tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Τον Μάρτιο του 2017 στις αίθουσες η ιστορική ταινία «Έξοδος 1826» (trailer)

Τον Μάρτιο του 2017 στις αίθουσες η ιστορική ταινία «Έξοδος 1826» (trailer)

( 1 Ψήφος )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Κυριακή, 09.10.16 03:43
 

 Τον Μάρτιο του 2017 στις κινηματογραφικές αίθουσες η ελληνική ιστορική ταινία «Έξοδος 1826»

Η ιστορική ταινία «Έξοδος 1826» του Βασίλη Τσικάρα ολοκλήρωσε τα γυρίσματά της, καθώς πραγματοποιήθηκε και η λήψη των extra σκηνών μάχης στην Κρώμνη Γιαννιτσών. Σύμφωνα με τον ίδιο τον σεναριογράφο και σκηνοθέτη, η προβολή της στις κινηματογραφικές αίθουσες αναμένεται τον Μάρτιο του 2017.

Πρόκειται για ένα πολεμικό δράμα, που πραγματεύεται την ιστορία 120 ανδρών (Βλάχων) από τη Σαμαρίνα Γρεβενών, οι οποίοι έσπευσαν να βοηθήσουν στην Έξοδο του Μεσολογγίου. Στην ταινία παρακολουθούμε  τη δύσκολη πορεία αυτών των ανθρώπων από τα Γρεβενά μέχρι το Μεσολόγγι, η οποία διήρκησε δέκα ημέρες γεμάτες εμπόδια, απρόοπτα, εντάσεις και συγκρούσεις.

Την ίδια στιγμή, εξελίσσονται κι άλλες ιστορίες…
Οι γυναίκες που μένουν πίσω περιμένοντας τους άντρες τους.
Ο Τούρκος Φρούραρχος της Άρτας, που βρίσκεται υπό πίεση εξαιτίας μιας εξαφάνισης μιας περιπόλου στα βουνά απ’ όπου διέρχονται οι Σαμαριναίοι.
Ο Ιμπραήμ πασάς που ετοιμάζεται να επιτεθεί στο Μεσολόγγι.

Το τέλος της ταινίας είναι ηρωικό, καθώς οι Σαμαριναίοι συγκρούονται κι αυτοί με τον πολυάριθμο στρατό των Τουρκοαιγυπτίων στις 10 Απριλίου του 1826, ημέρα της Ηρωικής Εξόδου του Μεσολογγίου. Από αυτούς θα επιζήσουν οι 33.

Η ταινία δεν έχει σκοπό να παρουσιάσει μια επική μάχη, αλλά να αναδείξει μέσα από την ένταση, τα συναισθήματα και τους χαρακτήρες των ηρώων μια συγκινητική ιστορία, καθώς και τις συνθήκες της εποχής. Το φινάλε θα ολοκληρωθεί με κινηματογραφικά στιγμιότυπα μάχης, πρελούδιο της Μεγάλης Εξόδου.

Η ταινία, που αποτελεί αμιγώς Βορειοελλαδίτικη παραγωγή, είναι μια αληθινή ιστορία (με στοιχεία μυθοπλασίας), στην οποία βασίζεται το δημοτικό μας τραγούδι «Παιδιά της Σαμαρίνας».

Αξίζει τέλος να σημειωθεί πως παρουσιάζονται για πρώτη φορά σε ταινία ήρωες της περιόδου του 1821 από τη Μακεδονία.

Δείτε το trailer:

Συνέντευξη του Βασίλη Τσικάρα:

Συντελεστές

Σενάριο – σκηνοθεσία: Βασίλης Τσικάρας
Διευθυντής Φωτογραφίας: Δημήτρης Σταμπολής
Οπερατέρ: Παναγιώτης Κράββαρης
Σκηνογράφος – ενδυματολόγος: Νίκος Καλαϊτζίδης
Βοηθοί ενδυματολογικού: Μαριαλένα Χρυσογονίδου, Αθηνά Μπατσίλα
Υπεύθυνη φροντιστηρίου: Μαρία Βλάχου
Script: Κλειώ Λιάβα
Μακιγιάζ: Σοφία Βουλαλά, Αθανασία Μιχαλάκη
Hair styling: Αλίκη Φραγκάκη
Ηχολήπτης: Σάββας Φωτιάδης
Auxiliary staff: Γιώργος Βασιλειάδης, Δημήτρης Κουτσιμανής
Μοντάζ: Κωνσταντίνος Τοπάλης (24plus1)
Μουσική σύνθεση: Κανάρης Κεραμάρης
Σύνθεση παραδοσιακών: Παναγιώτης Κοσμίδης
Οργάνωση – εκτέλεση παραγωγής: Ελένη Σκάρπου
Φωτογράφιση: Δημήτρης Παγιάντζας
Παραδοσιακές φορεσιές: Σύλλογος Φίλων Ιστορίας και Αναπαράστασης αυτής Γιαννιτσών, Χορευτικός Όμιλος «Λεύκιππος» Μάνης, Σύνδεσμος Σαμαριναίων Λάρισας και περιχώρων, Πολιτιστικός Σύλλογος Νεδουσαίων, Χορευτικός Σύλλογος Γαλάτιστας, Σύλλογος Καππαδοκών Μυλότοπου, Σύλλογος Δαμιανού Γιαννιτσών «Ο Διογένης»
Άλογα: Ιππικός Σύλλογος Γιαννιτσών (Γ.Δήμτσης), Στέλιος Βασιλείου (Λητή Θεσσαλονίκης)

Ηθοποιοί

Λεωνίδας Κακούρης, Μαρία Ανδρούτσου, Δημήτρης Παπαδόπουλος,, Αντώνης Σιώπκας, Χρήστος Μπάτζιος, Βασίλης Τσικάρας, Αγγέλα Βαγιωνά, Ειρήνη Τσιαούση, Κυριάκος Χρυσίδης, Γιάννης Περδίκης, Νίκος Νικολαΐδης, Γιώργος Χατζηθεοδώρου, Νίνα Μυλωνά, Κώστας Λιόλιος, Μανώλης Σαββίδης, Δημήτρης Θεοδοσιάδης, Δημήτρης Δήμου , Ράνια Νικολούλη,  Μαρία Κλεάρχου, Κική Σπύρου, Βασιλική Γραικού, Σταύρος Δουκουζγιάννης, Μαρία Μουστάκα, Δημήτρης Ελιάς, Σάκης Παπαγεωργίου, Κωστής Πείτσης, Βασίλης Πείτσης, Κώστας Αντωνιάδης, Σταύρος Βαφειάδης, Νίκος Βλαχόπουλος, Δημήτρης Κύρτσος, Νίκος Ματινέλης, Γιώργος Πεχλιβανίδης, Γιάννης Παπαχριστούδης, Νίκος Ιωαννίδης , Βασίλης Βεργινάδης, Γιώργος Βαρελάς, Βασίλης Βαρελάς, Αργύρης Ταφραλίδης, Σταύρος Ιωαννίδης, Μαρία Βλάχου, Χριστίνα Λιόλιου, Παναγιώτης Νάκος, Σάκης Κολότσιος, Αριστείδης Σιναπίδης, Βάιος Λιάππης, Κατερίνα Μπαλάσκα, Αναστασία Θεοδώρου, Ιωάννα Τζαφέρη, Ιωάννης Κυφωνίδης, Κυριάκος Βιολάρης, Σταύρος Καραγεωργιάδης,  Γιάννης Ανδρεόπουλος, Γιάννης Λαζαρίδης, Άλκης Γκόσιος, Αντώνης Χαλιάσος,  Σεμπάστιαν Τσιφής, Ιωάννης Τσιορμπατζής, Αλέξανδρος Μυλωνάς, Θανάσης Τόπης, Παναγιώτης Μπατσικούρας.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Ράγισες και πόνεσα, έσπασες και πέθανα

Δυσκολεύομαι να αποτυπώσω αυτά τα συναισθήματα. Δυσκολεύομαι να…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Άλλο σύντροφοι και άλλο συγκάτοικοι!

Πόσοι πιστεύετε ότι έχετε ξεχωρίσει αυτούς τους δύο όρους; Και αν το…

Κορονοϊός και Περιβάλλον

Για άλλη μια φόρα γινόμαστε μάρτυρες μιας πανδημίας, αλλά ενώ…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης