tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Το μπάνιο γίνεται… ψηφιακό!

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Πέμπτη, 15.01.09 00:10
 

psifiako_mpanio_2847475b.jpgΌλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλον τον πλανήτη χρησιμοποιούν ψηφιακά προϊόντα – όπως τηλέφωνο, συσκευές μουσικής, τηλεόραση και συσκευές πρόσβασης στο διαδίκτυο - στο ιερό άδυτο του μπάνιου τους. Αυτή η ευρεία τάση διαπιστώθηκε μέσα από μία έρευνα που πραγματοποίησε η Ideal Standard International, κορυφαίος προμηθευτής καινοτόμων και προηγμένου σχεδιασμού λύσεων για το μπάνιο.

Σύμφωνα με on-line δημοσκόπηση, οκτώ στους δέκα καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι ήδη χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική συσκευή στο μπάνιο τους.

Ως πιο δημοφιλείς ανακηρύσσονται οι συσκευές ήχου/ μουσικής καθώς και οι ψηφιακές ζυγαριές. Έξι στους δέκα καταναλωτές ανέφεραν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο στο μπάνιο τους αν ήταν εξοπλισμένο με ψηφιακά προϊόντα, κατά προτίμηση για επικοινωνία, αναψυχή και ευεξία.

Οκτώ στους δέκα καταναλωτές έδειξαν πρόθεση αγοράς ενός ή περισσότερων ψηφιακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένων για το μπάνιο.

Η έρευνα κατέδειξε μια σειρά από σαφείς περιφερειακές διαφορές: οι Ασιατικές αγορές όπως η Κίνα, η Νότιος Κορέα και η Ταϋλάνδη, είναι αυτή τη στιγμή οι χώρες των οποίων οι κάτοικοι είναι μακράν οι πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, ακολουθούμενες από τη Ρωσία και τις Νοτιοανατολικές Ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Ιταλίας.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων εκδήλωσε ενδιαφέρον για ψηφιακά προϊόντα που σχετίζονται με την ψυχαγωγία, με πρωτοπόρους την Ταϋλάνδη και την Κορέα ενώ ακολουθούν η Αίγυπτος, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, η Γαλλία και η Ολλανδία. Οι καταναλωτές που ρωτήθηκαν έδειξαν γενικά ενδιαφέρον σε ψηφιακά προϊόντα που βελτιώνουν την υγεία τους (Βουλγαρία, Κίνα και Ρωσία). Ακολουθούν από κοντά Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία, που εξέφρασαν ενδιαφέρον για ψηφιακά προϊόντα ευεξίας.

Οι έφηβοι (15-20 ετών) ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα ψηφιακά προϊόντα στο μπάνιο και δήλωσαν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο σ’ αυτό αν ήταν εξοπλισμένο με προϊόντα τεχνολογίας. Με ποσοστό 79%, οι έφηβοι του Ηνωμένου Βασιλείου, είχαν την υψηλότερη βαθμολογία ανάμεσα σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, Αφρικής & Μέσης Ανατολής. Αντίστοιχα για την Ασία, το μεγαλύτερο ποσοστό μετρήθηκε στην Ταϋλάνδη, με ένα συντριπτικό 90%! Ως πιο δημοφιλής κατηγορία ανακηρύχθηκε η διασκέδαση.

Η έρευνα διεξήχθη από τη Synovate, μια κορυφαία εταιρεία ερευνών, με μία δημοσκόπηση μέσω διαδικτύου (on-line) στην οποία ρωτήθηκαν πάνω από 5.000 καταναλωτές, ηλικίας 15-70 ετών, ποιά ψηφιακά προϊόντα θα ήθελαν να έχουν ή χρησιμοποιούν ήδη στο μπάνιο τους. Η έρευνα κάλυψε 14 αγορές από τις εξής χώρες: Βέλγιο, Βουλγαρία, Κίνα, Αίγυπτο, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιταλία, Νότιο Κορέα, Ολλανδία, Ρωσία, Ισπανία, Ταϋλάνδη και Ηνωμένο Βασίλειο.

Βασικά ευρήματα: Η καταναλωτική συμπεριφορά καθορίζεται από:

1. Κίνητρα: Ο υπ΄αριθμόν ένα λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα ψηφιακά προϊόντα στο μπάνιο είναι για να «διασκεδάσουν» (21%). Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν συσκευές όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, dvd, συσκευές ήχου και κονσόλες ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι χρησιμοποιούν κινητό ή σταθερό τηλέφωνο στο μπάνιο είναι: για εξοικονόμηση χρόνου (53-56%), για να είναι διαθέσιμοι ανά πάσα στιγμή (25-29%) και για ιδιωτικότητα- απομόνωση (19-22%).

2. Γεωγραφική θέση: Στις Ευρωπαϊκές χώρες, οι άνθρωποι φαίνεται να έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την παρακολούθηση του βάρους τους και χρησιμοποιούν συχνά τη ζυγαριά. Οι καταναλωτές σε Γερμανία, Ιταλία και Βέλγιο ζυγίζονται πιο συχνά από όλους.

3. Φύλο: Γενικά, οι γυναίκες τείνουν να χρησιμοποιούν ψηφιακά προϊόντα τόσο συχνά όσο και οι άνδρες (10.6% έναντι 9.7% αντίστοιχα). Για τους άνδρες, οι ψηφιακές συσκευές που χρησιμοποιούνται στο μπάνιο είναι περισσότερο για αναψυχή και εξοικονόμηση χρόνου, όπως φορητοί υπολογιστές, βιντεοπαιχνίδια, DVD και internet. Οι γυναίκες αντίστοιχα χρησιμοποιούν συχνότερα κινητά τηλέφωνα, ψηφιακές ζυγαριές και συσκευές μουσικής. Σε ό,τι αφορά την παρακολούθηση τηλεόρασης στο μπάνιο, οι άνδρες (11%) και οι γυναίκες (10%) έχουν σχεδόν το ίδιο ποσοστό ενδιαφέροντος.

4. Ηλικία: άνθρωποι ηλικίας 20 με 30 ετών ενδιαφέρονται περισσότερο για ηλεκτρονικά παιχνίδια (46%). Επιπλέον, το 40% των οικογενειών με παιδιά στην εφηβεία εκφράζουν μεγαλύτερη επιθυμία για την αγορά ψηφιακών προϊόντων στο μπάνιο.

5. Συσκευές: Οι τηλεοράσεις είναι πιο δημοφιλείς στη Νότιο Κορέα, όπου το 30% των καταναλωτών διαθέτουν ήδη μία συσκευή στο μπάνιο τους. Εξετάζοντας τη χρήση των κινητών τηλεφώνων, η Ν. Κορέα ηγείται με 65%, ακολουθούμενη από τη Ρωσία (60%), την Ελλάδα (56%) και την Ιταλία (55%). Το ραδιόφωνο παραμένει επίσης δημοφιλές, ιδιαίτερα σε χώρες όπως το Βέλγιο, η Γαλλία και η Γερμανία.

6. Δυνατότητα: Έξι στους δέκα καταναλωτές αναφέρουν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο στο μπάνιο τους αν ήταν εξοπλισμένο με ψηφιακά προϊόντα – ιδιαίτερα αν αφορούσαν την επικοινωνία (76%), την αναψυχή (75%) και την ευεξία (73%). Γενικότερα, οκτώ στους δέκα καταναλωτές ενδιαφέρονται ν’ αγοράσουν ένα ή περισσότερους τύπους ψηφιακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένων για το μπάνιο.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Όταν ο «βασιλιάς» Έλβις Πρίσλεϊ βίωνε την αποτυχία

Λένε πως η αποτυχία είναι απαραίτητη για την ίδια την επιτυχία και πως αν δεν αποτύχεις δε θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την ολοκληρωτική χαρά της επιτυχίας. Και αυτό επιβεβαιώνεται και από τις ίδιες τις καριέρες διάσημων ανθρώπων οι οποίοι αν και έγιναν μύθοι κα θεωρήθηκαν σύμβολα, βίωσαν στα πρώτα τους βήματα την απόρριψη και την…

«Λόγω Τιμής»: Η μεγάλη επιστροφή της θρυλικής παρέας 20 χρόνια μετά

Η φημολογούμενη μεγάλη τηλεοπτική επιστροφή της δημοφιλούς σειράς του MEGA «Λόγω Τιμής», που πολύς κόσμος περίμενε καιρό τώρα με αγωνία, προαναγγέλθηκε και επισήμως με τρέιλερ που «ανέβηκε» στο Youtube, το οποίο έγινε αμέσως viral. Πρωταγωνιστές παραμένουν οι ίδιοι, δηλαδή οι Άλκης Κούρκουλος, Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, Βίκυ Βολιώτη,…

Βραβείο καλύτερου ντοκιμαντέρ για το «EGEO - Η θάλασσα για μένα»

Το Α’ Βραβείο στο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Short Cuts στη Σερβία, στην κατηγορία Οικολογία, κέρδισε το ντοκιμαντέρ «EGEO - Η θάλασσα για μένα», σκηνοθεσίας Βίκυς Μαρκολέφα και Bastian Fischer. Το ντοκιμαντέρ διακρίθηκε ανάμεσα σε δεκάδες αξιόλογες συμμετοχές και φιναλίστ από εννέα χώρες. Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε στις…

«Camille Claudel Mudness» στο θέατρο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ

Πρεμιέρα στο θέατρο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ θα κάνει τη Δευτέρα 1 Οκτωβρίου η παράσταση «Camille Claudel Mudness». Μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του περσινού χειμώνα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Καλαμάτα, το έργο του Γιάννη Λασπιά που σκηνοθετεί ο Πάνος Κούγιας, επιστρέφει για 8 και μόνο παραστάσεις. Στο ρόλο της Camille Claudel βρίσκεται η αξιόλογη…

Ανοίγει τις πύλες του το 47ο Φεστιβάλ Βιβλίου στο Ζάππειο

Η καρδιά του Πολιτισμού χτυπάει φέτος στο Ζάππειο, όπου ο Σύνδεσμος Εκδοτών Βιβλίου (Σ.ΕΚ.Β.) και ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ), συνδιοργανώνουν το 47ο Φεστιβάλ Βιβλίου. Ως γνωστόν, πρόκειται για έναν θεσμό που εμπλουτίζει και αναβαθμίζει την πολιτιστική ζωή της Αθήνας εδώ και πολλές…

Δηλώστε συμμετοχή στο 2ο Φεστιβάλ Θεατρικού Μονολόγου

Νέοι επαγγελματίες και ερασιτέχνες ηθοποιοί θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν για δεύτερη φορά στο επιτυχημένο Φεστιβάλ Θεατρικού Μονολόγου, που θα πραγματοποιηθεί τον Οκτώβρη στο Χώρο Τέχνης και Πολιτισμού «ΕύΠολις-art». Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμμετάσχουν με θεατρικά έργα της επιλογής τους (έως 60 λεπτά) και το ρεπερτόριο θα…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης