tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Οι υποψηφιότητες των Όσκαρ για το 2009

Οι υποψηφιότητες των Όσκαρ για το 2009

( 1 Ψήφος )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Παρασκευή, 23.01.09 00:08
 

oscar_7475678b.jpgΗ ταινία "Η απίστευτη ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον" του Ντέιβιντ Φίντσερ συγκεντρώνει 13 υποψηφιότητες για Όσκαρ και αποτελεί το φαβορί των βραβείων, όπως ανακοινώθηκε από τους διοργανωτές την Πέμπτη (22/1).

Μεταξύ των υποψηφιοτήτων της  είναι αυτή για το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, το Όσκαρ Καλύτερης Σκηνοθεσίας για τον Ντέιβιντ Φίντσερ και το Όσκαρ 'Α Ανδρικού Ρόλου για τον Μπραντ Πιτ.

Η ταινία "Ανάμεσα στους τοίχους" (Γαλλία), που κέρδισε τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών, βρίσκεται μεταξύ των πέντε ταινιών που είναι υποψήφιες για το Όσκαρ Καλύτερης Ξένης Ταινίας.

Υποψήφιες στην κατηγορία αυτήν είναι επίσης οι ταινίες "Βαλς με τον Μπασίρ" (Ισραήλ), "Το Σύνδρομο Μπάαντερ Μάινχοφ" (Γερμανία), "Revanche" (Αυστρία) και "Departures" (Ιαπωνία).

Οι Αμερικανοί ηθοποιοί Μπραντ Πιτ, Σον Πεν και Μίκι Ρουρκ είναι υποψήφιοι για το Όσκαρ 'Α Ανδρικού Ρόλου.

Ο Μπραντ Πιτ είναι υποψήφιος για το ρόλο του στην ταινία "Η απίστευτη ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον", ο Σον Πέν για το ρόλο του στην ταινία "Milk" και ο Μίκι Ρουρκ για την ταινία "Ο Παλαιστής". Οι άλλοι δύο υποψήφιοι είναι ο Ρίτσαρντ Τζένκινς για την ταινία "Ο Επισκέπτης" και ο Φρανκ Λανγκέλα για την ταινία "Frost/Nixon, η αναμέτρηση".

Υποψήφιες για το Όσκαρ Ά Γυναικείου Ρόλου είναι οι ηθοποιοί: Κέιτ Ουίνσλετ για την ταινία "Σφραγισμένα Χείλη", η Αντζελίνα Τζολί για την ταινία "Η Ανταλλαγή", η Μέριλ Στριπ για την ταινία "Αμφιβολία", η Μελίσα Λεό για την ταινία "Frozen River" (Παγωμένο Ποτάμι) και η Άν Χάθαγουεϊ για την ταινία "Η Ρέιτσελ παντρεύεται".

Υποψήφιος για το Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου είναι μετά θάνατον ο Χιθ Λέτζερ για την ερμηνεία του "Τζόκερ" στον "Σκοτεινό Ιππότη".

Παρακάτω οι υποψηφιότητες των Όσκαρ, αναλυτικά:

Καλύτερης ταινίας
Slumdog Millionaire
The Curious Case of Benjamin Button
Frost/Nixon
Milk
The Reader

Πρώτου Γυναικείου Ρόλου
Αν Χάθαγουεϊ - Rachel Getting Married
Αντελίνα Τζολί - Changeling
Μαρία Λίο - Frozen River
Κέιτ Γουίνσλετ - The Reader
Μέριλ Στριπ - Doubt

Πρώτου Ανδρικού Ρόλου
Μίκι Ρουρκ - The Wrestler
Φρανκ Λανγκέλα - Frost/Nixon
Σον Πεν - Milk
Ρίτσαρντ Τζέκινς - The Visitor
Μπραντ Πιτ - The Curious Case of Benjamin Button

Δεύτερου Γυναικείου Ρόλου
Μαρίζα Τομέι - The Wrestler
Πενέλοπε Κρουζ - Vicky Cristina Barcelona
Βιόλα Ντέιβις – Doubt
Ταραιϊτζί Χένσον - the Curious Case of Benjamin Button

Δεύτερου Αντρικού Ρόλου
Χιθ Λέτζερ - The Dark Knight
Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν - Doubt
Τζος Μπρόλιν - Milk
Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ - tropic Thunder
Μάικλ Σάμον - Revolutionary Road

Καλύτερης Σκηνοθεσίας
Ντάνι Μπόιλ - Slumdog Millionaire
Ντέιβιντ Φίντσερ - The Curious Case Of Benjamin Button
Ρον Χάουαρντ - Froxt/Nixon
Γκας Βαν Σαντ - Milk
Στέφεν Ντάλντρι - The Reader

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης