tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Το μπάνιο γίνεται… ψηφιακό!

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Πέμπτη, 15.01.09 00:10
 

psifiako_mpanio_2847475b.jpgΌλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλον τον πλανήτη χρησιμοποιούν ψηφιακά προϊόντα – όπως τηλέφωνο, συσκευές μουσικής, τηλεόραση και συσκευές πρόσβασης στο διαδίκτυο - στο ιερό άδυτο του μπάνιου τους. Αυτή η ευρεία τάση διαπιστώθηκε μέσα από μία έρευνα που πραγματοποίησε η Ideal Standard International, κορυφαίος προμηθευτής καινοτόμων και προηγμένου σχεδιασμού λύσεων για το μπάνιο.

Σύμφωνα με on-line δημοσκόπηση, οκτώ στους δέκα καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι ήδη χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική συσκευή στο μπάνιο τους.

Ως πιο δημοφιλείς ανακηρύσσονται οι συσκευές ήχου/ μουσικής καθώς και οι ψηφιακές ζυγαριές. Έξι στους δέκα καταναλωτές ανέφεραν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο στο μπάνιο τους αν ήταν εξοπλισμένο με ψηφιακά προϊόντα, κατά προτίμηση για επικοινωνία, αναψυχή και ευεξία.

Οκτώ στους δέκα καταναλωτές έδειξαν πρόθεση αγοράς ενός ή περισσότερων ψηφιακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένων για το μπάνιο.

Η έρευνα κατέδειξε μια σειρά από σαφείς περιφερειακές διαφορές: οι Ασιατικές αγορές όπως η Κίνα, η Νότιος Κορέα και η Ταϋλάνδη, είναι αυτή τη στιγμή οι χώρες των οποίων οι κάτοικοι είναι μακράν οι πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, ακολουθούμενες από τη Ρωσία και τις Νοτιοανατολικές Ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Ιταλίας.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων εκδήλωσε ενδιαφέρον για ψηφιακά προϊόντα που σχετίζονται με την ψυχαγωγία, με πρωτοπόρους την Ταϋλάνδη και την Κορέα ενώ ακολουθούν η Αίγυπτος, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, η Γαλλία και η Ολλανδία. Οι καταναλωτές που ρωτήθηκαν έδειξαν γενικά ενδιαφέρον σε ψηφιακά προϊόντα που βελτιώνουν την υγεία τους (Βουλγαρία, Κίνα και Ρωσία). Ακολουθούν από κοντά Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία, που εξέφρασαν ενδιαφέρον για ψηφιακά προϊόντα ευεξίας.

Οι έφηβοι (15-20 ετών) ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα ψηφιακά προϊόντα στο μπάνιο και δήλωσαν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο σ’ αυτό αν ήταν εξοπλισμένο με προϊόντα τεχνολογίας. Με ποσοστό 79%, οι έφηβοι του Ηνωμένου Βασιλείου, είχαν την υψηλότερη βαθμολογία ανάμεσα σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, Αφρικής & Μέσης Ανατολής. Αντίστοιχα για την Ασία, το μεγαλύτερο ποσοστό μετρήθηκε στην Ταϋλάνδη, με ένα συντριπτικό 90%! Ως πιο δημοφιλής κατηγορία ανακηρύχθηκε η διασκέδαση.

Η έρευνα διεξήχθη από τη Synovate, μια κορυφαία εταιρεία ερευνών, με μία δημοσκόπηση μέσω διαδικτύου (on-line) στην οποία ρωτήθηκαν πάνω από 5.000 καταναλωτές, ηλικίας 15-70 ετών, ποιά ψηφιακά προϊόντα θα ήθελαν να έχουν ή χρησιμοποιούν ήδη στο μπάνιο τους. Η έρευνα κάλυψε 14 αγορές από τις εξής χώρες: Βέλγιο, Βουλγαρία, Κίνα, Αίγυπτο, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Νότιο Κορέα, Ολλανδία, Ρωσία, Ισπανία, Ταϋλάνδη και Ηνωμένο Βασίλειο.

Βασικά ευρήματα: Η καταναλωτική συμπεριφορά καθορίζεται από:

1. Κίνητρα: Ο υπ΄αριθμόν ένα λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα ψηφιακά προϊόντα στο μπάνιο είναι για να «διασκεδάσουν» (21%). Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν συσκευές όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, dvd, συσκευές ήχου και κονσόλες ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι χρησιμοποιούν κινητό ή σταθερό τηλέφωνο στο μπάνιο είναι: για εξοικονόμηση χρόνου (53-56%), για να είναι διαθέσιμοι ανά πάσα στιγμή (25-29%) και για ιδιωτικότητα- απομόνωση (19-22%).

2. Γεωγραφική θέση: Στις Ευρωπαϊκές χώρες, οι άνθρωποι φαίνεται να έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την παρακολούθηση του βάρους τους και χρησιμοποιούν συχνά τη ζυγαριά. Οι καταναλωτές σε Γερμανία, Ιταλία και Βέλγιο ζυγίζονται πιο συχνά από όλους.

3. Φύλο: Γενικά, οι γυναίκες τείνουν να χρησιμοποιούν ψηφιακά προϊόντα τόσο συχνά όσο και οι άνδρες (10.6% έναντι 9.7% αντίστοιχα). Για τους άνδρες, οι ψηφιακές συσκευές που χρησιμοποιούνται στο μπάνιο είναι περισσότερο για αναψυχή και εξοικονόμηση χρόνου, όπως φορητοί υπολογιστές, βιντεοπαιχνίδια, DVD και internet. Οι γυναίκες αντίστοιχα χρησιμοποιούν συχνότερα κινητά τηλέφωνα, ψηφιακές ζυγαριές και συσκευές μουσικής. Σε ό,τι αφορά την παρακολούθηση τηλεόρασης στο μπάνιο, οι άνδρες (11%) και οι γυναίκες (10%) έχουν σχεδόν το ίδιο ποσοστό ενδιαφέροντος.

4. Ηλικία: άνθρωποι ηλικίας 20 με 30 ετών ενδιαφέρονται περισσότερο για ηλεκτρονικά παιχνίδια (46%). Επιπλέον, το 40% των οικογενειών με παιδιά στην εφηβεία εκφράζουν μεγαλύτερη επιθυμία για την αγορά ψηφιακών προϊόντων στο μπάνιο.

5. Συσκευές: Οι τηλεοράσεις είναι πιο δημοφιλείς στη Νότιο Κορέα, όπου το 30% των καταναλωτών διαθέτουν ήδη μία συσκευή στο μπάνιο τους. Εξετάζοντας τη χρήση των κινητών τηλεφώνων, η Ν. Κορέα ηγείται με 65%, ακολουθούμενη από τη Ρωσία (60%), την Ελλάδα (56%) και την Ιταλία (55%). Το ραδιόφωνο παραμένει επίσης δημοφιλές, ιδιαίτερα σε χώρες όπως το Βέλγιο, η Γαλλία και η Γερμανία.

6. Δυνατότητα: Έξι στους δέκα καταναλωτές αναφέρουν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο στο μπάνιο τους αν ήταν εξοπλισμένο με ψηφιακά προϊόντα – ιδιαίτερα αν αφορούσαν την επικοινωνία (76%), την αναψυχή (75%) και την ευεξία (73%). Γενικότερα, οκτώ στους δέκα καταναλωτές ενδιαφέρονται ν’ αγοράσουν ένα ή περισσότερους τύπους ψηφιακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένων για το μπάνιο.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Ο Πεταλωτής για τους μισθούς των 40.000 ευρώ στην ΕΡΤ

Με αφορμή τις ανακατατάξεις σε πρόσωπα της ΕΡΤ μετά την αλλαγή κυβέρνησης και την έλευση προσεχώς νέων μεγάλων ονομάτων στο Ραδιομέγαρο, άναψε η συζήτηση για τα συμβόλαιά τους και το κατά πόσο η δημόσια τηλεόραση μπορεί να καλύψει τις υψηλές οικονομικές τους απαιτήσεις.  Ο πρώην υπουργός της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Πεταλωτής, έσπευσε…

Αεροπλανάκι…

Εκείνη την Παρασκευή του Οκτώβρη η κυρία Μερόπη ξεκίνησε πάλι για το σχολείο. Ανακάτεψε βιαστικά το τσάι της που είχε ήδη κρυώσει, ίσιωσε τη φούστα της, ξεκρέμασε το γκρι σακάκι και τοποθέτησε τα τετράδια των μαθητών στην τσάντα της. Ένα από αυτά το έβαλε σε διαφορετική θέση. Το προηγούμενο απόγευμα, διορθώνοντας τις εκθέσεις των μαθητών…

Σχέδιο για μείωση εργαζομένων στην ΕΡΤ;

Μια διαφορετική ΕΡΤ είχε υποσχεθεί προεκλογικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης και, σύμφωνα με δημοσιεύματα, υπάρχει πράγματι σχέδιο για σημαντικές αλλαγές στη δημόσια τηλεόραση. Μάλιστα, το εν λόγω σχέδιο περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και μείωση εργαζομένων. Στην παρούσα φάση, η ΕΡΤ διατηρεί στο δυναμικό της 2.220 άτομα προσωπικό, ενώ αν προστεθούν…

James Dean, ο αιώνιος έφηβος του σινεμά

Ο James Dean σκοτώθηκε σε δυστύχημα σε ηλικία μόλις 24 ετών, στο απόγειο της δόξας του, δημιουργώντας έναν μύθο γύρω από το όνομά του, ο οποίος παραμένει ακόμα και σήμερα το διαχρονικό πρότυπο αμφισβήτησης και εφηβικής τόλμης στο παγκόσμιο σινεμά. Συμβολίζει εκείνο τον αποξενωμένο έφηβο, ο οποίος στην κρίσιμη ηλικία που βιώνει, προσπαθεί…

«Το κυνήγι της χαμένης Ευτυχίας» - Διαδραστικό θεατρικό δρώμενο εν κινήσει

Ένα πρωτότυπο θεατρικό δρώμενο παρουσιάζουν η αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία θεάτρου «ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΕΧΝΗΣ» και η «VC» στο VARIBOBI CLUB, υπό την αιγίδα του ομίλου για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων. «Το κυνήγι της χαμένης Ευτυχίας» του Χάρη Γεωργιάδη είναι ένα διαδραστικό θεατρικό δρώμενο στο οποίο οι θεατές γίνονται… δράστες! Περπατώντας…

Orson Welles, η ιδιοφυΐα της μεγάλης οθόνης

Έπεισε όλο το έθνος της Αμερικής πως έχουν καταλάβει τη χώρα εξωγήινοι και παρέμεινε μία αστείρευτη ευφυΐα μέχρι το τέλος της ζωής του. Ο Orson Welles παραμένει μία ιδιοφυΐα της μεγάλης οθόνης, ένας καλλιτέχνης με αστείρευτη έμπνευση που κατάφερε να συνδυάσει τη ριζοσπαστική σκηνοθεσία και την πρωτότυπη πλοκή. Η αστείρευτη…

Οι 5 κορυφαίοι χαρακτήρες ελληνικών σειρών όλων των εποχών

Οι ελληνικές σειρές μας χάρισαν μερικούς αξεπέραστους πρωταγωνιστές, οι οποίοι με τις ατάκες, την τρέλα και τον χαρακτήρα τους, έμειναν άφθαρτοι και διαχρονικοί. Ας δούμε τους πέντε από τους πιο διαχρονικούς ήρωες της μικρής οθόνης. Λάζαρος (Είσαι το ταίρι μου): Ο Λάζαρος είναι ο «φευγάτος» τύπος της διπλανής πόρτας, εκείνος που ζει…

Η Ρένα του θεάτρου, του κινηματογράφου, της τηλεόρασης

Η Ρένα του θεάτρου, του κινηματογράφου, της τηλεόρασης. Η Ρένα με το πηγαίο της χιούμορ, την έξυπνη ατάκα και την ατολμία της, πόσες φορές άραγε να μας χάρισε το γέλιο όταν όλα γύρω μας ήθελαν να μας κάνουν να κλαίμε; Η Ρένα που δε δίσταζε σε τίποτα, που εξέφραζε ακριβώς αυτό που αισθανόταν, δίχως να υποκύπτει στις παγίδες του κοινωνικού…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Αυτοί που σε πλήγωσαν

Το χειρότερο ποιο είναι, ξέρεις; Να νιώθεις κενός. Να μη νιώθεις ούτε…

Κάνε την ψυχή σου καράβι

Θα νιώσεις πολλές φορές καράβια να βουλιάζουν μέσα σου. Μην τα αφήσεις.…

Κάνε το πάθος σύμμαχό σου

Όποιο δρόμο κι αν διαλέξεις, ό,τι κι αν σου υποσχεθούν πως θα σου…

Η άγνοιά μου για το «εκκρεμές» του Φουκώ!

Το «εκκρεμές» ήξερα τι είναι. Μας το είχε δείξει ο φυσικός στο σχολείο.…

Η πυξίδα

Αξίζεις! Αξίζεις, γι’ αυτό αγάπα και φρόντισε τον εαυτό σου. Ακόμα και…

Ο έρωτας

Το ξέρω ότι εσύ που μόλις τώρα ξεκίνησες να με διαβάζεις είσαι πολύ…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης