tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Χρυσές Σφαίρες: Κυριαρχεί με επτά υποψηφιότητες «Ο λόγος του βασιλιά»

Χρυσές Σφαίρες: Κυριαρχεί με επτά υποψηφιότητες «Ο λόγος του βασιλιά»

( 0 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Τετάρτη, 15.12.10 01:20
 

Χρυσές Σφαίρες

Έχοντας επτά συμμετοχές για τις «Χρυσές Σφαίρες», η ταινία «Ο λόγος του βασιλιά» του Τομ Χούπερ προηγείται στις υποψηφιότητες των βραβείων, οι οποίες ανακοινώθηκαν την Τρίτη το απόγευμα (ώρα Ελλάδας) στο Λος Άντζελες. Ακολουθούν οι ταινίες «Social Network» του Ντέιβιντ Φίντσερ και «The Fighter» του Ντέιβιντ Ο. Ράσελ με έξι υποψηφιότητες.

Παρακάτω δείτε τις βασικές υποψηφιότητες των 68ων «Χρυσών Σφαιρών», αναλυτικά:

Καλύτερη δραματική ταινία

Μαύρος Κύκνος
The fighter
Inception
The King’s speech
The Social network

Καλύτερη σκηνοθεσία

Ντάρεν Αρονόφσκι (Μαύρος Κύκνος)
Ντέιβιντ Ο. Ράσελ (The fighter)
Κρίστοφερ Νόλαν (Inception)
Τομ Χολαντ (Ο λόγος του βασιλιά)
Ντέιβιντ Φίντσερ (The Social network)

Καλύτερη γυναικεία ερμηνεία σε δραματική ταινία

Χάλι Μπέρι (Frankie and Alice)
Νικόλ Κίντμαν (Rabbit Hole)
Τζένιφερ Λόρενς (Winter’s bone)
Νάταλι Πόρτμαν (Μαύρος Κύκνος)
Μισέλ Γουίλιαμς (Blue Valentine)

Καλύτερη ανδρική ερμηνεία σε δραματική ταινία

Τζέσι Αϊζενμπεργκ (The Social network)
Κόλιν Φερθ (Ο λόγος του βασιλιά)
Ράιαν Γκόσλινγκ (Blue Valentine)
Μαρκ Γουόλμπεργκ (The fighter)
Τζέιμς Φράνκο (127 ώρες)

Καλύτερη κωμωδία η μιούζικαλ

Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων
Τα παιδιά είναι εντάξει
Burlesque
Red
The tourist

Καλύτερη γυναικεία ερμηνεία σε κωμωδία ή μιούζικαλ

Ανέτ Μπένινγκ (Τα παιδιά είναι εντάξει)
Τζουλιάν Μουρ (Τα παιδιά είναι εντάξει)
Αν Χάθαγουεϊ (Love and other drugs)
Αντζελίνα Τζολί (The tourist)
Εμμα Στόουν (Εasy Α)

Καλύτερη ανδρική ερμηνεία σε κωμωδία ή μιούζικαλ

Τζόνι Ντεπ (Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων)
Τζόνι Ντεπ (The tourist)
Πολ Τζιαμάτι (Barney’s version)
Τζέικ Τζίλενχααλ (Love and other drugs)
Κέβιν Σπέισι (Casino Jack)

Καλύτερη β΄ ανδρική ερμηνεία

Κρίστιαν Μπέιλ (The fighter)
Αντριου Γκάρφιλντ (The Social network)
Μάικλ Ντάγκλας (Wall Street: Το χρήμα ποτέ δεν κοιμάται)
Τζέρεμι Ρένερ (The town)
Τζέφρεϊ Ρας (Ο λόγος του βασιλιά)

Καλύτερη β΄ γυναικεία ερμηνεία

Εϊμι Ανταμς (The fighter)
Eλενα Μπόναμ Κάρτερ (Ο λόγος του βασιλιά)
Μίλα Κούνις (Μαύρος Κύκνος)
Μελίσα Λίο (The fighter)
Τζάκι Γουίβερ (Animal kingdom)

Καλύτερη ξενόγλωσση (μη αγγλόφωνη) ταινία

Biutiful (Μεξικό/ Ισπανία)
The concert (Γαλλία)
The edge (Ρωσία)
Είμαι ο έρωτας (Ιταλία)
In a better world (Δανία)

 

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Καρυωτάκης - Πολυδούρη: Μια ιστορία από το παρελθόν

Είναι φορές που δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις αν τα γεγονότα που…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης