tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Το μπάνιο γίνεται… ψηφιακό!

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Πέμπτη, 15.01.09 00:10
 

psifiako_mpanio_2847475b.jpgΌλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλον τον πλανήτη χρησιμοποιούν ψηφιακά προϊόντα – όπως τηλέφωνο, συσκευές μουσικής, τηλεόραση και συσκευές πρόσβασης στο διαδίκτυο - στο ιερό άδυτο του μπάνιου τους. Αυτή η ευρεία τάση διαπιστώθηκε μέσα από μία έρευνα που πραγματοποίησε η Ideal Standard International, κορυφαίος προμηθευτής καινοτόμων και προηγμένου σχεδιασμού λύσεων για το μπάνιο.

Σύμφωνα με on-line δημοσκόπηση, οκτώ στους δέκα καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι ήδη χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική συσκευή στο μπάνιο τους.

Ως πιο δημοφιλείς ανακηρύσσονται οι συσκευές ήχου/ μουσικής καθώς και οι ψηφιακές ζυγαριές. Έξι στους δέκα καταναλωτές ανέφεραν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο στο μπάνιο τους αν ήταν εξοπλισμένο με ψηφιακά προϊόντα, κατά προτίμηση για επικοινωνία, αναψυχή και ευεξία.

Οκτώ στους δέκα καταναλωτές έδειξαν πρόθεση αγοράς ενός ή περισσότερων ψηφιακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένων για το μπάνιο.

Η έρευνα κατέδειξε μια σειρά από σαφείς περιφερειακές διαφορές: οι Ασιατικές αγορές όπως η Κίνα, η Νότιος Κορέα και η Ταϋλάνδη, είναι αυτή τη στιγμή οι χώρες των οποίων οι κάτοικοι είναι μακράν οι πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, ακολουθούμενες από τη Ρωσία και τις Νοτιοανατολικές Ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Ιταλίας.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων εκδήλωσε ενδιαφέρον για ψηφιακά προϊόντα που σχετίζονται με την ψυχαγωγία, με πρωτοπόρους την Ταϋλάνδη και την Κορέα ενώ ακολουθούν η Αίγυπτος, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, η Γαλλία και η Ολλανδία. Οι καταναλωτές που ρωτήθηκαν έδειξαν γενικά ενδιαφέρον σε ψηφιακά προϊόντα που βελτιώνουν την υγεία τους (Βουλγαρία, Κίνα και Ρωσία). Ακολουθούν από κοντά Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία, που εξέφρασαν ενδιαφέρον για ψηφιακά προϊόντα ευεξίας.

Οι έφηβοι (15-20 ετών) ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα ψηφιακά προϊόντα στο μπάνιο και δήλωσαν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο σ’ αυτό αν ήταν εξοπλισμένο με προϊόντα τεχνολογίας. Με ποσοστό 79%, οι έφηβοι του Ηνωμένου Βασιλείου, είχαν την υψηλότερη βαθμολογία ανάμεσα σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, Αφρικής & Μέσης Ανατολής. Αντίστοιχα για την Ασία, το μεγαλύτερο ποσοστό μετρήθηκε στην Ταϋλάνδη, με ένα συντριπτικό 90%! Ως πιο δημοφιλής κατηγορία ανακηρύχθηκε η διασκέδαση.

Η έρευνα διεξήχθη από τη Synovate, μια κορυφαία εταιρεία ερευνών, με μία δημοσκόπηση μέσω διαδικτύου (on-line) στην οποία ρωτήθηκαν πάνω από 5.000 καταναλωτές, ηλικίας 15-70 ετών, ποιά ψηφιακά προϊόντα θα ήθελαν να έχουν ή χρησιμοποιούν ήδη στο μπάνιο τους. Η έρευνα κάλυψε 14 αγορές από τις εξής χώρες: Βέλγιο, Βουλγαρία, Κίνα, Αίγυπτο, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Νότιο Κορέα, Ολλανδία, Ρωσία, Ισπανία, Ταϋλάνδη και Ηνωμένο Βασίλειο.

Βασικά ευρήματα: Η καταναλωτική συμπεριφορά καθορίζεται από:

1. Κίνητρα: Ο υπ΄αριθμόν ένα λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα ψηφιακά προϊόντα στο μπάνιο είναι για να «διασκεδάσουν» (21%). Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν συσκευές όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, dvd, συσκευές ήχου και κονσόλες ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι χρησιμοποιούν κινητό ή σταθερό τηλέφωνο στο μπάνιο είναι: για εξοικονόμηση χρόνου (53-56%), για να είναι διαθέσιμοι ανά πάσα στιγμή (25-29%) και για ιδιωτικότητα- απομόνωση (19-22%).

2. Γεωγραφική θέση: Στις Ευρωπαϊκές χώρες, οι άνθρωποι φαίνεται να έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την παρακολούθηση του βάρους τους και χρησιμοποιούν συχνά τη ζυγαριά. Οι καταναλωτές σε Γερμανία, Ιταλία και Βέλγιο ζυγίζονται πιο συχνά από όλους.

3. Φύλο: Γενικά, οι γυναίκες τείνουν να χρησιμοποιούν ψηφιακά προϊόντα τόσο συχνά όσο και οι άνδρες (10.6% έναντι 9.7% αντίστοιχα). Για τους άνδρες, οι ψηφιακές συσκευές που χρησιμοποιούνται στο μπάνιο είναι περισσότερο για αναψυχή και εξοικονόμηση χρόνου, όπως φορητοί υπολογιστές, βιντεοπαιχνίδια, DVD και internet. Οι γυναίκες αντίστοιχα χρησιμοποιούν συχνότερα κινητά τηλέφωνα, ψηφιακές ζυγαριές και συσκευές μουσικής. Σε ό,τι αφορά την παρακολούθηση τηλεόρασης στο μπάνιο, οι άνδρες (11%) και οι γυναίκες (10%) έχουν σχεδόν το ίδιο ποσοστό ενδιαφέροντος.

4. Ηλικία: άνθρωποι ηλικίας 20 με 30 ετών ενδιαφέρονται περισσότερο για ηλεκτρονικά παιχνίδια (46%). Επιπλέον, το 40% των οικογενειών με παιδιά στην εφηβεία εκφράζουν μεγαλύτερη επιθυμία για την αγορά ψηφιακών προϊόντων στο μπάνιο.

5. Συσκευές: Οι τηλεοράσεις είναι πιο δημοφιλείς στη Νότιο Κορέα, όπου το 30% των καταναλωτών διαθέτουν ήδη μία συσκευή στο μπάνιο τους. Εξετάζοντας τη χρήση των κινητών τηλεφώνων, η Ν. Κορέα ηγείται με 65%, ακολουθούμενη από τη Ρωσία (60%), την Ελλάδα (56%) και την Ιταλία (55%). Το ραδιόφωνο παραμένει επίσης δημοφιλές, ιδιαίτερα σε χώρες όπως το Βέλγιο, η Γαλλία και η Γερμανία.

6. Δυνατότητα: Έξι στους δέκα καταναλωτές αναφέρουν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο στο μπάνιο τους αν ήταν εξοπλισμένο με ψηφιακά προϊόντα – ιδιαίτερα αν αφορούσαν την επικοινωνία (76%), την αναψυχή (75%) και την ευεξία (73%). Γενικότερα, οκτώ στους δέκα καταναλωτές ενδιαφέρονται ν’ αγοράσουν ένα ή περισσότερους τύπους ψηφιακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένων για το μπάνιο.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Στο Ηρώδειο οι Calexico το καλοκαίρι

Την ευκαιρία να απολαύσει ένα ακόμα μεγάλο όνομα της παγκόσμιας ροκ σκηνής θα έχει το ελληνικό μουσικό κοινό το καλοκαίρι, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Ο λόγος για τους Calexico, οι οποίοι θα δώσουν το «παρών» στο Ηρώδειο την Τρίτη 3 Ιουλίου, για μια μοναδική συναυλία. Την ανακοίνωση για το σημαντικό γεγονός έκανε ο…

Πέντε λόγοι που το «Όσα Παίρνει ο Άνεμος» είναι η αγαπημένη μου ταινία

Το «Όσα Παίρνει ο Άνεμος», η επική ταινία του Βίκτωρ Φλέμινγκ που είναι βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Μάργκαρετ Μίτσελ, παραμένει μία από τις σπουδαιότερες ταινίες όλων των εποχών. Παρακάτω γράφω τους πέντε λόγους που για εμένα προσωπικά, θα είναι πάντα η αγαπημένη μου ταινία: 1) Γιατί για τα δεδομένα εκείνης της εποχής η ταινία…

Master Chef: Μια υπέροχη εκπομπή μαγειρικής που κατέληξε ριάλιτι

Ανήκω στα άτομα που βλέπουν φανατικά Master Chef, το οποίο θεωρώ ένα από τα ποιοτικά προγράμματα της περσινής τηλεόρασης. Είναι μία εκπομπή που εστιάζει στη μαγειρική τέχνη και δίνει την ευκαιρία σε όλους εμάς που βρισκόμαστε εκτός επαγγελματικής κουζίνας, την ευκαιρία να δούμε πόσο δύσκολο και σκληρό είναι το επάγγελμα του μάγειρα. Όσο…

Mama, just killed a man.. «ένας στίχος, μια ολόκληρη εξομολόγηση…»

Η μουσική δεν είναι μόνο ένα δώρο για τον άνθρωπο, αλλά ένας τρόπος κάποιος να ξεδιπλώνει τις πιο άγνωστες και αληθινές ταυτόχρονα πτυχές του εαυτού του. Το ίδιο πρέπει να έπραξε και ο front man των Queen, Freddie Mercury, στο ανεπανάληπτο Bohemian Rhapsody, ένα τραγούδι έμβλημα της παγκόσμιας μουσικής σκηνής. Ένα τραγούδι που για…

Παζάρι βιβλίου στην Πλατεία Κοτζιά με τις πιο χαμηλές τιμές

Αγοράστε βιβλία σε τιμές που ξεκινούν από μόλις 1 ευρώ! Ο Σύνδεσμος Εκδοτών Βιβλίου (Σ.ΕΚ.Β.) διοργανώνει, για μια ακόμη χρονιά, Παζάρι Βιβλίου στην Πλατεία Κοτζιά (Δημαρχείο Αθήνας), σε συνεργασία με τη UNICEF, υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και την υποστήριξη του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας Δήμου Αθηναίων…

Οι πέντε αγαπημένες μου ελληνικές σειρές

Αθάνατες ελληνικές σειρές. Που όσα χρόνια και αν πέρασαν, η αξία τους δεν αλλοιώθηκε αλλά έμειναν αθάνατες και διαχρονικές. Σειρές που δε σταμάτησαν ποτέ να μας κάνουν να χαμογελάμε, να προβληματιζόμαστε και να αναπολούμε τις παλιές καλές εποχές. Στο αφιέρωμά μου αυτό θα αποτίσω φόρο τιμής στις δικές μου πέντε αγαπημένες σειρές. • Οι…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν...

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent