tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Αποκαλύψεις Κούγια για τον γάμο του με τη Βατίδου

Αποκαλύψεις Κούγια για τον γάμο του με τη Βατίδου

( 8 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 07.04.08 16:49
 

kougias_vatidou_b2.jpgΗ αδυσώπητη κόντρα φαίνεται ότι τώρα αρχίζει... Ετσι πιστεύουν όσοι παρακολουθούν τις τελευταίες ημέρες τα νέα επεισόδια από τον «πόλεμο των Κούγια» και την πρόκληση της Εύης Βατίδου προς τον εν διαστάσει σύζυγό της να κάνουν μαζί ναρκοτέστ, ώστε να αποδειχθεί τελικά εάν κάποιος από τους δύο κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών! Παράλληλα το 32χρονο πρώην μοντέλο κατηγόρησε τον Αλέξη Κούγια ότι τους άφησε -την ίδια και τα δύο ανήλικα παιδιά τους- χωρίς ρεύμα και πετρέλαιο, αφού δεν πλήρωσε τους λογαριασμούς! Επίσης δεν δίστασε να τον ειρωνευτεί για την ηλικία του (λέγοντας ότι κρύβει τουλάχιστον μια πενταετία από τα χρόνια του), αλλά και για το ύψος του...

Την ίδια ώρα η «Espresso» δημοσιοποιεί εξομολογήσεις και ισχυρισμούς του γνωστού ποινικολόγου για τα επτά «πέτρινα χρόνια» πίκρας, προδοσίας, ψυχικής και συναισθηματικής απογοήτευσης, ομηρικών συγκρούσεων και καβγάδων με μια «αδίστακτη γυναίκα» που λίγο έλειψε να τον οδηγήσει στη βιολογική εξόντωση και στην οικονομική καταστροφή και να ισοπεδώσει το μέλλον των παιδιών του. Ολα όσα δημοσιεύονται σήμερα και θα μπορούσαν να αποτελέσουν έμπνευση για τηλεοπτικό σενάριο με τίτλο «Η ζωή μου με την Εύη» βασίζονται σε γεγονότα και περιστατικά που περιέγραψε ο γνωστός δικηγόρος, ο οποίος πρωταγωνιστεί σε μία από τις πιο σκληρές και ακραίες ιστορίες που έχουν απασχολήσει τα μέσα ενημέρωσης τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα με απόλυτα αξιόπιστες πληροφορίες, τα συγκλονιστικά γεγονότα της ζωής του, που τον σημάδεψαν και θα τον ακολουθούν σε κάθε του βήμα, όπως ο ίδιος θεωρεί, τα εμπιστεύτηκε σε οικογενειακούς και παιδικούς φίλους, τα συνέταξε και τα υποστήριξε δημοσίως, σε ακροατήρια, τους τελευταίους έξι μήνες (όπως σε μία από τις αιτήσεις ασφαλιστικών του μέτρων, έκτασης 54 σελίδων, την οποία ο ίδιος ο δικηγόρος επικαλεείται σε κάθε του συζήτηση ως τη μοναδική αλήθεια), με αφορμή την ταραχώδη και επεισοδιακή δικαστική αντιπαράθεσή του με την Εύη Βατίδου, και τα εκμυστηρεύτηκε σε ανθρώπους του επαγγελματικού του περιβάλλοντος.

Μέσα από τα ξεχωριστά και... αιματοβαμμένα, όπως απέδειξαν οι τελευταίες εξελίξεις κεφάλαια του ελληνικού «πολέμου των Ρόουζ», ο Αλέξης Κούγιας προβαίνει σε λεπτομερή κατάθεση ψυχής, με γλαφυρές αφηγήσεις που θυμίζουν σκηνές από κινηματογραφική ταινία. Μέσα από το πλούσιο υλικό των περιγραφών παρελαύνουν μεγάλα ονόματα από το εγχώριο επιχειρηματικό και καλλιτεχνικό λόμπι. Καναλάρχες, εφοπλιστές, ομοφυλόφιλοι μόδιστροι που οργανώνουν όργια, «μεγάλα ονόματα του ελληνικού μόντελινγκ, εξαρτημένα από την κοκαΐνη», ραδιούργες κυρίες των κοσμικών σαλονιών με καταστραμμένη οικογενειακή ζωή, επιφανείς οικονομικοί κολοσσοί που τον στήριξαν και του άνοιξαν τα μάτια, χορός εκατομμυρίων και ανεκτίμητων περιουσιακών στοιχείων.

Σε όλα τα πλάνα της ζωής του Αλέξη Κούγια κεντρικό πρόσωπο είναι ένα: η Εύη. Η «νεράιδα» που «στερείτο στοιχειώδους μορφώσεως», αλλά είχε θεϊκή ματιά. Εκείνη έγινε μάγισσα και σε συνεργασία με τη φαμίλια της τον τύλιξαν, όπως ισχυρίζεται ο ποινικολόγος σε κάθε του κουβέντα και διατυπωμένη έκφραση, σε μια κόλα χαρτί, τον ξεγέλασαν, τον εξέθεσαν, του έστησαν παραπλανητικό μηχανισμό και σήμερα «τον εκβιάζουν για να του φάνε όλα όσα με κόπο απέκτησε τα τελευταία είκοσι χρόνια από τη μαχόμενη δικηγορία».

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το «ρέκβιεμ» ενός αποτυχημένου γάμου που ξεδιπλώνει ο Αλέξης Κούγιας στην αίτηση ασφαλιστικών του μέτρων, η οποία αποτέλεσε τη βάση της σύναψης με την εν διαστάσει σύζυγό του του περίφημου ιδιωτικού συμφωνητικού, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με όλα όσα έχουν κατά καιρούς υποστηρίξει η Εύη Βατίδου και ο πατέρας της Νίκος Βατίδης στις δημόσιες εμφανίσεις τους στη τηλεόραση και στις εφημερίδες. Η οικογένεια Βατίδη έχει αποστασιοποιηθεί πλήρως από τις συγκεκριμένες μομφές, τις οποίες θεωρεί ασύστολα ψεύδη και μυθεύματα ενός ανθρώπου που έχει χάσει τον έλεγχο και με τη συμπεριφορά του κάνει κακό στα παιδιά του.

«Τα μοντέλα που εκδίδονταν με γέρους λεφτάδες και η προειδοποίηση του εκδότη»

Ηταν ανήμερα του Σταυρού του 2000. Τότε, κατά τον Αλέξη Κούγια, η Εύη Βατίδου με δάκρυα στα μάτια τηλεφωνεί σε έναν από τους τρεις εραστές που είχε παράλληλα και τον παρακαλά να την φέρει σε επαφή με τον Κούγια, «γιατί την είχε δείρει ανηλεώς γόνος εφοπλιστικής οικογένειας και, κατά την ομολογία της, είχε κάψει το αυτοκίνητό της».

Ο ποινικολόγος τη συναντά στο γραφείο του. Η γνωριμία αποδεικνύεται μοιραία. Εντυπωσιάζεται από τα φυσικά της χαρίσματα και χάνεται μέσα στα όμορφα και εκφραστικά της μάτια. Εκείνη του παρουσιάζεται ως κοπέλα ηθική, που αναγκάζεται να εργάζεται ως μοντέλο για το μεροκάματο, να συναναστρέφεται ομοφυλόφιλους, διεστραμμένους και χρήστες ναρκωτικών μόδιστρους, μοντέλα και στιλίστες, και να κάνει «αρπαχτές» στην επαρχία. Μάλιστα του εξομολογείται για «βλάχους» αγρότες, πελάτες παρακμιακών επαρχιακών μπαρ, που τις θώπευαν και «τις ακουμπούσαν σε ευαίσθητα σημεία και αυτές το ανέχονταν» για να κερδίσουν τα προς το ζην. Του κλαίγεται λέγοντας ότι έχει εξαιρετική οικογένεια, με πατέρα διευθυντή Εθνικής Τράπεζας, μητέρα καθηγήτρια Φιλοσοφικής και αδερφό ανώτερο στέλεχος χρηματιστηριακής εταιρείας.

Σε λίγο ο Κούγιας την ερωτεύεται και την παίρνει να ζήσουν μαζί στο ιδιόκτητο νεοκλασικό σπίτι του, στο Παλαιό Φάληρο. Ο ποινικολόγος μάλιστα επισκέπτεται το βρόμικο χαμόσπιτο στο οποίο διέμενε τότε η νέα του αγαπημένη, σε υποβαθμισμένη περιοχή της Νέας Ιωνίας, όπου υπήρχαν μόνο ένα ντιβάνι και ένας καναπές, όπως ο ίδιος το περιγράφει.

Στην αρχή όλα ήταν ρόδινα. Η Βατίδου τον επισκεπτόταν νύχτα σε αγορεύσεις του στα δικαστήρια, τρώγανε τα μεσημέρια μαζί και του συμπαραστεκόταν σε κάθε δύσκολη στιγμή της καθημερινότητάς του. Εκοψε το τσιγάρο για να του κάνει το χατίρι και κάποιο βράδυ τού εκμυστηρεύτηκε ότι τα μέλη της οικογένειά της, μόλις έμαθαν για τη σχέση τους, τη συμβούλευσαν να τον παρατήσει, γιατί δεν επρόκειτο να την παντρευτεί ποτέ και κάποια στιγμή θα την παρατούσε, όπως είχε κάνει στο παρελθόν και με άλλες επώνυμες κοπέλες της showbiz, αποτελώντας το κλασικό παράδειγμα ισόβιου εργένη που κοροϊδεύει τις γυναίκες.

Ο γνωστός δικηγόρος τής εξομολογείται ότι είναι αφόρητα ερωτευμένος μαζί της, αλλά σκέπτεται τη διαφορά ηλικίας των 24 ετών που τους χωρίζει, τον εργένικο τρόπο ζωής του και το σκληρό, καθημερινό αγώνα που δίνει στη μαχόμενη δικηγορία. «Δεν πρόκειται να αντέξεις μαζί μου. Εσύ είσαι μια κοπέλα που σου αρέσουν η δημοσιότητα, οι φωτογραφήσεις, η τηλεόραση. Εσύ κοιμάσαι την ώρα που εγώ ξυπνάω» φέρεται να είπε στη Βατίδου ο σύντροφός της.

Τότε εκείνη τον κοίταξε στα μάτια και φέρεται να του είπε: «Μην ανησυχείς, έχω αηδιάσει με αυτήν την κλίκα των ναρκομανών και των διεφθαρμένων, των μοντέλων που εκδίδονται με γέρους λεφτάδες για να ζήσουν. Θέλω να ξεκόψω».

Ο Κούγιας έπαθε σοκ, όταν η νεαρή κοπέλα τού εξομολογήθηκε το φοβερό περιστατικό σε επίδειξη μόδας στη Θεσσαλονίκη, όταν μοντέλο κατέρρευσε στην πασαρέλα από χρήση ναρκωτικών ουσιών, ενώ η Βατίδου δεν δίστασε να του κατονομάσει ένα άλλο «γνωστό μοντέλο που για να βγάλει λεφτά συμμετείχε σε ακόλαστο ερωτικό όργιο με κορυφαίο μόδιστρο, δύο νεαρούς εραστές του και άλλα δύο μοντέλα».

«Εσύ, Αλέξη μου, φαίνεσαι νέος, ασχολείσαι με τον αθλητισμό, κανείς δεν γνωρίζει την πραγματική σου ηλικία. Είναι μοιραίο να ζήσουμε μαζί. Σε έχω ερωτευτεί».

Ο Κούγιας συμβουλεύεται φίλο του, γνωστό εκδότη, για το τι πρέπει να κάνει, αφού βρίσκεται σε τεράστιο συναισθηματικό δίλημμα. Ο εκδότης τον προειδοποιεί ότι η κοπέλα δεν κάνει γι’ αυτόν, αφού έχει σχέση με γνωστό καναλάρχη, τον οποίο εκμεταλλεύεται για να πάρει εκπομπή στην τηλεόραση. Τη συμβουλή του φίλου του θα τη θυμηθεί τρία χρόνια αργότερα και θα μετανιώσει πικρά που τότε δεν την υπολόγισε.

Το ζευγάρι ύστερα από διεξοδικές συζητήσεις αποφασίζει να παντρευτεί στις 24 Ιανουαρίου στον Αγιο Διονύσιο Αρεοπαγίτη, στο Κολωνάκι, εκκλησία που αποτέλεσε επιλογή της νύφης αλλά όχι του γαμπρού. Νωρίτερα ο ποινικολόγος είχε καταπνίξει τους πρώτους φόβους που του είχαν γεννηθεί από τη συμπεριφορά της οικογένειάς της να μη διαθέσει ούτε δραχμή για το γάμο, για το νυφικό της Εύης και για τη δεξίωση, κι επιπλέον είχε βάλει στην άκρη την απογοήτευσή του από το γεγονός ότι το μυστήριο δεν θα γινόταν στη γενέτειρά του, στο Βέλο Κορινθίας, στο μικρό εκκλησάκι του Αγίου Σεραφείμ.

«Πρόσεχε, ρε άνθρωπε, μου πατάς το νυφικό...»

Στις 24 Ιανουαρίου 2001 δεκάδες paparazzi, δημοσιογράφοι κουτσομπολίστικων εκπομπών αλλά και δελτία ειδήσεων καλύπτουν σε ζωντανή μετάδοση το γάμο της χρονιάς. Η νύφη, πανέμορφη στο πανάκριβό νυφικό της, λάμπει. Ο γαμπρός πλέει σε πελάγη ευτυχίας. Ενα περιστατικό όμως, που εκτυλίσσεται στην παραδοσιακή χειραψία των νεόνυμφων, μαυρίζει την ψυχή του ευτυχισμένου γαμπρού. Η νύφη αρχίζει να βαριέται τις «παράτες» της τελετής και την ώρα που ανώτερος δικαστικός σπεύδει να τη χαιρετήσει, αυτή τον αποπαίρνει, δίχως να γνωρίζει την ταυτότητά του. «Πρόσεχε, ρε άνθρωπε, μου πατάς το νυφικό» φέρεται να του λέει και η γη ανοίγει να καταπιεί τον περιχαρή ποινικολόγο, που παρακολουθεί το περιστατικό εμβρόντητος.

Η... ψυχρολουσία του γαμπρού για το πραγματικό πρόσωπο της γυναίκας του έχει και συνέχεια... Η Βατίδου ξινίζει τα μούτρα της για το γαμήλιο ταξίδι, που θα γινόταν σε μικρό, γραφικό χωριό της Ελβετίας. Το ξενοδοχείο όπου διαμένουν, δίπλα από το φημισμένο Γκστάαντ, δεν της αρέσει, με αποτέλεσμα ο Κούγιας να οδηγήσει όλη τη νύχτα από την Ελβετία με προορισμό το Μιλάνο για την κατευνάσει αγοράζοντάς της πανάκριβα παπούτσια και ρούχα.

Τα χειρότερα όμως αρχίζουν μετά την επιστροφή τους στην Ελλάδα. Η 32χρονη κοπέλα αρχίζει να του ψήνει το ψάρι στα χείλη, γιατί δεν θέλει να μείνει στο σπίτι του, στο Παλαιό Φάληρο, επειδή το θεωρεί παλιομοδίτικο. Του ζητάει να το γκρεμίσουν και να το ανακαινίσουν. Παράλληλα εκείνος το ίδιο διάστημα μαθαίνει ότι η γυναίκα του έχει οφειλές στο ΤΕΒΕ και απλήρωτες δόσεις αυτοκινήτου που είχε αγοράσει πριν τον παντρευτεί. Αντιλαμβάνεται ότι το πρόσωπο της νεράιδάς του αρχίζει να παίρνει τη μορφή δράκου... Ωστόσο κάνει υπομονή.

Λίγο αργότερα πληροφορείται ότι ο πεθερός του, για τον οποίο νόμιζε ότι ήταν διευθυντής της Εθνικής Τράπεζας, βγάζει νυχτοκάματο στα μπουζούκια, με τον γιο του να είναι υπεύθυνος στις λουλουδούδες του μαγαζιού! Οι... εκπλήξεις δεν έχουν τέλος. Μια μέρα τού τηλεφωνεί ο δημοσιογράφος Γιώργος Βαρεμένος για να του διαμαρτυρηθεί ότι η γυναίκα του γκρέμισε το τοίχο του σπιτιού τους, το οποίο γειτόνευε με το δικό του διαμέρισμα, και πλημμύρισε το σπίτι του νερά.

Του ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι, όταν μαθαίνει ότι ο άνεργος αδελφός του Δημήτριος Κούγιας, ο οποίος βοηθούσε στην ανακατασκευή του σπιτιού, καθυβρίστηκε από τη νύφη του με χαρακτηρ ισμούς που προσέβαλαν τη γενετήσια αξιοπρέπειά του. Τα «καταπίνει» όλα. Στόχος του είναι ένα παιδί, μήπως και αλλάξει η απότομη και ακατανόητη συμπεριφορά της συντρόφου του...
Ο σύζυγος εμφανίζεται στην αρχή του γάμου γαλαντόμος. Δίνει στη γυναίκα του πιστωτικές κάρτες για να ψωνίζει, αλλά ένα πρωί η γραμματέας του τον ενημερώνει ότι την έχει «φεσώσει» μέσα σε τρεις μήνες με 30.000 ευρώ. Επιπλέον αρχίζει να του δημιουργεί νέους πονοκεφάλους. Μιλάει απαξιωτικά για τον αδελφό του θεωρώντας τον πολύ λαϊκό για τα γούστα της, δεν τον ακολουθεί τα Χριστούγεννα στην οικογενειακή γιορτή, στο Βέλο Κορινθίας, και έχει συνέχεια νεύρα και υστερικά ξεσπάσματα.

«Δεν θέλω να θηλάσω»

Στις 9 Μαρτίου του 2002 γεννιέται ο γιος τους Χρίστος. Ο Αλέξης Κούγιας πιστεύει ότι η γυναίκα του θα «μαλακώσει». Γρήγορα διαψεύδεται. Η Βατίδου δεν θηλάζει το παιδί της, βαριέται να του αλλάζει πάνες και του ζητάει να προσλάβει βρεφοκόμο για το μόλις δύο μηνών αγοράκι. Τελικά την πείθει να θηλάσει το παιδί, και εκείνη τον προειδοποιεί ότι «αν χαλάσει το στήθος της, θα πρέπει να κάνει πλαστική εγχείρηση επανόρθωσης».

Γεννιέται μέσα του η ιδέα ότι η γυναίκα που του έλεγε πριν από δύο χρόνια ότι τον παντρεύτηκε επειδή τον αγαπούσε, τον τύλιξε, τον εκμεταλλεύτηκε για να κάνει μαζί του παιδιά, αλλά και για να λύσει το οικονομικό της πρόβλημα και να θρέψει τους πένητες γονείς της. Κάποτε του... σκάει το παραμύθι ότι θέλει να βγει από το σπίτι και να βρει δουλειά, απαιτώντας να την κάνει διευθύντρια στο δικηγορικό του γραφείο. Ο ίδιος αρνείται να αφήσει το παιδί του να μεγαλώσει στην αγκαλιά μιας Γεωργιανής παραδουλεύτρας και αναγκάζεται να προσλάβει ειδική νηπιαγωγό, φοβούμενος για την ανατροφή του γιου του.

Η τουριστική επιχείρηση που «βάρεσε κανόνι»

Ο γνωστός ποινικολόγος, προσπαθώντας να ικανοποιήσει τη μανία της γυναίκας του να εργαστεί, της ανοίγει επιχείρηση τουρισμού. Αγοράζει, με δάνειο 520.000 δολαρίων, το παλιό σκάφος του Μουαμάρ Καντάφι, το οποίο του στοιχίζει περίπου 1 εκατ. ευρώ. Βάζει στην εταιρεία τον αδελφό του και τους πείθει να εκμεταλλεύονται επιχειρηματικά το σπίτι τους στη Μύκονο και το γιοτ.
Η σύζυγός του συμπεριφέρεται προσβλητικά στους συνεργάτες του γραφείου του, στο οποίο συστεγάζεται η τουριστική εταιρεία, ενώ κάποια στιγμή η επιχείρηση «βαράει κανόνι», καθώς η Βατίδου αρνείται να εργαστεί. Ο δικηγόρος βρίσκεται «φεσωμένος» με τα έξοδα του δανείου και τα έξοδα συντήρησης του σκάφους, που φθάνουν ετησίως τα 200.000 ευρώ.

Η αποτυχία της επιχείρησης αντί να ηρεμήσει, εξαγριώνει ακόμα περισσότερο τη σύντροφό του. Του ζητάει επιτακτικά να πληρώνει τα δίδακτρα σε δημοσιογραφική σχολή για να ικανοποιήσει το μεγάλο της όνειρο, την καριέρα στα media.

Ο Κούγιας τής αγοράζει συνεχώς πολυτελή αυτοκίνητα, κατά απαίτησή της, και βλέπει τη ζωή της γυναίκας του «να αναλώνεται στον ύπνο, σε προπονήσεις τένις στο Καβούρι, με τον προσωπικό της προπονητή, για να φτιάξει το σώμα της από την εγκυμοσύνη, και σε ακριβά ψώνια στο Κολωνάκι και τη Γλυφάδα, με τη χρήση μιας χρυσής πιστωτικής κάρτας που της έχει παραχωρήσει».

Το φθινόπωρο του 2002 τον υποχρεώνει να αγοράσει νέο σπίτι κοντά στην Αράχοβα, στην Αγόριανη, και να πουλήσει το παλιό που είχε στο Λειβάδι, ενώ παράλληλα αρχίζει να δημιουργεί φιλίες με κοσμικές κυρίες των νοτίων προαστίων. Οταν ο ίδιος ταξιδεύει νύχτα για να προλάβει τα δικαστήρια το πρωί στην επαρχία, η γυναίκα του... ξεπορτίζει με συγκεκριμένη κυρία που ο δικηγόρος τη θεωρεί υπεύθυνη για τη διάλυση του γάμου του. Ο Αλέξης Κούγιας έχει εξομολογηθεί πολλές φορές σε φίλους του ότι γνωστοί του, «ακόμα και πολιτικά πρόσωπα», του τηλεφωνούσαν νύχτα και του διηγούνταν τα νυχτοπερπατήματα της γυναίκας του σε καφετέριες και κλαμπ.

«Γνώρισέ μου καναλάρχες για να μπω στα media»

Οταν η γυναίκα του μένει έγκυος στο δεύτερο παιδί, ο Κούγιας πιστεύει ότι η σχέση μαζί της θα βελτιωθεί. Τα πράγματα, όπως υποστηρίζει, γίνονται χειρότερα. Αυτή προσλαμβάνει την ίδια βρεφοκόμο και συνεχίζει μέχρι τη γέννα να φοιτά στο εργαστήρι της δημοσιογραφίας.

Αρνείται να θηλάσει την κόρη τους Μαρία, που γεννιέται στις 21 Ιανουαρίου του 2005, και τον αφήνει απροειδοποίητα το καλοκαίρι παίρνοντας μαζί της τα δυο παιδιά για να πάει να μείνει στο σπίτι του στη Μύκονο. Εκεί φιλοξενεί τέσσερις άγνωστες γυναίκες. Τις νύχτες η γυναικοπαρέα γλεντοκοπά ασταμάτητα, όπως ο ίδιος πληροφορείται, ενώ κάθε ημέρα η σύζυγός του απλώνει το κορμί της στις κοσμικές πλαζ του νησιού παραχωρώντας συνεντεύξεις σε κουτσομπολίστικες εκπομπές, τις οποίες ο άντρας της βλέπει από την τηλεόραση, δουλεύοντας σαν είλωτας στην Αθήνα.

Οταν της προτείνει να κάνουν μαζί διακοπές στα Ιόνια νησιά, κάτι που συνήθιζε ο ίδιος επί είκοσι επτά συνεχή χρόνια, του απαντά: «Μισώ το Ιόνιο. Θέλω να μείνω στη Μύκονο με τις φίλες μου. Θέλω να κάνω καριέρα στην τηλεόραση και έχω ανάγκη τις δημόσιες σχέσεις στα κλαμπ». Τότε του έρχονται στο νου όλα όσα του είχε πει ο φίλος του ο εκδότης για τον καναλάρχη και τις σκοτεινές προθέσεις της γυναίκας που ο ίδιος τότε προβληματιζόταν αν θα έπρεπε να την παντρευτεί.

«Θέλω να μου γνωρίσεις τους καναλάρχες που έχεις πελάτες, να μου βρεις εκπομπή στην τηλεόραση να δουλέψω» φέρεται να του ξεφουρνίζει κάποιο βράδυ του καλοκαιριού στο σκάφος η Βατίδου. Αυτός προσποιείται ότι θα το κάνει για να μη χαλάσει τις διακοπές της γυναίκας του και των παιδιών του.

Το παράπονο και τα δάκρυα στο σκάφος...

Λίγοι άνθρωποι, κυρίως πολύ στενοί φίλοι του ποινικολόγου, γνωρίζουν το παράπονό του ακόμα και για τις πολύ προσωπικές στιγμές με τη γυναίκα του. Ο ίδιος φέρεται να τους έχει εκμυστηρευτεί ότι ο γάμος του είχε φτάσει στο σημείο μηδέν. «Πίεζα μια γυναίκα ακόμα και για να έχουμε ερωτική επαφή, έστω και μια φορά την εβδομάδα» φέρεται να έχει εξομολογηθεί σε στιγμές παραπόνου, κάτι που περιέχεται και στην 54σελιδη αίτησή του ασφαλιστικών μέτρων. Μάλιστα, όταν διαμαρτυρήθηκε στη γυναίκα του για τη συμπεριφορά της, εκείνη τού απάντησε ότι «δεν μπορεί να τον δει ερωτικά, ότι έκανε λάθος να παντρευτεί έναν άνθρωπο με τεράστια διαφορά ηλικίας και ότι μένει μαζί του για τα λεφτά».

Δεν θα ξεχάσει ποτέ τη νύχτα του Αυγούστου του 2005, όταν ύστερα από έντονη λογομαχία με το νεαρό μοντέλο έγειρε στην κουπαστή του σκάφους του κλαίγοντας για την ευτυχία που του είχε κλείσει την πόρτα. Τον βρήκε συντετριμμένο ο καπετάνιος του σκάφους του, ο Γιάννης Μενδρινός, ο οποίος του χτύπησε την πλάτη και του είπε: «Μην κάνεις έτσι, αφεντικό, για μια γυναίκα».

Η άτακτη κολλητή της και ο «κουνιστός» φίλος της

Φαρμάκι στάζει ο Αλέξης Κούγιας, όταν ξαναθυμάται τα παραστρατήματα μιας γυναίκας που λάτρεψε και αυτή τον πρόδωσε παίζοντας παιχνίδια πίσω από την πλάτη του. Ο γνωστός δικηγόρος είχε πληροφορηθεί ότι η Βατίδου έκανε παρέα με παντρεμένη, την οποία «ο άνδρας της -παρακολουθώντας το τηλέφωνο- την είχε πιάσει στα πράσα με ένα δικηγόρο». Αυτή η γυναίκα μαζί με άλλες «είχαν διαλύσει την οικογένειά τους “ζευγαρώνοντας” με νεαρούς εραστές», κάνοντας άσωτη και άστατη ζωή και μάλιστα παίρνοντας μαζί τους, στις κραιπάλες, «τα ανήλικα παιδιά τους».

Ο ίδιος τότε αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του. Κάθε μέρα όμως γινόταν μάρτυς σκηνών που τον εξαγρίωναν. Είναι χαρακτηριστικό ένα περιστατικό που ο ίδιος έχει διηγηθεί σε φίλους του. Η ξελογιάστρα κοσμική κυρία και ένας ομοφυλόφιλος είχαν διοργανώσει πάρτι στη Μύκονο. Ο «κουνιστός» φίλος της Βατίδου συνοδευόταν από τον εραστή του, ο οποίος ήταν γεμάτος τατουάζ, είχε βαμμένα νύχια στα χέρια και στα πόδια, και φορούσε σκουλαρίκια στα αφτιά και τη μύτη.

Κάποια στιγμή «το ζευγάρι των ομοφυλοφίλων άρχισε να φιλιέται στο στόμα και να χαϊδεύεται στα στήθη και στα γεννητικά όργανα». Ποιος είδε τον Θεό και δεν τον φοβήθηκε! Ο Κούγιας, κρατώντας στα χέρια του τα δυο του παιδιά, τους επιτέθηκε φραστικά και αυτοί για να τον εκδικηθούν «τού έβγαλαν χυδαία και κοροϊδευτικά τη γλώσσα, εικόνα που είδαν τα παιδιά του».
Η κατάσταση με τη σύζυγό του άρχισε να γίνεται μη αναστρέψιμη, όταν εκείνη άνοιξε γραφείο δημοσίων σχέσεων στη Γλυφάδα, με αποτέλεσμα να μην πατάει καθόλου στο σπίτι της. Η Βατίδου συμμετείχε σε όλα τα κοσμικά πάρτι της Αθήνας, φωτογραφιζόταν με πανάκριβες τουαλέτες, τσάντες και ακριβά παπούτσια, και χρησιμοποιούσε αλόγιστα τις χρυσές πιστωτικές κάρτες του άντρα της, όπως κατ’ επανάληψη ο ίδιος έχει αποκαλύψει, «τις οποίες εγώ πλήρωνα αγόγγυστα», όπως σημειώνει στα ασφαλιστικά του μέτρα. «Ολο αυτό το διάστημα η προσωπική και ερωτική επαφή μαζί της είχε περιοριστεί σε δύο φορές το μήνα και κατόπιν εντόνου προσωπικής πιέσεως...» αναφέρεται από τον ίδιο στα δικαστήρια.

«Ταρίφα 5.000 ευρώ για να συνεχίσω να μένω μαζί σου»

Στην 54σελιδη αίτηση ασφαλιστικών του μέτρων ο ποινικολόγος δεν παραλείπει να επαναλαμβάνει και να περιγράφει τις ατέλειωτες βραδιές κατά τις οποίες η σύζυγός του «αδιαφορούσε για οτιδήποτε μπορεί να λέγεται και να εννοείται ως συζυγική ζωή, έφευγε κάθε βράδυ από το σπίτι της, αμέσως μετά την ύπνωση των παιδιών της, είτε εγώ ήμουν στο σπίτι είτε έλειπα σε επαγγελματικό ταξίδι, και ερχόταν μετά τρεις ώρες».

Οταν ο Κούγιας τής έκανε παρατήρηση άλλη μια φορά για τη συμπεριφορά της, αυτή του απάντησε «ότι θέλει να χωρίσουν, ότι δεν θέλει τίποτα από το γάμο της, αναγνωρίζοντας ότι είναι η μοναδική υπαίτια του διαζυγίου». Αυτός αρνήθηκε, γιατί δεν ήθελε να διαλύσει το σπίτι του, σκεπτόμενος την ανατροφή των παιδιών του. Μάλιστα ισχυρίζεται ότι τότε η Βατίδου τού είπε πως «είναι πολύ νέα για να μείνει, χωρίς να κάνει έρωτα σε όλη της τη ζωή, αφού της ήταν αδύνατον πια να με δει σεξουαλικά, και ότι είναι βέβαιο ότι αν παραμείνουμε λίγο ακόμα μαζί, θα επιδιώξει την ερωτική της συνεύρεση με άλλον άντρα και τότε φοβάται ότι θα τη συλλάβω επ’ αυτοφώρω και θα της πάρω τα παιδιά».

Οταν ζευγάρι φίλων του ανέλαβε να γεφυρώσει τη διαφορά τους και να επιτύχει λύση αμοιβαίας συνύπαρξης, υπέστη ακόμα ένα σοκ. Η σύζυγός του, όπως περιγράφει ο Αλέξης Κούγιας, σε συνάντηση, ενώπιον του φιλικού του ζευγαριού, τη μαρτυρία του οποίου επικαλείται, με ειρωνική διάθεση άρχισε να του κάνει παζάρια για να μένουν κάτω από την ίδια στέγη, ενώ έφτασε να του ζητήσει 5.000 ευρώ για «να μείνει κοντά του» συμβατικά.

«Σαν άγριο ζώο μου επετέθη για να μου βγάλει τα μάτια»

Στα ασφαλιστικά του μέτρα ο γνωστός δικηγόρος περιγράφει τα περιστατικά της άγριας νύχτας του περασμένου Οκτωβρίου με διαφορετικό τρόπο από εκείνον με τον οποίο τα δημοσιοποίησε η οικογένεια Βατίδη. Λέει ότι η Βατίδου τού επιτέθηκε, όταν της άνοιξε την πόρτα του σπιτιού, όπου διέμεναν, στη Βουλιαγμένη.

«Τι ώρα είναι αυτή, ρε Εύη, που γυρίζεις; Τι ντύσιμο είναι αυτό; Και πώς αφήνεις τα παιδιά μόνα τους; Δεν ντρέπεσαι;» υποστηρίζει ότι της είπε. Αυτή όμως, όπως περιγράφει ο ίδιος, «σαν άγριο ζώο μού επετέθη, προσπαθώντας με τα νύχια της να με χτυπήσει στα μάτια... Κατάφερε να με χτυπήσει κοντά στο δεξί μάτι, με αποτέλεσμα να με ματώσει, ενώ συγχρόνως με γρατσούνισε στο στήθος μου. Αλλά το κυριότερο, με εντελώς πεζοδρομιακό ύφος μού απηύθυνε τη φράση «τι θέλεις, ρε μ...α, και δεν με αφήνεις ήσυχη; Ποιος είσαι; Πατέρας μου, για να μου κανονίσεις πότε θα φεύγω από το σπίτι και πότε θα γυρίζω;» Στην άγρια συζυγική σκηνή αναφέρεται και το περίφημο πια όργανο του τζακιού, που χρησιμοποιείται για να μεταφέρονται τα ξύλα. Ομως ο Κούγιας, κατά πλήρη αντίθεση με τους ισχυρισμούς της Βατίδου, επιμένει ότι η γυναίκα ήταν εκείνη που το έπιασε για να τού το φέρει στο κεφάλι και όχι ο ίδιος.

Ο ποινικολόγος θεωρεί ότι όλη η ιστορία με τα κολάρα που φορούσε η πρώην σύντροφός του ενώπιον των δημοσιογράφων, οι μηνύσεις και τα απίστευτου... κάλλους σκηνικά μπροστά από το αστυνομικό τμήμα ήταν στημένα από την οικογένεια Βατίδη και βάσει προμελετημένου σχεδίου. Μάλιστα ξαναφέρνει στο μυαλό του εικόνα που, όπως τονίζει, δεν πρόκειται να ξεχάσει στη ζωή του. Ο πεθερός του Νίκος Βατίδης φέρεται να του είπε μπροστά στον εμβρόντητο διοικητή του Α.Τ Βουλιαγμένης: «Μπορεί να είναι αλήθεια αυτά που λέει ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος»...


ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ - ΠΕΤΡΟΣ ΚΟΥΣΟΥΛΟΣ
Πηγή: Εφημερίδα «Espresso»

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Ανοιχτή ακρόαση για ηθοποιούς στο θέατρο Altera Pars

Ανοιχτή ακρόαση για άνδρες και γυναίκες ηθοποιούς διοργανώνουν ο θεατρικός οργανισμός Altera Pars και ο σκηνοθέτης Πέτρος Νάκος, για τις ανάγκες των κεντρικών παραγωγών του θεάτρου της ερχόμενης σεζόν 2018-2019. Πιο συγκεκριμένα, ζητούνται: - Άνδρες ηθοποιοί ερμηνευτικής ηλικίας 15 χρονών (οι υποψήφιοι αυτής της κατηγορίας μπορεί να…

Γιώργος Πλειός: «Να μη γίνουν τα fake news αφορμή για διακρίσεις εναντίον εναλλακτικών απόψεων»

Την άποψη ότι η όλη συζήτηση για τις παραποιημένες ειδήσεις ή αλλιώς «fake news» σχετίζεται πολλές φορές με την ηγεμονία στον δημόσιο λόγο, εξέφρασε σε συνέντευξή του ο καθηγητής Γιώργος Πλειός. Μάλιστα, όπως τόνισε, θα πρέπει να υπάρξει μεγάλη προσοχή όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα, για το οποίο πολύς λόγος γίνεται το τελευταίο…

«Γλυκυτάτη γαία πατρίς» με την Άννα Βαγενά στο θέατρο Μεταξουργείο

Ξεκίνησαν οι παραστάσεις του έργου «Γλυκυτάτη γαία πατρίς» στη σκηνή του θεάτρου Μεταξουργείο. Πρόκειται για θεατρική μεταφορά από τρία μικρά διηγήματα του τελευταίου βιβλίου της Βάσας Σολωμού Ξανθάκη, της συγγραφέως του «Γάμου». Η σκηνοθεσία και η σκηνική μεταφορά ανήκουν στην αγαπημένη Άννα Βαγενά. Με καταπληκτικές περιγραφές της ζωής…

Γιορτή πολιτισμού από τα «Παραπολιτικά 90,1»

Με αφορμή τη συμπλήρωση τεσσάρων χρόνων λειτουργίας, ο ραδιοφωνικός σταθμός «Παραπολιτικά 90,1» γιορτάζει μαζί με τους ακροατές του σε μια σειρά εκδηλώσεων με ελεύθερη είσοδο, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων Από τις 11 έως τις 13 Μαΐου και ώρες 10:00-22:00, θα λειτουργεί Bazaar με χιλιάδες βιβλία που θα κοστίζουν μόλις 1 ευρώ. Επίσης,…

Τριήμερο προβολών «Με το Βλέμμα της Κριτικής»

Άκρως επιτυχημένο κρίνεται το τριήμερο προβολών «Με το Βλέμμα της Κριτικής» που διεξήχθη στις 27, 28 και 29 Απριλίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, εμπλουτίζοντας φέτος την ετήσια δραστηριότητα της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (Π.Ε.Κ.Κ.). Για πρώτη φορά, όλες οι ταινίες που απέσπασαν το βραβείο της Π.Ε.Κ.Κ. τη χρονιά που…

Στο στόχαστρο η ελεύθερη δημοσιογραφία

Τα εγκλήματα κατά της ελευθεροτυπίας και των δημοσιογράφων δεν περιορίζονται στα απολυταρχικά καθεστώτα, όπως της Τουρκίας και της Αιγύπτου, αλλά πραγματοποιούνται σήμερα τόσο στις χώρες της Ευρώπης, όσο και σε αυτές του υπόλοιπου δημοκρατικού κόσμου. Σύμφωνα με την Έκθεση του διεθνούς οργανισμού Ρεπόρτερ Χωρίς Σύνορα για το 2018, η…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης