tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Μετράει αντίστροφα ο χρόνος για την απονομή των Oscar

Μετράει αντίστροφα ο χρόνος για την απονομή των Oscar

( 3 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Δευτέρα, 28.01.08 18:14
 

oscar_b.jpgΜε οκτώ συνολικά υποψηφιότητες, το «Καμιά Πατρίδα Για Τους Μελλοθάνατους » των αδελφών Κοέν και το «Θα Χυθεί Αίμα» του Πολ Τόμας Άντερσον, είναι τα φαβορί για το Όσκαρ καλύτερης ταινίας, στην απονομή που θα γίνει στο Kodak Theater στις 24 Φεβρουαρίου.

Από κει και πέρα, ακολουθούν με επτά υποψηφιότητες η «Εξιλέωση» του Τζο Ράιτ (πήρε τη Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ταινίας) και το «Μάικλ Κλέιτον». Με πέντε υποψηφιότητες έκανε την έκπληξη ο «Ρατατούλης», ενώ πιο κάτω με τέσσερις υποψηφιότητες βρίσκεται το «Juno».

Παρακάτω όλες οι υποψηφιότητες, αναλυτικά:

Καλύτερη ταινία:
Εξιλέωση
Juno
Michael Clayton
Θα Χυθεί Αίμα
Καμιά Πατρίδα Για Τους Μελλοθάνατους
Α' Ανδρικός ρόλος:
Τζωρτζ Κλούνεϊ «Michael Clayton»
Ντάνιελ Ντέι Λούις «Θα Χυθεί Αίμα»
Τζόνι Ντεπ Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street"
Τόμι Λι Τζόοουνς «H Κοιλάδα του Ιλά»
Βίγκο Μόρτενσεν «Επικίνδυνες Υποσχέσεις»

Α' Γυναικείος ρόλος:
Κέιτ Μπλάνσετ «Ελίζαμπεθ: Η Χρυσή Εποχή»
Τζούλι Κρίστι «Away from Her»
Μαριόν Κοτιγιάρ «Ζωή σαν τριαντάφυλλο»
Λόρα Λίνεϊ «The savages»
Ελεν Πέιτζ «Juno»

Β' Ανδρικός ρόλος:
Κέισι Αφλεκ «Η δολοφονία του Τζέσε Τζέιμς από το δειλό Ρόμπερτ Φορντ»
Χαβιέρ Μπαρδέμ «Καμιά Πατρίδα Για Τους Μελλοθάνατους»
Χαλ Χόλμπρουκ «Into the wild»
Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν «Παιχνίδια Εξουσίας»
Τομ Γουίλκινσον «Michael Clayton»

Β' Γυναικείος ρόλος:
Κέιτ Μπάνσετ «I’m not there»
Ρούμπι Ντι «American Gangster»
Σαοϊρζ Ρομάν «Εξιλέωση»
Ειμι Ράιαν «Gone Baby Gone»
Τίλντα Σουίντον «Michael Clayton»

Καλύτερη σκηνοθεσία:
Τζούλιαν Σνάμπελ «Το σκάφανδρο και η πεταλούδα»
Πολ Τόμας Αντερσον «Θα Χυθεί Αίμα»
Ιθαν και Τζόελ Κοέν «Καμιά Πατρίδα Για Τους Μελλοθάνατους»
Τόνι Γκίλροι «Michael Clayton»
Τζέισον Ρέιτμαν «Juno»

Καλύτερη ταινία κινουμένων σχεδίων:
Ρατατούης
Persepolis
Ωρα για σερφ

Σκηνογραφίας:
American Gangster
Εξιλέωση
Το αστέρι του Βορρά
Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street
Θα Χυθεί Αίμα

Κουστούμια:
Across the universe
Εξιλέωση
Ελίζαμπεθ: Η Χρυσή Εποχή
Ζωή σαν Τριαντάφυλλο
Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street

Ξενόγλωσση Ταινία:
«Beaufort»- Ισραήλ, Τζόζεφ Σένταρ
«The Counterfeiters»- Αυστρία, Στεφάν Ρουτζοβίτζκι
«Katy»- Πολωνία, Αντρέι Βάιντα
«Mongol»- Καζανκσταν, Σεργκέι Μποντρόφ
«12» - Ρωσία, Νικίτα Μιχάλκοφ

Ντοκιμαντέρ:
«No End in Sight»
«Operation Homecoming: Writing the Wartime Experience»
«Sicko»
«Taxi to the Dark Side»
«War/Dance»

Φωτογραφία:
«Η δολοφονία του Τζέσε Τζέιμς από το δειλό Ρόμπερτ Φορντ», Ρότζερ Ντίκινς
«Εξιλέωση», Σίμους ΜακΓκάρνεϊ
«Το σκάφανδρο και η πεταλούδα», Τζανούς Καμίνσκι
«Θα Χυθεί Αίμα», Ρόμπερτ Ελσγουιτ
«Καμιά Πατρίδα Για Τους Μελλοθάνατους», Ρότζερ Ντίκινς

Καλύτερο Πρωτότυπο Σενάριο:
Μπραντ Μπερντ «Ρατατούης»
Ντιάμπλο Κόντι «Juno»
Τόνι Γκίλροι «Michael Clayton»
Ταμάρα Τζόνσον «The savages»
Νάνσυ Ολιβερ «Lars and the Real Girl»

Καλύτερο διασκευασμένο σενάριο:
Πολ Τόμας Αντερσον «Θα Χυθεί Αίμα»
Ιθαν και Τζόελ Κοέν «Καμιά Πατρίδα Για Τους Μελλοθάνατους»
Κρίστοφερ Χάμπτον «Εξιλέωση»
Ρόναλντ Χάργουντ «Το σκάφανδρο και η πεταλούδα»
Σάρα Πόλεϊ «Away for her»

Μοντάζ:
Το τελεσίγραφο του Μπορν
Το σκάφανδρο και η πεταλούδα
Into the Wild
Καμιά Πατρίδα Για Τους Μελλοθάνατους
Θα Χυθεί Αίμα

Ήχος:
Το τελεσίγραφο του Μπορν
Καμιά Πατρίδα Για Τους Μελλοθάνατους
Ρατατούης
Θα Χυθεί Αίμα
Τρανφόρμερς

Μοντάζ Ηχητικών Εφέ:
Το τελεσίγραφο του Μπορν
Καμιά Πατρίδα Για Τους Μελλοθάνατους
Ρατατούης
3:10 to Yuma
Τρανφόρμερς

Makeup:
Ζωή σαν τριαντάφυλλο
Norbit
Πειρατές της Καραϊβικής

Καλύτερο Τραγούδι:
Once: «Falling Slowly»
H Μαγεμένη: « Happy Working Song»
August Rush: « Raise It Up»
H Μαγεμένη: «So Close»
H Μαγεμένη: «That’s How You Know»

Καλύτερο Soundtrack:
«Εξιλέωση», Ντάριο Μαριανέλι
«The Kite Runner», Αλμπέρτο Ιγκλέσιας
«Michael Clayton», Τζέιμς Ντιούτον Χάουαρντ
«Ρατατούης», Μάικλ Τζιασίνο
«3:10 to Yuma», Mάρκο Μπελτράμι

Oπτικά Εφέ:
Το Αστέρι του Βορρά
Πειρατές της Καραϊβικής: Το τέλος του Κόσμου
Τρανφόρμερς

Μικρού Μήκους Κινουμένων Σχεδίων:
«I Met the Walrus»
«Madame Tutli-Putli»
«Mκme Les Pigeons Vont au Paradis»
«My Love (Moya Lyubov)»
«Peter & the Wolf»

Μικρού Μήκους Ταινία:
«At Night»
«Il Supplente (The Substitute)»
«Le Mozart des Pickpockets (The Mozart of Pickpockets)»
«Tanghi Argentini»
«The Tonto Woman»

Μικρού Μήκους Ντοκιμαντέρ:
«Freeheld»
«La Corona (The Crown)»
«Salim Baba»
«Sari’s Mother»

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Ταξιδεύοντας…

(για τον Λευτέρη… που πάντα θα αξίζει το όνομά του) Κλείνοντας την πόρτα πίσω εκείνο το βράδυ, ένιωσε το κάθε βήμα του να σκάβει σαν γηραιός τυφλοπόντικας μια στοά μέχρι το υπόγειο. Χαμογέλασε στη σκέψη. Δεν είχε υπόγειο. Κακοτεχνίες. Αυτά πλήρωνε τώρα. Γιατί  έρχονται στιγμές που θέλεις να πετάξεις μέσα ένα χαλί, μια κουζίνα με καμένο…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Αυτή τη Δημοκρατία εννοούν;

Επτά χρόνια πριν, ανυποψίαστοι πρωτοακούγαμε για την αμερικάνικη…

Κοινωφελής Εκμετάλλευση

Είμαι 1 χρόνο άνεργη, πτυχιούχος άνεργη. Έτσι, θεώρησα ότι η…

Διάσημοι άνθρωποι που οδηγήθηκαν από την αποτυχία στην επιτυχία

Αν δεν αποτύχεις στη ζωή, δεν θα μπορέσεις ποτέ να γευτείς την…

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Θρίλερ και ταινίες τρόμου που άφησαν εποχή (Β' μέρος αφιερώματος)

Συνεχίζοντας το αφιέρωμα για τις καλύτερες ταινίες τρόμου και θρίλερ…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης