tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Η συνέντευξη της Βανδή στο «Nitro» και το... Photoshop!

Η συνέντευξη της Βανδή στο «Nitro» και το... Photoshop!

( 19 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 03.12.07 04:03
 

Δέσποινα ΒανδήΜεγάλος θόρυβος έχει προκληθεί μετά τη συνέντευξη της Δέσποινας Βανδή, που δημοσιεύεται στο «Nitro» Δεκεμβρίου! Ο λόγος δεν είναι τα όσα είπε η γνωστή τραγουδίστρια, αλλά η φωτογραφία της που βρίσκεται στο εξώφυλλο του περιοδικού. Συγκεκριμένα, τις τελευταίες ημέρες έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο μια άλλη, η οποία φέρεται να είναι η πραγματική (πριν την επεξεργασία με το Photoshop) και κάθε άλλο παρά κολακεύει τη Δέσποινα, αφού δείχνει εμφανέστατα τα σημάδια που έχει αφήσει πάνω της ο χρόνος.

Φυσικά, ύστερα από όλα αυτά, έχουν προκληθεί πολλές αντιδράσεις από τους υποστηρικτές, αλλά και τους πολέμιους της καλλιτέχνιδας. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η φερόμενη ως original φωτογραφία δεν είναι αληθινή και πως έχει υποστεί επεξεργασία μετά την κυκλοφορία του «Nitro», ενώ άλλοι επιμένουν ότι το ρετουσάρισμα έχει γίνει από τους ανθρώπους του περιοδικού πολύ πριν αυτό βγει στα περίπτερα.

Ορισμένοι από τους θαυμαστές της, μάλιστα, υποστηρίζουν ότι από πίσω βρίσκονται άνθρωποι που θέλουν να βλάψουν το είδωλό τους και γι’ αυτό το λόγο διοχέτευσαν στο διαδίκτυο την περίφημη φωτογραφία της. Κάποιοι άλλοι λένε ότι πίσω από όλα αυτά είναι οι Coldplay, που θέλουν να εκδικηθούν για την ομοιότητα του «Θέλω» με το «Clocks».

Όπως και να ‘χει, πάντως, πρέπει να πούμε ότι, ομολογουμένως, η διαφορά των δύο φωτογραφιών είναι αρκετά μεγάλη και είτε είναι αληθινές, είτε ψεύτικες κάνουν αρνητική διαφήμιση τόσο στη Βανδή, όσο και στο περιοδικό που τις δημοσίευσε. Στην τελική, πάντως, το «Nitro», μετά από όλα αυτά, ίσως πουλήσει και κάτι παραπάνω, σε αντίθεση με τη Δέσποινα, που μόνο ζημιά μπορεί να προκληθεί στην καριέρα της και το νέο της άλμπουμ.

Εμείς δεν θα εκφράσουμε την άποψή μας για τη γνησιότητα ή όχι της φωτογραφίας που κυκλοφορεί από mailbox σε mailbox, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι να την παραθέσουμε παρακάτω για να βγάλετε μόνοι τα δικά σας συμπεράσματα. Περιμένουμε τα σχόλιά σας…

Δέσποινα Βανδή

Δέσποινα Βανδή

Παρακάτω ακολουθούν μερικά αποσπάσματα της συνέντευξης της Δέσποινας Βανδή, που πλέον έρχεται σε δεύτερη μοίρα:

Για την άποψη που λέει ότι το «Θέλω» είναι αντιγραφή του «Clocks» των Coldplay, είπε: «Η ενορχήστρωση και η μελωδία μπορεί να μοιάζουν. Πολλές φορές λένε ότι ένα τραγούδι είναι ίδιο με ένα άλλο, όμως «ίδιο» σημαίνει ίδιες νότες. Αν πας να παίξεις τη μελωδία του «Θέλω» και τη μελωδία των Coldplay, βλέπεις πως δε έχει καμία σχέση η μία με τη  άλλη. Είναι η ενορχήστρωση και το πιάνο στην εισαγωγή που δίνουν την εντύπωση ότι μοιάζουν. Πραγματικά δε στάθηκα ποτέ σε αυτό το πράγμα, στο γεγονός πως κάποιοι εναντιώθηκαν στον Φοίβο. Αυτά έχουν συμβεί πολλές φορές στη δισκογραφία. Σ’ αυτό που στέκομαι είναι πως το τραγούδι είναι πέντε εβδομάδες νούμερο ένα. Δεν είναι τυχαίο αυτό».

Ερωτηθείς για το αν τσαντίστηκε, όπως γράφτηκε, όταν πέρυσι την άνοιξη ο Φοίβος έγραψε κομμάτια για τον δίσκο της Μάρως Λύτρα, τόνισε: «Α, ναι, ήμουν έξαλλη, τα νεύρα μου! Του ούρλιαζα “Πώς είναι δυνατόν να γράψεις δίσκο στη Μάρω Λύτρα και να γράφεις στην Κοκκίνου όλα αυτά τα χρόνια; Και πώς τόλμησες να γράψεις στη Γαρμπή”. Μα είμαστε σοβαροί, τώρα; Εγώ πραγματικά εύχομαι στους καινούριους τραγουδιστές να έχουν την ευτυχία να τους γράφει ένας συνθέτης σαν το Φοίβο. Αυτό δεν αλλάζει κάτι στη δική μου πορεία ή στη σχέση μου μαζί του, είναι αστείο. Αλλά πρέπει σώνει και καλά να υπάρχει ίντριγκα».

Για το ποιο σημείο πάνω της θα ήθελε διαφορετικό και για το αν ποτέ θα έκανε πλαστική, ανέφερε: «Θα ήθελα να έχω πιο σαρκώδη χείλη. Κι αν είχα κάνει πλαστική, να είσαι βέβαιη πως θα τα είχα αποκτήσει. Όμως οι επεμβάσεις στο πρόσωπο με φρικάρουν, γιατί, αν κάτι πάει στραβά, δεν αλλάζει, ούτε καμουφλάρεται. Ειλικρινά, δεν ξέρω πώς θα το αντιμετωπίσω στο μέλλον. Θα ήθελα να υπήρχε μια νέα γενιά πλαστικών επεμβάσεων που να μη χρειάζεται κανείς ολική νάρκωση. Όπως θα ‘θελα να μπορείς να τρως ό,τι θες και να μην παχαίνεις».

Για τα όσα γράφονται ότι είναι ανορεξική, επισήμανε: «Δεν υπήρξα ποτέ ανορεξική, απλώς στέγνωσε το σώμα μου από την πολλή άσκηση. Άσε που δε θέλει και πάρα πολύ για να χάσεις όταν είσαι εργαζόμενη μητέρα».

Για τα όσα είχε πει παλαιότερα ότι θα έκανε παιδιά και χωρίς να παντρευτεί, τόνισε: «Ο γάμος είναι τυπική διαδικασία. Εγώ θα έκανα παιδί με τον Ντέμη και χωρίς να παντρευτούμε. Εκείνος, παραδοσιακός τύπος βλέπεις, ήθελε να προηγηθεί ο γάμος μας. Πάντως, ήταν ένα πολύ μεγάλο πάρτι που κάναμε με τους φίλους μας και το απόλαυσα. Παρόλο που ήμουν κατά των νυφικών, έβαλα ένα καταπληκτικό νυφικό της Σήλιας και ντύθηκα σαν την Άρτα με τα Γιάννενα, κάτι που δεν είναι το στιλ μου. Όμως το ευχαριστήθηκα πολύ».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Ο πόνος δε μένει πια εδώ…

Σήμερα ξεκίνησες από τα χτες. Ούτε καφές, ούτε κουλούρι. Γύρισες τα μαγαζιά, φόρτωσες σακούλες και χαρτιά τον ουρανό, έτρεξες για γλυκά, ζωγράφισες κάρτες, έκοψες κορδέλες, υλικά και συνήθειες. Και σαν όλα πια πήραν μια θέση στη σκηνή, έκανες ένα βήμα πίσω.  Λεπτό πανί στο χρώμα της άμμου, φουσκωτές γιρλάντες με ασημένια στολίδια, λεπτά…

Απόψε κλείδωσε… δε θα γυρίσω

Είναι κάποιες μέρες που δεν ξημερώνουν. Κρεμιούνται από την κουπαστή, τσαλαβουτούν σε νερά, γεμίζουν λάσπες και αφήνουν πατημασιές μέχρι το αύριο. Σε προσπερνούν, νιώθεις τη στάχτη τους να σε σκεπάζει πριν καν καείς, γεμίζουν με αέρα βορινό τα μπατζάκια σου μα εσύ στέκεσαι. Από συνήθεια. Από απόγνωση. Από απορία. Ποτέ δε σου εξήγησε…

Άνθρωποι από καλό χαρμάνι…

Κάθε πρώτη του Μάη, στο πλακόστρωτο έξω από το πατρικό της γιαγιάς μου τραβούσε χειρόφρενο το αγροτικό της Τασίας. Φορτωμένο με κασόνια, διαλυμένα πλαστικά, ιμάντες από χοντρό πανί, αρώματα εξοχής και μερικές σταγόνες πετρέλαιο στο κούτελο. Μια ντουντούκα από εφημερίδα, όπερα στο κασετόφωνο και ένα κομμένο λεμόνι σε πλαστικό ποτήρι. Τα…

ΕΚΠΛΗΞΗ IX: Για 9η χρονιά οι καλλιτέχνες στο πλευρό των αστέγων

Για μια ακόμη χρονιά, η καλλιτεχνική κοινότητα συσπειρώνεται επιστρατεύοντας τη δύναμη της τέχνης προς όφελος των αστέγων της Αθήνας, μέσα από την «ΕΚΠΛΗΞΗ», την ετήσια έκθεση της εικαστικής πλατφόρμας του artAZ, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με την ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΚΟ. Η μεγάλη εικαστική γιορτή, που αναδεικνύει το κοινωνικό πρόσωπο της…

Έλα να ξαπλώσεις δίπλα μου

Έλα να ξαπλώσεις δίπλα μου. Όχι, μη θυμώνεις. Δε θέλω κάτι πονηρό, δε σου ζητάω αυτό που πιστεύεις. Θέλω μόνο να ξαπλώσεις δίπλα μου και να μου κρατήσεις το χέρι, ξορκίζοντας όλους τους φόβους και τις αδυναμίες μου. Θέλω να αισθανθώ την παρουσία σου δίπλα μου να με διαβεβαιώνει πως όλα θα πάνε καλά, όταν εγώ είμαι πεπεισμένη για το…

Μια κριτική για την ταινία It

Το It, η κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου του Stephen King, μου κέντρισε το ενδιαφέρον στο να θελήσω να το παρακολουθήσω. Η ταινία περιστρέφεται γύρω από το χαρακτήρα ενός τρομακτικού κλόουν ο οποίος κυνηγάει και φοβίζει μία παρέα παιδιών. Έχοντας δει την κλασική τηλεοπτική σειρά It του 1990 με τον ανεπανάληπτο Tim Burry, θεωρώ πως…

Η γυναίκα που χαμογελούσε πάντα

Μια γυναίκα κάποτε χαμογελούσε πάντα. Όλη την ημέρα, όλες τις ώρες, όλα τα δευτερόλεπτα. Κάθε άνθρωπος που τη γνώριζε απορούσε. Πώς είναι δυνατόν, ποτέ της δεν αντιμετώπισε προβλήματα και δυσκολίες; Η φήμη της είχε διαδοθεί παντού. Ήθελαν πολλοί να μάθουν ποιο είναι αυτό το κλειδί και η κοσμοθεωρία της για την ευτυχισμένη ζωή. Ένας…

Εκδήλωση αλληλεγγύης με προβολή της μεσαίου μήκους ταινίας «Μέρες Βροχής»

Αφορμή για να στηθεί μια όμορφη εκδήλωση αλληλεγγύης θα αποτελέσει η προβολή της ταινίας μυθοπλασίας «Μέρες Βροχής» (Rainy Days) του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου σε σενάριο Σίμου Οικονομίδη, που θα προβληθεί την Τρίτη 13 Νοεμβρίου στις 19:00 στον κινηματογράφο Studio new star art cinema στην Αθήνα. Πρόκειται για μια μεσαίου μήκους ταινία…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Η μάστιγα της Ήπιας Κατάθλιψης

Πολλοί άνθρωποι επιλέγουν, για λίγο ή μεγάλο διάστημα, να ζουν μια ήπια…

Πώς να ελέγχεις τα συναισθήματά σου

Η αλήθεια είναι ότι κανένας κοινωνικός θεσμός δεν μας έμαθε πώς να…

Για έναν καλύτερο κόσμο

Οι άνθρωποι είμαστε περίεργα πλάσματα. Και ενίοτε αψυχολόγητα. Οι…

Στο δρόμο για την τελειότητα, χάσαμε την αξία...

Ώρες ώρες κάθομαι και σκέφτομαι, πόσο πιο απλά ήταν τα πράγματα κάποτε…

Η αποκάλυψη του χαρακτήρα μας

Η έννοια της προσωπικότητάς μας αφορά στον τρόπο που συμπεριφερόμαστε ή…

Η γυναίκα που χαμογελούσε πάντα

Μια γυναίκα κάποτε χαμογελούσε πάντα. Όλη την ημέρα, όλες τις ώρες, όλα…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης