tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Θ. Ματίκα: Είμαι δύσκολη και όχι… γατούλα!

Θ. Ματίκα: Είμαι δύσκολη και όχι… γατούλα!

( 1 Ψήφος )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 04.08.08 05:31
 

Θάλεια ΜατίκαΓια την παρουσία της στη νέα σειρά που βρίσκεται στα σκαριά στον ΑΝΤ1, ως η ωραία Ελένη που δεν προσέχει καθόλου την εξωτερική της εμφάνιση, μίλησε σε συνέντευξή της η Θάλεια Ματίκα. Η γνωστή ηθοποιός αναφέρθηκε επίσης τόσο στα επαγγελματικά σχέδιά της για το χειμώνα, όσο και στην προσωπική της ζωή.

Παρακάτω όλα όσα είπε η Θάλεια Ματίκα στο περιοδικό «7 μέρες TV», αναλυτικά:

Υποδύεστε την Ελένη, αλλά η παρουσία σας θα είναι μια έκπληξη για τους τηλεθεατές.
Σίγουρα. Η Ελένη είναι μια κοπέλα που έχει σπουδάσει στη Νομική, έχει αδυναμία στον μπαμπά της (Δημήτρης Πιατάς) και δουλεύει στην οικογενειακή επιχείρηση με είδη υγιεινής. Είναι εργασιομανής και στην ουσία είναι σαν το γιο που ο πατέρας της δεν απέκτησε ποτέ. Επίσης, έχοντας περάσει στο παρελθόν μια ερωτική απογοήτευση έχει απαρνηθεί το ανδρικό φύλο.

Και ποιο είναι το αποτέλεσμα αυτής της άρνησης;
Δεν ασχολείται καθόλου με την εξωτερική της εμφάνιση, ντύνεται άτσαλα και δεν τονίζει καθόλου τη θηλυκή της πλευρά. Και σε ό,τι αφορά τη συμπεριφορά της προς τους άνδρες είναι εριστική, απότομη, επιθετική, είναι δύσπιστη απέναντί τους και τους έχει ουσιαστικά διαγράψει από τη ζωή της.

Δραστική απόφαση. Λίγες γυναίκες το κάνουν, οι περισσότερες δεν τηρούν μια τέτοια στάση.
Πιθανόν. Αν θυμηθούμε το «Δεσποινίς διευθυντής» θα δούμε ότι υπάρχει στη μυθοπλασία αυτός ο χαρακτήρας γυναίκας. Προσωπικά νομίζω ότι έχω κάποια κοινά στοιχεία με την Ελένη. Και στο δυναμισμό και στο ότι ασχολούμαι πολύ με τη δουλειά μου και στους άνδρες είμαι λίγο δύσκολη, δεν είμαι η γυναίκα γατούλα.

Μιλάμε για εξωτερική εμφάνιση και η τηλεόραση επιζητεί να έχει όμορφα πρόσωπα.
Η σόουμπιζ γενικά θέλει όμορφα πρόσωπα, όχι μόνο η τηλεόραση. Και αυτό συμβαίνει σε παγκόσμιο επίπεδο. Όταν είσαι καλλιτέχνης, σε οποιοδήποτε χώρο η καλή εμφάνιση είναι ένα ατού. Και νομίζω ότι στο εξωτερικό είναι πιο κολλημένοι με την τελειότητα. Γι’ αυτό και οι ηθοποιοί μπαίνουν στη διαδικασία των πλαστικών επεμβάσεων και του μπότοξ και βλέπεις σε σειρές όπως οι «Νοικοκυρές σε απόγνωση» γυναίκες ανέκφραστες. Διάβασα ότι η Σκάρλετ Γιόχανσον, η οποία είναι είκοσι τεσσάρων ετών, δέχεται πιέσεις να προσέχει τον εαυτό της γιατί έχει αρχίσει και σπάει. Εδώ στην Ελλάδα τα πράγματα είναι πολύ ήρεμα. Δεν πας σε ένα γραφείο παραγωγής και σου λένε ότι πρέπει να χάσεις έξι κιλά.

Μια ερωτική απογοήτευση έκανε την Ελένη να διαγράψει τους άνδρες. Εσείς;
Το έχω κάνει για αρκετό καιρό κι εγώ όταν βρέθηκα στη ίδια θέση, και έχω μείνει μόνη.

Σε πείσμα όσων λένε τα περιοδικά για την προσωπική ζωή των ηθοποιών;
Σε μερικά έχω διαβάσει σενάρια επιστημονικής φαντασίας.

Πάντως και οι άνδρες και οι γυναίκες περνάνε τελικά μεγάλες περιόδους χωρίς σχέση.
Φυσικά, ειδικά στις μέρες μας.

Έχουμε ξεχάσει το κεφάλαιο Πάρης. Πώς μπλέκεται με την ατημέλητη Ελένη;
Ο Πάρης (Πυγμαλίωνας Δαδακαρίδης) είναι πολύ ερωτευμένος με την αδελφή μου τη Νατάσα (Ελένη Αποστολοπούλου), με την οποία έχει σχέση, και αποφασίζει να την κλέψει γιατί οι γονείς μας μισιούνται θανάσιμα και δεν του τη δίνουν να την παντρευτεί. Αλλά κατά λάθος, αντί να κλέψει τη Νατάσα κλέβει εμένα.

Ρομαντική η κίνηση του Πάρη, παρά το αποτέλεσμα.
Ναι, είναι ένας ιππότης ο Πάρης. Πολύ καλός, ρομαντικός, πιστεύει στον έρωτα και την αγάπη και είναι πολύ ερωτευμένος με τη Νατάσα, η οποία είναι πολύ όμορφη, πολύ σέξι και προσέχει την εμφάνισή της, σε αντίθεση βεβαίως με την Ελένη.

Νιώθετε ότι υπάρχουν ακόμη ρομαντικοί άνδρες ή έχουν χάσει το ρομαντισμό τους στην πορεία;
Νομίζω ότι τον έχουν καταπιέσει σε μεγάλο βαθμό. Οι άνδρες είναι ανίκανοι να δείξουν τα συναισθήματά τους, να εκφραστούν αυτή τη στιγμή.

Για το ίδιο όμως κατηγορούν και τις γυναίκες.
Μπορεί, έχουν μεταλλαχθεί οι άνθρωποι. Είναι αυτό το δυτικό μοντέλο ζωής και σκέψης που έχει φέρει μεγάλες αλλαγές στις ανθρώπινες σχέσεις. Και οι ρυθμοί δεν τις αφήνουν να γίνουν ουσιαστικές. Όλοι μένουν στην επιφάνεια, δεν μπαίνουν στην ουσία μιας σχέσης.

Έχετε προσέξει την εμφάνισή σας για να αρέσετε σε κάποιον άνδρα;
Έχω προσπαθήσει, αλλά δεν μου βγαίνει. Εγώ γενικά με την εμφάνιση έχω ένα θέμα, δεν μπορώ να ασχοληθώ πολλή ώρα. Βαριέμαι το κομμωτήριο, βαριέμαι τα beaute, βαριέμαι γενικά την όλη διαδικασία. Όταν λοιπόν αποφασίσω να το κάνω κρατάει μερικές μέρες και μετά καταρρέει το οικοδόμημα. Μου αρέσει περισσότερο η φυσική ομορφιά. Οι απλοί άνθρωποι, οι οποίοι δεν είναι δεσμευμένοι με την εμφάνισή τους και αυτό που μετρά ουσιαστικά είναι αυτό που αποπνέουν.

Τι δεν θα κάνατε ποτέ από αυτά που συνήθως κάνουν οι γυναίκες για να κερδίσουν έναν άνδρα;
Δεν θα άλλαζα προσωπικότητα. Παρατηρώ ότι κάποιες γυναίκες με σκοπό να κερδίσουν έναν άνδρα προσπαθούν να εκμαιεύσουν τα πράγματα που του αρέσουν και να συμπεριφερθούν έτσι. Αν πει ότι του αρέσει να μαγειρεύει η γυναίκα, κλείνονται στην κουζίνα και τον περιμένουν με ένα φαγητό. Οτιδήποτε όμως είναι προσποιητό κάποια στιγμή βγαίνει στην επιφάνεια.

Να μη ρωτήσω τη σχέση σας με την κουζίνα...
Την έχω στην πρίζα άραγε; Δεν προλαβαίνω και πρέπει να έχεις και τη διάθεση να το κάνεις. Που δεν την έχω.

Ίσως αλλάζουν τα πράγματα σε μια μακροχρόνια σχέση.
Εγώ δεν το κατέκτησα αυτό το σπορ ούτε στις μακροχρόνιες σχέσεις.

Πέρα από τη σειρά με τι άλλο ασχολείστε;
Κάνουμε γυρίσματα για την ταινία «Ο Ηλίας του 16ου» που θα βγει στις 18 Δεκεμβρίου με σκηνοθέτη τον Νίκο Ζαπατίνα. Πρωταγωνιστεί ο Πέτρος Φιλιππίδης και μια πλειάδα υπέροχων ηθοποιών. Θα συνεχιστεί για δεύτερη χρονιά ο «Μπακαλόγατος» στο θέατρο Μουσούρη και θα κάνω και μια παράσταση στα μέσα Νοεμβρίου, το «Δάσος» του Μάμετ με τον Τάσο Ιορδανίδη, σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Καραντινάκη. Θα παίζουμε Δευτερότριτα στο θέατρο του Γιώργου Αρμένη στα Εξάρχεια.

Τα ερωτικά του Πάρη και της Ελένης θα τα δούμε από τον Οκτώβριο. Η δική σας προσωπική ζωή πώς είναι αυτό το διάστημα;
Δεν απαντώ σε τέτοιες ερωτήσεις, δεν νομίζω ότι αφορούν κανέναν πέρα από τους γονείς και τους φίλους μου.

Είστε ειλικρινής σε τέτοια ζητήματα με τους φίλους;
Με τους ανθρώπους που θεωρώ φίλους μου και είναι πολύ εκλεκτοί για μένα τα λέω όλα.

Ακόμη και τα στραβά που έχετε κάνει;
Ειδικά αυτά.

Κάνοντας μια αναδρομή θεωρείτε ότι έχετε σταθεί τυχερή;
Στις μακροχρόνιες σχέσεις, ναι, έχω σταθεί τυχερή.

Πιστεύετε ότι κάπου εκεί έξω υπάρχει το άλλο μας μισό ή όλα αυτά είναι για τις ωραίες ροζ ταινίες;
Θέλω να το πιστεύω αυτό. Είμαι ρομαντική,  όχι όμως με την έννοια που δίνουμε συνήθως, αλλά σε έναν πιο ουσιαστικό βαθμό. Και μάλιστα δεν το εκδηλώνω εύκολα, το προστατεύω.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

«Μαμά, γιατί θηλάζεις;»

Κυκλοφόρησε το παιδικό βιβλίο «Μαμά γιατί θηλάζεις» από τις εκδόσεις Οσελότος, που δημιουργήθηκε μέσα από τη συλλογική προσπάθεια της Μαρίας Δανιήλ-Παιδιάτρου, της Έφης Κουκουτσάκη-Μαίας και της Νατάσας Δανιήλ-φιλολόγου και εικονογράφου. Είναι αφιερωμένο σε όλες τις μαμάδες, αλλά απευθύνεται σε όλη την οικογένεια. Τα βάσανα της…

«Ο Άπιστος Θωμάς» του Καραβάτζιο

Ο εν λόγω πίνακας, με τίτλο «Ο Άπιστος Θωμάς», αποτελεί έργο του Μικελάντζελο Μερίτζι ντα Καραβάτζιο και τον ζωγράφισε περίπου το 1602-3, δηλαδή στις αρχές της εποχής Μπαρόκ.  Μερικά από τα χαρακτηριστικά του καλλιτεχνικού ύφους της περιόδου είναι το έντονο διακοσμητικό στοιχείο, η κίνηση, το συναίσθημα, τα έντονα χρώματα και οι έντονες…

Ο πόνος δε μένει πια εδώ…

Σήμερα ξεκίνησες από τα χτες. Ούτε καφές, ούτε κουλούρι. Γύρισες τα μαγαζιά, φόρτωσες σακούλες και χαρτιά τον ουρανό, έτρεξες για γλυκά, ζωγράφισες κάρτες, έκοψες κορδέλες, υλικά και συνήθειες. Και σαν όλα πια πήραν μια θέση στη σκηνή, έκανες ένα βήμα πίσω.  Λεπτό πανί στο χρώμα της άμμου, φουσκωτές γιρλάντες με ασημένια στολίδια, λεπτά…

Απόψε κλείδωσε… δε θα γυρίσω

Είναι κάποιες μέρες που δεν ξημερώνουν. Κρεμιούνται από την κουπαστή, τσαλαβουτούν σε νερά, γεμίζουν λάσπες και αφήνουν πατημασιές μέχρι το αύριο. Σε προσπερνούν, νιώθεις τη στάχτη τους να σε σκεπάζει πριν καν καείς, γεμίζουν με αέρα βορινό τα μπατζάκια σου μα εσύ στέκεσαι. Από συνήθεια. Από απόγνωση. Από απορία. Ποτέ δε σου εξήγησε…

Άνθρωποι από καλό χαρμάνι…

Κάθε πρώτη του Μάη, στο πλακόστρωτο έξω από το πατρικό της γιαγιάς μου τραβούσε χειρόφρενο το αγροτικό της Τασίας. Φορτωμένο με κασόνια, διαλυμένα πλαστικά, ιμάντες από χοντρό πανί, αρώματα εξοχής και μερικές σταγόνες πετρέλαιο στο κούτελο. Μια ντουντούκα από εφημερίδα, όπερα στο κασετόφωνο και ένα κομμένο λεμόνι σε πλαστικό ποτήρι. Τα…

ΕΚΠΛΗΞΗ IX: Για 9η χρονιά οι καλλιτέχνες στο πλευρό των αστέγων

Για μια ακόμη χρονιά, η καλλιτεχνική κοινότητα συσπειρώνεται επιστρατεύοντας τη δύναμη της τέχνης προς όφελος των αστέγων της Αθήνας, μέσα από την «ΕΚΠΛΗΞΗ», την ετήσια έκθεση της εικαστικής πλατφόρμας του artAZ, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με την ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΚΟ. Η μεγάλη εικαστική γιορτή, που αναδεικνύει το κοινωνικό πρόσωπο της…

Έλα να ξαπλώσεις δίπλα μου

Έλα να ξαπλώσεις δίπλα μου. Όχι, μη θυμώνεις. Δε θέλω κάτι πονηρό, δε σου ζητάω αυτό που πιστεύεις. Θέλω μόνο να ξαπλώσεις δίπλα μου και να μου κρατήσεις το χέρι, ξορκίζοντας όλους τους φόβους και τις αδυναμίες μου. Θέλω να αισθανθώ την παρουσία σου δίπλα μου να με διαβεβαιώνει πως όλα θα πάνε καλά, όταν εγώ είμαι πεπεισμένη για το…

Μια κριτική για την ταινία It

Το It, η κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου του Stephen King, μου κέντρισε το ενδιαφέρον στο να θελήσω να το παρακολουθήσω. Η ταινία περιστρέφεται γύρω από το χαρακτήρα ενός τρομακτικού κλόουν ο οποίος κυνηγάει και φοβίζει μία παρέα παιδιών. Έχοντας δει την κλασική τηλεοπτική σειρά It του 1990 με τον ανεπανάληπτο Tim Burry, θεωρώ πως…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Η γυναίκα που χαμογελούσε πάντα

Μια γυναίκα κάποτε χαμογελούσε πάντα. Όλη την ημέρα, όλες τις ώρες, όλα…

Μιζέρια, ο ύπουλος εχθρός της κοινωνίας

Φίλε Άλκιμε!  Έπειτα από μια βροχή, αν είσαι τυχερός και στρέψεις το…

10 σοφές φράσεις του μεγάλου μας ποιητή Γιάννη Ρίτσου

Ο Γιάννης Ρίτσος, ο ποιητής της Ρωμιοσύνης, αποτελεί έναν από τους…

Ξεπερνώντας το αίσθημα ζήλιας για τους άλλους

Το αίσθημα της ζήλιας είναι λίγο πολύ γνωστό σε όλους. Εμφανίζεται σε…

Πώς να εντοπίσετε τις φοβίες σας και να απαλλαγείτε από αυτές

Ο φόβος είναι ένα ανθρώπινο συναίσθημα που προκαλείται εξαιτίας κάποιας…

Για τα «όχι» που άκουσα στη ζωή μου

Όλα τα όχι που άκουσα στη ζωή μου με έκαναν άνθρωπο δυνατότερο και…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης