, δείχνει πόσο διαφορετικά ήταν τα προϊστορικά αρπακτικά.

«Ο Εσπερόνυχος είναι αυτή τη στιγμή ο πιο μικρός δεινόσαυρος της Βόρειας Αμερικής», τονίζει ο Νικ Λόνγκριτς, ερευνητής στο τμήμα Βιολογίας του πανεπιστημίου του Κάλγκαρι.

Ο «μίνι-δεινόσαυρος» βάρους περίπου δύο κιλών, σύμφωνα με τις ενδείξεις κυνηγούσε και ήταν πολύ ικανός στο να πιάνει το θήραμά του, υποστηρίζουν οι επιστήμονες.

«Η ανακάλυψη αυτή μας δείχνει πόσο ελλιπείς είναι οι γνώσεις μας και ανοίγει το δρόμο των ερευνών που ίσως οδηγήσει σε άλλους μικρότερους δεινόσαυρους», επισημαίνει ο Λόνγκριτς.

Τα απολιθωμένα οστά του Εσπερόνυχου ανακαλύφθηκαν το 1982 σε πολλές περιοχές της επαρχίας της Αλμπέρτα, αλλά έπρεπε να περάσουν περίπου τριάντα χρόνια για να ασχοληθούν οι επιστήμονες με αυτά. Πριν τον Εσπερόνυχο, οι επιστήμονες θεωρούσαν πως ο μικρότερος δεινόσαυρος της Βόρειας Αμερικής ήταν ο Albertonykus borealis που έφτανε στο μέγεθος κότας...

Σχόλια (0)

Δεν υπάρχουν ακόμη σχόλια εδώ

Αφήστε τα σχόλιά σας

1. Δημοσίευση σχολίου ως επισκέπτης.
Συνημμένα (0 / 3)
Μοιραστείτε την τοποθεσία σας
Πληκτρολογήστε το κείμενο που παρουσιάζεται στην παρακάτω εικόνα. Δεν είναι σαφές;

Please publish modules in offcanvas position.