Έκθεση ζωγραφικής και αγιογραφίας της Μαριλένας Φωκά

Έκθεση ζωγραφικής και αγιογραφίας της Μαριλένας Φωκά

1 1 1 1 1 Βαθμολογία 0.00 (0 Ψήφοι)

Έκθεση ζωγραφικής και αγιογραφίας της Μαριλένας Φωκά

Μια νέα ατομική έκθεση ζωγραφικής και αγιογραφίας με τίτλο «Εφ’ όλης της ύλης» θα πραγματοποιήσει η βραβευμένη από την UNESCO και άλλους πολιτιστικούς φορείς εικαστικός-αγιογράφος Μαριλένα Φωκά. Η έκθεση, που περιέχει αντιπροσωπευτικές δημιουργίες της καλλιτέχνιδος από όλο το φάσμα  των εικαστικών αποδόσεών της, θα λάβει χώρα στο χώρο τέχνης «Δεληολάνης» και θα διαρκέσει από τις 12 έως τις 21 Οκτωβρίου.

Στα  πλαίσια της έκθεσης, στις 15 Οκτωβρίου  θα παρουσιαστεί το βιβλίο «Η Κόρη του Υπουργού και άλλα διηγήματα» του γνωστού  νομικού, λογοτέχνη και ποιητή, Ανδρέα Κονδυλάτου (Εκδόσεις Γαβριηλίδης) από την Μαριλένα Φωκά.

Μεταξύ άλλων, θα εκτεθούν Αγιογραφίες, τοιχογραφίες, σκίτσα του Γκάντι, του Χάρολντ Πίντερ, frottage, πορτραίτα του Μιχάλη Βιολάρη, του  Καρλ Μαρξ, της Κλεοπάτρας της Αιγύπτου και της περίφημης Roxy, μουσικοθεραπευτικός πίνακας, έργα με  νεκρή φύση, τοπιογραφίες, θαλασσογραφίες. Ξεχωριστοί πίνακες   από διάφορες τεχνοτροπίες, τάσεις  και σχολές. 

Ο διακεκριμένος Θεωρητικός - Ιστορικός Τέχνης Λεόντιος  Πετμεζάς,  που θα  προλογίσει την έκθεση, επισημαίνει:                                                                         

«Μελετημένα οι κάθε είδους έντεχνες συλλήψεις και  απεικονίσεις   της Μαριλένας Φωκά που παρουσιάζονται στο συγκεκριμένο δρώμενο τέχνης αποτελούν  χαρακτηριστικές, εκλεπτυσμένες  εμπνεύσεις και συνθέσεις  αξιώσεων   που στηρίζονται  στην  ολοκληρωμένη δόμηση και στην συγκροτημένη δομή. Σε  κάθε έργο ξεχωριστά και αυτόνομα  κυριαρχεί  και  δεσπόζει   η έννοια του ευπρόσδεκτου  και ευρηματικού στοιχείου που δένει άρρηκτα  με το κοσμολογικό χαρακτήρα του. Η δημιουργός  μέσα από  ποικίλες  και πολυσήμαντες αποτυπώσεις   ανιχνεύει  απόλυτα εύληπτα πεδία μετουσιωμένης εικαστικής δράσης  με εμπλουτισμένη γνώση  αποκαλύπτοντας τις τεχνικές και τα εικονιστικά μοτίβα  της υφής και της γραφής που χρησιμοποιεί με σύνεση. Παρακολουθώντας την πολυδιάστατη  πορεία της στο χρόνο  παρατηρούμε  την ευδόκιμη  διάθεση της να εξελίσσεται θετικά και καταλυτικά, να προεκτείνει εποικοδομητικά  τη διαυγή σκέψη της  και να  προσεγγίζει με οικείο και αισθαντικό τρόπο νέους δρόμους στην ζωγραφική οντότητα και στην επίδοση της στη συνέχεια της αμιγούς αγιογραφίας».

Την έκθεση επιμελήθηκε η Μαριλένα Φωκά. 

INFO

Χώρος τέχνης «Δεληολάνης»
Διεύθυνση: Συγγρού 100, Αθήνα
Εγκαίνια: Τετάρτη  12 Οκτωβρίου  στις  20:00
Διάρκεια έκθεσης: 12.10 – 21.10.2016

Πρόσφατα Δημοφιλή

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Μουρόχαυλες επαναστάτριες...

Από πολύ μικρή πίστευα ότι τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» είναι κάτι σα νόμος. «Πρέπει…
Περί της προκαταβολής φόρου

Περί της προκαταβολής φόρου

Αυτή η ελληνική πατέντα είναι ένα από τα στοιχεία που κατέστρεψαν την επιχειρηματικότητα…
Αειφορία vs Καταστροφολογία

Αειφορία vs Καταστροφολογία

Πριν από κάποιους αιώνες η καταστροφολογία (Δευτέρα παρουσία, καταστροφή του κόσμου κλπ)…
Κορονοϊός και Περιβάλλον

Κορονοϊός και Περιβάλλον

Για άλλη μια φόρα γινόμαστε μάρτυρες μιας πανδημίας, αλλά ενώ ασχολούμαστε με την…
Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Η σημασία της αρχής και του τέλους στο λογοτεχνικό βιβλίο

Ο θεματικός πυρήνας ενός λογοτεχνικού βιβλίου, ή, με άλλα λόγια, η πλοκή, οι ήρωες, ο…

Τελευταία Θέματα

Όταν τα eSports συναντούν τον παραδοσιακό αθλητισμό

Όταν τα eSports συναντούν τον παραδοσιακό αθλητισμό

Κάποτε οι αθλητές ήταν προσκολλημένοι στο σπορ με το οποίο γίνονταν γνωστοί και ελάχιστοι…
ΑΒ Βασιλόπουλος: Ανάστατοι οι εργαζόμενοι εξαιτίας μαζικών απολύσεων

ΑΒ Βασιλόπουλος: Ανάστατοι οι εργαζόμενοι εξαιτίας μαζικών απολύσεων

Στα «κάγκελα» βρίσκονται οι εργαζόμενοι των σούπερ μάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος» μετά…
Ράγισες και πόνεσα, έσπασες και πέθανα

Ράγισες και πόνεσα, έσπασες και πέθανα

Δυσκολεύομαι να αποτυπώσω αυτά τα συναισθήματα. Δυσκολεύομαι να περιγράψω αυτόν τον πόνο.…

Στείλε το άρθρο σου

Επιλογή Συντακτικής Ομάδας

Please publish modules in offcanvas position.