tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Σχεδόν έτοιμο το καστ για τη μεγάλη επιστροφή του «The Thing» στις αίθουσες

Σχεδόν έτοιμο το καστ για τη μεγάλη επιστροφή του «The Thing» στις αίθουσες

( 3 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Παρασκευή, 19.03.10 00:45
 

thing_738444Όπως έχει γίνει γνωστό εδώ και αρκετό καιρό, ετοιμάζεται το prequel της ταινίας του Τζον Κάρπεντερ «The Thing», σε σκηνοθεσία του Μάθις βαν Χέινιγκεν και σενάριο των Ρόναλντ Ντ. Μουρ - Έρικ Χάισερ. Αυτή την περίοδο, λοιπόν, βρισκόμαστε στο στάδιο επιλογής του καστ, με αρκετούς από τους ηθοποιούς να έχουν ήδη «κλείσει».

Κάποιοι από αυτούς είναι η Μέρι Ελίζαμπεθ Γουίνστεντ του «Death Proof» και οΤζόελ Έτζερτον από το «Star Wars prequels», ενώ, όπως βγαίνει προς τα έξω, στην ταινία θα συμμετάσχει, εκτός απροόπτου, και ο Έρικ Κρίστιαν Όλσεν των «Eagle Eye», «Beerfest» και «Cellular».

Αυτή τη φορά, στο «The Thing» ή αλλιώς στην «Απειλή», όπως τιτλοφορείται στα ελληνικά, θα έχουμε την ευκαιρία να μάθουμε τι προηγήθηκε της εξολόθρευσης ολόκληρης της επιστημονικής αποστολής από το εξωγήινο φονικό πλάσμα που βρισκόταν θαμμένο στην Ανταρκτική. Αν και πρόκειται για ένα θρίλερ επιστημονικής φαντασίας που το 1982 δεν τα είχε πάει και τόσο καλά από εισπρακτική άποψη, εκ των υστέρων αναγνωρίστηκε ως μια από τις καλύτερες δουλειές του Κάρπεντερ και αναμένεται να «κεντρίσει» το ενδιαφέρον των κινηματογραφόφιλων.

«Είναι πρόκληση για εμάς»

Ο Έρικ Νιούμαν, που είναι ένας εκ των παραγωγών, μίλησε για την ταινία, τονίζοντας: «Είμαι ο πρώτος που θα πω ότι κανείς δεν θα πρέπει να προσπαθήσει να γυρίσει ξανά τα "Σαγόνια του Καρχαρία" και σίγουρα δεν θέλω να δω κανέναν να κάνει το ριμέικ του "Εξορκιστή". Το ίδιο αισθανόμαστε και για την "Απειλή". Είναι ένα καταπληκτικό φιλμ. Όμως, όταν συνειδητοποιήσαμε ότι μπορούσαμε να πούμε μια νέα ιστορία, με τους ίδιους χαρακτήρες και τον ίδιο κόσμο, αλλά από διαφορετική οπτική γωνία, το πήραμε σαν πρόκληση».

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι…

Σταμάτα να φοβάσαι!

Φοβάσαι. Ένας φόβος πλημμυρίζει την ψυχή σου κάθε φορά που πας να…

Ράγισες και πόνεσα, έσπασες και πέθανα

Δυσκολεύομαι να αποτυπώσω αυτά τα συναισθήματα. Δυσκολεύομαι να…

Άλλο σύντροφοι και άλλο συγκάτοικοι!

Πόσοι πιστεύετε ότι έχετε ξεχωρίσει αυτούς τους δύο όρους; Και αν το…

Κορονοϊός και Περιβάλλον

Για άλλη μια φόρα γινόμαστε μάρτυρες μιας πανδημίας, αλλά ενώ…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Γιατί ο Καπιταλισμός δημιουργεί άσκοπες δουλειές - Του David Graeber

Είναι σαν κάποιος εκεί έξω να επινοεί άσκοπες δουλειές μόνο και μόνο…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης