Τι είναι το SEO και πώς θα βοηθήσει την επιχείρησή μου

5 1 1 1 1 1 Βαθμολογία 5.00 (3 Ψήφοι)

Τι είναι το SEO και πώς θα βοηθήσει την επιχείρησή μου

Σήμερα, πολλά εμπορικά σήματα και επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι χρειάζονται υπηρεσίες SEO όπως προώθηση ιστοσελίδων για τις ψηφιακές τους ιδιότητες και τα οφέλη που θα αποκομίσουν από αυτό που υλοποιείται για λογαριασμό τους.

Το SEO σίγουρα θα βελτιώσει τη συνολική δυνατότητα αναζήτησης και προβολής μιας ιστοσελίδας, αλλά ποια άλλη πραγματική αξία προσφέρει; Γιατί είναι τόσο σημαντικό το SEO;

Οι παρακάτω λόγοι μπορεί να προσφέρουν κάποια σαφήνεια, ανεξάρτητα από τον κλάδο ή το μέγεθος των επιχειρήσεων, στο γιατί οι επιχειρήσεις χρειάζονται SEO για να πάνε το εμπορικό τους σήμα στο επόμενο επίπεδο.

1. Η οργανική αναζήτηση είναι συνήθως η πρωτεύουσα πηγή της κυκλοφορίας ιστοτόπων

Η οργανική αναζήτηση είναι ένα τεράστιο μέρος της απόδοσης των περισσότερων ιστοτόπων της επιχείρησης, καθώς και ένα κρίσιμο συστατικό της διοχέτευσης αγοραστών και τελικά οι χρήστες να ολοκληρώσουν μια μετατροπή ή δέσμευση.

Όπως γνωρίζουν οι έμποροι, η Google διαθέτει ένα σημαντικά μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς αναζήτησης από ό, τι ανταγωνιστές όπως το Bing, το Baidu, το Yandex, το DuckDuckGo και οι πολλοί άλλοι.

Αυτό δεν σημαίνει ότι όλες οι μηχανές αναζήτησης δεν συμβάλλουν στην ορατότητα μιας μάρκας, απλά η Google κατέχει περίπου το 75% της συνολικής αγοράς αναζήτησης. Είναι ο ξεκάθαρος ηγέτης και συνεπώς οι κατευθυντήριες γραμμές του είναι σημαντικές να ακολουθηθούν. Αλλά το υπόλοιπο 25% της αγοράς που ανήκει σε άλλους κινητήρες είναι προφανώς πολύτιμο και για τα εμπορικά σήματα.

Γνωρίζουμε ότι μια σαφής πλειοψηφία του κόσμου που έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο επισκέπτεται το Google τουλάχιστον μία φορά την ημέρα για να πάρει πληροφορίες, πληκτρολογώντας για προσφορά συναγερμού, κομμωτήρια Αθήνα, νέα σήμερα κτλ.

2. Καλό SEO επίσης σημαίνει μια καλύτερη εμπειρία χρήστη

Ο καθένας θέλει καλύτερες οργανικές βαθμολογίες και μέγιστη ορατότητα. Λίγοι συνειδητοποιούν ότι η βέλτιστη εμπειρία των χρηστών είναι ένα μεγάλο μέρος του να φτάσουν εκεί.

Η Google έχει μάθει πώς να ερμηνεύσει μια ευνοϊκή ή δυσμενής εμπειρία χρήστη και μια θετική εμπειρία χρήστη έχει γίνει ένα βασικό στοιχείο για την επιτυχία ενός ιστοτόπου.

Οι πελάτες γνωρίζουν τι θέλουν. Αν δεν το βρουν, θα υπάρξει πρόβλημα. Και η απόδοση θα υποφέρει.

Ένα σαφές παράδειγμα οικοδόμησης μιας ισχυρής εμπειρίας χρήστη είναι το πώς η Google έχει γίνει ολοένα και περισσότερο μια μηχανή απάντησης που προσφέρει τα αναζητούμενα δεδομένα απευθείας στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης για τους χρήστες.

Η πρόθεση αυτού είναι να προσφέρει στους χρήστες τις πληροφορίες που αναζητούν με λιγότερα κλικ, γρήγορα και εύκολα. Η ποιότητα του SEO ενσωματώνει μια θετική εμπειρία χρήστη, αξιοποιώντας την για να λειτουργήσει με γνώμονα μια μάρκα.

3. Το SEO δημιουργεί εμπιστοσύνη και αξιοπιστία

Ο στόχος κάθε έμπειρου στο SEO είναι να δημιουργήσει ένα ισχυρό θεμέλιο για μια όμορφη ιστοσελίδα με μια καθαρή, αποτελεσματική εμπειρία χρήστη που είναι εύκολα ανακαλύψιμη σε αναζήτηση, χάρη στην εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία της μάρκας και τις ψηφιακές του ιδιότητες.

Πολλά στοιχεία πηγαίνουν στην καθιέρωση εξουσίας σχετικά με τις μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Εκτός από τους παράγοντες που αναφέρθηκαν παραπάνω, η εξουσιοδότηση συγκεντρώνεται με την πάροδο του χρόνου ως αποτέλεσμα στοιχείων όπως: προφίλ ποιότητας backlink, θετική συμπεριφορά χρηστών, βελτιστοποιημένα στοιχεία και περιεχόμενο επί της σελίδας. Γι’ όλα αυτά θα πρέπει να θυμάστε ότι ένας αξιόπιστος πάροχος φιλοξενίας ιστοσελίδων θα είναι σύμμαχος σας στην οικοδόμηση ενός αποτελεσματικού SEO.

Η ίδρυση μιας μάρκας ως αρχής απαιτεί υπομονή, προσπάθεια και δέσμευση, αλλά βασίζεται επίσης στην προσφορά ενός πολύτιμου, ποιοτικού προϊόντος ή υπηρεσίας που επιτρέπει στους πελάτες να εμπιστεύονται ένα εμπορικό σήμα. Επομένως να έχετε υπομονή αν ακολουθήσετε μια στρατηγική SEO γιατί τα αποτελέσματα χρειάζονται χρόνο για να φανούν.

Please publish modules in offcanvas position.