tempo.gr

tempo.gr | Online περιοδικό ποικίλης ύλης

Έκθεση ζωγραφικής της Μάριας Μπαχά

Έκθεση ζωγραφικής της Μάριας Μπαχά

( 3 Ψήφοι )
Σύνταξη-επιμέλεια: tempo team | Τρίτη, 30.09.14 18:25
 

Έκθεση ζωγραφικής της Μάριας Μπαχά

Την Τρίτη 7 Οκτωβρίου η γκαλερί «7» παρουσιάζει την καινούργια δουλειά της ζωγράφου και  βραβευμένης εικονογράφου Μάριας Μπαχά. Πρόκειται για την 4η ατομική της έκθεση, η οποία φέρει τον τίτλο «O κόσμος αυτός ας παραμείνει».  

Συνδυάζοντας την χειρωνακτική, σχεδόν, προσήλωση στην αναπαράσταση μιας οικείας καθημερινότητας και την απρόσμενη εικαστική παραβίαση των μυστικών της, η Μάρια Μπαχά επανέρχεται σε έναν κόσμο πέρα από τον ρεαλισμό και την άρνησή του, σε ένα μεσημέρι της ζωής, όπου νοσταλγία και αποχωρισμός συνυπάρχουν, σε εικόνες ενός αυτοσχέδιου μοντερνισμού και μιας φυσικής αποδοχής των συγκρούσεων και των αντιφάσεών μας.  

Βιογραφικό

Η Μάρια Μπαχά γεννήθηκε στην Αθήνα το 1976. Έχει πραγματοποιήσει ατομικές εκθέσεις ζωγραφικής και εικονογράφησης και έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις ζωγραφικής και εικονογράφησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει βραβευτεί με το Κρατικό Βραβείο Εικονογράφησης (2008), ενώ έχει επίσης λάβει το Βραβείο Εικονογράφησης του Κύκλου Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, τον Έπαινο Εικονογράφησης ΕΒΓΕ, τον Έπαινο Εικονογράφησης του Κύκλου και άλλα βραβεία για την εικονογραφική και την ζωγραφική δουλειά της. Έχει σχεδιάσει και σε αρκετές περιπτώσεις κατασκευάσει τα σκηνικά και τα κοστούμια για θεατρικές παραστάσεις.

Ατομικές εκθέσεις Ζωγραφικής

«Η πρώτη κατοικία», Γκαλερί Άστρα, Αθήνα 2011.
«Ζωγραφική», Αίθουσα Τέχνης Μονόχωρο, 2003.
«Ζωγραφική», Δημοτική Πινακοθήκη Χίου,2002.
Έκθεση έργων που βραβεύτηκαν στην 4η συνάντηση νέων δημιουργών, Εκθεσιακός χώρος της Σχολής Βακαλό, Αθήνα 2000.
Βραβείο ζωγραφικής στην 4η συνάντηση νέων δημιουργών, Σχολή Βακαλό, Αθήνα 2000.

Ομαδικές εκθέσεις ζωγραφικής και εικονογράφησης (ενδεικτικά)

Ομαδική Έκθεση Ζωγραφικής, Γκαλερί Αμυμώνη, Γιάννενα, 2009.
«Αυθεντικά εικονογραφημένα», Βιβλιοθήκη Κοραή, Χίος, 2009.
«Ομαδική Έκθεση Ζωγραφικής», Αίθουσα Τέχνης Γιομιστή Κεφαλή, Σίφνος, 2008.
«Η μεγάλη φυγή», Galleria Studio44, Γένοβα, 2008
«Εικόνες του απαγορευμένου», Αίθουσα Τέχνης Αγκάθι, Αθήνα, 2007.
Έκθεση της εικονογράφησης του βιβλίου: «Μια Αγάπη, επτά χρώματα και ένας λύκος», Μεταίχμιο 2007
στη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου, Θεσσαλονίκη, 2007.
«Ξυπόλητες εικόνες», Πν. Κέντρο Δήμου Αιγάλεω, 7ο Διεθνές Φεστιβάλ Κιν/γράφου Ολυμπίας, Διεθνές Φεστιβάλ Παιδικού Βιβλίου, Μπολόνια , Ιταλία, 2004.
«Aegean Art Festival», Cesme Τουρκίας, 1997.

Διάρκεια έκθεσης:  7 - 31.10.2014

Ώρες: Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή : 11-2 μ.μ. & 6-9 μ.μ. / Τετάρτη, Σάββατο : 11-3 μ.μ.

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Το tempo.gr παρακαλεί του φίλους αναγνώστες του να γράφουν με ελληνικούς και όχι με λατινικούς χαρακτήρες (greeklish), όπως επίσης να αποφεύγουν και την υπερβολική χρήση κεφαλαίων γραμμάτων. Ο χώρος των σχολίων προσφέρεται σε όλους για να εκφράζουν ελεύθερα την άποψή τους, χωρίς καμία λογοκρισία από την πλευρά των Διαχειριστών, αρκεί η διατύπωση να βρίσκεται πάντοτε σε κόσμια πλαίσια. Επισημαίνεται ότι όσα σχόλια είναι συκοφαντικά, προσβλητικά, υβριστικά ή περιέχουν προσωπικά δεδομένα, συνδέσμους προς πορνογραφικό υλικό ή κάθε είδους άσεμνο και απαγορευμένο περιεχόμενο, θα διαγράφονται αυτομάτως.


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση

Περισσότερα Θέματα:

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο χώρος και ο χρόνος, ξεκινούν από μια βάση, την αρχή, κατόπιν διανύουν μια ανοδική, και, συνάμα, δύσκολη πορεία, τη μέση, και, έπειτα από αρκετό κόπο και μόχθο, καταλήγουν σε μια υψηλή κορυφή, το τέλος, όπου από εκεί μπορούμε να ατενίσουμε όλα όσα μας…

Αντρέι Ταρκόφσκι, ο ποιητής της εικόνας που «μιλούσε» με τη σιωπή

Ο Αντρέι Αρσένιεβιτς Ταρκόφσκι (1932-1986) αποτελεί έναν από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ρωσικού κινηματογράφου και τον σημαντικότερο ίσως Ρώσο σκηνοθέτη μετά τον Σεργκέι Αϊζενστάιν, ο οποίος υπήρξε μια από τις βασικές επιρροές του. Το έργο του βέβαια δεν είναι τόσο πλούσιο σε ποσότητα, αφού σε 23 χρόνια γύρισε μόλις επτά ταινίες…

«Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» από τη Σπυριδούλα Κούτρα

Μόλις κυκλοφόρησε σε συλλεκτική έκδοση και περιορισμένο αριθμό αντιτύπων το βιβλίο «Για κάτι λάθη και κάτι πάθη - #ΤοΒιβλ1ο» της Σπυριδούλας Κούτρα. Η συγγραφέας γράφει για δύο ζωές. Αυτή που ξεκινάει με το πρώτο σου κλάμα και αυτή τη δεύτερη επιλεγμένη, κατακτημένη, ξαναχτισμένη με πείσμα ζωή που δομείται αποκλειστικά από σένα και…

Δωρεάν προβολή online της ταινίας «Μέρες Βροχής» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου

Την ταινία «Μέρες Βροχής - Rainy Days» του Αλεσσάντρο Σπηλιωτόπουλου διαθέτουν δωρεάν για online προβολή οι συντελεστές της, προσπαθώντας έτσι να συμβάλλουν στην ψυχαγωγία όλων εμάς που βιώνουμε τον αναγκαστικό εγκλεισμό στο σπίτι λόγω του κορωνοϊού. Πρόκειται για μια ταινία η οποία προωθήθηκε όλο αυτό το διάστημα μέσω διάφορων…

Η απουσία σου

Έβρεχε. Παράξενη κοπέλα, το δέρμα της χλωμό, με έντονα μάτια, έμοιαζε σαν τη βροχή που έπεφτε στο παράθυρό της. Οι αστραπές που έριχνε έμοιαζαν με τα μάτια της, που φεγγοβολούσαν μέσα στο σκοτάδι. Τα κόκκινα μάγουλά της που έκαιγαν από έρωτα, είχαν χλομιάσει, είχε νιώσει άδεια. Η καρδιά όταν αδειάζει, μοιάζει με κίτρινο κερί που σβήνει.…

Επίλογοι

Τα πρώτα καρβέλια φεύγουν για το μοναστήρι μέσα σε ψάθινα καλάθια. Τα πρώτα χρόνια φορτώνονταν στον Ηρακλή, το μοναδικό μουλάρι του χωριού. Καθώς φτιάχτηκε ο δρόμος για την πόλη, ανέλαβε τη δουλειά το φορτηγάκι. Παρόλα αυτά ο Ηρακλής συνέχιζε το ίδιο δρομολόγιο κάθε πρωί μέχρι τη μονή και πάλι πίσω στην πλατεία. Μια παγερή μέρα, κάποιος…

Αυτή τη μόνη λέξη

Με τον Μάνο γνωρίζονταν από παιδιά. Στην ίδια στενή γειτονιά, σπίτια διπλανά. Όταν πέθανε ο κυρ Απόστολος και άδειασε το χαμηλό σπίτι στα δεξιά, είχε ευχηθεί η Μυρτώ να ερχόταν μια μεγάλη οικογένεια. Σαν πέρασε ο χειμώνας και πήρε ο ήλιος τον ανήφορο, τα παράθυρα στη Μενάνδρου 14 άνοιξαν διάπλατα. Το τραπεζάκι της βεράντας στόλιζε πλέον…

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μια προσωπική άποψη για τον πόνο

Τίτλος τραγουδιού: "A pena" (μετάφραση «ο πόνος») Μια προσωπική άποψη…

Ο Χίτσκοκ καθαιρείται

Τα οξυμμένα πνεύματα και η γενικότερη ανάφλεξη της αμερικανικής…

Οι αναμνήσεις των συναισθημάτων μου...

Η μνήμη είναι σαν μία λίμνη αναμνήσεων. Άλλες τις ψαρεύουμε -όταν…

Ο χρόνος αδέκαστος και αμείλικτος κριτής

Ο χρόνος άπαντα τοίσιν ύστερον φράσει. Λάλος γαρ ούτος ουκ ερωτώσιν…

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η…

Εμπειρίες ψυχικής δύναμης

Είναι βράδυ και κάθομαι στο παρκαρισμένο σβηστό αμάξι μου, στη θέση του…

Επιλογές Συντακτικής Ομάδας

Οι τεχνικές προπαγάνδας των ΜΜΕ

Του Ευστράτιου Παπάνη* Κατά τον Ellul (1965) η προπαγάνδα αποτελεί…

Οι Ιρανές δεν ντύνονται όπως νομίζεις

Το στερεότυπο που αρκετοί έχουν στο μυαλό τους για τις γυναίκες από…

5 ευγενικές χειρονομίες που εκλείπουν στις μέρες μας

Η ευγένεια στις ημέρες μας είναι μία υπόθεση τόσο δύσκολη που πολλοί…

Ξέρετε ποια είναι τα δύο προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως;

Το γεγονός ότι το πετρέλαιο κατέχει την πρώτη θέση σε πωλήσεις στον…

Ιερά τέρατα του παγκόσμιου κινηματογράφου

Καινούργιοι μεγάλοι σταρ εμφανίζονται στη μεγάλη οθόνη κατά καιρούς,…

Κλεπτομανία

Η κλεπτομανία ορίζεται ως μία συναισθηματική διαταραχή του ελέγχου…
Στείλε το άρθρο σου

transparent

transparent


Το tempo.gr χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες. Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Μάθετε περισσότερα.

Δέχομαι τα cookies από αυτό τον ιστότοπο.
Όροι χρήσης