tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Το μπάνιο γίνεται… ψηφιακό!

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Πέμπτη, 15.01.09 00:10
 

psifiako_mpanio_2847475b.jpgΌλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλον τον πλανήτη χρησιμοποιούν ψηφιακά προϊόντα – όπως τηλέφωνο, συσκευές μουσικής, τηλεόραση και συσκευές πρόσβασης στο διαδίκτυο - στο ιερό άδυτο του μπάνιου τους. Αυτή η ευρεία τάση διαπιστώθηκε μέσα από μία έρευνα που πραγματοποίησε η Ideal Standard International, κορυφαίος προμηθευτής καινοτόμων και προηγμένου σχεδιασμού λύσεων για το μπάνιο.

Σύμφωνα με on-line δημοσκόπηση, οκτώ στους δέκα καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι ήδη χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική συσκευή στο μπάνιο τους.

Ως πιο δημοφιλείς ανακηρύσσονται οι συσκευές ήχου/ μουσικής καθώς και οι ψηφιακές ζυγαριές. Έξι στους δέκα καταναλωτές ανέφεραν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο στο μπάνιο τους αν ήταν εξοπλισμένο με ψηφιακά προϊόντα, κατά προτίμηση για επικοινωνία, αναψυχή και ευεξία.

Οκτώ στους δέκα καταναλωτές έδειξαν πρόθεση αγοράς ενός ή περισσότερων ψηφιακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένων για το μπάνιο.

Η έρευνα κατέδειξε μια σειρά από σαφείς περιφερειακές διαφορές: οι Ασιατικές αγορές όπως η Κίνα, η Νότιος Κορέα και η Ταϋλάνδη, είναι αυτή τη στιγμή οι χώρες των οποίων οι κάτοικοι είναι μακράν οι πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, ακολουθούμενες από τη Ρωσία και τις Νοτιοανατολικές Ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Ιταλίας.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων εκδήλωσε ενδιαφέρον για ψηφιακά προϊόντα που σχετίζονται με την ψυχαγωγία, με πρωτοπόρους την Ταϋλάνδη και την Κορέα ενώ ακολουθούν η Αίγυπτος, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, η Γαλλία και η Ολλανδία. Οι καταναλωτές που ρωτήθηκαν έδειξαν γενικά ενδιαφέρον σε ψηφιακά προϊόντα που βελτιώνουν την υγεία τους (Βουλγαρία, Κίνα και Ρωσία). Ακολουθούν από κοντά Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία, που εξέφρασαν ενδιαφέρον για ψηφιακά προϊόντα ευεξίας.

Οι έφηβοι (15-20 ετών) ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα ψηφιακά προϊόντα στο μπάνιο και δήλωσαν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο σ’ αυτό αν ήταν εξοπλισμένο με προϊόντα τεχνολογίας. Με ποσοστό 79%, οι έφηβοι του Ηνωμένου Βασιλείου, είχαν την υψηλότερη βαθμολογία ανάμεσα σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, Αφρικής & Μέσης Ανατολής. Αντίστοιχα για την Ασία, το μεγαλύτερο ποσοστό μετρήθηκε στην Ταϋλάνδη, με ένα συντριπτικό 90%! Ως πιο δημοφιλής κατηγορία ανακηρύχθηκε η διασκέδαση.

Η έρευνα διεξήχθη από τη Synovate, μια κορυφαία εταιρεία ερευνών, με μία δημοσκόπηση μέσω διαδικτύου (on-line) στην οποία ρωτήθηκαν πάνω από 5.000 καταναλωτές, ηλικίας 15-70 ετών, ποιά ψηφιακά προϊόντα θα ήθελαν να έχουν ή χρησιμοποιούν ήδη στο μπάνιο τους. Η έρευνα κάλυψε 14 αγορές από τις εξής χώρες: Βέλγιο, Βουλγαρία, Κίνα, Αίγυπτο, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Νότιο Κορέα, Ολλανδία, Ρωσία, Ισπανία, Ταϋλάνδη και Ηνωμένο Βασίλειο.

Βασικά ευρήματα: Η καταναλωτική συμπεριφορά καθορίζεται από:

1. Κίνητρα: Ο υπ΄αριθμόν ένα λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα ψηφιακά προϊόντα στο μπάνιο είναι για να «διασκεδάσουν» (21%). Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν συσκευές όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, dvd, συσκευές ήχου και κονσόλες ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι χρησιμοποιούν κινητό ή σταθερό τηλέφωνο στο μπάνιο είναι: για εξοικονόμηση χρόνου (53-56%), για να είναι διαθέσιμοι ανά πάσα στιγμή (25-29%) και για ιδιωτικότητα- απομόνωση (19-22%).

2. Γεωγραφική θέση: Στις Ευρωπαϊκές χώρες, οι άνθρωποι φαίνεται να έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την παρακολούθηση του βάρους τους και χρησιμοποιούν συχνά τη ζυγαριά. Οι καταναλωτές σε Γερμανία, Ιταλία και Βέλγιο ζυγίζονται πιο συχνά από όλους.

3. Φύλο: Γενικά, οι γυναίκες τείνουν να χρησιμοποιούν ψηφιακά προϊόντα τόσο συχνά όσο και οι άνδρες (10.6% έναντι 9.7% αντίστοιχα). Για τους άνδρες, οι ψηφιακές συσκευές που χρησιμοποιούνται στο μπάνιο είναι περισσότερο για αναψυχή και εξοικονόμηση χρόνου, όπως φορητοί υπολογιστές, βιντεοπαιχνίδια, DVD και internet. Οι γυναίκες αντίστοιχα χρησιμοποιούν συχνότερα κινητά τηλέφωνα, ψηφιακές ζυγαριές και συσκευές μουσικής. Σε ό,τι αφορά την παρακολούθηση τηλεόρασης στο μπάνιο, οι άνδρες (11%) και οι γυναίκες (10%) έχουν σχεδόν το ίδιο ποσοστό ενδιαφέροντος.

4. Ηλικία: άνθρωποι ηλικίας 20 με 30 ετών ενδιαφέρονται περισσότερο για ηλεκτρονικά παιχνίδια (46%). Επιπλέον, το 40% των οικογενειών με παιδιά στην εφηβεία εκφράζουν μεγαλύτερη επιθυμία για την αγορά ψηφιακών προϊόντων στο μπάνιο.

5. Συσκευές: Οι τηλεοράσεις είναι πιο δημοφιλείς στη Νότιο Κορέα, όπου το 30% των καταναλωτών διαθέτουν ήδη μία συσκευή στο μπάνιο τους. Εξετάζοντας τη χρήση των κινητών τηλεφώνων, η Ν. Κορέα ηγείται με 65%, ακολουθούμενη από τη Ρωσία (60%), την Ελλάδα (56%) και την Ιταλία (55%). Το ραδιόφωνο παραμένει επίσης δημοφιλές, ιδιαίτερα σε χώρες όπως το Βέλγιο, η Γαλλία και η Γερμανία.

6. Δυνατότητα: Έξι στους δέκα καταναλωτές αναφέρουν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο στο μπάνιο τους αν ήταν εξοπλισμένο με ψηφιακά προϊόντα – ιδιαίτερα αν αφορούσαν την επικοινωνία (76%), την αναψυχή (75%) και την ευεξία (73%). Γενικότερα, οκτώ στους δέκα καταναλωτές ενδιαφέρονται ν’ αγοράσουν ένα ή περισσότερους τύπους ψηφιακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένων για το μπάνιο.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Καλό συναπάντημα...

Στον προθάλαμο του ανακαινισμένου κτιρίου δίπλα στον παλιό ηλεκτρικό είχε στηθεί από μέρες ένα πρόχειρο γραφείο. Δύο πλάκες μπετόν, μια λωρίδα μοκέτας κι ένα ξύλινο ράφι κάπου πιο πίσω. Μια εταιρεία σχεδίου με έδρα το Μόναχο αναζητούσε προσωπικό. Η αγγελία είχε κυκλοφορήσει σε μια τοπική εφημερίδα και οι αιτήσεις είχαν ήδη ξεπεράσει τις…

Μια ζαριά καλή…

Κάθε Τρίτη και άλλο παιχνίδι. Αυτή ήταν η συμφωνία και οι κανόνες σαφείς. Αν έχανες, πλήρωνες την άλλη φορά. Κέρδιζες; Υπομονή μέχρι την  επόμενη παρτίδα. Δεν ήταν και πολύς καιρός που έπαιζε ο Μενέλαος. Βράδυ πάνω στο ποτό τον τραβολόγησε ένας φίλος να συμπληρωθεί η ομάδα. Ο φίλος έφυγε, έμεινε εκείνος με τρία χαρτιά να ποντάρει για το…

Οι πολλές «έξυπνες» συσκευές καθιστούν τους ανθρώπους λιγότερο ευτυχισμένους

Μπορεί η τεχνολογία να διευκολύνει τη ζωή μας, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι μας κάνει περισσότερο ευτυχισμένους. Ακριβώς το αντίθετο μάλλον, όπως προέκυψε από έρευνα Ελλήνων ερευνητών της διασποράς για τα νέα «γκάτζετ» των «έξυπνων» σπιτιών (smart homes). Συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε ότι όσες περισσότερες «έξυπνες» ηλεκτρονικές συσκευές…

Υπόκλιση…

Στο υπόγειο της οδού Βαλσάμη η λάμπα έκαιγε εδώ και μέρες. Κάπου κάπου ακουγόταν ένας θόρυβος πνιχτός σαν σουβλιά σε λαμαρίνα κι έπειτα πηχτή σιωπή. Στο διπλανό δωμάτιο η κυρά Ευθαλία στριφογύριζε στα χέρια της ένα παλιό μπατζάκι για κόντεμα. Κι έσπαγε το κεφάλι της… Εκείνο το απόγευμα ο μικρός της γιος λέει θα έπαιζε στο θέατρο. Τον…

Ελληνοφρένεια: Ο τσολιάς επιστρέφει στα ερτζιανά!

Από τη συχνότητα του ραδιοφωνικού σταθμού ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1 θα εκπέμπει στο εξής η «Ελληνοφρένεια», όπως ανακοινώθηκε. Οι εκπομπές θα ξεκινήσουν στις 9 του Σεπτέμβρη και θα μεταδίδονται Δευτέρα έως Παρασκευή 13:00 με 14:00 το μεσημέρι. Ακολουθεί η ανακοίνωση του σταθμού, αναλυτικά: «Τα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1 καλωσορίζουν την «Ελληνοφρένεια»…

Ο Πεταλωτής για τους μισθούς των 40.000 ευρώ στην ΕΡΤ

Με αφορμή τις ανακατατάξεις σε πρόσωπα της ΕΡΤ μετά την αλλαγή κυβέρνησης και την έλευση προσεχώς νέων μεγάλων ονομάτων στο Ραδιομέγαρο, άναψε η συζήτηση για τα συμβόλαιά τους και το κατά πόσο η δημόσια τηλεόραση μπορεί να καλύψει τις υψηλές οικονομικές τους απαιτήσεις.  Ο πρώην υπουργός της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Πεταλωτής, έσπευσε…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Αεροπλανάκι…

Εκείνη την Παρασκευή του Οκτώβρη η κυρία Μερόπη ξεκίνησε πάλι για το…

Βγήκαν οι βαθμοί… όλα τελείωσαν ή όλα τώρα αρχίζουν;

Πέρασαν 22 ολόκληρα χρόνια κι ακόμα με πιάνει ανατριχίλα όταν βγαίνουν…

Το ξεπούλημα της ΔΕΗ και το τέλος των ψευδαισθήσεων

Το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας που λαμβάνει χώρα στον τόπο μας τα…

Ταξίδι είσαι

Ταξίδι είσαι. Ακόμα δεν το έχεις καταλάβει ότι ταξιδεύεις και…

Ζήσε τη στιγμή!

Ζήσε τη στιγμή γιατί το επόμενο λεπτό θα είναι ανάμνηση. Η κάθε στιγμή…

Σχέδιο για μείωση εργαζομένων στην ΕΡΤ;

Μια διαφορετική ΕΡΤ είχε υποσχεθεί προεκλογικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης