tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Τι είναι το SEO και πώς θα βοηθήσει την επιχείρησή μου

( 3 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Πέμπτη, 23.05.19 14:43
 

Τι είναι το SEO και πώς θα βοηθήσει την επιχείρησή μου

Σήμερα, πολλά εμπορικά σήματα και επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι χρειάζονται υπηρεσίες SEO όπως προώθηση ιστοσελίδων για τις ψηφιακές τους ιδιότητες και τα οφέλη που θα αποκομίσουν από αυτό που υλοποιείται για λογαριασμό τους.

Το SEO σίγουρα θα βελτιώσει τη συνολική δυνατότητα αναζήτησης και προβολής μιας ιστοσελίδας, αλλά ποια άλλη πραγματική αξία προσφέρει; Γιατί είναι τόσο σημαντικό το SEO;

Οι παρακάτω λόγοι μπορεί να προσφέρουν κάποια σαφήνεια, ανεξάρτητα από τον κλάδο ή το μέγεθος των επιχειρήσεων, στο γιατί οι επιχειρήσεις χρειάζονται SEO για να πάνε το εμπορικό τους σήμα στο επόμενο επίπεδο.

1. Η οργανική αναζήτηση είναι συνήθως η πρωτεύουσα πηγή της κυκλοφορίας ιστοτόπων

Η οργανική αναζήτηση είναι ένα τεράστιο μέρος της απόδοσης των περισσότερων ιστοτόπων της επιχείρησης, καθώς και ένα κρίσιμο συστατικό της διοχέτευσης αγοραστών και τελικά οι χρήστες να ολοκληρώσουν μια μετατροπή ή δέσμευση.

Όπως γνωρίζουν οι έμποροι, η Google διαθέτει ένα σημαντικά μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς αναζήτησης από ό, τι ανταγωνιστές όπως το Bing, το Baidu, το Yandex, το DuckDuckGo και οι πολλοί άλλοι.

Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι μηχανές αναζήτησης δεν συμβάλλουν στην ορατότητα μιας μάρκας, απλά η Google κατέχει περίπου το 75% της συνολικής αγοράς αναζήτησης. Είναι ο ξεκάθαρος ηγέτης και συνεπώς οι κατευθυντήριες γραμμές του είναι σημαντικές να ακολουθηθούν. Αλλά το υπόλοιπο 25% της αγοράς που ανήκει σε άλλους κινητήρες είναι προφανώς πολύτιμο και για τα εμπορικά σήματα.

Γνωρίζουμε ότι μια σαφής πλειοψηφία του κόσμου που έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο επισκέπτεται το Google τουλάχιστον μία φορά την ημέρα για να πάρει πληροφορίες, πληκτρολογώντας για προσφορά συναγερμού, κομμωτήρια Αθήνα, νέα σήμερα κτλ.

2. Καλό SEO επίσης σημαίνει μια καλύτερη εμπειρία χρήστη

Ο καθένας θέλει καλύτερες οργανικές βαθμολογίες και μέγιστη ορατότητα. Λίγοι συνειδητοποιούν ότι η βέλτιστη εμπειρία των χρηστών είναι ένα μεγάλο μέρος του να φτάσουν εκεί.

Η Google έχει μάθει πώς να ερμηνεύσει μια ευνοϊκή ή δυσμενής εμπειρία χρήστη και μια θετική εμπειρία χρήστη έχει γίνει ένα βασικό στοιχείο για την επιτυχία ενός ιστοτόπου.

Οι πελάτες γνωρίζουν τι θέλουν. Αν δεν το βρουν, θα υπάρξει πρόβλημα. Και η απόδοση θα υποφέρει.

Ένα σαφές παράδειγμα οικοδόμησης μιας ισχυρής εμπειρίας χρήστη είναι το πώς η Google έχει γίνει ολοένα και περισσότερο μια μηχανή απάντησης που προσφέρει τα αναζητούμενα δεδομένα απευθείας στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης για τους χρήστες.

Η πρόθεση αυτού είναι να προσφέρει στους χρήστες τις πληροφορίες που αναζητούν με λιγότερα κλικ, γρήγορα και εύκολα. Η ποιότητα του SEO ενσωματώνει μια θετική εμπειρία χρήστη, αξιοποιώντας την για να λειτουργήσει με γνώμονα μια μάρκα.

3. Το SEO δημιουργεί εμπιστοσύνη και αξιοπιστία

Ο στόχος κάθε έμπειρου στο SEO είναι να δημιουργήσει ένα ισχυρό θεμέλιο για μια όμορφη ιστοσελίδα με μια καθαρή, αποτελεσματική εμπειρία χρήστη που είναι εύκολα ανακαλύψιμη σε αναζήτηση, χάρη στην εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία της μάρκας και τις ψηφιακές του ιδιότητες.

Πολλά στοιχεία πηγαίνουν στην καθιέρωση εξουσίας σχετικά με τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Εκτός από τους παράγοντες που αναφέρθηκαν παραπάνω, η εξουσιοδότηση συγκεντρώνεται με την πάροδο του χρόνου ως αποτέλεσμα στοιχείων όπως: προφίλ ποιότητας backlink, θετική συμπεριφορά χρηστών, βελτιστοποιημένα στοιχεία και περιεχόμενο επί της σελίδας. Γι’ όλα αυτά θα πρέπει να θυμάστε ότι ένας αξιόπιστος πάροχος φιλοξενίας ιστοσελίδων θα είναι σύμμαχος σας στην οικοδόμηση ενός αποτελεσματικού SEO.

Η ίδρυση μιας μάρκας ως αρχής απαιτεί υπομονή, προσπάθεια και δέσμευση, αλλά βασίζεται επίσης στην προσφορά ενός πολύτιμου, ποιοτικού προϊόντος ή υπηρεσίας που επιτρέπει στους πελάτες να εμπιστεύονται ένα εμπορικό σήμα. Επομένως να έχετε υπομονή αν ακολουθήσετε μια στρατηγική SEO γιατί τα αποτελέσματα χρειάζονται χρόνο για να φανούν.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Καλό συναπάντημα...

Στον προθάλαμο του ανακαινισμένου κτιρίου δίπλα στον παλιό ηλεκτρικό είχε στηθεί από μέρες ένα πρόχειρο γραφείο. Δύο πλάκες μπετόν, μια λωρίδα μοκέτας κι ένα ξύλινο ράφι κάπου πιο πίσω. Μια εταιρεία σχεδίου με έδρα το Μόναχο αναζητούσε προσωπικό. Η αγγελία είχε κυκλοφορήσει σε μια τοπική εφημερίδα και οι αιτήσεις είχαν ήδη ξεπεράσει τις…

Μια ζαριά καλή…

Κάθε Τρίτη και άλλο παιχνίδι. Αυτή ήταν η συμφωνία και οι κανόνες σαφείς. Αν έχανες, πλήρωνες την άλλη φορά. Κέρδιζες; Υπομονή μέχρι την  επόμενη παρτίδα. Δεν ήταν και πολύς καιρός που έπαιζε ο Μενέλαος. Βράδυ πάνω στο ποτό τον τραβολόγησε ένας φίλος να συμπληρωθεί η ομάδα. Ο φίλος έφυγε, έμεινε εκείνος με τρία χαρτιά να ποντάρει για το…

Οι πολλές «έξυπνες» συσκευές καθιστούν τους ανθρώπους λιγότερο ευτυχισμένους

Μπορεί η τεχνολογία να διευκολύνει τη ζωή μας, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι μας κάνει περισσότερο ευτυχισμένους. Ακριβώς το αντίθετο μάλλον, όπως προέκυψε από έρευνα Ελλήνων ερευνητών της διασποράς για τα νέα «γκάτζετ» των «έξυπνων» σπιτιών (smart homes). Συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε ότι όσες περισσότερες «έξυπνες» ηλεκτρονικές συσκευές…

Υπόκλιση…

Στο υπόγειο της οδού Βαλσάμη η λάμπα έκαιγε εδώ και μέρες. Κάπου κάπου ακουγόταν ένας θόρυβος πνιχτός σαν σουβλιά σε λαμαρίνα κι έπειτα πηχτή σιωπή. Στο διπλανό δωμάτιο η κυρά Ευθαλία στριφογύριζε στα χέρια της ένα παλιό μπατζάκι για κόντεμα. Κι έσπαγε το κεφάλι της… Εκείνο το απόγευμα ο μικρός της γιος λέει θα έπαιζε στο θέατρο. Τον…

Ελληνοφρένεια: Ο τσολιάς επιστρέφει στα ερτζιανά!

Από τη συχνότητα του ραδιοφωνικού σταθμού ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1 θα εκπέμπει στο εξής η «Ελληνοφρένεια», όπως ανακοινώθηκε. Οι εκπομπές θα ξεκινήσουν στις 9 του Σεπτέμβρη και θα μεταδίδονται Δευτέρα έως Παρασκευή 13:00 με 14:00 το μεσημέρι. Ακολουθεί η ανακοίνωση του σταθμού, αναλυτικά: «Τα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1 καλωσορίζουν την «Ελληνοφρένεια»…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Αεροπλανάκι…

Εκείνη την Παρασκευή του Οκτώβρη η κυρία Μερόπη ξεκίνησε πάλι για το…

Οι βροχεροί άνθρωποι

Έχεις βρεθεί στην εξοχή πριν αρχίσει να βρέχει; Έχεις μυρίσει το χώμα…

Κι όταν πατάς τα όρια...;

Όρια. Καταβάθος, εαυτέ μου, δεν ξέρω αν συμπάθησες ποτέ στ' αλήθεια…

Το ξεπούλημα της ΔΕΗ και το τέλος των ψευδαισθήσεων

Το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας που λαμβάνει χώρα στον τόπο μας τα…

Ζήσε τη στιγμή!

Ζήσε τη στιγμή γιατί το επόμενο λεπτό θα είναι ανάμνηση. Η κάθε στιγμή…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης